Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jep! Mä olin aikaa edellä (vai kuinka tuo taipuu) tässä Bessissä, kun jaoin tänne linkkiä ja tykkäsin ja johan olikin kohta Euroviisu ehdokkaana tämä nainen 😁 Muuten mä en sitten mikään edelläkävijä oo ollukaan. Tänään kyllä just pohdin, jotta aina ei oo huono olla vika. Joskus ja joissakin asioissa se on ihan paras paikka.
18.12.2022 17:42
😁 Joillekin se luetteleminen on ehkä helppoa, mulle ei. Vaan totta on tuo, että saaminen on eri juttu.
18.12.2022 15:44
Taas sivusta. 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 Jotku ne osaa. Sanoa ja luetella ne tärkeimmät asiat. Tuohon rimpsuun ei mitään lisättävää, eikä siinä ole myöskään yhtään pois otettavaa.
18.12.2022 15:16
Ok, laitan teko☀ harkintaan ja ehkä sitten myös hankintaan. Ja kyllä, olis kiva yllättää tai tulla yllätetyksi tuolla tavalla 👍🏼
18.12.2022 14:57
Sivusta tähän. Mun vanhemmat olivat onnellisessa ja rakkaudellisessa avioliitossa pitkään, kunnes toisen kuolema heidät muutama vuosi sitten erotti. Riitoja oon toki lapsuudessa nähnyt, mutta paljon enemmän sitä rakkauden osoitusta toista kohtaan. Omat suhteet on sitten ollu mitä on. Miehiin en kai oo koskaan tarpeeksi rakastunut, sillä tavalla jotta naimisiin meno ois käynyt oikein mielessäkään. Ja ainoastaan vahvat rakkaustunteet saisi mut semmosta harkitsemaan, mikäli se toiselle olis semmonen iso toive ja haave.
18.12.2022 14:18
Ehkäpä tämä tarttis laittaa testaukseen. Ihan aamusta, sillon kun herään, en kyllä tykkää mistään kohdevaloista tai liiallisesta tekovalo kirkkaudesta. Aurinko on sitten erikseen. Oon myös aamusin vähän semmonen, jotta liian duracellimaiset ja kovaääniset tyypit ei oikein nappaa 😁 Sitten kun oon saanu aamukahvin juotua ja jotain syötyäkin, niin alkaa sietokyky paranemaan. Parasta olis, jos sais herätä jonkun vierestä omalla tahdilla, juua aamukahvin vierekkäin tai joskus vaikka sylikkäin ja olla ihan rauhakseen.
18.12.2022 13:53
😁 Juu. Kun siinä aamupalan ja lounaan välillä alkaa vähitellen silmät kokonaan aueta, niin ootapas kun on lounas syöty. Taas meinaa luomet lähtä alaspäin. Sitten jos saa taas ittesä skarpattua vaikkapa sillä päiväkahvilla, niin eikös ala aurinko ☀ jo piilotella. Ei siinä mitään, mä tykkään hämärästä tai semmosesta puolivalosesta erityisesti iltasin kotona, mutta ulkona ois kiva kun olis auringonvaloa vähän enemmän kuin sen muutaman tunnin päivässä.
Yöllä saakin sitten olla pilkkosen pimeää. Mitä pimeempi sen parempi.
18.12.2022 11:41
No johan. Tietysti sen ite tietää parhaiten, jotta minkä verran unta on sopiva määrä. Jos ei oo päiväväsymystä ja jaksaa hyvin hommata, niin sitte oli oikian pituset. Mä epäilen, että mulle sopiva unimäärä on n 7-8 tuntia. Mieluummin se 8. Pahin oikeastaan on jos nukun pari tuntia tuon alle. Parempi melkeen niin, että sitte se parin tunnin yöuni kuin viis ja puol.
Toivottavasti sun väsymyksesi hellittää pian 🌹
18.12.2022 11:31
Tuo onkin hyvä tapa, siis mennä sillon kun tuntee että portti on auki. Mä monesti jatkan kukkumista vaikka tiiän, että ompi just se hetki kun pitäs laittaa pää tyynyyn ja sitten siinä käykin niin, jotta saan odotella kauan portin takana. Töissä mulla on liukuma eli ei vallan tarkkaa koska aloitan tai koska lopetan. Mutta joka tapauksessa, kun en ole sillä tavalla aamuskarppi-ihminen, niin työpäivien aamuherätykset on yleensä liian aikasin.
18.12.2022 11:23
♥️🌹
https://youtu.be/MBZ_Pb2XYiU
18.12.2022 11:10
😁 Ounou. Riittääkö sulle siis lyhkäset unet?
18.12.2022 10:59
Saapiko kysyä, jotta miksi et arvaa? (Tai kai sitä yleensä saa kysyä, mutta sitä ei tiiä, että saako vastausta).
18.12.2022 00:04
Justiinsa näin 👍🏼 Mä tykkään muutoinkin semmosista tyypeistä, joille kaikki ei oo vallan haudanvakavaa. On hyvä osata hupsutella ja nauraa myös itelleen. Semmosta tilannekomiikkaa. Ei aina tartte miettiä mitä muut miettii. Enkä nyt tarkota jotta aina tarttis leikiksi heittää. Tykkään myös puhua ihan vakaviakin. Tilanteen mukaan.
18.12.2022 00:01
Lisäyksenä tähän toki, jotta hänen hyvä huumorintajunsa 👍🏼👍🏼
17.12.2022 23:37
Entäs sun? 😁
Häneen, jota nyt ihastelen ihastuin viiveellä, en siis samantein. Ihastumaan sai hänen luonteensa, keskustelutaito ja aitous.
17.12.2022 23:33
Sitä jotta osottaa sen rakkauven, eikä vaan puhu. Huomioi, haluaa vierelle, on tukena tarvittaessa ja kyllähän katsekin paljon kertoo.
16.12.2022 23:25
Okei, okei, uskotaan 😁 Mie en käytä sormuksia muutenkaan, jotta vallan hyvin voin olla ilmanki. Eikä mulla oo koskaan ollu haaveissa naimisiin meno.
16.12.2022 23:19
Tuossa on kyllä niin tiukat hakukriteerit, jotta ei ehkä ainakaan tämän vuoden tuotannosta löydy. Joku taidokkaampi vinkatkoon jos löytyy ja olin taas väärässä 😁 Jospa edes ens vuodeksi saatas. Kattosin kyllä ☺️
16.12.2022 17:10
Tatuoitu sormus?
16.12.2022 16:50
😁 No ei pidä, ainakaan mun mielestä. Tuolla kommentillani tarkoitin niitä tunteiden osoituksia. Ite en ainakaan enää, kerrasta oppineena, usko pelkkiä sanoja. En vaikka niitä toisteltas kuinka paljon, sikäli mikäli jos teot ei puhu samaa kieltä. Ja onhan näitä kosinnankin pikajunia 😅, enkä sano jottei niinkin vois tehä jos hyvältä molemmista osapuolista tuntuu. Ite en oo koskaan kosinu, enkä oo tullu vakavasti kosituksikaan. Mutta noin ylipäätään, kyllä mie ainakin haluaisin tutustua kunnolla, enkä pintapuolisesti, jos niinkin vakavaan hommaan on aikomus. Ja tuo on mulle myös vähän semmonen korkeintaan kerran elämässä jos sitäkään juttu.
16.12.2022 16:42
14 / 278