Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt+oli+kaunista+😊+Kiitos+tämän+jakamisesta!
29.03.2020 18:30
Oli+kyllä+tiedossa,+mutta+kuten+yksi+anonyymi+tuossa+aiemmin+totesikin,+ei+siitä+samalla+tavalla+puhuttu+kuin+nykyään.
27.03.2020 22:53
Sitä+on+reippaanlaisesti+😉
27.03.2020 19:13
Keskustelu+on+näköjään+käynyt+kiivaana+aamuhämärässä.+
Nyt+on+ihan+ensiksi+pakko+kysyä,+jotta+oletko+mahdollisesti+tämä+"leikkaa+liimaa+muokkaa"+-tyyppi,+jonka+kanssa+olen+joskus+aiemminkin+"keskustellut".+Ihan+vaan+äkkiseltään+käväisi+tämmöinen+mielessä.
(Siitä+tuli+mieleen,+jotta+kun+tämän+suomikaksnelosen+(kelvottoman)+uudistuksen+jälkeen+lähes+kaikki+ovat+"vain"+anonyymejä,+niin+välillä+on+hankala+muutenkin+tietää+kenen+kanssa+keskustelee+ja+kenen+kommentti+mikäkin+on.+Tai+musta+se+on+ainakin+ollut+hankalaa,+en+tiedä+ovatko+muut+kokeneet+näin.)
+
No+olit+tai+et,+siis+se+edellä+mainittu+tyyppi+😉,+niin+sullakin+on+näköjään+hallussa+tuo+em.+tekniikka,+mikä+on+sinällään+helppo+ja+säästää+myös+aikaa.+Jotkut+nykyisistä+sukupolvista+näyttävät+käyttäneen+tätä+tekniikkaa+myös+aika+menestyksekkäästi+muun+muassa+opintiellä+😁
Leikkaan+ja+liimailen+tähän+nyt+ihan+kokeilun+vuoksi+vähän+itekin...+
Tällä+palstalla+törmää+myös+tasaisin+väliajoin,+ellei+suorastaan+jatkuvasti+sellaisiin+kirjoituksiin,+jotka+ovat+erityisen+hyökkääviä++bi-naisia+kohtaan.+Näihin+myös+itse+kuulun+ja+olen+osani+ryöpyistä+saanut.+Myöhäisheränneisiin+en+koe+kuuluvani.
27.03.2020 18:31
Selvä,+kiitos+vastauksesta.
27.03.2020 18:13
"Mielestäni+parisuhteessa+kumpikin+on+yhtäarvokas+ja+tasaväkinen"+
Näin+munkin+mielestä+ja+niin+pitääkin+olla,+oli+sitten+kyseessä+heteropari+tai+lesbo-/homopari.+
Näihin+"ryöppyihin"+täällä+palstoilla+aika+tasasin+väliajoin+törmää.+En+vain+voi+muuta+kuin+ihmetellä+ja+siksi+kysyin,+että+onko+tämänkertainen+ryöpsy+mahdollisesti+kokemusperäistä+vai+mutua.
Tuntuu+tosiaan+pahalta,+kun+nainen+(?)+kirjoittaa+toisista+naisista+tuohon+tyyliin,+että+nähdään+naiset+sovinistisesti+seksiobjekteina,+ei+pidetä+naisia+minään+jne.+😑
No+keskustelua+kai+tämäkin.
Hyvää+yötä!
26.03.2020 23:15
Todella+surullista+ja+ikävää,+jos+sulla+on+tämmöstä+kokemusta.+Vai+oliko+tuo+vaan+mutua?
26.03.2020 22:32
Kun+rintaani+vasten+sä+painaudut
On+hetkessä+siinä+mun+hyvä+
Kun+käteeni+tartut+sä+hellästi
Niin+tiedän+et+tunne+on+syvä
Kun+vihdoin+oot+sä+mun+luonani+
Saat+mun+sydämen+hakkaamaan
En+muuta+nyt+toivo,+en+tahdo
Kuin+et+vierellä+pitää+sut+saan.
26.03.2020 16:25
Kiitos+siinä+tapauksessa+aiemmasta+viestistäsi,+kuten+myös+jälkimmäisestä+😊+(Ihastumis)tilanteet+eivät+aina+ole+helppoja.+Ei+ne+mullakaan+ole+olleet.+Toisaalta+ihanaa+olla+ihastunut+ja+sitten+taas...
Toivottavasti+säkin+pysyt+terveenä+ja+tsemppiä+sinnekin!+😊
26.03.2020 10:29
Onpas+tullut+paljon+kaipaavia+ja+hieman+myös+surumielisiä+riimejä.
25.03.2020 21:41
Jos+tämä+oli+mulle+tarkoitettu,+niin+Uudellamaalla+asun.+Tällä+hetkellä+suupieliä+vetää+alaspäin+kun+uutisia+kattoo.+Koitetaan+pysyä+positiivisina,+itse+kukin+😉
25.03.2020 21:37
Kaunis+on+pressakin,+googlasin+😉
25.03.2020 21:33
Itseäni+nuorempaan+ihanaiseen+❤️
25.03.2020 21:31
Olen+toki+aikanaan+ihastunut+montakin+kertaa+miehiin,+nyt+en+enää+vuosiin.+Epäilen+vahvasti,+jotta+"miehet+on+nyt+nähty"+😉
25.03.2020 21:30
Niinpä+😄
25.03.2020 21:27
Niin,+olenhan+tuon+oman+"tilanteeni"+täällä+jo+joskus+aiemmin+kertonut,+kun+on+kerran+kysytty+😉
25.03.2020 21:26
Kädestäs+kun+irroitin+
Tiesin+mitä+menetin
Saat+mut+yhä+tuntemaan
Joka+ilta+kaipaamaan
Tyynyyn+kun+mä+painan+pään
Mielessäni+sut+mä+nään
Tahtoisin+sua+koskettaa
Hellästi+mä+rutistaa
Saanko+painaa+pääni+mun
Vielä+rinnallesi+sun?
24.03.2020 21:36
(Hieman+toiseen+ketjuun+kirjoittamaani+sivuten...)
Muistetaan+hymyillä+toisillemme,+myös+vieraille+😉+Eikä+unohdeta+kokonaan+nauramista,+vaikka+nyt+onkin+aika+surulliset+ja+erikoiset+ajat+meneillään.
❤️❤️❤️
24.03.2020 10:40
Täällä+alkoi+kutkuttelemaan+taas,+kun+luin+tuon+"omaa+naurukohtaa+aivoissa"+😄
No+nauru+ja+hymyily+on+hyvästä,+näin+ne+sanovat+ja+sen+olen+itsekin+todennut.+Joskus+kun+saa+kivan+hymyn+joltakulta,+vaikka+ventovieraaltakin,+niin+kyllähän+se+mukavalta+tuntuu.+Ihastuksen+kohteen+hymy+vie+helposti+"jalat+alta"+ja+saa+perhoset+lentelemään+vatsanpohjassa.+Kun+saa+rakkaansa+hymyilemään,+niin+se+tuntuu+erityisen+ihanalta.+Muistetaan+siis+hymyillä+😉
24.03.2020 10:34
Tämä+oli+(pääosin)+fiktiota+ja+vastaus/vastine+ylempänä+oleviin+riimeihin+😉+Joskus+olen+toki+riimien+kaltaisia+tunteita+kokenut.+Jonkun+perään+ehkä+juossutkin+😊
24.03.2020 10:14
230 / 278