Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nauretaan+vaan+😄+Kahestaan+nauraminen+onkin+paljon+hauskempaa+kuin+yksin.+Vaikka+kyllä+mä+joskus+itekseenkin+nauran,+ainakin+sillon,+jos+tajuan+jonkun+hauskan+jutun+vähän+ikkäänkuin+viiveellä+😊
Mutta+nyt+mä+lopetan+nauramisen+tältä+illalta+ja+lähen+koisaamaan.+Hyviä+öitä!+😊
23.03.2020 23:47
Ja+tämä+perustuu+mihin?+😁
23.03.2020 23:14
Mua+nauratti+tuo+"en+kuitenkaan+lesbosti"+😂+Muistan+kun+joskus+aikoinaan+näin+ekoja+kertoja+Annan+töllössä+(Idolsissa).+En+tuolloin+oikein+tykästynyt+Annan+ääneen+tai+tyyppiin+muutenkaan.+Nyt+myöhemmin+oon+kuitenkin+lämmennyt+(tosin+en+mäkään+lesbosti+tai+biisti😊)+Tykkään+tosi+monesta+Annan+biisistä,+eritoten+sanoituksista
23.03.2020 21:40
Mun+on+pakko+kommentoida+tuota+sun+otsikkoasi+sen+verran,+että+et+todellakaan+ole+liian+vanha.+(voiko+sellainen+edes+olla+😉).+Toivottavasti+löydät+jonkun+ihanaisen+😊
22.03.2020 18:03
Eikös+julkkisnaiset+tai+ministerineidot+tämän+enempää+kuumota?+😉
22.03.2020 17:54
Oliskos+jollakulla+jotain+hyvää+ja+kaunista+tähän+päivään?+Vaikkapa+tuommosia+kauniita+ja+hempeitä+riimejä+kuin+ihan+tuossa+ketjun+alussa+😉
22.03.2020 17:52
Tuota+nimitystä+en+ookkaan+vielä+aiemmin+kuullut+😊+Kiitos+tästä+😉
22.03.2020 17:49
No+näin+on+😊+Paulahan+on+vielä+ihan+villi+varsa+😂+Katri+Helena+taasen+alkaa+olemaan+hyvässä+ja+kypsässä+iässä.
21.03.2020 12:05
Olen+46+ja+näiden+ministerien+kohdalla+näyttäisi+siltä,+että+kallistuin+Marinin+kohdalla+hieman+itseäni+nuorempaan+ja+Kosonen+näyttäisi+olevan+kutakuinkin+mun+ikäinen+😊+Tähän+kun+laskee+vielä+tuossa+ylempänä+mainitsemani+Katri+Helenan+mukaan+(vaikkei+ministeri+olekaan),+voin+todeta,+jotta+samaa+"kaavaa"+noudattaa+kuin+muutenkin.+Oon+ihastunut/tykästynyt+tässä+elämän+varrella+monen+ikäisiin+😉
21.03.2020 10:40
Mä+olen+aina+jostain+syystä++kiinnittänyt+eniten+huomiota+silmiin.+Voisi+sanoa,+että+kaunis+katse+yhdistettynä+aitoon+hymyyn+on+mun+heikko+kohta+😊
Marin+on+kaunis+kaikinpuolin.+Hänellä+on+kauniit+kasvonpiirteet+ja+kauniit+silmät.+Kososen+kuvassa+mun+huomio+kiinnittyi+myös+silmiin+(mikä+oli+varmaan+sinällään+myös+luonnollista,+koska+muu+vartalo+kaulasta+alaspäin+oli+rajattu+pois+😉).+
Tähän+loppuun+täytyy+tunnustaa,+että+muista+(julkkis)naisista+mun+ehdoton+lemppari+on+Katri+Helena.+Kaunis+nuorena+ja+kaunis+edelleen.+Tykkään+myös+paljon+Katrin+äänestä+ja+muutenkin+olemus+kiehtoo.+Tosi+nastaa+kun+on+nyt+Voicessa+apuvalmentajana.+Eräässä+jaksossa+tein+sellaisen+huomion,+jotta+Katri+Helena+ja+nahkarotsi+❤️,+huh+😊
Ps.+On+ihan+hyvä+kuunnella+mitä+ministeri+sanoo+(ainakin+yhden+kohdalla)+😉
21.03.2020 10:33
Kyllä,+mua+kiinnostaa+yksi+nainen+ja+olen+häneen+ihastunut+😉+Kaikki+ihastukset,+ilman+poikkeuksia,+ovat+viime+vuosina+kohdistuneet+naisiin.
20.03.2020 22:15
Mä+en+ole+huomannut+tuota+samaa+ilmiötä,+ainakaan+suuressa+laajuudessa.+Varmasti+joka+alustalla+joku+jossain+vaiheessa+häiriköi+tai+huutelee+(asiattomuuksia)+väliin.+Niin+tai+sitten+on+"väärää"+sukupuolta+tai+"väärän"+ikäinen+😉
20.03.2020 21:24
Kuu+Kiurusta+kesään..Ei+paha+😊
Laitetaan+tähän+jatkokysymystä,+kuka+tämän+hetkisistä+naisministereistä+saa+sinut+eniten+lämpeämään+(noin+niinku+ulkonäöllisesti)?+
Mä+kallistuisin+joko+pääministeriin+tai+tiede-+ja+kulttuuriministeriin+😁https://valtioneuvosto.fi/marinin-hallitus/ministerit
20.03.2020 19:54
Tänään+on+ollut+ihanan+aurinkoinen+☀+päivä.+Kevättä+ilmassa!+Toivottavasti+keli+jatkuu+samanlaisena+myös+viikonloppuna.+
Hyvää+viikonloppua!+🙂
20.03.2020 15:35
Nyt+tuli+kyllä+semmonen+lausuma,+jotta+tipahin+täysin+😁
18.03.2020 21:24
No+en+osaa+varmuudella+sanoa,+mutta+oisko+vaikka+joku+suljettu+ryhmä+jossakin+😁+Haittaako+se+nyt+oikeasti+niin+kauheasti,+jos+joku+mies+väliin+joskus+kommentoikin?+😉
18.03.2020 21:11
Tosiaan,+kaunis+on+😊Mulla+on+tuosta+sarjasta+jäänyt+erityisesti+mieleen+se+kohtaus,+jossa+Ellu+herää+aamulla+uimarannan+hiekalta+😁
18.03.2020 18:12
Kaunista+iltaa+sullekin+ja+ihania+lähentymisen+hetkiä+😊
16.03.2020 20:36
Mullehan+tää+kysymys+ei+tietenkään+ollut,+mutta+vastaus+on+että+ei+😊
15.03.2020 22:04
Näin+👍
14.03.2020 21:40
231 / 278