Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ps.+Tässä+sulle+biisiä+päivään.+Unohat+tosta+ton+mies+sanan+niin+muun+voit+ottaa+tosissaan+😂https://youtu.be/hTMLw494haY
24.04.2019 15:27
No+sittenhän+mää+en+tuu+Sun+kanssas+toimeen+ollenkaan,+joten+eiköhän+panna+(bänks)+😂+Eikös+se+oo+vielä+vähän+vaikeetaki+jutskaa,+kun+ei+kumpikaan+koskaan+tiiä,+jotta+millo+toinen+on+tosissaan+🤣+Menee+arvailuks+kaikki+tyyni.+Mulla+tuli+tosta+nytten+mieleen+tyyny+ja+alko+ramaseen+ihan+tosissaan.+Mä+oon+nytte+tauolla+ja+kohta+alan+oleen+hollilla+eli+justiisa+siellä+missä+sää+toivoisitkin+mun+olevan+😂
24.04.2019 15:24
Voi+kuule+enmää+kohta+aattele+kun+mää+aattelen+nyt+jo+😂+No+en+mä+tosissaan,+harvemmin+oon+muutenkaan,+siis+tosissaan.+Joskus+saatan+olla+😉
Ja+kyllä+mä+itekin+kuuntelen+musaa+laidasta+laitaa+eli+huojun+senkin+kohdalla+aika+paljolti+samalla+lailla+kuin+esim.+tunteitteni+kans.+Välillä+menee+niin+tiuhaan,+että+joutuu+itekin+ihmetteleen,+saati+sitten+muut+😂
Mun+pitää+pikkuhiljaa+lähtee+kapuumaan+sieltä+polvitaipeista+ylöspäin,+vaikka+ihan+kiva+paikka+tämäkin.+
Mukavaa+keskiviikkoa!+(se+kai+nyt+oli)+😊
24.04.2019 10:43
Se+ei+oo+nippu+tässä+paljon+kasvanu+eli+yks+nipussa+ja+sekin+oma+tekele+😂+Jep.+Öitä.
24.04.2019 00:41
Voi+hittolaine,+mää+tunnustan+(ennenku+ehit+syyttään)+😂+Jos+tossa+sun+viestissäs+näkyy+alaspäin+peukku+(niinku+mulla+nyt+näkyy)+nii+se+olin+mä+ku+sormella+siihe+vahingossa+tökin.+Ei+oo+eka+kerta+ku+sormet+osuu+kohtiin+mihin+ei+pitäs+😂
23.04.2019 23:25
Nyt+kävin+mä+vuorostain+lähellä+kualemaa+😂+🤣+Kaikkee+sieltä+tuupista+sun+päähäs+tarttuu.+Tässä+sulle+uni-+tai+jotain+biisiä+😉https://youtu.be/Eu5EvyUnpyc
Nuku+hyvin!
23.04.2019 23:10
Mä+todennäköisesti+traumatisoituisin+niin,+jotta+riittäs+sitä+raumaa+seuraavaankin+elämään+(jos+siihen+uskoo)+😂+Saattasin+olla+nii+hiljasta+muijaa,+ettei+tulis+juttelusta+mittään.+Vaihtoehtoisesti+oisin+niin+paniikissa,+jotta+puhua+pulputtasin,+niin+ettet+sais+suunvuoroo.+Eikä+sittenkään+siis+tulis+vuoropuhelusta+mitään+🤣+Mutta+oonhan+mä+sulle+kiertäen+oppaaks/seuraks+lupautunu+sitte+ku+muutat+etelään+😆
Oon+nytten+kutakuinkin+Suomineidon+polvitaipeiden+kohalla+mutta+vähitellen+(huomissa+päivällä)+siirtymässä+ylöspäin+siten,+jotta+iltaan+mennessä+oon+aika+sopivassa+kohtaa+😉+Tai+mun+mielestä+ainaki.+Vastapelurista+en+tiiä+😂
23.04.2019 21:08
Savosta+päivee!+😊+
Mä+veikkaan,+jotta+oon+nytte+niin+lähellä+Sua,+etten+tuun+koskaan+lähempänä+olemaan+(lähemmäks+pääsemään)+😂+Ellet+sitten+muuta+etelään.+Nytten+ku+ollaan+melkeest+tuntoetäsyydellä,+niin+saapiko+kysyä,+että+miltä+susta+nyt+tuntuu?+😉+🤣
Kuinka+sun+päivä+on+menny?+Ootko+ehtiny+muutakin+kuin+työharjotella?+Ooksää+ulkoillu+vai+ollu+enimmäkseen+sisäkissana?+
Mä+hosuin+himassa.+Sitten+olin+lukittuna+kaaraan+useemman+tunnin+ja+nytte+oon+vapaa+ku+taivaan+lintu.+Seuraavaks+olis+ulko-ohjelmaa.+Jos+alkaa+kohta+näkyä+savua+sielläpäin,+niin+se+on+riistäytyny+mulla+täällä+sitte+tuli+käsistä+ja+Savon+metät+o+tulessa.+Niin,+meinasin+rilliä+laittaa,+mutta+koskaan+ei+tiiä,+mitä+siinä+syttyy+mukana.+Katoin+ettei+oo+varotuksia+(mettäpalovarotusta+tai+ruohikkopalovaaraa)+voimassa+täällä+suunnalla+mutta+ainahan+ton+tulen+kanssa+kannattaa+silti+olla+varovainen+😉+No+jos+tää+eka+menee+kohilleen,+niin+seuraavaks+pitäs+laittaa+sauna+tuleen.+Eli+liekkiä+ja+kipinää+on+ohjelmassa🔥+
Valvoon+oppii+kun+tarpeeks+kauan+harjottelee.+Sää+oot+vielä+niin+nuori,+että+se+on+harjotuksen+puutetta+vaan+kun+uni+voittaa+kymppiuutisten+aikaan+😂+
Juutuupillaki+on+menny+nyt+vähän+överiks.+Nyt+se+ei+ehota+enää+yhtä+ainokaista+(illan+viimestä+hidasta)+vaan+laitto,+jotta+"Loputtomasti+sinulle+valittuja+soittolistoja".+Niitä+kun+yöllä+alkaa+kuunteleen,+niin+saattaa+mennä+aamupäivän+puolelle.+No+en+meinannu.+Mutta+mulla+ei+oo+aina+ennenkään+menny+niinku+oon+meinannu+😂+Meneekö+sulla,+vai+meeksää+vaan+etkä+meinaa?+
Tässä+sulle+taas+yks+tupelibiisi.+Uskallan+ottaa+riskin+(naislaulaja)+kun+laitoit+itekin+tätä+😂
https://youtu.be/I5zRPbh1Fas
23.04.2019 16:53
Juu+kuule+meni+keppeesti+osa+aamustaki+ja+nyt+en+voi+sannoo+ettei+tuntus+missään.+🤣+Mutta+ei+se+peli+mua+niinkään+ehotteluineen+valvottanu+vaan+(kiitävät)+ajatukset.+Ja+totta+hitsissä+mun+tarttee+tänään+duunaa+vaikka+sun+mitä.+Siis+äskösellä+tarkotin,+että+hommaa+riittää,+eikä+liittyny+suhun+(kun+lukkee+saattaa+joku+ymmärtää+väärin,+suomenkieli+o+jännä)+😂
Se+pittää+nyt+alottaa.
Mukavaa+tiistaita!+😊
Ps.+Älä+sie+huoli,+kyllä+se+vielä+sullennii+ehottellee+😉
23.04.2019 09:11
Kiitos+ja+joo+nää+sanat+jostain+syystä+kolahti+ja+joku+älähti+😂
23.04.2019 00:37
Ai+hitsiläinen+sentään.+Mun+oli+vielä+pakko+kirmata+(niinku+vanha+ny+voi+😂)+tänne+ketjuun+kertomaan,+jotta+nyt+on+ruvennu+tuupeliki+ehottelemaan.+Ja+joo+siis+mulle+😂+Aiemmin+on+känny+monet+kerrat+ehotellu,+mutta+nytte+on+pelit+ja+rensselit+ottanu+siittä+mallia.+Siis+nakkas+mulle+tämmösen+kappaleen+hollille.+Mistä+lie+johtu+😁
https://youtu.be/sMlpM640wEE
Nyt+meen+mäki+vaakaan+tai+vaakaan+vaa.+Yöt!
23.04.2019 00:15
Tietenkii+mä+ton+biisin+muistan+😂+Se+oli+mieletön+hitti+ja+sitähän+me+luukutettiin+90-luvun+alussa,+sillon+kun+mää+olin+villi+ja+vapaa,+semmonen+alotteleva+teini+😂+Tästähän+tehtiin+myöhemmin+myös+kakkososa+ja+liekö+sitten+vielä+useampikin.+Kun+olin+sopivasti+vaihteeks+tuolla+tupelis+🤣+niin+tässä+sulle+se+toka+https://youtu.be/3O5es9GSGDY
Kauniita+unia!
22.04.2019 23:45
En+oo+ollu+markkinoilla+pitkään+aikaan+tai+kävin+mä+semmosilla+maalaismarkkinoilla+mutta+siitäkin+on+jo+aikaa+😂+Parisuhteessa+elelen.+Aika+näyttää+kuinka+kauan.
22.04.2019 22:55
Enmää+niin+aatellutkaan+että+oisit,+siis+miesten+kanssa+vehdannu+😉+Kuten+aiemmin+kerroin,+niin+mun+nuoruudessa+ei+ollu+vissiin+ku+joko+tai.+Ja+kun+en+kokenut+olevani+lesbo,+niin+sitten+olin+hetero.+Mulle+tuli+ihan+puskista+se,+kun+n.+8+v.+sitten+ihastuin+työkaveriini,+siis+naiseen.+Ja+todella+palavasti+vielä.+Siis+mä+vaan+yks+päivä+tajusin,+että+nyt+mua+tunteita+viedään+ja+kovaa+😂+En+kuitenkaan+kertonut+tälle+ihastukseni+kohteelle+tunteistani.+Tunteet+laantui,+kun+meille+tuli+työero.+Ollaan+yhteydessä+edelleen+muttei+enää+kovin+aktiivisesti.+Sen+jälkeen+oon+sitten+ihastunut+kahteen+otteeseen+ja+molemmat+ihastukset+niinikään+naiseen.+Eli+sinne+suuntaan+nyt+enemmän+kallistellaan+😂
Etkös+sä+sanonu+harkinneesi+etelämpää+paikkaa+tai+isompaa+kylää?+😉
22.04.2019 22:07
No+nyt+oli+vähän+vaikee+kysymys+😂
Mä+en+oo+koskaan+seurustellut++naisen+kanssa,+eikä+oo+naisten+kanssa+liioin+vipinääkään+ollu.+Ainoa+"sellanen"+naiskontakti+(jos+kännipusuja+kamun+kanssa+ei+lasketa)+on+aika+kaukaa++nuoruudesta.+Sillon+mun+"päälle+karkas"+(kun+olin+baarista+lähössä+kottiin)+yks+nainen.+Tää+naikkonen+alko+vaan+pussaamaan+silleen+hyvin+äkisti+(baarin+naulakoilla).+En+tiiä+oliko+lesbo,+bi+vai+mitä.+Oltiin+illan+aikana+juteltu+mun+mielestä+ihan+normisti,+enkä+ainakaan+tietääkseni+ollu+flirttaillu+taikka+antanu+mitään+signaaleja.+En+tiiä+miten+silleen+lopulta+sekos+😂+Oli+kyllä+ihan+kutkuttava+kokemus,+vaikkei+siitä+mihinkään+pidemmälle+edettykään.+Lähdin+siis+kotiin+joka+tapauksessa+😂+Mä+en+itse+asiassa+ees+varmuudella+tiiä,+kuinka+pitkälle+voisin+naisen+kanssa+mennä.+Koska+(niinkuin+tossa+yllä+olevassa+viestissänikin+mainitsin)+mulla+on+aika+hakusessa+nuo+kaikki+suuntautumiset+sun+muut,+niin+"luokittelen"+itseni+biiksi.+Oon+siis+ihastunut+myös+naisiin+ja+kuten+tossa+kerroin,+en+kokenut+naisen+taholta+tullutta+kontaktia+missään+määrin+epämiellyttävänä+vaan+päinvastoin+😅
Eli+niin,+miesten+kanssa+oon+vain+seurustellut/asustanut/ym.+😉+
Vastauksena+toiseen+kysymyksees,+oon+törmännyt.+Siis+mitä+näitä+palstoja+oon+lueskellut,+niin+näyttäisi+siltä,+että+osa+lesboista+ei+ollenkaan+voi+aatella+bi-naista+kumppanikseen+😐
22.04.2019 20:54
Niinpä+on,+siks+itekin+oon+menossa+😊
22.04.2019 14:13
Sivua+käännän
elämän+lehden
Kipua+tunnen
silti+nyt+lähden
Vaik+polut+ne+kerran
yhteenkin+toi
Niin+luoksesi+sun
nyt+jäädä+en+voi.
22.04.2019 14:10
Mä+laitoin+sulle+tonne+liibalaaba-ketjuun+vastausta.
Terv.+Sun+(tän+hetkisen)+elämäsi+(ainoa)+nainen+😂
22.04.2019 11:59
Aava_meri,+laitan+sulle+tähän+vastausta+😉
Sää+oot+vielä+nuari,+niin+eihän+sulla+oo+kauhee+kiire+mihinkään+😊+Se+on+kyllä+kurjaa+jos+ei+tyypit+kohtaa,+kun+varmasti+on+monia+jotka+sitä+rakkautta+ettivät.+Ootko+sä+aatellu,+että+sen+sun+tulevan+rakkauden+tarttis+olla+vaan+naisista+tykkäävä?+Nykyään+tuntuu+olevan+vaikka+mimmosta+suuntautumista,+joista+mä+oon+ainaki+tippunu+ihan+kärryiltä+😂+Mun+nuoruudessa+ei+oikeestaan+puhuttu+ees+bi-tyypeistä.+Oli+vaan+joko+tai.+En+mäkään+live-elämässä+tunne+kuin+yhden+biin.+Tai+enhän+mää+tiiä+vaikka+tuntisin+useammankin,+jos+ovat+vaan+kaapissa+😂+Yhessä+kohtaa+mä+olin+samassa+työpaikassa+yhden+naisista+tykkäävän+naisen+kanssa+mutta+olin+pitkään+tietämätön+asiasta.+Sitten,+yks+kaunis+päivä+tää+neito+läväytti+sen+tiedon+mulle+päin+naamaa+😂+Mä+itseasiassa+hieman+hämmennyin+siitä,+koska+sellanen+vaihtoehto+ei+ollu+käyny+mun+mielessä+ollenkaan+tän+tyypin+kohdalla.+No+ihan+samalla+tapaa+jatkettiin+työkamuina+😊
22.04.2019 11:55
Jaha,+tää+läks+harhaileen+ilman+tarkempaa+osotetta.+Uus+yritys+😂
22.04.2019 10:36
239 / 278