Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Ps.+Tässä+sulle+biisiä+päivään.+Unohat+tosta+ton+mies+sanan+niin+muun+voit+ottaa+tosissaan+😂https://youtu.be/hTMLw494haY
  2. Savosta+päivee!+😊+Mä+veikkaan,+jotta+oon+nytte+niin+lähellä+Sua,+etten+tuun+koskaan+lähempänä+olemaan+(lähemmäks+pääsemään)+😂+Ellet+sitten+muuta+etelään.+Nytten+ku+ollaan+melkeest+tuntoetäsyydellä,+niin+saapiko+kysyä,+että+miltä+susta+nyt+tuntuu?+😉+🤣Kuinka+sun+päivä+on+menny?+Ootko+ehtiny+muutakin+kuin+työharjotella?+Ooksää+ulkoillu+vai+ollu+enimmäkseen+sisäkissana?+Mä+hosuin+himassa.+Sitten+olin+lukittuna+kaaraan+useemman+tunnin+ja+nytte+oon+vapaa+ku+taivaan+lintu.+Seuraavaks+olis+ulko-ohjelmaa.+Jos+alkaa+kohta+näkyä+savua+sielläpäin,+niin+se+on+riistäytyny+mulla+täällä+sitte+tuli+käsistä+ja+Savon+metät+o+tulessa.+Niin,+meinasin+rilliä+laittaa,+mutta+koskaan+ei+tiiä,+mitä+siinä+syttyy+mukana.+Katoin+ettei+oo+varotuksia+(mettäpalovarotusta+tai+ruohikkopalovaaraa)+voimassa+täällä+suunnalla+mutta+ainahan+ton+tulen+kanssa+kannattaa+silti+olla+varovainen+😉+No+jos+tää+eka+menee+kohilleen,+niin+seuraavaks+pitäs+laittaa+sauna+tuleen.+Eli+liekkiä+ja+kipinää+on+ohjelmassa🔥+Valvoon+oppii+kun+tarpeeks+kauan+harjottelee.+Sää+oot+vielä+niin+nuori,+että+se+on+harjotuksen+puutetta+vaan+kun+uni+voittaa+kymppiuutisten+aikaan+😂+Juutuupillaki+on+menny+nyt+vähän+överiks.+Nyt+se+ei+ehota+enää+yhtä+ainokaista+(illan+viimestä+hidasta)+vaan+laitto,+jotta+"Loputtomasti+sinulle+valittuja+soittolistoja".+Niitä+kun+yöllä+alkaa+kuunteleen,+niin+saattaa+mennä+aamupäivän+puolelle.+No+en+meinannu.+Mutta+mulla+ei+oo+aina+ennenkään+menny+niinku+oon+meinannu+😂+Meneekö+sulla,+vai+meeksää+vaan+etkä+meinaa?+Tässä+sulle+taas+yks+tupelibiisi.+Uskallan+ottaa+riskin+(naislaulaja)+kun+laitoit+itekin+tätä+😂https://youtu.be/I5zRPbh1Fas
  3. Aava_meri,+laitan+sulle+tähän+vastausta+😉Sää+oot+vielä+nuari,+niin+eihän+sulla+oo+kauhee+kiire+mihinkään+😊+Se+on+kyllä+kurjaa+jos+ei+tyypit+kohtaa,+kun+varmasti+on+monia+jotka+sitä+rakkautta+ettivät.+Ootko+sä+aatellu,+että+sen+sun+tulevan+rakkauden+tarttis+olla+vaan+naisista+tykkäävä?+Nykyään+tuntuu+olevan+vaikka+mimmosta+suuntautumista,+joista+mä+oon+ainaki+tippunu+ihan+kärryiltä+😂+Mun+nuoruudessa+ei+oikeestaan+puhuttu+ees+bi-tyypeistä.+Oli+vaan+joko+tai.+En+mäkään+live-elämässä+tunne+kuin+yhden+biin.+Tai+enhän+mää+tiiä+vaikka+tuntisin+useammankin,+jos+ovat+vaan+kaapissa+😂+Yhessä+kohtaa+mä+olin+samassa+työpaikassa+yhden+naisista+tykkäävän+naisen+kanssa+mutta+olin+pitkään+tietämätön+asiasta.+Sitten,+yks+kaunis+päivä+tää+neito+läväytti+sen+tiedon+mulle+päin+naamaa+😂+Mä+itseasiassa+hieman+hämmennyin+siitä,+koska+sellanen+vaihtoehto+ei+ollu+käyny+mun+mielessä+ollenkaan+tän+tyypin+kohdalla.+No+ihan+samalla+tapaa+jatkettiin+työkamuina+😊