Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi+jumaklavita.+Sitten+ku+joku+kirjottaa,+nii+tekoälli+deletoi+😐+Mihis+sääki+katosit+alottaja+anonyymi?
22.04.2019 10:11
Hyvä+ettet+kuallu+😉+(mun+ois+tullu+sua+tosi+ikävä)+ja+koita+ny+kestää+(samasta+syystä+❤️)+
Tiiätkö,+se+on+tosi+hyvä,+kun+sulla+on+ollu+soinnut+kohillaan+jo+pienestä+pitäen+😊+Mä+oon+silleen+vähän+kade+niille,+ketkä+heti+melkeest+syntyessään+tietävät+mihin+suuntaan+lähtevät.+Mulla+ne+suunnat+ei+oo+vieläkään+kaikki+selvät.+Osa+alkaa+vähitellen+selvitä+mutta+rohkeus+puuttuu.+Osassa+oon+menny+jo+niin+kauan+"väärään"+suuntaan,+ettei+täyskäännöstä+enää+taija+pystyä+tekemään.+
Ootko+sä+ollu+rakastunu/ihastunu/pihkassa/heikkona/hulluna+johonkuhun+viime+aikoina+vai+ootko+koko+aika+rakastunu?+Aattelin+vaan,+kun+kerroit+jotta+sulla+soi+tommonen+biisi+piässä+aika+usein+😉+No+toisaalta+mun+päässä+on+soinu+viime+aikoina+mm.+Sannin+pari+uusinta+eikä+nekään+mitään+merkkaa+eli+soi+mikä+soi+🤣
Mä+jollain+tapaa+tykkään+siitä+olotilasta,+kun+on+ihastuksesta+sekasin.+Ja+oonhan+mä+muutaman+kerran+ollukki+😂+Vaikka+oon+tässä+elämän+varrella+ollu+muutaman+kerran+rakastunu+mieheen,+niin+naisiin+kohdistuneet+ihastustuntemukset+on+ollu+kuitenkin+tavallaan+ihan+eri+sorttia.+Siis+sellasia+tosi+vahvoja+tuntemuksia.+Vähän+vaikea+selittää+eli+enpä+jatka+enempiä+siitä+😉+
Mukavaa+maanantaita!
Ps.+Laitoin+liibalaabaa+boxin+tohon+viereen+pystyyn+😂
22.04.2019 09:59
Joo,+oot+ihan+oikias+ja+oon+pahoillani,+että+tää+osaavat+kädet+nimmarin+ketju+meni+nyt+tämmöseks+ei+runolliseks+ja+aika+sekamelskaks+😐+
Ite+jo+kertaalleen+huhuilin+ketjun+aloittajan+perään,+mutta+hiljainen+on+hän.+Toivottavasti+palaa+pian+runojen+kera.+Mukavaa+päivää!
22.04.2019 09:33
Mää+otan+nytte+varman+päälle+ja+laitan+biisin+missä+ei+lauleta+ollenkaan+ja+soittaja+on+mies+😂+Tää+on+mun+ihan+lemppari+pianisti+💕https://youtu.be/01jgYIZfHrM
Unikuvia!
21.04.2019 22:39
Ps.+Mä+vietän+taas+varmaan+tänki+illan+osin+juutupelis+😂+Laitan+sulle+linkkiä+jos+tulee+joku+tosi+nasta+biisi+(miehen+laulama+😉)+kohalle.
21.04.2019 20:49
Jep,+mä+oon+vedelly+noita+kaikkia+eli+Saaraa,+Lauraa,+Virvee+ja+Annaa.+Toki+montaa+muutaki+mutten+kehtaa+luetella+😂+Luulen,+että+et+edelleenkään+arvais+mun+ammattia+tai+uskois+jos+avoimesti+kertosin.+No+ei+vainee,+siis+mämmistä+ol+puhe+ja+sitä+siis+vetelin+eli+söin.+En+oo+Saaraan+koskenukaan,+vaikka+pakko+myöntää,+että+saattasin+koskee+jos+ois+lupa+😂
Hyvä+homma+kun+oot+saanu+hakemusta+valmiiks.+Toivotaan,+että+tärppää!+Jos+jostain+tulee+negaa+niin+sehän+on+vaan+niitten+menetys,+eikä+ois+ollu+sitten+sun+juttu+ollenkaan+😊+Mun+tarttis+kans+vähentää+sokeria+ja+aika+ajoin+oon+niin+tehnykin.+Aina+oon+kuitenki+palannut+entiseen.+😂
21.04.2019 20:46
Mitä+mää+sanoin,+hiljasta+on+😂😂
21.04.2019 19:45
No+niin,+aika+hyvin+sain+tehtyä+ne+hommat+mitkä+meinasinkin+😊
Ei+aina+tartte+myöntää+jos+ei+halua,+mutta+hyvä+kuitenkin+kun+kerroit+mielipittees,+niin+en+linkitä+sulle+seuraavaks+jottain+Voutilaista+taikka+Rostia😂+Mä+justiisa+vähän+aikaa+sitte+vetelin+toista+tossa+mun+ed.+viestissä+mainituista.+Ihan+itte+saat+arvailla+kumpaa+😂+Mää+oon+kyllä+sen+verran+reilu,+että+annan+vihjeenki.+Siitä+toisesta+(jonka+kans+en+oo+päässy+lähikontaktiin)+tykkään+myös+ulkonäöllisesti.
En+nyt+viitti+täällä+availla+mitä+teen+työkseni.+Vaikka+mä+kertosin,+niin+etsää+uskois+kumminkaan+😂+Sen+voin+kertoa,+ettei+oo+kovin+fyysistä.+Onko+sulla+ollu+pienestä+pitäen+selvät+sävelet,+että+mitä+haluat+isona+tehdä?+Mulla+ei+tainnu+lapsena+olla+mitään+erityisempää+haaveammattia.+Siitä+oon+lähes+satavarma,+ettei+ainakaan+tää+mun+nykynen+työ+ollu+mikään+haave.+Mutta+siihen+oon+ajautunut+kun+en+oo+muutakaan+keksiny.+
Tykkäätkö+sä+enemmän+suolasesta+vai+mageesta?+Mulle+menee+kumpikin,+vähän+liiankin+hyvin+😂+
Mä+tykkään+myös+aika+paljon+kirpeestä+mutten+niinkään+tulisesta.+Tai+saa+sitä+tulisuuttakin+olla+kunhan+kohtuuvella.
21.04.2019 19:43
No+mitäs+me+valkonuomat+😂
Mulla+on+kans+tänään+paljon+tehtävää,+enkä+meinannu+muutenkaan+häiriköidä+sua,+että+saat+hakemusta+kasaan+😉+Se+on+kyllä+totta,+että+joskus+noissa+vastauksissa+menee+kauan+ja+aina+sitä+vastausta+ei+tuu+ollenkaan.+Mä+oon+ollu+tossa+nykysessä+työssä+jo+niin+kauan,+että+viimesestä+hakemuksesta+on+tovi.+Jos+kaikki+menee+niinku+toivon,+niin+seuraavan+kerran+ois+sellasen+rustaus+eessä+parin+vuoden+päästä.+Mutta+eipä+mennä+asioiden+eelle.+Mä+tykkään+muutenkin+elää+enemmän+silleen+hetkessä+😉+Tykkäätkö+sä+muuten+mämmistä?+Sehän+vissiin+jakaa+mielipiteitä+vähän+niinku+Saara+Aalto.+Mä+tykkään+molemmista+edellä+mainituista,+jälkimmäisestä+tosi+paljon+😊+Mukavaa+päivää+ja+tsemppiä!+Niin+ja+hyvää+pääsiäistä!
21.04.2019 12:51
No+et+oo+sitten+säkään+ihan+hirmunen+reissunainen+vaan+enemmänkin+paikallaan+pysyvä+😊+Mä+oon+kans+kerran+käyny+Lapissa+ja+tykkäsin+kyllä.+Ulkomailla+oon+käyny+vaan+ihan+naapurit+ja+yhden+muun.+Pari+sellasta+ulkomaan+mestaa+olis,+mitkä+ois+kyllä+kiva+joskus+nähä.+Ne+on+justiinsa+sellasia,+missä+on+paljon+kaikenlaisia+nähtävyyksiä+kuten+Eiffeli+ja+Pisan+huojuva.+
Mä+en+kyllä+silleen+hurjastele+vaan+ajan+ihan+siveesti+ja+useimmiten+vielä+rajotusten+mukaan+😉
Tänään+mun+kaaran+edestä+meni+suojatietä+semmonen+pimatsu,+että+härreguud+😂+Mä+siis+kiltisti+annoin+siinä+tietä+niinku+pittääki.
Mun+on+kans+vaikee+tajuta+semmosta+jatkuvaa+auringossa+löhöömistä.+Siis+kyllä+mä+löhöömisestä+tykkään+mutten+ihon+kärtsäämisestä.+Mä+oonkin+yleensä+aika+kalpee+muihin+verrattuna+mutta+pysyypähän+ainaki+iho+nuorekkaana+🤣+No+jos+totta+puhutaan,+niin+kyllä+mulle+on+jo+ekat+rypyt+ilmaantunu.+Kohta+puoliin+varmaan+alkaa+pukkaan+myös+harmaata+päähän+😂
Miten+sun+päivä+on+menny?+Ootko+edistyny+hommissas+ja+saanu+hakemusta+maalimalle?+
Kauniita+unia+😊
20.04.2019 21:47
No+mää+alotan,+jatka+sää+😂+Näillä+ketjuilla+ei+oo+ollu+täällä+ihan+kauhee+suksee,+kun+nää+piit+on+nii+hiljasta+porukkaa.+Mutta+ei+haittaa+yhtään+jos+tyypit+osoittaa+mun+äskeisen+väittämän+ihan+täydeks+palturiks+😉+Kiva+kyllä+olis+jos+ois+sitte+nimmaritki+eikä+pukkais+pelkkää+anonyymiä+😉
Mulla+on+ollu+aika+normi+päivä.+Äsken+meni+kyllä+hetkellisesti+pasmat+sekasi,+kun+meni+niin+kivan+näkönen+pimu+mun+auton+edestä+suojatiellä.+Ihan+mieluusti+mä+siinä+venailin+ja+kattelin+😂
20.04.2019 20:31
Joo,+kandee+pakkaa+matkaan+koko+huusholli,+nii+ei+tuu+sitte+tenkkapoota+taikka+ei+oota+😂+
Mulla+on+duunipaikka+kotoota+kattoen+pohjosessa,+joten+sinnepäin+matkaan+tosi+useesti,+nopeasti+laskien+reippahat+parisataa+kertaa+vuodessa.+Siihen+sitten+vielä+muut+keikat+päälle.+Vastauksena+kysymykseesi,+viimeisin+matka+sinne+pohjoseen+oli+siis+periaatteessa+just+toissapäivänä+😉
Mä+en+oo+sellanen+maalimanmatkaaja+ollenkaan.+Siis+kovin+etelään+taikka+hirmu+kauas+muutenkaan+en+oo+kotoolta+vielä+matkannu.+Suomessa+oon+aika+paljon+reissannu+ja+siitä+mä+kyllä+tykkään.+Useimmiten+matka+vie+joko+mökille+taikka+sitten+sukulaisiin.+Nyttenki+on+justiisa+reissua+pukkaamas+ja+oonki+melkeest+jo+tien+päällä+(tulossa+sinne+suuntaan)+😊
Mimmonen+reissunainen+sä+oot?+Ootko+kävässy+moneen+kertaan+(Suomen)+rajojen+ulkopuolella?+Entä+onko+sulla+jotain+lempparikohdetta?+Nyt+mulla+alko+juoksuaika,+moikka!+😊
20.04.2019 17:18
Jep.+Mä+voin+tosiaan+suositella+ihan+lämpimästi+tätä+mun+aika+hyvin+tuntemaa+ja+itseoppinutta+opasta.+Tosin+sen+nyt+saa+siinä+kunnossa,+kuin+se+sattuu+sillä+hetkellä+olemaan,+eikä+tällä+tyypillä+oo+takuuta+taikka+palautusoikeutta.+Ei+siis+voi+vaihtaa+lennossa+toiseen+😂
Mulla+on+omakohtaista+kokemusta+tästä+oppaasta+aika+paljon,+joten+sanosin,+että+kannattaa+varata+ainaki+sitä+hammasharjaa+ja+passiaki+mukaan,+meinaan+jos+tulee+pitempi+mutka+matkalla.+Pääsee+sitten+niinku+takaskin+juunou+😂
Seuramielessä+tää+tyyppä+on+kyllä+ihan+suht+ok+vaikkei+ihan+valioyksilö+😂+Kykenee+siis+aika+hyvin+puhumaan+ja+seurustelemaan+mutta+osaa+myös+olla+hiljaa+tarvittaessa+😉
Onneks+sä+edes+osasit+mennä+ajoissa+nukkumaan.+Mulla+se+nukkumaanmeno+vähän+venähti+kun+kierrokset+kävi+aika+vinhaa.+Mukavaa+päivää!
20.04.2019 13:34
Iltaa/yötä+Aava_meri!+
Tiiätkö,+mulla+on+menossa+nyt+SE+vaihe.+Siis+se+kun+ajatus+lentää+ja+muija+valvoo.+Eihän+se+oo+onneks+ku+puoliyö+kohta.+Sä+toivottavasti+jo+nukut+ja+näät+sulosia+unifotoja+😉+
Noh,+musta+tuntuu,+jotta+kun+ei+osaa+oikeenkirjotusta+eikä+oikein+muutenkaan,+niin+ei+oo+tie+auki+mihkään.+Mun+kohdalla+taitaa+olla+polutkin+ummessa+😂
Mä+en+oo+koskaan+kovin+hyvin+ymmärtänyt+niitä+rämäpäitä,+jotka+menee+oikeestaan+mihkä+vaan+ja+vaikka+minkä+läpi.+Lintsilläkin+on+pari+semmosta+uudempaa+laitetta,+joihin+mua+ei+sais+menemään+ainakaan+ihan+pienellä+korvauksella,+saati+että+maksasin+siitä,+niinku+nää+uhkarohkeet+tekkee+😂+Mä+en+oo+muutenkaan+mitenkään+erityisen+rohkea+noin+niinku+ylipäätään.+Nyt+kun+tarkemmin+aattelin,+niin+saattasin+mä+yhdessä+erityistapauksessa+mennä+johki+pää-alaspäin-riipunta-kiepunta-laitteeseen.+Siis+jos+oisin+ihan+kauheen+ihastunut+johonkin+tyyppiin+(niinkuin+oon+muutaman+kerran+ollu😂)+ja+se+tyyppi+sitten+houkuttelis.+Sen+täytyis+kyllä+sitten+tietysti+istua+mun+vieressä+ku+tatti,+muuten+ei+tulis+kauppoja+😉
Ps.+Sullahan+on+sitten+ihan+mieletön+kokemus+näistä+etelänmaista.+Mä+kyllä+tietäsin+yhden+aika+hyvän+oppaan,+jonka+kanssa+varmasti+eksyy+😂
19.04.2019 23:56
Mä+nyt+tässä+iltapuhteena+koitin+riimitellä+sulle+sen+festarin.+Heitit+niin+mojovan+haasteen+ja+hankalahkon+aiheen,+että+älä+oo+liian+kriittinen+😂+Hyvää+yötä!
Seisot+tässä+vierelläin
Käsi+minun+kädessäin
Musiikki+kun+ympäröi
En+mä+enää+epäröi
Sua+vain+mä+rakastan
Kättäsi+sun+puristan
Sävelet+nyt+musiikin
Soivat+yhä+kauniimmin
19.04.2019 21:32
Mä+viihtyisin+mökillä+vaikka+kuinka+ja+paljon,+mutta+kun+lomaa+ei+oo+rajattomasti,+niin+ei+voi+mökkeilläkään+pilvin+pimein.+Joskus+musta+tuntuu,+ettei+mua+ole+tehty+tänne+kaupunkiin.+Piirun+verran+syrjemmässä+olis+kiva+asua.+Kuitenkin+silleen,+että+olis+sitä+isompaa+kaupunkia+suht+lähellä.+Mä+en+erityisemmin+tykkää+metelistä+enkä+ruuhkista,+mutta+siedän+niitä+kyllä+jonkin+aikaa+esim.+konserteissa+taikka+vaikka+Lintsillä.+Ootko+sä+käynyt+kuinka+usein+täällä+etelässä?+Entä+ootko+Lintsille+eksynyt+(en+tarkoita+kirjaimellisesti+😉)?Ootko+sä+enemmän+semmonen+hurjapää,+joka+menee+mihkä+vaan+laitteeseen+vai+semmonen+kun+mää,+jolle+vuoristorata+on+aika+maksimi?+😂
19.04.2019 20:41
Ps.+Mulla+tuli+tosta+sun+otsakkeestasi+mieleen+tää+biisi+(Pepe+Willbergin+versio)+https://youtu.be/Svtp02RXCfU
Täähän+itteasiassa+sopii+muutenkin+vähän+aiheeseen+😂
19.04.2019 19:17
Mulla+ei+oo+sinällään+kokemusta+tuosta+hommasta,+mutta+jään+tosi+mielenkiinnolla+"kuuntelemaan",+jos+jollain+muulla+olis+😉+Mä+oon+itse+parisuhteessa+ollessani+(miehen+kanssa)+ihastunut+pariin+otteeseen+ja+kaikilla+kerroilla+naiseen+😅+Haluatko+avata+tota+omaa+"juttuasi"+enemmän?+Esim.+mistä+tunnette+tms.
19.04.2019 19:09
Mä+tykkään+kyllä+sateestakin,+koska+mun+mielestä+ilma+tuoksuu+hyvältä+sateen+jälkeen+ja+mikä+tärkeintä+on+myös+puhtaampaa.+Ihan+parasta+olis,+jos+öisin+satelis+(pl.+yöjuoksuyöt)+ja+päivisin+paistas.+Mökillä+erityisesti+sais+sataa+aina+öisin.+Ainakin+sillon,+kun+laittaa+pään+tyynyyn.+Sateenropinaa+on+näet+aika+kiva+kuunnella+nukkumaan+mennessä+😊+Mä+muuten+nukun+mökillä+yleensä+paljon+paremmin+kuin+kotosalla.+Tykkäätkö+sä+mökkeillä+vai+tuutko+hetkessä+mökkihöperöks?+😉+Hieno+juttu,+että+oot+saanu+hommeleitas+tehtyä.+Mua+on+silleen+vähän+laiskottanu+ja+pikkasen+myös+väsyttänyt,+etten+oo+ollu+tänään+kovinkaan+ahkera.
19.04.2019 19:00
En+oo+kattonu,+paitsi+ton+pätkän+äsken+ja+sen+perusteella+sanoisin,+että+saatanpa+joskus+kokonaankin+kattoa+😂+Toivottavasti+oot+saanu+hommeleitas+tehtyä.+Mä+vetäsin+hetki+sitten+lenkkiä,+seuran+kera+tällä+kertaa.+Oli+kyllä+tosi+hieno+keli+mennä+pitkin+polkuja+😊
19.04.2019 17:02
240 / 278