Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hetkonen+pieni+hyvä+Anonyymi+(hitsi+että+mua+muuten+ärsyttää+tää+anonyymi+uudistus).+Tämähän+ei+oo+vissiin+treffipalsta+vaan+keskustelupalsta.+Voi+tietty+olla,+että+oon+kässänny+väärin+😉+Eli+sun+mielestä+jos+tyypit+keskustelee+keskenään,+niin+aina+on+jottain+muuta+mielessä+😂,+niinkö+se+mäni?
19.04.2019 16:53
Ps.+Mä+koitin+runoilla+niistä+festareista+mutta+taitaa+olla+vähän+liian+vaikee+aihe+😂
19.04.2019 10:06
Tuli+tässä+mieleen,+jotta+oispa+kiva+jos+sää+laittasit+mulle+(vuorostaan)+jonkun+sun+mielestä+kivan+kappaleen+linkin+vaikka+sinne+juutupeliin+😊+
Kävely+kamun+kans+on+parasta.+Mutta+kyllä+mä+joskus+iteksenikin+meen+jos+tarttee+vaan+tuulettaa+ajatuksia.
19.04.2019 10:03
Jos+vielä+odotan
Ehkä+tunteen+sen+kadotan
Ja+itseäni+petän
Jos+sen+tekemättä+jätän
Mitä+sydämeni+toivoo+
Ja+mieleni+tahtoo
18.04.2019 22:26
No+kipee+mä+kyllä+olen+😂+Tällä+hetkellä+eritoten+jalkojen+ja+pään+osalta.+Huomionkipeä+en+niinkään,+vaikka+onhan+sitä+huomiota+joskus+ihan+kiva+saada+mutta+mieluiten+live-elämässä+😉+Kuinkas+sulla?
18.04.2019 21:51
No+ei+oo+välillä+tolkun+hiventäkään+tässä+Suomikaksnelosen+toiminnassa+😐
Sähän+meinaat+ahkera+olla.+Koita+nyt+välillä+sitten+vähän+relatakin+tässä+pyhinä.+Ulkoilu+on+oikein+hyvä+vaihtoehto+😊+Mä+tykkään+ihan+hirmusti+kävellä+metsäisillä+poluilla+ja+niitä+onkin+tässä+meidän+lähellä+onneks+paljon.+Ihan+eri+homma+ku+mennä+jotain+teitten+viertä+ja+mennessään+imutella+katupölyä.+Mä+en+meinannu+tehdä+nyt+pääsiäisenä+mitään+erikoista.+Koitan+levätä+mahdollisimman+paljon.+Mulla+on+onneks+nyt+vielä+koko+ens+viikko+lomaa+niin+ehkä+saa+vähän+ladattua+akkuja.+Voi+sitten+käydä+taas+paremmin+kierroksilla+😂+Tsemppiä+työnhakuun!
18.04.2019 21:48
Mulle+pukkas+taas+ootteluhetkee.+Kiva+kuulla,+etten+oo+ainoo+jolla+ongelmaa+juutupeli-ajan+kans+😂+Mitäs+meinaat+pääsiäisenä,+onko+sulla+jotain+erityistä+ohjelmanumeroo+vai+meneekö+niinku+muutkin+pyhät?+Täällä+on+ollu+aivan+mahtava+keli+tänään+ja+näytti+ite+asiassa+hyvää+keliä+koko+seuraavalle+viikolle.+Kuinkas+siellä+pohjosemmas?+Toivottavasti+ootte+päässeet+sielläkin+auringon+makuun+😊
Ps.+Huomasitkos+jotta+oli+ilmestynyt+sun+tekstejäs+takasi.+Laitoin+pari+päivää+sitten+palautetta+tekoällin+tekosista+😂
18.04.2019 18:01
Ps.+Jotkut+vissiin+väittävät+ettei+sellasesta+voi+nähdä+unta+mitä+ei+oo+kokenu.+Mä+oon+kyllä+täysin+eri+mieltä+😂
18.04.2019 09:11
Mä+kirjotan+sulle+nytten,+kun+mulla+on+venailuhetki.+Illalla+mun+tarttee+juosta+taas+paikasta+toiseen+ja+on+monta+hommaa+mitkä+pitää+hoitaa,+niin+en+ehdi+palstailemaan+varmaan+ollenkaan.+Joo,+kyllä+mäkin+tykkään+loikoilla+millon+missäkin.+Arki-aamuina+herään+yleensä+aina+niin+viime+tipassa,+etten+ehdi+loikoilla+vaikka+haluttaiski.+Eilen+illalla+mulla+oli+vakaa+aikomus+mennä+ajoissa+nukkumaan,+mutta+intouduin+sitten+kuuntelemaan+juutupelista+biisejä.+Ja+sitä+intoa+kestikin+sitten+vähän+liian+myöhään+😂+Kuuntelin+mm.+monta+William+Josephin+(joka+on+mun+mielestä+hitsin+hyvä+pianisti)+kappaletta.+Kun+siellä+juutupelissa+sitten+niitä+biisejä+etsiskelin,+niin+tuli+tämmönen+toinenkin+William+Joseph+haun+kautta.+Tällä+on+kyllä+lisänimi+Morgan+ja+noi+edeltävät+nimet+toisessa+järjestyksessä.+En+ollu+ikinä+ennen+kuullu+tämmösestä.+Mutta+oli+hyvä+versio+Phil+Collinsin+biisistä+(joka+on+julkaistu+ennenkuin+sä+olit+edes+syntynyt+😂)+ja+nätti+video+(ja+nainen+😅)+Laitan+linkin+biisiin+sulle+tähän
https://youtu.be/K78DtQ-GyVI
Kohta+tarttee+taas+mennä.+Moikka!
18.04.2019 09:08
Jaa,+mikäkö+mua+valvottaa.+Noh,+monesti+mulla+lähtee+ajatus+lentoon+just+sillon,+kun+tarttis+alkaa+koisaamaan.+Ja+sillon+kun+se+lähtee,+niin+on+ihan+turha+kuttua+Mattia.+Tulis+sille+vaan+turha+reissu.
Just+nyt+mua+kyllä+nukuttaa+aivan+himmeesti.+Viime+yön+unet+oli+mitä+oli.+Tänään+oli+vielä+töiden+jälkeen+harrastetta+(liikunnallista)+niin+nyt+alkaa+olemaan+aika+sippi.
Ootko+sä+hyväuninen?+Entä+enemmän+aamu-+vai+iltauninen?+Mimmosia+unia+sä+näät?+Mä+nään+kaikenlaista+laidasta+laitaan.+Pienempänä+näin+usein+lentounia+mutta+näyttää+sekin+(lento)taito+ruostuneen+iän+myötä+😉+Mun+mielestä+parhaita+unia+on+sellaset+pussailu-unet.+Tosin+ne+jää+mulla+oikeestaan+aina+vaiheeseen+ja+sitten+on+kiva+fiilis,+kun+herää+sellasen+keskeltä+😂
Nyt+ei+kule+ajatus,+vielä+vähemmän+lentää.+Ei+irtoo+nyt+rokkifestarit...+
Kauniita+unia+Aava_meri!
17.04.2019 21:24
Sää+et+laittanu+aihetta,+mistä+riimitellä.+Tutkailin+sitten+tota+sun+viimesintä+viestiä+ja+päätin+siitä+vetästä+jonkun+sanan+aiheeks.+Eka+aattelin+koittaa+tota+nukkumista,+mutta+oon+jo+niin+monta+kertaa+epäonnistunu+sen+kanssa+(sekä+kirjotuksissa+että+sängyssä+iltasin),+niin+aiheeksi+tuli+sitten++"nainen".++Vaikka+ei+tässä+sitä+sanaa+oo+mutta+tässä+stoorissa+siis+tapaa+nainen+ihastuksensa+kohteen+(toisen+naisen)+😂+Mulla+on+muuten+pää+ihan+sekasin+ku+väsyttää+hitsisti...+
Elikkäs+tässä+tuloo...+(Tää+on+pikaseen+rustattu+kun+oli+vähän+kiirus)+
Aavalle_merelle+(ja+tää+ei+siis+oo+värssyn+nimi+eikä+juoni+vaan+se+omistuskirjotuksen+alku+😂)
Kävelit+kadulla+vastaani+
Enkä+saanut+sanaa+suustani+
Hölmönä+mä+toljotin+vain
Kun+perhosia+vatsaani+sain+
Hymyillen+kun+sanoit+heit
Jalat+melkein+altani+veit
Tunsin+punan+tulevan+
Poskilleni+nousevan+
Vasta'uksen+hiljaisen
Lopulta+mä+hönkäisen
Katsot+silmiin+syvempään
Jotain+silmissäsi+nään+
Tartut+hiljaa+käteen+mun
Vedät+syliisi+sä+sun.+
Enosaaentunne+(tässä+se+omistuskirjotuksen+loppu+eli+nimmari+😂)
17.04.2019 15:04
Hei+Aava_meri,+mun+piti+vielä+pikaseen+tulla+kommenteeraan+(koska+valvon+edelleen+😂+kai),+että+nastaa+kun+oot+viittiny+kirjotella+tämmösen+pöljän+vanhemman+tyypin+kans+ja+toisena+mun+piti+sanoa,+että+kyllä+sun+riimis+on+ihan+kohillaan+❤️+😊
16.04.2019 22:47
Mä+nyt+laitan+sulle+tänne+postia,+vaikka+kaikki+nuorethan+jo+nukkuu++tähän+aikaan+ja+vanhat+valvoo.+Niissä+nuorissa+on+näet+nii+hitsisti+valvomista+😝+
Sähän+oot+kova+kävijä+vai+pitäskö+sanoa+menijä.+Siis+livemusan+suhteen.+Mä+en+muuten+muista,+millon+oisin+ollu+baarissa+kuuntelemassa+jotain+keikkaa.+Eli+siitäkin+taitaa+olla+jo+aikaa.+En+mä+kyllä+muista+millon+oon+viimeks+ollu+baarissakaan+😂+että+taitaa+siitäkin+jo+tovi+olla.+Tälleen+vanhemmiten+alkaa+kyllä+muisti+brakaa+eikä+taho+oikein+kestää+alkohooliakaan+niinku+nuorena.+Että+saattaa+olla,+jotta+oon+ollu+ihan+lähiaikoina+mutten+vaan+muista,+syystä+tai+toisesta.
Niin+katsos,+kun+tuo+mun+toteamus+että+piä+lyö+tyhjää+eikä+keksi+mitään+aihetta+oli+vähän+niinku+sellanen+avunhuuto+sinne+teillepäin+😉+Että+paa+sää+aihetta,+niin+mää+paan+sulle+noloja+riimejä.+Saat+ihan+omistuskirjotuksella+tällä+kertaa.+Diili?+😂+Voidaan+panna+toistekipäin+jos+silleen+sopii+paremmin+😉
16.04.2019 22:23
Mua+muuten+riimityttäis+aika+rutkasti+mutta+piä+lyö+ei+tulta+vaan+tyhjää,+enkä+millään+keksi+aihetta+😂
16.04.2019 20:53
Mä+oon+käyny+tasan+yhden+kerran+festareilla+ja+siitä+on+aikaa+😂+Eli+ei+oo+suunnitelmissa+tulevanakaan+kesänä.+
Konserteissa+tykkään+kyllä+käydä+ja+käynkin+n.+kerran+pari+vuodessa,+riippuen+tietysti+siitä+mimmonen+on+tarjonta.+Viimeks+olin+Jenni+Vartiaisen+keikalla+Hartwallilla.+On+muuten+kivan+näkönen+pimu+😊+Käytkös+sä+ite+(paljon)+festareilla+tai+konserteissa?
16.04.2019 20:52
Kiva+kun+tykkäsit+😊+Mä+oon+melkeest+kaikkiruokanen+musiikin+suhteen.+Muuten+en+ookkaan+kaikkiruokanen,+mutten+kranttu+kuitenkaan+😊+Millasesta+musasta+sä+tykkäät?+
Älä+sä+Aava_meri+ainakaan+ota+ittees+jos+joku+väliin+huutelee.+Mullehan+noi+lähe+vetään+omalle+palstalles+-jutut+on+tarkotettu.+Oonhan+mä+täältä+jo+kertaalleen+poistunu+kun+meni+niin+tyypeillä+herneet+nenään.
16.04.2019 15:07
Taas+läks+näköjään+sun+viestis+poistoon+😐+Näky+mulla+taasen+tuolla+ilmoituksissa,+enkä+nyttenkään+nähny+siinä+mitään+sääntöjen+vastaista.+
Kauniita+unia+Aava_meri!
Ps.+Tässä+sulle+unibiisi+😊
https://youtu.be/Ll_QeA-1LZM
15.04.2019 21:53
Mun+päässä+alko+ihan+väkisin+soimaan+"Hei+Karjalasta+heilin+minä+löysin+löysin+heilin+pienen+herttaisen...."😂
15.04.2019 20:10
Mihinkäs+lie+kadonnut+osaavatkädet?+Toivottavasti+palaat+pian+palstoille+runojen+kera+😊
15.04.2019 20:06
Turha+on+kurottaa
Ei+sinua+kukaan+auta
Ei+reunan+yli+nosta
Ei+kuule+kukaan+
Eikä+vastaa
Ei+edes+metsä.
15.04.2019 18:52
241 / 278