Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Noh,+mä+oon+ollu+sellasen+medium+plus+puutarhatontun+korkunen+sillon,+kun+mun+vanhemmat+päätti+vaihtaa+maisemaa+tänne+etelämpään,+etten+mä+paljon+niistä+seuduista+muista.+Toki+niitten+seutujen+ohi+on+myöhemmin+monet+kerrat+ajettu+ja+toisinaan+sinne+myös+pysähdytty.+
Myönnettävä+on,+että+joskus+mulla+on+kyllä+pikaseen+käynyt+mielessä+seudun+vaihto.+Ehkä+ne+on+ne+juuret+sitten+kuitenkin,+kun+vaivihkaa+koittavat+vetää+sinne+keskemmälle.
Mutta+joo,+tunnen+oloni+ihan+kotoisaksi+täällä+etelän+mailla+😊
Mä+muuten+tykkään+ihan+hirmusti+savon+murteesta+ja+osaan+sitä+toki+jonkin+verran+itekin.+Tai+siis+ossoon,+silleen+kai+se+mäni+😁
Ootko+sä+ihan+syntyperäsiä+savolaisia+vai+muualta+muuttanu?+Jos+oot+syntyperäsiä,+niin+onko+ne+sun+juures+kuinka+tiukassa?+Monesti+se+kai+merkkaa+paljon,+jotta+missä+on+suku.+Jos+siis+tulee+toimeen+niitten+kanssa.+Mulla+on+lähin+suku+täällä+etelässä+ja+tuun+niitten+kans+toimeen+oikein+hyvin.+No+en+tietenkään+aina+mutta+kukapa+tulis+(tai+mänis).
En+oikein+tiiä+mitä+tosta+"nainen+vaan+paranee+mitä+enemmän+ikää+tulee"+ajattelis.+Kun+omalla+kohdalla+ei+oo+monikaan+asia+parantunut.+Ei+ainakaan+kunto+tai+ulkonäkö+😂
15.04.2019 10:15
Jahans,+taas+painellaan+deletee+oikein+urakalla.+No+kerkisin+Aava_meri+viestisi+lukea.+Jep,+tässä+ei+oo+välissä+aavaa+merta+mutta+joku+järvi+saattaa+olla.+Ainakin+rutkasti+kilsoja.+Vähän+niinku+mulla+mittarissa+😂
Ps.+Mä+oon+kotoisin+sieltä+teitiltä+päin+😊
14.04.2019 19:37
Kiitos+palautteestasi+😊+Liekö+tekoällin+tekosia+kun+oli+deletoitu.+Näkyi+mulla+silti+tuolla+ilmoituksissa.+
Saahan+sitä+aina+kysyä+😉+Ikää+mulla+on+jo+ihan+reippaasti+eli+neljänkympin+paremmalla+puolella+mennään.+Jännää+muuten,+kun+sanotaan+noin,+jotta+paremmalla+puolella.+Onko+se+sitten+parempi+puoli,+niin+enpä+tiiä.+
Mikä+olisikaan+tämmöiselle+kohtapuoliin+vanhalle+sopivampi+paikka+asustella+kuin+Uusimaa+eli+siellä+kirjoittelen+😊
14.04.2019 16:10
Miksi+linkki+enkunkieliseen,+kun+suomeksikin+tarinaa+aiheesta+löytyy+😉
14.04.2019 00:55
Silmät+kiinni+makaan
kosketustas+kaipaan+
Kättäsi+iholleni
vartaloa+vierelleni+
Peittoani+rutistan
sinua+vain+haluan
Tunteen+koitan+turruttaa
unen+pian+saavuttaa
Unessani+kanssas+oon
käperryn+sun+kainaloon+
Olkaas+vasten+painan+pään+
pyydät,+että+siihen+jään.
14.04.2019 00:52
❤️+Jäin+pohtimaan+tuota+aavaa+merta...
13.04.2019 18:51
Ei+ole+sanoja+määrättömästi
Ei+aikaa+loputtomasti
On+tämä+hetki
Jossa+on+kaikki.
13.04.2019 17:03
Kuihtuu+kukka
lakastuu
kun+ei+sitä+hoida.
Kuolee+tunne
vaimenee
kun+ei+toinen+vastaa
Sammuu+liekki
tukahtuu
kynttilä+kun+palaa+loppuun
Yksin+olet+siinä+
elämässä+itsekseen+
Päättyessä+elon+
kaikki+katoaa.
13.04.2019 11:43
Hyvää+yötä+
https://youtu.be/wzt3v0fkgmw
11.04.2019 21:18
Jahans+😐
09.04.2019 14:27
Kiireessä
kuppi+nurin
Hätiköiden+hämmennän
Saatiin+klimppisoppaa
Kello+rientää,+hoputtaa+
Kielen+polttaa+keitos
Nuttu+päälle+nurinpäin
jakku+juoponnappiin
Liukkahalla+lennähdän
Persiilleni+pyllähdän
Täst+on+hyvä+jatkaa.
08.04.2019 23:10
Kiitos+selvennyksestä.+
Tykkäsin+runostasi+ja+sitten+meni+täälläkin+riimittelyvaihde+päälle.+Eikös+se+ole+eräänlaista+keskustelua+sekin,+kun+vastaa+toisen+runoon+😊
Lempeät+ja+lämpöiset+tuntemukset+on+aina+ok.+Ja+sehän+tuntuu+vain+hyvältä,+jos+sellaisia+tuntemuksia+saa+aikaan+toiselle,+tavalla+tai+toisella+😉
07.04.2019 17:01
Tarkoittaako+tuo,+että+ikäänkuin+odotat+vastausta+huutoon+rakkauden+😊
07.04.2019 13:41
Helmi+hei❤️+vaikket+sää+enää+taida+täällä+ees+käväistä+(Seukkari+muuten+käväs,+mutta+sitten+aika+pian+hylkäs+mun😐)+
Oon+(TAAS)+aika+ajoin+miettinyt,+että+mitäköhän+sulle+kuuluu.+Hassua+ehkä,+kun+eihän+me+tunnettu+kuin+tälleen+virtuaalisesti.++
Silti+mun+on+ollut+sua+kyllä+ikäväkin.+Toivottavasti+kaikki+on+sun+elämässä+hyvin❤️+Ehkäpä+jostain+on+ponkaissut+uusi+ihastuskin+tai+lennellyt+rakkauden+kipinöitä😊
Mun+elämä+on+ollut+nyt+aika+rauhallista,+eritoten+ihastuspuolella.+Vaikka+tuossa+viime+vuonna+lähellä+ihastumista+kävin,+niin+eipä+oo+vielä+leimahtanut.+Ehkei+se+enää+leimahdakaan.+Helpompaahan+se+näin+on.
Nyt+en+enää+enempiä+huutele+tähän+ketjuun+😉+Jos+kuitenkin+satut+täällä+käväsemään,+niin+tossa+yllä+on+pari+muutakin+viestiä+(multa)+sulle.+En+nyt+kehtaa+toivotella+mitään+vuodenaikojakaan,+joten+moikka+moi+❤️
Terkuin+Elvi
07.04.2019 11:28
Vaik+ois+piiri+elon+ajallaan+se+kuihtunut
Viisarit+sen+kellon,+minuutitkin+huvennut
Tässä+olen+vierelläs+ja+siihen+minä+jään+
Käsi+sinun+kädessäs,+jaan+mä+elon+tään.
07.04.2019 02:14
Kiitos+huomioinnista+😊+Nämä+mun+väkerrykset+kertovat+aika+harvoin+omassa+elämässä+meneillään+olevista+asioista.+Osa++asioista+on+kyllä+koettu.
06.04.2019 21:43
Sama+se+mitä+sanot,+
jos+ei+toinen+tahdo+kuulla.+
Katsoo+vain+ohi,+
kun+ei+halua+totuutta+nähdä.+
On+vaiti,+
mutta+mielessään+kiroaa.+
Puristaa+kättä+nyrkkiin+taskussaan.+
Ei+ota,+eikä+mitään+anna,+
ei+ainakaan+periksi.
06.04.2019 17:05
Selkääsi+pitkin+kuljetan+kättä
Olkaasi+hiljaa+silitän
Syliin+sinut+otan,+varoen+rutistan.+
Kun+silmäsi+avaat+ja+mua+hymyillen+katsot
Niin+hetkessä+siinä+on+tunne+se+selvä
Sun+viereesi+tahdon+mä+jäädä+nyt+tähän+
Ja+kanssasi+jakaa+elämän+tämän.
05.04.2019 14:34
Se+on+tekoälli+ken+näitä+viestejä+tarkastelee.+Hyvä+että+laitoit+palautetta.+Uskoisin+että+ylläpito+palauttaa+ne+viestit+joiden+poistoille+ei+ole+perusteita.+Näin+ainakin+oman+kokemuksen+mukaan.
27.03.2019 20:38
Siinä+syvässä+kohdassa
mieli+tahtoo+mennä
Sukeltaa+pohjaan
kylmään+ja+tummaan
Eikä+sieltä+tahdo+enää+nousta.
01.03.2019 14:24
242 / 278