Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Noh,+mä+oon+ollu+sellasen+medium+plus+puutarhatontun+korkunen+sillon,+kun+mun+vanhemmat+päätti+vaihtaa+maisemaa+tänne+etelämpään,+etten+mä+paljon+niistä+seuduista+muista.+Toki+niitten+seutujen+ohi+on+myöhemmin+monet+kerrat+ajettu+ja+toisinaan+sinne+myös+pysähdytty.+Myönnettävä+on,+että+joskus+mulla+on+kyllä+pikaseen+käynyt+mielessä+seudun+vaihto.+Ehkä+ne+on+ne+juuret+sitten+kuitenkin,+kun+vaivihkaa+koittavat+vetää+sinne+keskemmälle.Mutta+joo,+tunnen+oloni+ihan+kotoisaksi+täällä+etelän+mailla+😊Mä+muuten+tykkään+ihan+hirmusti+savon+murteesta+ja+osaan+sitä+toki+jonkin+verran+itekin.+Tai+siis+ossoon,+silleen+kai+se+mäni+😁Ootko+sä+ihan+syntyperäsiä+savolaisia+vai+muualta+muuttanu?+Jos+oot+syntyperäsiä,+niin+onko+ne+sun+juures+kuinka+tiukassa?+Monesti+se+kai+merkkaa+paljon,+jotta+missä+on+suku.+Jos+siis+tulee+toimeen+niitten+kanssa.+Mulla+on+lähin+suku+täällä+etelässä+ja+tuun+niitten+kans+toimeen+oikein+hyvin.+No+en+tietenkään+aina+mutta+kukapa+tulis+(tai+mänis).En+oikein+tiiä+mitä+tosta+"nainen+vaan+paranee+mitä+enemmän+ikää+tulee"+ajattelis.+Kun+omalla+kohdalla+ei+oo+monikaan+asia+parantunut.+Ei+ainakaan+kunto+tai+ulkonäkö+😂
  2. Jahans+😐
  3. 242 / 278