Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+aika+näyttää+sitten.+Toivottavasti+hommat+menee+parhainpäin+eli+tunteet+kohtaan.+Tsemppiä+sulle+ihastuksesi+kanssa+😊
18.02.2019 21:10
Näättekö+siis+vaan+töiden+lomassa+silloin+tällöin?+Olisko+sun+mahdollista+ehdottaa+ruokailua+tai+kahvittelua+yhdessä?
17.02.2019 19:56
Eihän+toi+sitten+ole+niin+paha+jos+vain+rohkeus+puuttuu+😉+Ehkä+sun+kannattaisi+nyt+ensimmäiseksi+koittaa+jotain+kautta+selvittää+onko+tunteidesi+kohde+sinkku+vai+varattu.+Aattelin+vaan+kun+tuossa+ylempänä+totesit,+ettet+ole+varma+asiasta.+Ja+eihän+sun+tartte+kerralla+suoraan+tiskiin+lämätä+tuntemuksiasi.+Silleen+hitaamminkin+voi+edetä+kunhan+etenee+😉
17.02.2019 13:31
Kosketukset+on+pahoja+😉+Mun+ihastuksen+kohde+oli+aika+kosketteleva.+Useamman+kerran+silitteli+mun+kättä+ja+kerran+nojaili+muhun+niin,+että+pasmat+meni+total+sekaisin.+Muutenkin+oli+sellainen+tyyppi,+että+tuli+monesti+ns.+iholle.+Olihan+ne+kuumottavia+hetkiä+😄+Miksi+sun+pitäisi+lakata+haaveilemasta?+Mulla+itselläni+oli+se+tilanne,+että+olin+tuolloin(kin)+ihastuksen+aikaan+parisuhteessa.+Ihastukseni+kohde+oli+tuolloin+sinkku.+En+koskaan+kertonut+hänelle+tunteistani.
16.02.2019 21:09
Kiitos+😊+Mä+tahtoisin+osata+kirjoittaa+kuten+esim.+"osaavat+kädet"+tuossa+yllä+tai+"Before+present"+tuolla+alla.+Mutta+sellaisia+tekstejä+ei+multa+irtoa.+Tuli+muuten+just+töllöstä+ohjelma+Saima+Harmajasta.+Siinä+kyllä+neito,+joka+paini+ihan+omassa+(runoilu)sarjassaan+❤️+Surullista+että+kuoli+niin+nuorena.
06.02.2019 23:21
Niinpä,+sellaista+se+ihastuneen+elämä+on+😄+Toivottavasti+teidän+mahdollinen+kohtaaminen+menee+ok.+Mulla+itellä+ei+ehkä+aina+ne+kohtaamiset+oo+menny+ihan+putkeen.+Vähän+vaikeeta+se+on+esittää+viileetä+kun+sisällä+leiskuu+😉
04.02.2019 21:15
Hienosti+kirjoitettu+❤️
04.02.2019 21:08
Mää+niin+tiiän+tän+😊+Niin+samanlaisia+tuntemuksia+olen+kokenut.+Sen+oudon+olon,+kun+huomaa+ihastuneensa+toiseen+naiseen.+Yhtä+aikaa+ihana+mutta+myös+niin+raastava+tunne.+Kokemuksesta+tiedän,+ettei+niitä+tunteita+voi+vain+napsauttaa+pois.+Vaikka+monesti+haluaisikin,+kun+tuntuu,+että+olisi+niin+paljon+helpompaa+ilman.+Mutta+ihastus+on+myös+ihana+tunne+ja+tuo+virtaa+elämään.+Tai+ainakin+näin+itse+olen+kokenut.+Unet+ihastuksen+kohteesta+ovat+tietty+mukavia+mutta+tosiaan,+ne+vahvistavat+helposti+tunteita.+Muistan,+kuinka+itse+kävin+kierroksilla+pari+päivää+yhden+unisuukon+vuoksi+😊+
Tsemppiä+sulle❤️
02.02.2019 00:39
Kai+se+täytyy+koittaa,+kun+ei+unikaan+tule+😐+Olkaatte+armolliset+😉+Lyhyessä+hetkessä+kyhätty.+
Kellon+tasainen+tikitys
Eteenpäin
Suljen+silmäni
Ajatus+pysähtyy
Kello+käy
Mihin+olen+menossa
Mistä+tulen
Kuka+lopulta+olen
Mitä+jätän+jälkeeni
Sitten,+kun+kelloni+pysähtyy
Kun+aikani+on+loppu.
02.02.2019 00:23
Noh,+mun+"korvaan"+et+kuulosta+biiltä+😉
01.02.2019 21:52
Nää+on+kyllä+kauniita+runoja+💕+Osaispa+itekin,+mutta+kun+ei+😂
01.02.2019 21:49
Voiha+hitoksee!!+Ooksää+Seukkari+tehny+nyt+(katoamis)temput,+kun+ei+kuulu+yhtikäs+mittään?!?++No+ei+tänne+muutenkaan+oikein+mitään+erikoista+kuulu.+Eikä+oo+näkynykkään.+Täytyy+vissii+tunnustella.
Terkuin+Elwis
29.01.2019 20:07
Rentoa+Joulua+Seukkari!+♥️
Oikein+hyvää+joulua+myös+jokaiselle+ketjuun+eksyvälle+ihastuneelle+ja+ei-ihastuneelle+😊
24.12.2018 23:00
Ehtoota+Seukkari!+
No+nyt+näkkyy+sun+5.12.+teksti+ja+yks+aiempikin+viesti,+mikä+lähti+niinkään+poistoon.+Ei+oo+kyllä+tajua,+että+mikä+kohta+se+on,+kun+tekoällillä+kilahtaa.+Juu,+vaikee+on+kyllä+keksiä+mikä+instrumentti+ois+lähinnä+itteä.+Viulu(n+kielet)+mulla+nyt+tässä+ensmäisenä+tulee+mieleen.+On+näet+lisääntyvässä+määrin+alkanu+kiirettä+pukkaan.+Se+on+kyllä+ihme+homma,+kun+vuodesta+toiseen+aattelee+ja+suunnittelee,+jotta+tänä+vuonna+hoitaa+jouluhommat+ajoissa+ja+aina+ne+em.+jää+kuitenkin+viime+tippaan.+
Nyt+kuttuu+töllö.+Tai+ekaks+tässä+välissä+yks+homma+mutta+sitten+😊
Terkuin+Elvi
14.12.2018 21:29
Hitsiläänen+sentään+😣+sun+viestis+on+Seukkari+taas+lähteny+poistoon.+Näky+mulla+tuolla+ilmoituksissa+vaan+eka+lause.+Laitoin+palautetta+ja+pyysin+tarkistamaan+tekoällin+tekoset.+Saapi+nähä+tuleeko+tekstuurit+takas...+Unet+kuttuu.+Öitä
06.12.2018 22:47
Tekoälli+😒
03.12.2018 21:04
No+sitten+en+muistellut+ihan+vinkuraan.+Toivottavasti+jatkat+kirjoituksiasi,+niitä+on+näet+mukava+lueskella+😊
Kiitos,+hyvää+joulun+odotusta+sullekin!
02.12.2018 17:11
Moikka+Seukkari!+
No+ei+mulle+ehkä+ihan+rautalangasta+tartte+taivuttaa,+mutta+jos+kauheen+vaikeeta+tekstiä+vääntää+tai+sanoja+suussaan+liikaa+kääntää,+niin+ei+mee+ehkä+ekalla+perille.+Tokalla+voi+jo+mennä.+
Perree+multa+löytyy+nykyään+ihan+riittävästi+😂
Nymmää+muistan.+Sähän+laitoit,+jotta+nainen+on+hieno+instrumentti+tai+ainakin+jotain+sen+suuntasta.+Ja+että+soittotaitoset+on+sun+mielestä+harvassa.+No+jos+multa+kysytään,+niin+sanosin,+jotta+nainen+on+ehkä+hivenen+vaikeempi+instrumentti+ku+mies.+Tai+ainakin+monimutkasempi.+Mä+en+itte+oo+kovinkaan+soittotaitonen.+Multa+puuttuu+(silläkin+saralla)+kärsivällisyys.+En+oo+koskaan+jaksanu+junnaa+saman+soittimen+kans+kovin+pitkään.+Ihmissuhteissa+oon+onneks+kärsivällisempi+ja+aika+helposti+on+menny+saman+tyypin+kanssa+pari+kertaa+pitempäänkin+😉+Käväs+mielessä,+että+jos+sää+oisit+instrumentti,+niin+mikä+sää+oisit+tai+mikä+tahtosit+olla?+Mä+en+nyt+tähän+hetkeen+ite+keksi+vastausta,+että+jos+heität+saman+kysymyksen+takasi,+niin+tarttee+miettiä+vähän+pitempään.+Jos+et+heitä,+nii+sit+ei+tartte.
Hommat+kuttuu,+moro+ja+hallaus!+
Terkuin+Elvi
30.11.2018 18:23
Kauniita+kirjoituksia+♥️
Mietiskelin,+että+olitkohan+se+sinä,+joka+täällä+palstoilla+joskus+puolitoista+vuotta+sitten+kirjoitteli.+Mun+nimmari+näet+sai+alkunsa+silloin.+Joku+osaava+tuolloinkin+kirjoitti+😊
30.11.2018 18:00
Tuplateksti+😂+On+se+jännä+paikka+tää+Suomikaksnelone.+Eka+ei+meinaa+lähtee+millään+ja+sitte+tulee+kaksoset.
25.11.2018 20:53
243 / 278