Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Entä+jos+ei+olekaan+sitä+seuraavaa
Jos+ei+sitä+tulekaan+on+turha+odottaa.
04.05.2018 09:44
Jaha,+enpäs+hiljenekään.+Mikä+lie+se+kävi+tekoällin+tai+jonku+muun+(p)ällin+😉+hermoon+tällä+kertaa.+No+tää+palsta+taitaa+olla+nyt+nähty.+Moro+ja+mukavaa+vappua+edelleen!+Simaa+ja+munkkeja!+😊
28.04.2018 20:41
Palsta+on+näköjään+hiljentynyt+entisestään.+Eipä+mullakaan+mitään+tähellistä+ollu,+joten+hiljenen+itekin+samantein+😉
Mukavaa+vappua!+🎈😊
28.04.2018 19:16
Moikka+moi+Helmi!+😘+
Kiva+kun+rustasit+ja+vielä+pitkästi.+Mä+olen+saanut+tän+elämän+aikana+monenmonituiset+ja+joskus+omituisetkin+raivarit.+Ei+mulla+sellasta+tunnetta+kuitenkaan+sun+viestistäsi+tai+ilmoituksestasi+tullut.+Kuten+aiemmin+kirjoitin,+niin+ymmärrän+sua+hyvin.
Mä+kirjoittelin+aikoinaan+sellaisella+vertaistukisivustolla.+Kun+tarve+tukeen+loppui,+niin+kirjoittelukin+loppui+aika+pian.+Mä+myös+kirjoittelin+täällä+samaisella+bi-palstalla+joskus+vuosia+sitten,+silloin+kun+mulla+oli+pahemman+laatuinen+ihastus+päällä.+Sitten+siirryin+kirjoittelemaan+privana+erään+silloisen+keskustelukumppanin+kanssa.+Omassa+elämässä+tilanteet+muuttui+siitä+hetkestä+aika+pian+ja+ihastus+lopahti.+Tosi+harvakseltaan+joskus+kävin+täällä+kurkkaamassa+mutten+kirjoitellut+yhtikäs+mitään.+No+viime+vuonna+sitten+tie+toi+taas+tänne,+kun+ihastukset+pamahti+uudemman+kerran+päälle+🙄+
Mä+olen+myös+pohtinut+viimeaikoina+paljon+elämääni.+Elettyä+ja+tulevaa.+Ja+tällä+hetkellä+mulla+on+elämässä+jonkin+sortin+kriisiä+ja+sen+lisäksi+myös+stressiä.+Nuo+asiat+liittyvät+parisuhteeseen+ja+töihin.+Ja+ne+taasen+ovat+mulle+sellaisia+asioita,+joista+en+halua+täällä+enempää+avautua+taikka+kirjoitella.+
Täällä+palstoilla+on+tosiaan+ollut+aika+ajoin+teknistä+ongelmaa.+Välillä+se+tekniikan+toimimattomuus+on+ollut+aika+raivostuttavaa+😑+Mä+myös+rustaan+näitä+vain+kännykällä+ja+se+totisesti+tuo+vähän+lisähaastetta.+
Sä+olet++mua+selkeästi+tavoitteellisempi+tyyppi+😉+Mulla+on+ehkä+enemmän+tapana+vain+olla+ja+mennä,+ilman+sen+suurempia+tavoitteita.+Onhan+mullakin+tietysti+aikojen+saatossa+muutamia+sellaisia+ollut,+mutta+koskaan+en+ole+tehnyt+niistä+minkäänlaista+listaa.+Tai+en+ainakaan+muista+tehneeni.+Painohommiin+liittyenkin+oon+mennyt+vähän+silleen,+jotta+kaksi+harppausta+eteen+ja+yks+taakse.+Mä+olen+siis+ehkä+vähän+sellainen+kuriton+😊+ja+just+sellanen+fiilispohjalta+menijä,+millainen+sä+et+taasen+kertomasi+mukaan+vissiin+liioin+ole.+Kyllä+multakin+silti+itsekuria+löytyy+mutta+sen+hyvyys+vaihtelee+aiheittain.+Liikuntahommissa+suosin+kävelyn+lisäksi+ryhmäliikuntaa.+Siellä+kun+on+sellainen+tietynlainen+ryhmäkuri+eikä+oikein+kehtaa+tumput+suorinakaan+toisten+keskellä+seisoa+😉
Kiitos+muuten+tuosta+Sulamo+vinkistä.+Käyn+varmasti+kurkkimassa.+Silloin+kun+mä+aloittelin+kalorinlaskuhommiani,+niin+mulla+oli+koekäytössä+sivusto,+jonne+myös+merkattiin+syödyt+ja+juodut.+Mutta+en+mä+sitten+sitä+hommaa+kahta+viikkoa++kauempaa+jaksanut,+vaikka+vähän+tulosta+tulikin.+Mun+tavoite+painohommissa+on+aika+maltillinen+eikä+kaksinumeroinen+kiloissa+😊+(Onhan+mulla+siis+tälläkin+hetkellä+ainakin+yksi+tavoite+😉)+Jostain+luin,+että+jo+5-10%+painonpudotus+on+terveyden+kannalta+hyvä.+Mulla+on+tavoitteena+kutakuinkin+tuo+10%.+Vielä+kun+lähtisi+oikeista+paikoista+mutta+sitähän+se+ei+tietysti+tee+😂+Mulla+nuo+ylimääräiset+kilot+on+onneksi+jakautuneet+sinne+tänne,+osa+myös+alavartaloon+ja+ne+ei+kuulemma+niinkään+haittaa+vaan+päinvastoin.+Terveyden+kannalta+siis.+
Syksyllä+oon+aikeissa+aloittaa+uuden+harrasteen.+Vielä+on+tosin+pohdinnassa+kumpaan+kahdesta+vaihtoehdosta+kallistun.+Toinen+on+liikunnallinen+toinen+sellanen+taiteellinen.+Molemmat+ei+todennäköisesti+mahdu+kalenteriin+vaikka+yksi+nykyinen+harraste+tippuukin+nyt+pois+matkasta.+
Mulle+tää+meidän+kirjoittelu+on+antanut+omalla+tavallaan+paljon+ja+totta+kai+mua+harmittaa,+että+se+nyt+päättyy.+Mutta+kuten+sanottu,+aikansa+kutakin+😊+Mä+oon+vähän+huono+heittämään+hyvästejä.+Siinäkin+olen+siis+huono+😉+
Mutta+toivotan+sulle+nyt+hyvää+jatkoa,+tsemppiä+projekteihisi+ja+kaikkeen+tulevaan.+Pidä+sinäkin+itsestäsi+huolta.+Syö+ja+juo+hyvin+ja+muista+liikunta+(hyvässä+seurassa).+Muista+nauraa+ja+hymyillä+paljon.+Muista+myös+ne+OOt+😅+Muista+muakin+joskus+😉😊
SUPERTIUKKA+**RUTISTUS**+ja+suukkoja+poskellesi+rakkahin+Helmiseni+💕
Terkuin+Elvi+😊
22.04.2018 19:34
Kuulehan+sie+Helmi+💕+
Mulla+on+taas+ollu+viime+ajat+elämässä+sellasta,+että+vois+lainata+I.+Alangon+biisin+sanoja+"...mä+liikun+kriisistä+kriisiin..."+mut+toisin+kuin+Ismo,+mä+en+kulje+komein+askelin.+
Että+sellasta+tänne.+Mitäköhän+sinne.+Toivottavasti+paljon+parempaa.+Ei+mulla+muuta.+Tää+oli+vaan+tämmönen+päivän+pikapäivytys.+Liekö+sä+näitä+enää+ees+luet+🙄+No+en+mäkään+tänne+enää+niin+jouda+ja+vaikka+joutasinki+niin+en+aina+taho.+Lämpimin+terveisin+(kuitenkin)+Elvis
20.04.2018 12:52
Silmäsi+sulje+ja+henkeä+vedä
Älä+irti+laske,+vaan+sisällä+pidä
Tunteesi+ne,+mitkä+ulos+nyt+tahtoo
Haaveesi+nuo,+joihin+tahdoit+sä+uskoo
Odota+hetki,+toinenkin+vielä
Tuskaasi+tuota+edelleen+siedä.
19.04.2018 20:34
Moikka!+Mä+oon+kans+tätä+nykyä+vähän+hämillään+oleva.+Pääsyitä+on+oikeestaan+kaks.+Toinen+on+Helmin+ilmotus+tossa+yllä+ja+toinen+on+omien+tunteiden+viileys.
15.04.2018 20:22
Se+on+taas+näköjään+A.I.+painellu+deletee+oikeen+urakalla.+No+siinäs+painelet+jos+siltä+tuntuu.
15.04.2018 20:14
TSAU+takasi+Helmi+💕+
Mä+ymmärrän+sun+aatoksias+aika+hyvin.+Mulla+on+näet+ollu+samanlaista+mietintää,+monet+kerrat.+Onhan+tässä+kohta+vuos+kirjoteltukin+😉+Ikävä+mun+sua+kyl+tulee+jos+isket+pillit+pussiin+mut+tajuan+kyllä,+että+aikansa+kutakin.+Mulla+ei+myöskään+tapahu,+ainakaan+tällä+hetkellä+elämässä+mitään+sellasta,+mistä+olis+oikein+kirjotettavaa.+On+silleen+tasasta+ja+ihastus+hommissa+hiljasta.+Ja+tuskin+meitin+kalorihommat+tai+satunnaiset+liekehdinnät+paljon+kiinnostaa+sua,+bi-palstan+tai+muidenkaan+palstojen+lukijoita+😂
Mut+kyllä+mä+aattelin+täällä+ainaki+välillä+käydä+kurkkimassa+vaik+aika+hiljanenhan+tää+palsta+on.+Ja+se+on+kyllä+tylsää+😑+🙄
Onko+sun+ihastus+Ihanaan+Naiseen+siis+sammunut+täysin?+Tylsää+jos+niin+on.+Siinä+tapauksessa+toivon+kuitenkin,+että+törmäisit+jollain+aikavälillä+(mielellään+aika+pikaseen)+johonkuhun+toiseen+Ihanaan,+ken+vie+sulta+jalat+alta+ja+saa+perhoset+lentelemään+sun+mahassa.+Ei+kirjaimellisesti+kuitenkaan+😊😉
Ei+mulla+tässä+sen+kummempaa.+Mukavaa+viikonloppua+muruseni+💕+😘
14.04.2018 18:06
Moikka!+
Kiva+kun+kirjoittelit.+Mä+laitoin+ennen+sun+minilomasi+alkua+tonne+ketjun+perälle+viestiä.+Liekö+hokasit+sen+sieltä.
Mulla+on+nyt+tehny+tiukkaa.+Kaloreitten+ja+muutaman+muunkin+jutun+kanssa.+Taas+kun+pääs+magian+makuun,+niin+eihän+se+sokeri+meinaa+pysyä+poissa+suusta+millään.+Mut+en+mä+meinaa+edelleenkään+olla+itelleni+liian+ankara.+Mulla+on+siis+ns.+karkki-/herkkupäivä+joka+viikko+ja+siitä+en+poikkee+😉+
Liekit+ei+oo+nyt+leiskunu.+Bruneten+näin+tänään+tooosi+kaukaa+ja+ihan+pieni+"läikähys"+tuntu+hetken+jossain.+Saattaa+siis+olla,+etten+oo+ihan+täysin+ihastustunteistani+päässy.+Mutta+pitempi+ja+läheisempi+kontakti+sitten+kertoo+sen+totuuden,+että+kuin+on.+Villikamun+kanssa+meillä+meni+jo+ehkä+vähän+liiankin+villiks.+Siks+oon+koittanu+nyt+iskee+vähän+jarruu,+ettei+ihan+levii+käsiin+😂+Toisaalta+se+on+kyllä+tosi+kiva+höpsötellä.+Mulla+meni+kans+se+bi-tsätti+ihan+ohi.+Mutten+mä+siihen+ois+varmaan+osallistunut+vaik+oisin+sen+ajoissa+hokannutkin.
Suukkoja+😘+😘+😘+takasi+ja+*rutistus*
12.04.2018 18:53
Kiva+kun+vastasit+😊+Saatiin+vähän+eloa+ketjuun.+Varmaankin+se+on+justiinsa+niin+kuin+arvelet.++Useita+kun+näyttäisi+olevan+meidän+ikäluokkaa,+neljän+ja+viidenkympin+väliltä.
09.04.2018 22:13
Kiitti+vastauksesta.+Kiva+kun+saatiin+mieskin+ketjuun+😊
09.04.2018 22:06
Ehkäpä+tapaatkin+sen+oikean+juuri+liikennevaloissa+taikka+sitten+slummitaloissa.+Myös+aamukastetta+kannattaa+ehkä+koittaa++♬+😉
09.04.2018 22:01
Kolomen+😉
07.04.2018 19:09
Se+sitten+näköjään+uuvahti+tääkin+(ketju)+kolmekympin+kynnyksellä.
07.04.2018 19:08
Iltaa+Helmi+💕+
Mä+laitan+nyt+vastausta+tänne+ketjun+perälle,+kun+SuomiKaksNelonen+taas+kenkkuilee+mulle+😑
Koisaatkohan+sä+jo.+Toivottavasti+sun+olo+on+huomen+aamulla+parempi.+Musta+tuntuu,+että+noissa+syömishommissa+kannattaa+kuunnella+enemmän+itteensä.+Ei+ne+asiantuntijoidenkaan+opit+ja+neuvot+varmaan+pahaks+oo.+Mutta+kokeilemalla+sen+sitten+tietää,+jotta+mikä+sopii+ja+mikä+ei.
Mulla+on+ollu+tänään+jo+helpompi+päivä.+Enää+ei+tee+ihan+kauheesti+mieli+sellasia+juttuja+😅+Paheneekohan+nuo+hormoniryöpsähykset+(tai+mitkä+lie)+tässä+vielä+iän+myötä+vai+oliskohan+ootettavissa+tasasempaa.+Ken+tietää+niin+saa+kertoo+😉Maanantaina+olis+paluu+työmaalle.+Ja+yhtään+ei+kiinnostas.+Tietty+se+on+kiva,+kun+nähdään+taas+villikamun+kans.+
Mukavaa+minilomailua!+😘😘++*rutistus*+ja+koska+musta+tuntu+niin+hyvältä+rutistaa+sua😅+niin+hetperään+toinenkin++*rutistus*+😍
06.04.2018 22:27
Venailuhetki
Kännykkä+lukee+taas+mun+ajatuksia,+ainakin+osin+😂+ihan+kiva.+
https://youtu.be/ym4lMIHXCWQ
05.04.2018 18:49
Kevättä+edelleen+😄
En+mä+monesti+kestäkään,+siis+niitä+mun+tilanteitani.+Nyttenkin+se+sama+tilanne+(hetkeks+laantuu+sitten+roihuu)+on+ollut+päällä+kohta+kutakuinkin+20+tuntia+😂+Luojan+lykky,+mä+olen+saanut+olla+paljon+yksin+😅+Sillon+kun+nää+jutut+pamahtaa+tosissaan+päälle,+niin+vaihdoehdot+on+aika+vähissä.+Joko+niille+hommille+täytyy+(lainaan+tässä+kohtaa+sanaasi+uusiin+projekteihin+liittyen)+antautua+taikka+sitten+olla+tiukkana+ja+koittaa+siirtää+ajatusta+äkkiä+muihin+juttuihin.+Aina+tuo+jälkimmäinen+ei+onnistu+vaikka+koittaskin.+Ulkoliikunta+saattaa+joskus+auttaa+mut+jos+tilanteet+tulee+keskellä+yötä,+niin+eipä+sinne+ulos+viitti+oikein+lähtee.+Nyt+tän+mun++viimeisimmän+"kohtaukseni"+aikana+oon+kokeillut+molempia+vaihtoehtoja.+Oon+antautunut+ajatukselle+ja+siirtänyt+taaemmalle.+Mutta+ei+🎇+ja+🔥+hommat+jatkuu+vaan.+Onkohan+mulla+kohtapuoliin+alkamassa+vaihdevuodet+ja+tää+on+jotain+niitä+edeltävää,+vai+mikä+lie+😂
Brunettea+en+oo+nähny.+Enhän+mä+oo+nyt+edes+ollu+työmaalla+viikkoon.+Mä+en+ees+muista,+että+millon+me+on+viimeksi+törmätty.+Arvelen,+että+ehkä+noin+kk+sitten.+Fotoa+oon+vilkassu+aina+välillä+(testimielessä+😉).+Se+ei+aiheuta+isompia+tuntemuksia.+Näissä+fiiliksissä+läheisempi+törmääminen+olis+kuitenkin+ehkä+liikaa.+Sellanen+ihan+lyhyt+hetkellinen+varmasti+menis+muttei+yhtään+pidempi.+Brunette+ei+mun+päätäni+ole+nyt+kuitenkaan/siis+sekoittanut+vaan+"ne+on+ne+toiset+naiset"+tai+lähinnä+sellaset+valveajatukset,+mimmosia+mun+ei+pitäs+ajatella+ollenkaan+😅+
Joskus+mä+silti+ajattelen+vaikkei+pitäs.+Niissä+asioissa+mun+ei+tartte+veikkaan,+koska+tiedän+aina+lopputuloksen.+
Ottaspa+sullakin+kierrosta+🎆,+tulta🔥+ja+kipinää+🎇Se+ois+näet+paljon+hauskempaa+kaksin+tai+vertaistuen+kanssa+😂😅😉
Toivottavasti+nää+mun+sisäiset+tuntemukseni+ei+nyt+ihan+kauheesti+näy+ulospäin.+Mun+pitää+näet+hommaa+tänään+vielä+kaikenlaista.+Nyt+mä+lähen+taas+liikenteeseen+🚗+
Siveyssuukkoja+😘😘+ja+hellä+*hali*
Ps.+Mä+mietin+pitäskö+tosta+nimmarista+ottaa+tuo+jälkimmäinen+puolikas+pois+😉
05.04.2018 16:09
Voihan+kevät!
Se+tuli+taas+todistettuu,+ettei+kannattais+paljon+kehuskella.+Just+kun+mä+tuolla+aiemmin+kehuin+olevani+viilee,+niin+nythän+se+iskee+ihan+hitosti+kipinää+ja+🔥Ja+kyllä+mä+syynki+tiiän.+Tällä+kertaa+se+ei+oo+sokeri.+Mä+laskeskelin+vähän+mielessäni,+niin+pien+osa+tai+arpa+saattaa+olla+myös+ajankohdalla.+O-ajat+vissii+menossa+enkä+tarkota+nyt+niitä+sun+O-juttujas+😂+Mutta+juu,+että+voiki+olla+tukalaa+nyt+Elvin+elämä+😅😅+Ei+mul+muuta.+Muuhun+en+kykene.+Kauniita+unia,+Hyvää+yötä+ja+anteeks+😏😘
04.04.2018 22:28
Toivottavasti+loppuviikosta+onnistaa+😉+Täällä+ei+lennä+perhoset+edelleenkään+eikä+oikein+ajatuskaan.+Vaik+näyttää+tuo+ilma+vähitellen+lämpenevän+niin+tunteet+ei.+Eli+ihan+viileänä+mennään.
04.04.2018 21:05
245 / 278