Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moikka+Helmi+💕
Mulla+on+ollu+viime+päivinä+elämässä+riisii+ja+raamaa+mut+nyt+on+tilanne+aika+ok.+Päässä+on+soinu+Sannin+biisi,+jonka+em.+esitti+toissailtana+EVS:ssä+ja+jonka+nimeä+en+voi+tässä+mainita+tai+tulee+varma+poisto+😉
Kun+sulla+on+siellä+ollu+(sen+neidon)++fiksuuspojoissa+laskua,+niin+mun+silmissä+ne+just+nous+yhen+ihmisen+kohdalla.+Ei+ne+pojot+tosin+aiemminkaan+huonot+ollu.+Mut+en+mä+tosissaan+ihmisiä+yleensä+silleen+pisteytä,+ei+mulla+oo+sellaseen+varaa.+Enkä+oo+sillä+tavalla+erityisen+kiinnostunut+siitä,+että+kuka+kenenkin+kanssa+pariutuu.+Kaipa+nuo+ite+tietävät+mitä+tekevät.+Mut+oon+mä+pari+kertaa+vähän+ihmetelly+joittenkin+valintoja.+
Ai+sulla+pyöriki+😻++jaloissa.+Mä+jotenkin+automaattisesti+aattelin,+että+kyseessä+ois+se+aiemminkin+kyläillyt+koiruus+🐶
Hyvä+homma,+että+oot+saanu+levättyä.+Mun+mielestä+voisit+kyllä+jättää+siivoilutkin+vähemmälle,+ainakin+sillon+kun+on+relausajat+meneillään+😉+Tietty+puhtaissa+lakanoissa+on+helpompi+relata.
Mulle+oli+kertyny+viime+öinä+niin+paljon+univelkaa,+että+oli+pakko+maksella+niitä+vähän+pois+vaik+korot+onki+matalat.+Nyt+kun+nukuin+kunnon+unet+on+olokin+ihan+ku+eri+tyypillä+😊😉
Lauantai-halaus+😘😘😘+Tykkään+Susta+Helmi+😍
24.03.2018 10:49
Moikka!+
Kiva+kun+tulit+kurkkiin+😊+
Luulen,+että+mulla+on+verenpaine+on+kans+ollu+hieman+koholla+viime+päivinä+(vaikken+oo+mitannutkaan).+Typerää+käytöstä+on+näet+ollu+täälläkin+mutta+oon+syyllistynyt+siihen+myös+itte+🙄+Yks+homma+kuitenkin+ratkes+ja+ihan+hyvin.+Syystä+että+toinen+toimi+onneks+fiksummin+ku+mä.+Muussa+tapauksessa+ei+ois+ehkä+ihan+heti+ratkennu.
Toivottavasti+sun+kohdalla+ei+ollu+mistään+isosta+asiasta+kyse+ja+jos+oli+niin+vakuutukset+on+kunnossa.
Mitä+sun+ihastusrintamalle+kuuluu?+Tuliko+tyyppi+uniin?+😉+Mä+ainakin+laitoin+tilaukseen+muttei+mun+tilaukset+aina+mee+muutoinkaan+kohilleen.+Mukavaa+lauantaita+☀
24.03.2018 10:33
Iltaa+Helmi!!!
Mä+jo+kelailin,+että+oot+hyljännyt+mut+lopullisesti.+En+ois+ees+kauheesti+ihmetelly,+kun+mä+oon+vähän+tämmönen+urpå+😉Mut+et+sit+vissiin+ollukaan.+
Hyvä+et+oot+saanu+relattua!+Live-elämä+onkin+ehottomasti+tärkeempi+ku+tää+virtuaali+😉+Nyt+meen+vaakaan,+en+punnitteen+vaan+koisaan.+Palaillaan+paremmalla+ajalla.+Makoisia+unia+karvakuonon+kans.+Halaus+++💋+💋+takas
21.03.2018 22:08
Moikka!
Kiva+kun+halusit+sittenkin+😉
Mun+mielestä+kauniit+katseet+on+yhtaikaa+ihaninta+ja+järkyintä.+Oon+monesti+mennyt+sellaisten+edessä+ihan+vahaks.+Mun+aiemmalla+työpaikkaihastuksellani+oli+aivan+mielettömän+upean+kauniit+👀+No,+niin+on+kyllä+myös+tällä+viimeisimmällä+ihastuksellanikin+😄+Ja+äärettömän+kaunis+hymy+myös.+Hymy+ja+kaunis+katse+ja+se+on+siinä,+pam.+Sillon+meikäläistä++viedään+ja+lujaa.+Mut+näyttäs+siltä,+etten+oo+ainoo+😉😂
21.03.2018 21:28
Toivottavasti+näit+viime+yönä+mukavia++unia+😅+Jos+et,+niin+laitetaan+tilaukseen+täksi+yöksi.+Ihastukset+piristää,+se+on+totta.+Tämmönen+ihastusvapaa+on+ihan+kamalan+tylsää+ja+vähän+masentavaakin.+Mut+mun+tilanne+on+sellainen,+että+parempi+kun+ei+kipinöi.+Oon+kuitenkin+sen+verran+helposti+ihastuvaa+sorttia,+jotta+enköhän+taas+aika+pian+ole+pihkassa+johonkuhun.+Tai+sitten+tunteet+viimeisimpään+ihastukseeni+palaavat+kun+törmäillään.+Tuuhan+tonne+ihastuneiden+poksiin+jos+kehtaat+😉+Tää+kun+on+tämmönen+galluppi-ketju.
21.03.2018 21:15
No+kuinkas+kävi,+näitkö+hänet?+Toivottavasti+näit+ja+perhoset+lenteli+😉+Mä+en+ole+nyt+nähnyt+tätä+ihastukseni+kohdetta+pitkään+aikaan+ja+siksi+tunteet+ovat+laimenneet+tai+oikeastaan+kadonneet+olemattomiin.+Se+on+kyllä+jännä+tunne+silloin+kun+on+ihastunut+ja+törmää+"tyyppiin".+Mulla+on+yleensä+mennyt+niistä+kohtaamisista+ihan+kauheet+kierrokset+päälle+😂+Ootteko+te+työkavereita+vai+tunnetteko+muuta+kautta?
20.03.2018 20:42
Mikäs+se+tämä+nyt+sitten+oikein+oli?+Ketä+sä+aattelit+häiritseväs?+😑
20.03.2018 16:20
Moikka!+
Niinhän+sitä+sanotaan,+että+ajatuksien+kirjoittaminen+(paperille)+auttaa+selkeyttämään+asioita+omassa+päässä.+Mä+oon+myös+saanut+jonkin+verran+uutta+näkökulmaa+ja+ajattelun+aiheita+täältä+palstoilta.+
Vaikka+oon+jo+pitkään+tiennyt,+että+voin+ihastua+myös+samaan+sukupuoleen,+niin+kyllä+se+naiseen+ihastuminen+tuli+silti+vähän+puskista+ja+tunteiden+voimakkuus+yllätti.
Tällä+hetkellä+on+rauhallista+ihastusrintamalla.+Se+on+sinällään+huojentavaa+mutta+myös+tylsää+😑
20.03.2018 11:41
Kuules+JoOnAikoihinEletty
Sä+"kuulostat"+kovin+tutulta+😂+mut+ei+siitä+sen+enempää+😉
20.03.2018 11:38
Et+sit+tainnu+haluta+kertoa+😉
19.03.2018 13:14
Kuules+Helmi+💕+
Nyt+mun+tekis+taas+mieli+vetästä+ihan+kauhee+valitusvirsi+mutten+viitti,+kun+ei+sitä+kestäs+kukaan.+Toivottavasti+sulla+on+ollu+rentoa+ja+mukavaa+reissussa+tai+missä+nyt+sitten+ootki.
Terv.+Elvi
19.03.2018 13:12
Moikka+hämillään_oleva+😊
Mun+mielestä+se+on+just+noin+kuin+itsekin+lopulta+totesit.+Eli+ihan+sama+homma+oli+treffikumppani+mies+tai+nainen,+niin+koskaan+ei+voi+tietää,+mihin+treffaaminen+johtaa+vai+johtaako+mihinkään.+Ja+miksei+tuolla+treffi-puolella+voisi+jo+"esittelyssä"+kertoa,+että+toiveena+olisi+ehkä+ensin+kirjoitella+ja+sitten+mahdollisesti+treffata.+Ja+että+kahtellaan+sitten+mihin+hommat+johtaa+tms.+Sä+osaat+varmasti+riimitellä+nuo+hommat+paremmin+😊+
Ja+jos+netti+ei+tunnu+oikeelta+paikalta,+niin+miten+olis+joku+uus+harraste,+sellanen+naisvaltanen+tietty?+😉
18.03.2018 21:09
Kiva+kun+vastasit+vaik+ois+toki+vielä+kivempi+jos+kirjottasit+enemmänkin+😉
18.03.2018 19:59
Onko+sulla+lähdössä+siis+pukkaan+ihan+(riimi)runoa+vai+tarkotitko+tekstiä+ylipäätään?+😉+Kaikki+on+kyllä+tervetullutta.+Ois+kiva+saada+enemmän++"ääntä"+tällekin+palstalle+😊
18.03.2018 19:56
Moikka+Qetu!
Kiva+kun+päätit+vastata+😊+Ootko+pitkäänkin+vain+"hengessä+osallistunut"+ja+miks+vain+silleen?+😉+Mukavaa+sunnuntaita!
18.03.2018 11:40
Se+ei+näköjään+tämäkään+ketju+lyö+oikein+tulta+😉+Ja+ihan+asiallinen+viesti+(ainakin+alku+oli)+näytti+lyöneen+tekoälyn+hermoon.+No,+näyttää+siis+tällä+hetkellä+siltä,+että+naisvaltasta+ja+eri+ikästä.+Onko+tää+palsta+oikeesti+näin+hiljaanen+vai+hiljeniks+vaan+kun+kysymystä+pukkas.
18.03.2018 11:37
Se+kävi+sitten+näköjään+tekoälyn+hermoon+joko+a.+hiljaisuuden+toteaminen,+b.+kauniin+ilman+ihastelu+tai+c.+lauantain+toivotukset.+
Kyl+on+kiree+tyyppi+😉
17.03.2018 18:43
Piirun+verran+on+hiljanen+palsta+ja+tosi+hiljanen+ketju.+Ilma+on+onneks+sopiva+ulkoilulle+eli+sinne+sitten+(vaik+jo+kertaalleen
kävin)+😊+Mukavaa+lauantaita!
17.03.2018 15:41
Vaisniii,+se+on+taas+Elville+lähetetty+viesti+menny+hukkaan.+No+ei+paineita.+Paa+ku+kerkiit.+
Vai+sellane+Matti+sun+kämpilläs+on+käyny.+Kannattaa+jatkossa+kuttuu+vaan+Maijaa,+niin+ei+tuu+vahinkoo+😉
Nyt+mä+meen+koisiin.+Öitä
Terv+🛌+jo
15.03.2018 22:06
Hienoa+Helmi!!+
Nyt+sulla+menee+hommat+oikeeseen+suuntaan+kun+oot+päättänyt+relata+😉+Tosi+hyvä,+että+muutkin+asiat+näyttäs+olevan+mallillaan+😊
Mä+oon+kans+ollu+viime+päivät+ihan+lentoon+lähös,+vaikkei+oo+lippuu+eikä+PunaneHärkä+oo+antanu+siipiä.+
Mulle+on+kans+kerran+käyny+ostosten+kanssa+samoin+ku+sulle.+Tosin+mun+yläpää+oli+kai+hormoonihuuruissa,+koska+olin+muutama+kuukaus+taaksepäin+tullu+just+laitokselta+(käärön+kans).+Mutta+siis,+maksoin+kans+ostokset,+jätin+kaikki+kamat+siihen+hihnalle+ja+kävelin+vaunujen+kans+ulos.+Kun+mä+menin+sinne+kaupalle+takas,+niin+kamat+olikin+jo+pakattu+valmiiksi+pusseihin.+Sanoisin,+että+aika+hyvä+palvelu+mut+ihan+kivasti+nolotti.+Luojan-+ja+mun+omakin+lykky+oli+kuitenkin+se,+että+lapsi+pysy+koko+ajan+matkas.+
Jokohan+sä+lähdit...+Laitan+nyt+äkkiä+sulle+toivotukset+eli
Supermukavaa+ja+rentoa+reissua+sulle+muru+💕+Tässä+reissuun+mukaan+paketillinen+📦🎇+unihiekkaa+ja+matkamusaa+🎶🎶+Olisin+lähettänyt+myös+villasukat+mutten+löytäny+sellasta+emojia.+Erityisen+tiukka+*halaus*
Moikka+moi+😘😘😘
Terv.+Elvi+
Ps.+Mä+kirjotin+näin+aikaseen+koska+heräsin+tuntia+ennen+ku+ois+ollu+tarvis+eikä+mua+enää+nukuttanu.+Se+on+sinällään+vähän+outoo,+koska+en+oo+yleensä+aamuvirkku+vaan+enemmänkin+illan+ja+joskus+päivänki+torkku.
15.03.2018 06:51
247 / 278