Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Helmii,+anna+mulle+anteeks+mun+kierrokset.+Jos+en+muuta+osaa+niin+hävetä+ossaan.+Ja+nyt+mä+oon+aivan+nolona+🙄Varovainen+😘
  2. Moikka+Helmi!++Kiitos+kysymästä,+loma+on+menny+ihan+hyvin.+Alkuun+oltiin+reissussa+mutta+nyt+ollaan+jo+kotiuduttu.+Maanantaina+paluu+töihin+eikä+yhtään+huvittais.+Varsinkaan+nyt,+kun+ei+tunteetkaan+ketään+siellä+kohtaan+leisku+😏+Tosin+yhtään+ei+ole+tajua,+että+kuinka+käy,+kun+bruneten+kans+taas+jossain+vaiheessa+törmätään.+Mutta+vähän+on+sellanen+tutina,+ettei+vältsisti+perhoset+paljon+lentele.+Pakko+sanoa,+että+on+ihan+himputin+tylsää+kun+ei+tunteet+roihua+😑Mä+totesin+taas,+että+sokeri+on+aika+vihoviimenen+turhuus.+Vetelin+näet+herkkuja+(sokeripitosta)+pari+päivää+putkeen+kun+tarjottiin+🙄+Ja+väittäisin+kyllä,+ettei+siitä+tykänny+sen+enempää+maha+ku+pää.+Tuntui+siltä,+että+energiat+ihan+tosissaan+tipahti+ja+olo+oli+(nyk.)normia+väsyneempi.+Eli+paree+vaan+mennä+mahdollisimman+sokerittomasti.+Ei+siis+tosiaan+oo+mitään+satua+se+kun+sanotaan+että+oot+mitä+syöt.+Vaik+en+mä+kyllä+mikskään+makeaks+Marianneks+muuttunu+vaik+sokrua+vedinkin.+Mut+tiiät+varmaan,+mitä+tarkotan.Mä+oon+kyllä+sitä+mieltä,+ettei+(mainitsemasi)+suorittamisen+maku+oo+kovin+hyvästä.+Oothan+muistanut+myös+liikkua+ulkosalla?+Ja+tapailla+mukavia+tyyppejä?+Sisällä+kun+"homehtuu"+vaan+siivoten,+töitä+paiskien+ja+just+silleen+suorittaen,+niin+ei+hyvä+heilu.+Tai+niin+mä+aattelen.+Tosi+hyvä,+että+oot+saanu+ruokajuttuja+kohilleen+ja+sitä+puolta+kondikseen+👍😊+Nyt+kutsuu+sauna+(muttei+vihta+🙄).+Sellanen+bruneten+olonen+vihtojakin+ois+ihan+kiva+😉+mut+näillä+mennään.+Tiukka+rutistus+ja++💋+💋+takas
  3. Virtuaalina+😉
  4. Hiljanen+on+näköjään+taas+ihastuneiden+boksi.+Ootkos+Seukkailija+pannu+kokonaan+stopin+kirjoittelulle?+Vai+onko+sulla+ollu+kiirusta+aparaatin+säätöhommis?+Entäs+Aqua?+Helmiki+ihan+hiirenhiljaa+🙄+No+eipä+oo+mullakaan+mitään+ihmeellisempää+asiaa.+Kunhan+kävin+ihmettelemäs+hiljasuutta.+Mukavaa+sunnuntaita!+😘Terkuin+Elvi