Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Helmii,+anna+mulle+anteeks+mun+kierrokset.+Jos+en+muuta+osaa+niin+hävetä+ossaan.+Ja+nyt+mä+oon+aivan+nolona+🙄
Varovainen+😘
13.03.2018 19:24
Moikka+Aquaaqua!
Mua+hymyilytti+sun+viestis+(vaik+myönnän+et+onhan+aihe+silleen+vakava+😉)+Mulla+on+myös+ollut+samanlainen+tunne+erään+ihmisen+(naisen)+taholta.+Mun+tapauksessa+kyseessä+ei+ole+kuitenkaan+tyyppi,+johon+itse+olisin+pihkassa+😏+Et+ehkä+halua+kertoa,+millaista+"kiusoittelua"+ihastuksesi+on+"harrastanut"+mutta+kysynpä+kuitenkin+😉
13.03.2018 19:20
Oolalaa+😂+Must+ois+ollu+kiva+jos+oisit+laittanu+suihkunraikkaana+ja+nättikuosisten+petivaatteiden+keskeltä+lisäviestiä+😍+Tosin+kyllä+mä+tiiän+muunkinlaista+toimintaa,+mikä+ois+ollu+eri+mukavaa+siellä+pinkkikukkasten+keskellä+😅😝😂
Kuten+ehkä+huomaat+mulla+ei+oo+nyt+jännitys+vaan+ihan+muut+hommat+(mielen)päällä.+Pahoittelen+😉
Kirjoittelehan+kun+kerkiät+ja+kehtaat+😘
13.03.2018 10:54
Moi+Helmi!+
Mä+jännitin+aivan+turhaan.+Ei+näet+kohtaa+bruneten+ja+mun+tiet+ainakaan+tällä+viikolla,+koska+Br+lomailee.+Voin+siis+olla+siinä+mielessä+levollisin+mielin+😏+Villikamun+kanssa+naurettiin+ja+höpsöteltiin+kyllä+koko+viime+viikon+edestä.+Onpas+muuten+tylsää+tämmönen+yksinpuhelu+🙄+Ja+aika+pimeetäkin+😂+Paree+lopettaa+ennenkuin+tulevat+hakemaan.+
😘😘+sulle+silti+jos+satut+täällä+käväseen..
12.03.2018 17:37
Moikka+uudemman+kerran+Helmi!+
Mä+en+ymmärrä+mikä+mua+vaivaa+🙄+Siis+mulla+on+menny+nyt+oikeasti+joku+jännitys/paniikki+-nappula+pahasti+päälle+ja+sitä+myötä+myös+kierrokset+😵
Kävin+jo+ulkona+viilentymässä+mutta+ei+viilenny+ku+ulkopuoli.+Ja+sä+oot+niin+hirmu+hiljanen+ja+seesteinen+nykyään+😁+et+ei+oo+liioin+vertaistukee.+Nyt+mä+jätän+sut+rauhaan+ja+meen+juomaan+ison+lasin+kylmää+vettä.+Jos+se+viilentäs+sisäpuolta+😅+Jos+ei+auta,+istun+ehkä+hankeen+❄+Moikka+💋
11.03.2018 14:21
Moikka+Tina+ja+numeroita+peräs!+
Mä+just+mietin,+että+on+hyvin+epätodennäköistä,+että+ite+tässä+elämässä+enää+raskaudun.+Mut+ei+sinänsä+huolen+häivää,+koska+määrätyt+hommat+pyörii+mielessä+oli+raskaana+tai+ei+😅😂
Tsemppiä+Sulle++😊+Hormoonit+teettää+tunnetusti+kaikenlaista+😉
11.03.2018 11:21
Ai+niin,+😘😘+päivääsi+ja+*rutistus*
Terv.+Rakastaja-Elvis
11.03.2018 10:45
Moikka+taas+Helmi+💕
Mulle+on+iskenyt+nyt+jännitys+päälle+🙄+Siis+mä+jännitän+huomista,+kun+pelkään,+että+törmään+brunetteen+heti+töihin+paluun+alkajaisiks.+Pitää+varmaan+kiertää+takakautta+omaan+putiikkiin+ja+pysytellä+visusti+siellä.+
Sitten+mä+kelailin,+että+aatteleppa+jos+mä+vaihtaisin+duunia.+Sen+jälkeen+sais+muut+jännittää.+Siis+kaik+sellaset+tyypit+(lähinnä+naiset+😉),+jotka+on+seikkaillu+näissä+ketjuissa+ja+joiden+duunissa+on+haku+päällä.+Olisivat+siis+pelko+persiis,+että+onko+kohta+omana+työparina/tiimissä+tämmönen+ihastusherkkis+Elvi+😉+Kun+musta+voi+huonolla+tsäkällä+saada+sellasen+mahd.+pitkäaikasenki+ihastusriippakiven,+nii+jotta+hermo+menee+😝
Ei+mulla+muuta.+Meen+juomaan+vettä+väkevämpää+eli+kahvia+☕+😂
11.03.2018 10:36
Iltaa!+
Kiva+kun+et+oo+kadonnut+😊
Mä+tiiän+aika+tarkoin+sun+tuntemukses,+usko+tai+älä+😉+Vaikka+omista+kokemuksista+onkin+vierähtänyt+jo+useampi+vuosi+aikaa,+niin+kyllä+ne+fiilikset+muistaa.+Mä+sain+kans+silittelyä+ja+ehkä+tiukin+tilanne+oli+se+kun+tämä+mun+ihastukseni+otti+kerran+musta+kiinni+ja+jäi+seistessä+nojailemaan+muhun.+Silloin+musta+tuntui+siltä,+etten+olis+halunnut+sen+hetken+loppuvan+koskaan.+Olihan+se+näet++aivan+mielettömän+kuumottavaa+😉😅+Samalla+jollain+tapaa+tietty+myös+aika+järkky+tilanne.+Mutta+niin,+halusin+siis+sanoa,+että+et+ole+yksin+niiden+tuntemuksiesi+kanssa.+Olen+kokenut+aika+paljolti+samanlaista.+Eli+jos+koet+olevasi+säälittävä+niin+on+sitä+olleet+sitten+muutkin+😂
10.03.2018 21:50
Mihkäs+katosit+Aqua?+Roihuuko+tunteet+edelleen?
10.03.2018 18:32
Moikka+Helmi!++
Kiitos+kysymästä,+loma+on+menny+ihan+hyvin.+Alkuun+oltiin+reissussa+mutta+nyt+ollaan+jo+kotiuduttu.+Maanantaina+paluu+töihin+eikä+yhtään+huvittais.+Varsinkaan+nyt,+kun+ei+tunteetkaan+ketään+siellä+kohtaan+leisku+😏+Tosin+yhtään+ei+ole+tajua,+että+kuinka+käy,+kun+bruneten+kans+taas+jossain+vaiheessa+törmätään.+Mutta+vähän+on+sellanen+tutina,+ettei+vältsisti+perhoset+paljon+lentele.+Pakko+sanoa,+että+on+ihan+himputin+tylsää+kun+ei+tunteet+roihua+😑
Mä+totesin+taas,+että+sokeri+on+aika+vihoviimenen+turhuus.+Vetelin+näet+herkkuja+(sokeripitosta)+pari+päivää+putkeen+kun+tarjottiin+🙄+Ja+väittäisin+kyllä,+ettei+siitä+tykänny+sen+enempää+maha+ku+pää.+Tuntui+siltä,+että+energiat+ihan+tosissaan+tipahti+ja+olo+oli+(nyk.)normia+väsyneempi.+Eli+paree+vaan+mennä+mahdollisimman+sokerittomasti.+Ei+siis+tosiaan+oo+mitään+satua+se+kun+sanotaan+että+oot+mitä+syöt.+Vaik+en+mä+kyllä+mikskään+makeaks+Marianneks+muuttunu+vaik+sokrua+vedinkin.+Mut+tiiät+varmaan,+mitä+tarkotan.
Mä+oon+kyllä+sitä+mieltä,+ettei+(mainitsemasi)+suorittamisen+maku+oo+kovin+hyvästä.+Oothan+muistanut+myös+liikkua+ulkosalla?+Ja+tapailla+mukavia+tyyppejä?+Sisällä+kun+"homehtuu"+vaan+siivoten,+töitä+paiskien+ja+just+silleen+suorittaen,+niin+ei+hyvä+heilu.+Tai+niin+mä+aattelen.+Tosi+hyvä,+että+oot+saanu+ruokajuttuja+kohilleen+ja+sitä+puolta+kondikseen+👍😊+
Nyt+kutsuu+sauna+(muttei+vihta+🙄).+Sellanen+bruneten+olonen+vihtojakin+ois+ihan+kiva+😉+mut+näillä+mennään.+
Tiukka+rutistus+ja++💋+💋+takas
10.03.2018 18:27
Jaha,+se+on+riimittelykin+sitten+kielletty
07.03.2018 13:54
Peiton+alta+lämpimästä
Jalat+kylmään+lattiaan
Unestani+pehmeästä
Kovaan+valvemaailmaan.
Terkuin+Elvi+😑
07.03.2018 12:13
Virtuaalina+😉
05.03.2018 21:55
Mitä+himputtia+Seukkari!!!+Laitaksää+mun+ehdat+unihiekat+samaan+kastiin+joittenkin+kemikaalikökköjen+kans?!+Se+on+kuule+sellanen+homma,+jotta+mä+tarjoilen+vaan+priimaa+jos+tyyppiki+o+priima+eli+sellane+ku+Helmi.+Tujuu+ne+hiekat+kyllä+on+mutta+ihan+luonnonmukasta+ja+reilun+kaupan+leimalla.
Terv.+Elvi
05.03.2018 21:49
No+tere+tulemast+vaan++😂😘+Sellast+se+on.+Joskus+tökkii+enempi+ja+joskus+vielä+enempi.
05.03.2018 13:59
Moikka+moi+kultsi+💕
Mulla+on+nyt+paremmin+aikaa+kirjotella+kun+lomailen.+
Aika+tylsä+homma,+jos+ei+sullakaan+oo+nyt+kunnon+kierrosta+päällä.+Mä+käyn+tällä+hetkellä+aivan+tosi+hitaalla.+Jospa+sitten+kevät+taas+vähän+piristäis+tai+sitten+ei+😂+No+tälleen+on+elämä+helpompaa+kun+ei+ihastukset+vaivaa.+On+tää+tietty+tylsempääkin+mut+se+on+sen+hinta.
Mun+mielestä+sä+voisit+nyt+kehitellä+jonkin+tuiki+tärkeen+asian+minkä+verukkeella+otat+luurin+käteen+ja+pirautat+IN:lle.+Sen+jälkeen+voisit+sitten+koittaa+tartuttaa+tälleen+virtuaalina+muhun+kans+sitä+kierrosta+tai+ehkä+jonku+sexitaudinki+🌊
🔥++😂😉
Lääkärikirjat+on+ihan+vihoviimesiä.+Mä+oon+kans+muutaman+kerran+niistä+itelleni+diagnoosit/taudit+löytäny+muttei+oo+lääkärit+sitten+niitä+vahvistanu.+Mulla+on+myös+pari+sellasta++luontaislääkinnän+teosta+ja+niissä+on+joitakin+ihan+hyviäkin+juttuja+ja+vinkkejä.+
Kasviksia+syömällä+on+kyllä+vaikee+saada+kalorit+täyteen.+Mutta+kun+pirskottaa+öljyjä+sekaan,+niin+kyllä+se+niilläkin+onnistuu.+Mä+en+oo+vielä+aivan+tavoitteessani,+siis+painon+suhteen.+Mutta+ei+mulla+oo+enää+kuin+pari+kiloa+kun+tarttis+saada+irtoon.+Seuraava+tavoite+on+sitten+pysytellä+niissä+saavutetuissa.++
En+mäkään+oo+töllöä+nyt+paljon+kattonu.+UMK18+ja+x+factor+oli+tietty+pakolliset,+kun+niissä+oli/on+sellanen+Saara+😍😂
Nyt+mä+lähen+harrastamaan+ulkoliikuntaa.
Suukkoja+takas+😘+😘+oot+ihan+paras+😍
05.03.2018 13:55
Vai+sellasta.+Oli+sitten+hiljasuuden+ihmettely+liikaa+AI:lle+kun+läks+taas+viesti+poistoon.+No+ollaan+(sitten)+hiljaa+markkinoilla+😂
04.03.2018 15:59
Hiljanen+on+näköjään+taas+ihastuneiden+boksi.+Ootkos+Seukkailija+pannu+kokonaan+stopin+kirjoittelulle?+Vai+onko+sulla+ollu+kiirusta+aparaatin+säätöhommis?+Entäs+Aqua?+Helmiki+ihan+hiirenhiljaa+🙄+
No+eipä+oo+mullakaan+mitään+ihmeellisempää+asiaa.+Kunhan+kävin+ihmettelemäs+hiljasuutta.+Mukavaa+sunnuntaita!+😘
Terkuin+Elvi
04.03.2018 14:36
Ne+oli+unia+vaan+eli+ei+niin+vakavaa+😂😅
03.03.2018 16:37
248 / 278