Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huomenta+huomenta!+
Se+oli+sitten+taas+eroottisten+unien+yö+😅+mut+nyt+en+kuvaile+tarkemmin+😂+Mukavaa+viikonloppua+ihastuneille+ja+muillekin!
03.03.2018 07:48
Olipas+taas+erikoista+viestiä+pukannut+(alku+näkyi)+mutta+poistoon+näköjään+lähti.
02.03.2018 16:14
Iltaa+Helmi+💕+
Mä+oon+täällä+mietiskellyt,+että+vieläköhän+sä+käyt+kierroksilla+ja+jos+käyt+niin+millasilla.+Mä+käyn+ite+niin+hitaalla,+että+toivottavasti+sulla+on+käynyt+vähän+nopeemmalla.+Tänne+ei+siis+kuulu+mitään+uutta.+Ei+oo+näkyny+brunettea+eikä+liioin+tunteet+kuohu.+
Hyvää+yötä+tai+huomenta+taikka+vaikka+päivää+😘😘
01.03.2018 21:46
No,+sitten+mä+arvelen,+että+ymmärrän+sua+paremmin+kuin+hyvin+🙄
Meillä+oli+kans+tosi+mukavaa+yhdessä+sen+mun+lähityökamu+ihastukseni+kanssa.+Siis+tultiin+tosi+hyvin+juttuun+ja+naurettiin+myös+paljon.+Toisinaan+mä+muistelen+niitä+aikoja+hieman+haikeena.+Mutta+toisaalta+oon+helpottunut,+että+ne+ajat+on+ohi.+Mä+en+myöskään+koskaan+kertonut+tunteistani.+Käytin+kyllä+viestinnässä+(viestittiin+paljon+myös+vapaa-ajalla)+aika+paljonkin+kaikenlaisia+muru,+kultsi+ym+nimityksiä+ja+kerroin+useasti,+kuinka+tärkeä+hän+oli+mulle+ja+myös+sen,+että+pidän+hänestä.+Sain+myös+samanlaisia+viestejä+häneltä,+eikä+mulle+jäänyt+ollenkaan+epäselväksi+se,+että+myös+hän+piti+musta.+Mutta+juurikin+sillä+tavoin+hieman+eri+tavalla+😏+Yhteyttä+pidämme+edelleen+vaikka+työkaveruus+päättyikin.
01.03.2018 21:03
Iltaa+iltaa!
No,+jos+et+eilen+menny+ajoissa,+niin+tänä+iltana+on+uus+mahdollisuus+😉+
Vai+oot+säkin+sellanen+ujopiimä.+Mä+oon+kans+vähän.+Lisäksi+oon+kaapissa+eikä+sinkkuudesta+oo+tietookaan.+Pelkkää+ihastelua,++haaveilua+ja+hölmöilyähän+nää+meikäläisen+hommat+on+🙄+Mut+tällä+hetkellä+on+tunteet+lähes+yhtä+viileet+ku+ilma+❄
28.02.2018 21:31
Siis+NE+on+tyjyä+kamaa+💥
28.02.2018 11:40
Jaha,+Helmiina+käypi+näköjään+hieman+kierroksilla+😂+Sitä+se+ihkun+kuuleminen+sitten+teetti.+Kuinkahan+sulle+käy+kun+seuraavan+kerran+näätte+😉😂+Mä+en+halua+törmätä+brunetteen,+en+ees+sattumalta+taikka+vahingossa.+Kierrokset+ois+tietty+ihan+kivoja+mutta+hinta+on+liian+kova.
Mukavaa+päivää+Höpsöpöksyni+😘+😘
Ps.+Älä+vaan+mee+vetelemään+niitä+hiekkoja+nyt+päiväsaikaan.+No+on+oikeesti+tosi+tyjyä+kamaa+💥+🔥
28.02.2018 11:39
Heippa+hajamielinen+Helmini+😉
Kipakka+on+ollu+ilma+täälläkin,+vaik+en+oo+lähelläkään+rantoja+käyny.+Autokin+lähti+vain+vaivoin+käyntiin+aamulla+ja+sama+homma+töistä+lähtiessä.+Ois+tehny+tänään+mieli+ulkoilmaliikuntaa+mutta+eihän+tollasessa+pakkasessa+viitti+mennä+ku+pakolliset+😑+Onneks+nyt+lupailivat,+että+lauhtuisi+vähän.+
Tylsä+juttu+kun+ei+oo+IN:sta+kuulunu+😑+Toivottavasti+pääset+kuitenkin+piakkoin+kuuntelemaan+sulosointuja+🎵🎶.
Mä+en+oo+ollu+tänään+yhtään+ahkera.+Töissä+kyllä+tein+pakolliset+mutta+kotona+en+oo+saanu+oikein+mitään+aikaan.+Mulla+on+menny+taas+viimeisimmät+yöt+aika+huonoilla+unilla.+Tänään+on+ehkä+otettava+pilleriä,+kun+huomenna+ois+kaikennäköstä+ohjelmaa.+
Brunettea+ei+oo+nyt+näkyny,+eikä+oo+tiedossa+mitään+sellasta+työhommaa,+että+tarttis+tykö+mennä.+Pysyttelen+siis+kaukana.+Parempi+niin+🙄
Tässä+sulle+unihiekkaa+🎇+🎇+🎇.+Nappaa+sitten,+kun+oot+valmis+tutimaan.+Tuo+on+näjet+taas+aika+vahvaa+kamaa+😊
Kauniita+unia+😘+😘
27.02.2018 21:00
Moikka!+
Mulle+ei+oo+niin+kauheen+tärkeetä+miksikä+mua+kutsuu.+Elvi+on+ihan+ok+taikka+vaikka+EoEt.+Otinhan+tossa+yllä+itsekin+vapauden+vääntää+sun+nimmariasi+hieman+uuteen+uskoon+eli+vähän+niinku+kiännytin+😉+
Ikävä+juttu+jos+sielläkin+hommat+jää+vain+kauniiksi+kuvitelmaksi+🙄+Ujousko+sua+siis+vain+estää?+
Mulla+on+tällä+hetkellä+sellanen+aika+rauhallinen+fiilis,+siis+ihastusrintamalla.+Tunteet+pysyy+suht+viileänä,+kun+vain+pysyttelen+erossa.
27.02.2018 19:30
Moi+Helmi!+
Ikävä+kuulla,+että+sulla+on+ollu+kipuilua+🙄+Toivottavasti+selkä+ja+naapurit+olis+ok+tänä+yönä+ja+saisit+kunnon+unet.+
Kokemuksesta+tiiän,+että+sokerin+vähentäminen+saati+välttäminen+on+aika+vaikeeta+ja+tylsääkin,+ainakin+mun+mielestä.+Mä+aloitin+oikeestaan+sillä,+että+lopetin+sokerin+laittamisen+juomiin+ja+limuja+en+oo+nyt+juonut+enää+muutamaan+viikkoon.+Karkit+kun+jättää+kauppaan+niin+eipä+tuu+niitäkään+syötyä.+Oon+onneks+niin+huonomuistinen,+etten+monesti+ees+muista+ostaa,+vaikka+mieli+ois+hetki+sitten+tehnykin.+Mä+oon+käyttänyt+
oliiviöljyä+(neitsyt)+ruuanlaitossa+mutta+kaadan+sitä+myös+salaatin+sekaan.+Proteiinihommiin+mä+suosittelisin+kans+kananmunaa+ja+kaikki+pavut+mm.+soija+on+kans+hyviä.+Mihinkään+proteiinipatukoihin+tai+-jauheisiin+en+ole+tutustunut+enkä+ehkä+meinaakaan,+mutta+kai+nekin+sitten+yksi+vaihtoehto+ovat.
Jaha,+kello+🕒+rientää.
Pitää+mennä+pikapuoliin+pehkuihin.+Kauniita+unia+😘
26.02.2018 22:23
Moikka+😊
Mitäs+jos+kysäsisit?+😉+Vai+onko+se+kysyminen+mahdoton+vaihtoehto?
26.02.2018 21:55
Moikka+"Acqua+minerale"+😊
Ootteko+te+ihastuksesi+kohteen+kanssa+sellasia+lähityökamuja+vai+kaukaisempia+työkamuja?+Mä+kun+olen+tämmöstä+herkästi+ihastuvaa+sorttia,+niin+mulla+on+kokemusta+molemmista+edellä+mainituista+😂+Selkeästi+helpompaa+on+silloin+jos+näkee+harvakseltaan.+Mua+kiinnostais+kans+miksi+koet+niin,+että+tosipaikan+tullen+susta+ei+olis+mihinkään+ja+miksi+tilanne+on+sun+mielestä+toivoton?+Mä+oon+samaa+mieltä+siitä,+että+ihastuminen+on+tavallaan+mukavaa.+Ja+kyllähän+se+piristää+työpäivää+kun+saa+ihastella+ihastuksensa+kohdetta+😊
26.02.2018 21:52
Huomenta+Helmi!+
Nyt+en+kerkee+paljon+kirjottelemaan+kun+työt+pukkaa+piälle.+Tää+päivä+on+taas+muutenkin+sellanen+juoksupäivä.+Aamulla+herätessä+oli+normimaanantai+fiilis.+Eli+ei+ois+millään+jaksanu+lähteä+liikenteeseen.+Autoon+päästyäni+laitoin+biisiä+soimaan.+Sieltä+tuli+tämmönen+
https://youtu.be/jQk23ViALh4
Ja+sen+myötä+ajatus,+että+hei+hengissä+ollaan,+suht+terveenä+ja+kun+tarkemmin+aattelee,+niin+elämässä+on+kaikki+ihan+hyvin.+Tän+biisin+myötä+siis+tsemppiä+hommiisi+ja+mukavaa+päivää+muru+💕
26.02.2018 09:15
Se+olikin+sopivasti+näköjään+lesbo-palstalla+otsikko,+jotta+"lesboutta+saunas"+😅😂
24.02.2018 19:02
😂+Vaik+eihän+tossa+tietty+sinänsä+mitään+huvittavaa+ole.
24.02.2018 18:59
Moikka+muru+💕+
Olipas+muuten+ihanan++☀+päivä.+Ja+huomiseks+lupailivat+näemmä+samanlaista+eli+pukkaa+varmaankin+ulkoliikuntapäivää+😊+Nyt+lähen+saunaan+lämmittelemään.+Harmi+kun+aina+puuttuu+se+vasta.
24.02.2018 18:56
Huomenta-päivää+ja+pusipusi+😘+😘+😉
Kiva+kun+oot+messis.+Mä+aattelin+kohtapuoliin+lähteä+tonne+kirpeeseen+ilmaan.+Vaikken+just+nyt+kaipaakaan+viilennystä.+Mukavaa+lauantaita!
24.02.2018 10:07
Rakas+Helmi+😘
Kiva+kun+et+oo+hyljännyt+mua.+Laitoin+kutosketjun+pystyyn+kun+tän+käsittely+alkaa+taas+olla+vähän+hankalaa+(telefoonilla).+Josko+sunkin+tekniikka+toimis+paremmin+siinä+ketjussa.+Tsemppiä+puuhiisi+ja+kauniita+unia+💋
Ps.+Kilauta+Jompet+hätiin+jos+alkaa+tehtävälista+paisua+😉
23.02.2018 21:40
Moikka+taas+Lyijykenkä!
Kuulostaa+kovin+ristiriitaiselta+tuo+ihastuksesi+kohteen+toiminta.+Oiskohan+niin,+että+tunne+on+kuitenkin+molemminpuolinen+muttei+"kohteesi"+tahdo+sitä+itselleen+eikä+sulle+myöntää.+Toinen+vaihtoehto+voi+tietenkin+olla+se,+että+tyyppi+leikittelee+sun+tunteilla+ja+se+on+kyllä+erityisen+veemäistä+jos+niin+on+😑
23.02.2018 21:32
Jäi+tosta+otsakkeesta+sulkeet+pois,+niin+edelleen+voi+siis+kirjoittaa+vaikkei+ihastunut+oiskaan+😉
23.02.2018 19:56
249 / 278