Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Vai+sellasta.+Tuli+vissiin+liian+monta+pusuemojia+vaik+kertomerkillä+laitoinkin,+kun+A.I.+iski+😉+Näyttäis+siis+siltä,+et+sen+lisäks+jotta+SuomiKaksNelosella+on+räkä+poskella+niin+tulee+edelleen+huteja.
  2. Moikka+Seukkailija!+Mä+koitin+eilen+illalla+laittaa+sulle+viestiä+mut+eihän+se+mihkään+lähteny.+Koitan+nyt+tässä+aamupäivällä+jos+SuomiKaksNelonen+ois+suopeempi.+Tässä+alla+mun+eilen+kirjoittama.+Kuulehan+sie+Seukkari!+Mun+mielestä+on+vähän+tylyä+laittaa+tolleen+hyvästi.+Eritoten+sillon+jossei+oo+oikeestaan+ees+isompaa+syytä.+Pakko+myös+tähän+samaan+syssyyn+todeta,+että+tällä+kertaa+vatkasit+viestissäs+niin,+jotta+mäkin+vähän+hämmennyin+😂+Mutta+mä+oonki+sellasta+aika+helposti+hämmentyvää+sorttia.+Etkä+rupee+nyt+mihkään+ittees+heivaan+tai+miettiin,+jotta+monesko+pyörä+kukakin+on.+Musta+toi+kolmaspyörä+homma+on+muutenkin+ihan+älytön+juttu.+Polkupyörässäki+on+monesti+kolmannen+pyörän+lisäks+vielä+se+neljäski+pyörä+ja+autoissa+neljännen+lisäks+vielä+varapyörä+(pl.+viimeisimmät+mallit)+ja+sekin+tuiki+tärkee.+Se+kuinka+mones+mikäkin+pyörä+on+riippuu+ihan+vaan+siitä,+jotta+mistä+lähtee+laskeen.+Että+mä+neuvoisin+sua+nyt+lopettamaan+tollaset+turhanpäiväset+pyörittelyt.+Sopisko+silleen?+Mä+muuten+joskus+aikoinaan+heitin+priwaattivaihtoehtoa+ilmoille,+siis+ihan+noin+yleisesti,+kun+oli+niin+hiljasta.+Aika+pikaseen+Helmi+ilmotti,+ettei+hän+semmosta+tahdo+ja+hällä+oli+siihen+syykin.+Sähän+voit+kysyy+jos+sun+kanssa+tahtos+😉+Siis+jos+oot+nyt+ihastumaanki+menny+siis+Helmiin,+vai+ootsä?+😂+Mun+mielestä+ois+kuitenki+kiva+jos+sä+turinoisit+täälläkin.+Nyt+mun+pitää+alkaa+koisaan.+Moikka+😘
  3. Moikka+taas+Seukkari!+Vai+semmosen+etädiagnoosin+sä+oot+menny+tekemään.+No+oonhan+mä+täällä+ja+tuolla+toisellakin+palstalla+ulkokuortani+jonkin+verran+kuvaillut.+Eikös+ne+lääkärienki+diagnoosit+perustu+paljolti+potilaan+kertomaan.+Sä+sitten+meinaat,+että+kun+perustus+on+kunnossa+ja+tukeva,+niin+kestää+kyllä+kierrokset?Kyllä+mä+Zetorit+tiiän.+Siinä+rakennuksessa,+jonka+ahteria+sä+kuvailit,+mä+oon+tosin+käyny+vaan+kertaalleen.+Sen+kerran+kun+menin,+niin+kyllä+mä+sitten+siellä+viihdyinkin.+Semmosen+isopyöräsen+kyytiin+mä+en+oo+vielä+koskaan+päässy.+Mutta+oon+mä+sellasen+vähän+samanlaisen+mutta+erimerkkisen+kyydissä+ollu.+Menisin+toistekin+jos+joku+maajussi+tai+maamaija+pyytäs+😂Mulla+tuli+tosta+järjen+kouraan+ottamisesta+sellasta+mieleen,+että+kun+mä+olin+lapsi+ja+etin+jotain+kadoksissa+(mutta+oikeesti+ihan+hollilla)+olevaa,+niin+mun+äiti+sano,+että+ota+silmä+käteen+ja+kato.+Onneks+toi+Helmiki+vihdoin+löyty.+Hälläkin+näyttäs+kyllä+olevan+nyt+jotain+antenni+tai+muuta+yhdysongelmaa+🙁+Mä+meinasin+jo+tulla+sulle+tänne+ehdottelemaan+etsintäreissua+jos+ei+ois+alkanu+kuulumaan.+Olin+jo+tehny+sellasen+toimintasuunnitelmanki.+Aattelin,+että+sä+oisit+lähteny+sinne+vastavirtaan+ja+mä+myötävirtaan.+Siinä+kun+ois+otettu+muutama+kierros,+nii+jossain+kohtaa+ois+varmaan+törmätty,+ehkä+Helmiinki.+Mut+nyt+ei+tartte+vai+vedetäänks+ihan+huvin+ja+harjotuksen+vuoks?+Nyt+mun+pitää+mennä.+Kirjottelehan+taas,+viimeistään+perjantaina+😊😉😘
  4. SEUKKAILIJAAAAAAA!!!!Pyörät+🎆+pyörii+ja+mä+oon+liikkeellä+taas.