Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vai+sellasta.+Tuli+vissiin+liian+monta+pusuemojia+vaik+kertomerkillä+laitoinkin,+kun+A.I.+iski+😉+Näyttäis+siis+siltä,+et+sen+lisäks+jotta+SuomiKaksNelosella+on+räkä+poskella+niin+tulee+edelleen+huteja.
23.02.2018 19:10
Moikka!+
Miks+ihmeessä+sä+menit+nimmaris+muuttaan+tollaseks+SeukkariVAAKS?
Tiäks,+mä+oon+sellanen+tyyppi,+jotten+ihan+tosta+vaan+kellisty+paitsi+jos+satun+ite+tahtomaan+tai+oon+tosi+kipeenä.+Harvemmin+tahon+kuin+oon+kipeenä.+Mut+kasvisruokaa+mä+oon+syöny+ennenkin,+että+ei+mua+sen+suhteen+tartte+kellistellä.+Nyt+kun+mulla+on+toi+kalorinlaskuki+päällä,+niin+kasvikset+on+lisääntynyt+mun+ruokavaliossa+entisestään.+Muuta+oonki+sit+koittanu+vähentää,+eritoten+sokeria.+Ja+uso+tai+älä+niin+kohta+oon+tavoitteessani.+Mulla+kun+ei+ole+tapana+asettaa+ihan+älyttömiä+tavoitteita,+niin+niihin+pääsy+on+sitten+helpompaa+😉+Mut+nyt+aavistelen,+ettei+terkkakaan+huuda+kun+katsastuspäivä+koittaa.+Siitä+sun+Seukkarin+listastasi+sen+verran,+että+ohitin+itteni+ihan+tarkotuksella.+Älä+ny+siitä+mieltäs+pahota+tai+muutakaan.+Nyt+mulon+hommii.+
**Perjantai-halaus**
Terv.+Elvi
23.02.2018 17:28
Rakkahin+Helmi+💕
Mul+on+sua+järjetön+ikävä+ja+paan+sen+tähän+silläkin+uhalla,+jotta+huutoa+taas+tulee+😉+Ootsä+päättänyt+hylätä+mut+kokonaan+vai+vaan+puoliks?+Mitäs+hommaat?+Ootko+montaki+teosta+lukenu?+Mä+luin+sen+yhden,+jota+suosittelit+ja+täytyy+myöntää,+että+hyvä+oli.+Ei+mul+muuta.+😘💕😘💕
23.02.2018 10:38
Rakkahin+Helmi+💕
Mul+on+sua+järjetön+ikävä+ja+paan+sen+tähän+silläkin+uhalla,+jotta+huutoa+taas+tulee+😉+Ootsä+päättänyt+hylätä+mut+kokonaan+vai+vaan+puoliks?+Mitäs+hommaat?+Ootko+montaki+teosta+lukenu?+Mä+luin+sen+yhden,+jota+suosittelit+ja+täytyy+myöntää,+että+hyvä+oli.+Ei+mul+muuta.+😘💕😘💕
23.02.2018 10:38
Moikka+Seukkailija!+
Mä+koitin+eilen+illalla+laittaa+sulle+viestiä+mut+eihän+se+mihkään+lähteny.+Koitan+nyt+tässä+aamupäivällä+jos+SuomiKaksNelonen+ois+suopeempi.+
Tässä+alla+mun+eilen+kirjoittama.+
Kuulehan+sie+Seukkari!+
Mun+mielestä+on+vähän+tylyä+laittaa+tolleen+hyvästi.+Eritoten+sillon+jossei+oo+oikeestaan+ees+isompaa+syytä.+Pakko+myös+tähän+samaan+syssyyn+todeta,+että+tällä+kertaa+vatkasit+viestissäs+niin,+jotta+mäkin+vähän+hämmennyin+😂+Mutta+mä+oonki+sellasta+aika+helposti+hämmentyvää+sorttia.+
Etkä+rupee+nyt+mihkään+ittees+heivaan+tai+miettiin,+jotta+monesko+pyörä+kukakin+on.+Musta+toi+kolmaspyörä+homma+on+muutenkin+ihan+älytön+juttu.+Polkupyörässäki+on+monesti+kolmannen+pyörän+lisäks+vielä+se+neljäski+pyörä+ja+autoissa+neljännen+lisäks+vielä+varapyörä+(pl.+viimeisimmät+mallit)+ja+sekin+tuiki+tärkee.+Se+kuinka+mones+mikäkin+pyörä+on+riippuu+ihan+vaan+siitä,+jotta+mistä+lähtee+laskeen.+Että+mä+neuvoisin+sua+nyt+lopettamaan+tollaset+turhanpäiväset+pyörittelyt.+Sopisko+silleen?+
Mä+muuten+joskus+aikoinaan+heitin+priwaattivaihtoehtoa+ilmoille,+siis+ihan+noin+yleisesti,+kun+oli+niin+hiljasta.+Aika+pikaseen+Helmi+ilmotti,+ettei+hän+semmosta+tahdo+ja+hällä+oli+siihen+syykin.+Sähän+voit+kysyy+jos+sun+kanssa+tahtos+😉+Siis+jos+oot+nyt+ihastumaanki+menny+siis+Helmiin,+vai+ootsä?+😂+Mun+mielestä+ois+kuitenki+kiva+jos+sä+turinoisit+täälläkin.+
Nyt+mun+pitää+alkaa+koisaan.+
Moikka+😘
22.02.2018 10:00
Jahans,+melkein+laiteltiin+täällä+taas+samaan+aikaan+mut+sä+vikkelänä+muijana+kerkisit+näköjään+ensin.+Onnee+rutkasti+isotätiyden+johdosta!!+😊
Kauniita+unia+😘
20.02.2018 21:35
Moro+Seukkari!+
En+oo+tullu,+terveeks+siis,+vaikka+alkutervehykses+ja+lopussakin+käskytit.+
Mä+kun+en+oo+sellanen+ahterityyppi+ollenkaan,+niin+enhän+mä+osaa+kattella+kenenkään+persauksia+sillä+lailla.+Eli+en+oo+kattonu+Zetorinkaan.+Mä+huomioin+yleensä+ihan+muunlaisia+juttuja+ja+katse+kohdistuu+yleensä+enemmänkin+etupuolelle,+noh+ainakin+naisissa+😉
Silmät+on+yleensä+ne,+mitä+mä+eniten+kattelen+jos+kehtaan.
Kyllä+mulla+sunnuntaina+oli+muutakin+päällä+ku+alusvaatteet.+Ihan+oli+topit+tiptop+mutta+kun+vetelin+jäätä+ja+lunta+pitkin,+niin+kyllä+siinä+silti+lopulta+kylmä+tuli.+
Enkä+mä+nyt+sinällään+oo+kyytiä+vailla.+Kunhan+nyt+ilmootin,+jottei+ollu+niin+karmee+juttu+ettei+vois+toistaa.+
Toki+annan+arvon+sun+diagnoorauksellesi+😉+mutta+ei+siihen+sinällään+ulkopuolista+diagnosoijaa+tartte.+Näkeehän+ne+hommat+ja+suhteet+peilistäkin+😂+Enkä+mä+itteltäni+siitä+laskuta.+Mulle+on+kans+tuttu+juttu+tuo+sun+kersana+kuultu.+Siis+kutakuinkin+sellasena+versiona,+jotta+ei+mee+kahteen+kertaan+samasta+kohtaa+poikki.+Eikä+oo+muuten+menny.+Mites+sulla?+Tiiätkö+muuten+sen+biisin+missä+lauletaan,+että+se+on+kerrasta+poikki?+
Nyt+mä+lähen+juomaan+lämmintä+ja+sitte+kiireesti+takasi+vällyjen+alle.+
Moikka+😘
20.02.2018 21:21
Aika+nihkee+ja+vähän+tiukkiskin+oot+muruseni+tätä+nykyä,+kun+et+kujerteleen+kerkiä+😂+No+kyllä+mä+kiireet+ymmärrän.+Mietin+vaan,+jotta+ootko+taas+moneenkin+uuteen+hommaan+hurahtanut,+kun+sulla+on+aiemminkin+sellasta+oiretta+ollu+😉
Mulla+on+menny+taas+ilta+pääosin+makuuasennossa.+Piti+vaihtaa+paksumpaa+peittoa+ja+kiskoa+villasukat+jalkaan+ennenkuin+lämpeni+🔥+
Triplana+pusuja+😘😘😘
20.02.2018 20:31
Moikka+lyijykenkä+😊😉
Mä+en+oo+ainakaan+vielä+löytänyt+stoppi+taikka+pause-nappia,+jolla+voisi+ihastustunteensa+tosta+vain+lopettaa+tai+laittaa+jäähylle.+Mä+olin+muinoin+tosi+ihastunut+työkamuuni+ja+tunnetta+piti+yllä+juurikin+nuo+satunnaiset+kosketukset+ja+nojailut.+Ihastuksestani+pääsin+kun+työkaveruus+päättyi.+Tätä+nykyä+me+ollaan+yhteyksissä+ja+nähtykin+on.+Ystävyys+siis+jatkui.+Miksi+sä+ajattelet+niin,+ettei+teidän+välillä+voisi+tapahtua+mitään?+Aattelin+vaan+kun+kirjoitit+kuitenkin+siitä+(ihastuksesi)+viipyilevästä+kädestä+😉
19.02.2018 21:33
Moikka++💕
Ikävää+että+sulla+on+tekniikkaprobleemaa+🙄+Toivottavasti+hommat+tulee+pikaseen+kuntoon+ja+toivottavasti+sulla+on+muuten+kaikki+hyvin.
Mulla+on+ollu+nyt+vähän+huono+olo+ja+sen+taudin+oireita,+jota+Huovinen+kirjassaan+kuvas.+Harrastin+ulkoliikuntaa+eilen+oikein+urakalla+ja+luultavasti+palellutin+jalkojen+ja+käsien+lisäks+sen+kohdan,+mikä+(Seukkailijan)+Zetorilla+oli+pyöree.+Nyt+mä+oon+makaillut+peiton+alla+villasukat+jalassa.+Kaikenlaista+tylsää+vastoinkäymistä+pukkaa+taas+muutenkin+monelta+suuntaa+😑+Tällä+viikolla+saa+onneks+iltasin+vähän+relata+kun+kaikki+harrasteet+lomailee.+Mä+tahtoisin+kans.+
Halaus+&+😘
19.02.2018 19:43
Mul+on+ikävä+sua+🙁+Kiva+kun+ees+jotain+kuulu+vaik+lyhkäseksi+jäi+😘💋😘💋
17.02.2018 21:04
Moikka+taas+Seukkari!+
Vai+semmosen+etädiagnoosin+sä+oot+menny+tekemään.+No+oonhan+mä+täällä+ja+tuolla+toisellakin+palstalla+ulkokuortani+jonkin+verran+kuvaillut.+Eikös+ne+lääkärienki+diagnoosit+perustu+paljolti+potilaan+kertomaan.+Sä+sitten+meinaat,+että+kun+perustus+on+kunnossa+ja+tukeva,+niin+kestää+kyllä+kierrokset?
Kyllä+mä+Zetorit+tiiän.+Siinä+rakennuksessa,+jonka+ahteria+sä+kuvailit,+mä+oon+tosin+käyny+vaan+kertaalleen.+Sen+kerran+kun+menin,+niin+kyllä+mä+sitten+siellä+viihdyinkin.+Semmosen+isopyöräsen+kyytiin+mä+en+oo+vielä+koskaan+päässy.+Mutta+oon+mä+sellasen+vähän+samanlaisen+mutta+erimerkkisen+kyydissä+ollu.+Menisin+toistekin+jos+joku+maajussi+tai+maamaija+pyytäs+😂
Mulla+tuli+tosta+järjen+kouraan+ottamisesta+sellasta+mieleen,+että+kun+mä+olin+lapsi+ja+etin+jotain+kadoksissa+(mutta+oikeesti+ihan+hollilla)+olevaa,+niin+mun+äiti+sano,+että+ota+silmä+käteen+ja+kato.+
Onneks+toi+Helmiki+vihdoin+löyty.+Hälläkin+näyttäs+kyllä+olevan+nyt+jotain+antenni+tai+muuta+yhdysongelmaa+🙁+Mä+meinasin+jo+tulla+sulle+tänne+ehdottelemaan+etsintäreissua+jos+ei+ois+alkanu+kuulumaan.+Olin+jo+tehny+sellasen+toimintasuunnitelmanki.+Aattelin,+että+sä+oisit+lähteny+sinne+vastavirtaan+ja+mä+myötävirtaan.+Siinä+kun+ois+otettu+muutama+kierros,+nii+jossain+kohtaa+ois+varmaan+törmätty,+ehkä+Helmiinki.+
Mut+nyt+ei+tartte+vai+vedetäänks+ihan+huvin+ja+harjotuksen+vuoks?+
Nyt+mun+pitää+mennä.+Kirjottelehan+taas,+viimeistään+perjantaina+😊😉
😘
17.02.2018 20:57
Jaha,+nimmari+taas+mainittu+😑+Sä+se+sitten+jaksat+jauhaa+tota+samaa+juttuasi+näemmä+hamaan+tappiin+asti.+No+senkus+jauhat+jos+siltä+tuntuu.+Mukavaa+viikonloppua+sullekin.
17.02.2018 15:16
Moikka+Seukkari!
Mä+osaan+jo+melkeest+odottaa+sun+viestiä+perjantaina+tähän+aikaan+😉+Helmi+on+kadonnut+ja+mun+tarttee+kans+mennä.+Laittelen+paremmalla+ajalla.+😘
16.02.2018 20:36
Helemii!
Missäköhän+säkin+nyt+sitten+oot+kun+ei+kuulu+mittään+🙄+Vai+siirryitsä+jo+niihin+viikkopalaveerauksiin?+
Mä+näin+tänään+töistä+lähtiessä+bruneten.+Teki+just+barrikadia+käytävällä+sen+meidän+työpaikan+vähän+öklön+miehen+kans.+Liekö+sekin+iskenyt+silmänsä+brunetteen.+Tai+mistäs+mä+tiedän+kuka+on+iskenyt++👁:nsä+keneenkin.+Joka+tapauksessa+jouduin+siis+vetelemään+läpi+siitä+Bruneten+ja+sen+miehen+välistä.+Nyt+jälkikäteen+harmittaa,+kun+en+tajunnu+"horjahtaa"+Bruneten+syliin.+Mun+tsäkällä+oisin+kyllä+kaatunu+väärään+suuntaan+(sille+puolen+missä+se+mies+parkkeeras+😏).
Nyt+oon+taas+vahdannut+kalorii+ja+pistäny+liikettä+niveliin.+
Perjantaipusuja+😘😘
16.02.2018 20:32
Oikeen+tuplana+wielä+ja+täppäsin+toho+ylle+peukun+enkä+saa+poikkeen.
14.02.2018 21:39
SEUKKAILIJAAAAAAA!!!!
Pyörät+🎆+pyörii+ja+mä+oon+liikkeellä+taas.
14.02.2018 21:29
SEUKKAILIJAAAAAAA!!!!
Pyörät+🎆+pyörii+ja+mä+oon+liikkeellä+taas.
14.02.2018 21:29
Iltaa+Helmikki+💕
Huomasitkos,+että+saatiin+taas+tähän+ketjuun+ainakin+yks+sun+ja+yks+mun+kirjottama+viesti+takas.+Mua+alko+risoon+sillon+kun+sun+viestis+taas+kerran+lähti+poistoon+ja+olin+yhteyksissä+ylläpitoon+(uudemman+kerran).+Viesti+saattaa+kuulemma+lähteä+poistoon+jos+se+sisältää+paljon+emojeja+taikka+linkkejä.+A.I.+saattaa+tulkita+sellaset+massahommiks.+Tarttee+sitten+varmaan+pysyä+suht+mustavalkosissa+😑
Mun+fiilis+on+jo+piirun+verran+parempi.+Töissä+on+höpsötelty+urakkaluontosesti+villikamun+kanssa+ja+oman+harrasteen+pariin+pääseminen+piristi+mieltä+myös.+Väsymys+kyllä+vaivaa+edelleen.+Onkohan+mulla+se+sama+unitauti+kuin+sulla.
Nyt+mä+meen+viskoon+pyykit+narulle+ja+sen+jälkeen+aattelin+kattella+hetken+töllöö.
Kauniita+unia,+ihkun+kuvia.+Unimoiskaus+💋
14.02.2018 21:21
Voi+kuule+kultsi+❤️+
Eihän+tollanen+suu+mutrussa+🙁+ja+silmät+ristissä+👁+👁+➕+kirjotettu+viesti+voi+ketään+piristää.+Jotta+älä+huoli+jos+ei+suakaan.+
En+mä+uskalla+brunettea+ihan+tosta+noin+vaan+fb-kamuksi+pyytää.+Tarttee+ehkä+ensin+aloittaa+siitä+kollegasta+tai+paristakin+😉
Jesarilla+mäkin+oon+korjannut+sitä+sun+tätä+mutta+nekin+hommat+menee+kategoriaan+"et+muuten+tätäkään+usko",+joten+enpä+kerro+enempää.+*Tiugga+yöhali*+ja+pikainen+😘
13.02.2018 22:33
250 / 278