Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Helmi+hei!+Oon+jo+kotiutunut.+Ja+heittäny+löylyy+nii+hitosti+et+vieläki+kuumottaa+poskia.+Jumankekka+kun+olis+taas+ollu+se+vasta,+mutta+ei+ollu.+Oisin+vihtonu+nää+kierrokset+😵+huitsin+nevadaan.+Musta+tuntuu,+että+sä+tykkäät+enempi+sellasesta+hillitystä+ja+rakkauksia+riimittelevästä+Elvistä+😁+Nyt+mä+en+oo+semmonen.+Mä+oon+ihan+hillitön+ja+järjettömän+kuumana+käyvä+Elvis.+Onneks+nää+vaiheet+menee+aika+nopee++ohi.+Tai+on+ne+ainaki+ennen+menny.+Nyt+mä+toivotan+sulle+hyvät+yöt+ja+lähen+vähitellen+sänkyhommiin+😴+Öitä
  2. Vai+sellasta.+Se+on+näemmä+Helmi+käyny+täällä+kommenteeraamassa+kahteenkin+juttuun+mut+eipä+ollu+tännepäin+tullu+riviikään+😑🙄😣No+paan+nyt+silti+Helmi+sinnepäin+tässä+riviä+tulemaan.+Mä+oon+ihan+hukassa.+Siis+täysin.+Ravaan+minkä+kerkeen,+mut+se+ei+oo+nyt+se+ongelma.+Se+ongelma+on+HIMOT+😣😣😣+Tähän+tekis+mieli+laittaa+rumaa+sanaa+ja+monta!!!!+Sä+kirjoitit+tuolla+sun+viestissäsi,+jotta+"Siivota+tekis+siis+oikeasti+mieli,+mutta+pelkään,+että+se+into+hyytyis+lyhyeen,+jos+mä+nyt+sille+halulle+antautuisin"++Nyt+mä+olen+ajatellut+mun+omia+halujani+ja+sitä+miten+kävis+jos+niille+antautuisin.+Siis+mulla+on+niin+paljon+erilaisia+haluja+ja+melkeest+kaikki+pannassa.+Mun+tekis+enstekski+ihan+hurjana+mieli+sokeria.+Oikeestaan+mun+tekis+eniten+mieli+jotain+rasvasta+ja+sokerista.+Siis+oikeen+sellasta+kunnon+kaloripommia.+🍩🍣🎂+💥+Sitten+mun+on+nyt+tehny+muutakin+mieli,+oikeestaan+ehkä+jopa+enemmän+kuin+rasvasta+ja+sokerista.+En+mä+ihan+sellanen+haluton+ole+normistikaan+mutta+nyt+alkaa+olla+hommat+siellä+tapissa.+Mä+siis+mietiskelin,+että+johtuuko+nää+normia+vahvemmat+halut+mun+meneillään+olevasta+kalorien+vahtauksesta.+Ne+kierrokset+on+meinaan+nyt+niin+rajuja,+että+ne+näkyy+myös+ulospäin.+Tuli+näet+kommenttii.++Tästä+mä+vetelin+sellasta+johtopäätöstä,+että+sun+ei+ehkä+Helmi+kannata+kokeilla+sokeritonta+vaikka+Seukkailija+tuolla+yllä+jako+terveystietoo.+Jos+meinaan+musta+tulee+tämmönen+niin...+😂+Ei+mulla+muuta.+Nyt+loppu+odottelu+eli+meen.+Moro!!+Ps.+Se+viestien+paluu+mysteeri+selvis.+Olin+saanu+vastausta+palstapollareilta
  3. Moikka+Seukkailija!Palstapollarit+on+olleet+vissiin+hyvällä päällä,+kun+alko+kertaalleen+poistoon+menneet+tehdä+paluuta.+Sun+viestisi+kuului+näköjään+kans+näihin+uudestisyntyneisiin.+Mun+piti+tavata+tuo+sun+viestisi+silleen+aika+hitaanlaisesti,+kun+oli+vähän+erikoista+kieltä+😁+Mulla+on+näet+noitten+murteitten+kans+silleen,+että+mä+kuuntelen+niitä+paremmin+kun+luen.+Tiiätkös+Seukkailija,+mä+oon+vähän+huono+lukemaan+rivien+välistä. Jos+et+tiennyt+niin+nyt+tiiät. Mulle+pitää+olla+suoraa+puhetta+jos+haluaa,+että+menee+perille.+Saattaa+mennä+mutkasemmallaki+mutta+ei+oo+sitten+satavarma.+Jos+ei+oo+niin+väliks+että+meneeks,+niin+sitten+voi+tietty+kirjotella+mihkä+ja+miten+lystää.+Mä+vaan+aattelin+nyt+vähän+sua+itteeski,+kun+jossain+vaiheessa+laitoit,+että+hommaat+kahdella.+Niin+ois+varmaan+helpompikin+tapa+ku+rivien+väliin+tunkea?Sä+ootki+näköjään+tommonen monimerkityksellinen tyyppi+😁+Siis+silleen,+että+sulle+tarkottaa+sanat+yhtenä+päivänä+yhtä+ja+toisena+toista.+Onko+sulla+muuten+ollu+koskaan+mirri+kaulassa? Mulla+on+pieni+aavistus+siitä+sun+tuplaweestäs+mutta+en+availe+tässä,+ettei+tuu+poistoo.+Mä+oon+kovin+pahoillaan+jos+sä+oot+saanu+sellasta+kuvaa,+jotten+mä+olis+tykästynyt+suhun.+Se+perään+huutelu+on+kuuleman+mukaan+selvä+merkki.+Siis+siitä,+että+tykkää.+Ja+oonhan+mä+suakin+täällä+huhuillut.+Helmi+tossa+jotain+kirjotteli,+että+sillä+on+ongelmaa+taajuusjutuissa+eli+vissiin+meillä+on+antennit+vikasuuntaan.+Suosittasin+kääntelemään,+siis+niin+jotta+alotat+vaikka+ensin+pyörittään+oikeelle+ja+siitä+sitten+pakin+kautta+vasemmalle.+Sen+jälkeen+vetelet+eestaas.+Jos+ei+tuu+vaikutusta,+niin+toista.+Muista+polkea+kytkintä+samalla,+ettei+rusaha.+Nyt+mun+on+mentävä.+Pakkoo+pukkaa.+Kirjoittelehan+taas+kun+kukut+😘Terkuin+Elvi
  4. Iltaa+muru+💕Mul+on+tainnu+mennä+joku+kohta+jossain+vaiheessa+ohi+😁+Porhalsitko+sä+sen+Lämpö-Vesi-Ilmastointi+-häiskän+kans+Elviksen+luo+Vegasiin,+vai+vetäsittekö+sormukset+sormiin+IN:n+kans+lähimaistraatissa?+Jos+ei+kumpaakaan+noista+edellämainituista,+niin+siinä+tapauksessa+mulla+on+menny+useampikin+kohta+jossain+vaiheessa+ohi+😁+Aika+moni+on+sen+Eiffelinkin+kans+naimisissa.+Mä+oon+vähän+miettiny+tota+Pisan+kaltevaa.+Mutta+kun+en+oo+ihan+varma+mihkä+suuntaan+se+on+kallellaan,+niin+en+oo+tohtinut+vielä+kosia.Mulla+on+ollu+jokseenkin+huono+päivä.+Siis+semmosena+jatku+ku+aamulla+alko.+Tänään+meinasin+mennä+oikeesti+ajoissa+koisaan.+Huomenna+ois+aika+tiukka+päivä+ja+tarttis+olla+rutkasti+energiaa.+Saattaa+olla,+että+on+pakko+mennä+bruneten+kerroksen+kautta,+jotta+saa+lisäkierrosta.+Nooo+ei,+en+meinannu.+Ehkä+vedän+pullon+pari+Red+Bullia.+Sehän+sopii+tämmöselle+raivohärälle+😉Kirjoittele+ku+kerkiit!Kauniita+unia+ens+yöks,+RUTISTUS+ja+💋💋😘😘