Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Moikka!+Se+oli+sitten+sun+viestisi+vuorostaan+kun+lähti+poistoon.+No+mä+ehdin+sen+lukea.+Lukaisin+myös+uudestaan+yksityiskohtaiset+säännöt+SuomiKaksNelosen+palstoilta.+En+löytänyt+mitään+perustetta+sun+viestisi+poistolle.+Siis+siinä+ei+ollut+mun+mielestä+mitään,+mikä+olisi+sääntöjen+vastaista.+Mä+en+ole+saanut+ylläpidolta+mitään+vastausta+siihen,+miksi+mun+eilisiä+viestejä+poistettiin.+Mielivaltaisesti+viestejä+ei+tietääkseni+saa+poistella+vaan+poistolle+täytyy+olla+selkeä+peruste.+Niitä+mä+tässä+peräänkuulutan+😉+Mutta+se+siitä.+Mä+sitten+otin+ja+käväisin+tänään+kirjastossa+samantein.+Mulla+tuli+muutakin+asiaa+mitä+piti+hoidella,+niin+samalla+matkalla+sitten+käväisin+iltalukemista+ettimässä.+Se+on+muuten+tosi+hyvä,+kun+täällä+meidän+kaupungissa+on+useampikin+kirjasto+auki+sunnuntaisin.+Lisäksi+on+tosi+kätevää+varata+haluamansa+kirja+netissä+ja+sitten+vain+(saapumisilmoituksen)+tultua+kipaista+hakemaan+teos+lähikirjastosta.+Ja+uusiminen+on+kans+tehty+erittäin+helpoksi.+Se+toiminto+onkin+erityisen+tarpeellinen+tämmöselle+tyypille+kuin+mä.+Mulla+saattaa+näet+olla+lainassa+useampikin+kirja,+dvd+ja+cd+(oon+hieman+vanhanaikainen+😉)+yhtaikaa+😊+Ootko+sä+koskaan+lainannut+äänikirjoja+(ihan+kuin+tästä+ois+ollu+joskus+puhetta)?+Mä+en+oo+mutta+oon+miettinyt,+että+oisko+"lukukokemus"+millainen.+Pitäis+varmaan+joskus+kokeilla+niin+tietäis.+Itseasiassa+nyt+mulla+tuli+mieleen,+että+kyllä+mä+olen+jälkikasvun+kanssa+joskus+jotain+satujuttuja+kuunnellut+(Nalle+Puhia+ja+sen+sellaisia)+😊+No+nyt+mulla+on+lipaston+päällä+yksi+sun+vinkkaamaasi+kirja+ja+yksi+elämänkerta.+Seuraavaksi+pitäisi+päättää,+että+kummasta+aloitan.+Ootko+sä+lukenut+koskaan+Nicholas+Sparksin+kirjoja?+Mä+luin+joskus+aikaa+sitten+em.+kirjailijan+kirjan+"Kuuntele+vain+muistojasi"+ja+itkin+lukiessani+normaalia+reippaammin.+Kirja+on+aika+lyhyt+ja+muistelen,+että+se+jäi+vähän+harmittamaan.+Kirjasta+on+myös+tehty+leffa+ja+se+tuli+jonkun+aikaa+sitten+töllöstä.+No+mä+tietty+sitten+missasin+sen.+Täytyypä+muuten+katsoa+jos+se+löytyis+dvd:nä+kirjastosta.+Sitten+kun+seuraavan+kerran+sinne+poikkean.+Jaha,+pitäis+vielä+yks+homma+hoitaa+eli+se+äänestys.+Nyt+kyllä+aattelin+auton+sijasta+käyttää+jalkoja.+Tän+päivän+askelmäärä+onkin+aivan+liian+vähäinen.+Moikka+moi+❤️
  2. Jaha.+Lähti+munkin+viestini+poistoon+mutta+teen+nyt+viilausta,++niin+josko+sitten+kelpaisi.+Jos+tämäkin+lähtee+poistoon,+niin+sitten+lähtee+tiukkaa+kysymystä+ylläpitoon.+Eli+tässä+viilattu:Moikka!+Sun+viestisi+lähti+näköjään+taas+poistoon+eilen+😣Ai+että+mua+taas+risoo+ja+melkeest+suututtaa+tää+biipalsta.+Pitäsköhän+meidän+Helmi+siirtyä+johki+muualle,+vaikka+jonnekin+elämänmenoa+palstalle.+Täällä+taitaa+joku+tyyppi+(tai+tyypit)+nähdä+vähän+väliä+punasta+ja+sitten+painellaan+nappia,+vaikkei+oo+oikeeta+syytä+(ei+ainakaan+mun+mielestä).+Tai+kuule,+jospa+siirrytään+sinne+vauva.fi+sivustolle+😁+Se+on+sinällään+muuten+ihan+hyvä+sivusto.+Mä+oon+monta+kertaa+löytänyt+sieltä+vastausta+pulmiini.+Mut+Bepanthen+hommasta+en+oo+kyllä+vauvapalstalaisten+kanssa+samaa+mieltä.+Eihän+se+tietysti+voi+toimia+täysin+niinkuin+kortisonirasva,+koska+siinä+ei+kortisonia+ole.+Monilla+apteekkisivustoilla+se+rasva+on+kuitenkin+saanut+hyviä+arvosteluja.+Ja+niihin+mä+yhdyn.No+joo.+Mutta+siis+siitä+sun+eilisestä+viestistäsi.+Kyllä+mä+ehdin+sen+lukea.+Enkä+nähny+siinä+mitään+asiatonta.+Joku+sen+on+sellaiseksi+kuitenkin+todennäköisesti+ilmoittanut.+Tai+sitten+ylläpito+on+taas+ollu+pihalla+ku+lumihenkilöt.+Hitsi+kun+oliskin+sellanen+ilma,+että+sais+pyöriteltyä+lumiukon+tonne+pihalle.+Mut+vähän+vaikee+on+tosta+vesirännästä+sellasta+muotoilla.+Ja+vaik+sen+sais+kokoonkin,+niin+lyhyeks+jäis+sen+elämä.+Mun+mielestä+tämmönen+talvi+on+ihan+jostain+😒+Jos+mä+saisin+päättää,+niin+koko+talven+ajan+ois+sopivan+paksunen+lumipeite+ja+asteita+muutama+miinus.+Aika+turhia+kamoja+on+nykyään+sukset,+luistimet+ja+pulkat,+ainakin+täällä+etelässä.+Oispa+muuten+kiva+mennä+joskus+pulkkamäkeen+bruneten+kans.+Aattele+ny,+samassa+pulkassa+perätysten+ihan+liki+😅Loppuluisussa+kun+vielä+pulkka+menis+nurin+ja+päädyttäisiin+päällekkäin+taikka+vierekkäin+hankeen,+niin+mikäs+ois+sen+romanttisempaa.+Ei+vaan,+mun+ei+parane+aatella+brunettea,+eikä+kattoa+fotoa,+eikä+ravata.+Mun+tarttee+olla+nyt+vaan+ihan+hissunkissun+ja+koittaa+päästä+näistä+tunteista+😑+Niin+mä+oon+ajatellut.+Nyt+mä+hommaan+livessä.Mukavaa+lauantain+jatkoa!Paan+vaan+näin+kirjallisia+ja+mustavalkoisia+suukkoja,+jottei+iske+jollain+hermoon+😉+Eli+suukkoja+ja+tiukka+halaus
  3. Moikka+Helmi+💕+Sun+viestisi+lähti+näköjään+taas+poistoon+eilen+😣+Ai+että+mua+taas+risoo+ja+melkeest+raivostuttaa+tää+biipalsta.+Pitäsköhän+meidän+Helmi+siirtyä+johki+muualle,+vaikka+jonnekin+elämänmenoa+palstalle.+Täällä+taitaa+joku+tyyppi+(tai+tyypit)+nähdä+vähän+väliä+punasta+ja+sitten+kuohuissaan+painellaan+nappia+prkl,+vaikkei+oo+oikeeta+syytä.+Tai+kuule,+jospa+siirrytään+sinne+vauva.fi+sivustolle+😁+Se+on+sinällään+muuten+ihan+hyvä+sivusto.+Mä+oon+monta+kertaa+löytänyt+sieltä+vastausta+pulmiini.+Mut+Bepanthen+hommasta+en+oo+kyllä+vauvapalstalaisten+kanssa+samaa+mieltä.+Eihän+se+tietysti+voi+toimia+täysin+niinkuin+kortisonirasva,+koska+siinä+ei+kortisonia+ole.+Monilla+apteekkisivustoilla+se+rasva+on+kuitenkin+saanut+hyviä+arvosteluja.+Ja+niihin+mä+yhdyn.No+joo.+Mutta+siis+siitä+sun+eilisestä+viestistäsi.+Kyllä+mä+ehdin+sen+lukea.+Enkä+nähny+siinä+mitään+asiatonta.+Joku+sen+on+sellaiseksi+kuitenkin+todennäköisesti+ilmoittanut.+Tai+sitten+ylläpito+on+taas+ollu+pihalla+ku+lumiukot+tai+-akat.+Hitsi+kun+oliskin+sellanen+ilma,+että+sais+pyöriteltyä+lumiukon+tonne+pihalle.+Mut+vähän+vaikee+on+tosta+vesirännästä+sellasta+muotoilla.+Ja+vaik+sen+sais+kokoonkin,+niin+lyhyeks+jäis+sen+elämä.+Mun+mielestä+tämmönen+talvi+on+ihan+jostain+😒+Jos+mä+saisin+päättää,+niin+koko+talven+ajan+ois+sopivan+paksunen+lumipeite+ja+asteita+muutama+miinus.+Aika+turhia+kamoja+on+nykyään+sukset,+luistimet+ja+pulkat,+ainakin+täällä+etelässä.+Oispa+muuten+kiva+mennä+joskus+pulkkamäkeen+bruneten+kans.+Aattele+ny,+samassa+pulkassa+perätysten+ihan+liki+😅Loppuluisussa+kun+vielä+pulkka+menis+nurin+ja+päädyttäisiin+päällekkäin+taikka+vierekkäin+hankeen,+niin+mikäs+ois+sen+romanttisempaa.+Ei+vaan,+mun+ei+parane+aatella+brunettea,+eikä+kattoa+fotoa,+eikä+ravata.+Mun+tarttee+olla+nyt+vaan+ihan+hissunkissun+ja+koittaa+päästä+näistä+tunteista+😑+Niin+mä+oon+ajatellut.+Nyt+mä+lähen+saunaan.+Vain+vasta+buuttuu...+Mukavaa+lauantain+jatkoa!+😘😘
  4. Moikka+vielä!Täällä+sun+raivo+härkäsi+makailee+sängyllään,+(jossa+on+sininen+lakana).+Ootkos+sä+koskaan+kokeillut+sellasta+rasvaa+kuin+Bepanthen+Anti-Exem?+Mä+olen+kans+jonkin+verran+noiden+kortisonien+kanssa+läträillyt,+siis+laittanut+omalla+ja+toistenkin+iholle.+Lyhytkestoisessa+käytössähän+ne+on+ihan+suht+ok+mutta+mun+mielestä+toi+Bepanthen+on+pienempi+paha.+Auttaa+ainakin+kutinaan.Mä+tajusin+hetki+sitten,+että+mullahan+on+tässä+varmaan+piakkoin+(kans)+naisten+hommat+alkamassa.+Ilmankos+on+ollu+niin+kireetä.+Viime+päivinä+on+kyllä+ollu+jonkin+sortin+ressiäkin,+kun+on+kiireitä+töissä+ja+muutenkin.+Viikonloppuna+pitää+varmaan+koittaa+rauhottua.+Nyt+koitan+josko+uni+tulis.+Hyvää+yötä+kultsi+️❤
  5. Heippa+Helmi!Sä+oot+näköjään+päättänyt+pitää+tuon+black&white+linjan+😁No+ei+siin+mittään,+toki+saat+pitää.+Meidän+kirjoitukset+sitten+ainakin+erottuu+toisistaan,+kun+mulla+on+keltasta+palloo+siellä+täällä.+Yks+päivä+kun+mä+poikkeuksellisesti+luin+näitä+viestejä+koneelta,+niin+totesin,+jotta+perhana+suukotki+💋+on+mustia.+Meni+vähän+maku.+Toivottavasti+sä+et+kukkunut+koko+yötä+vaan+näit+makoisia+unia,+mieluiten+tietysti+Ihanasta+Naisesta.+Mä+nukuin+levottomasti+ja+heräilin+monta+kertaa.+Mut+ei+se+nyt+niin+kauheesti+oo+haitannut,+kun+mulla+on+tänään+vapaata,+siis+töistä.+Tais+olla+kertaluonteinen+tuo+merkit+loppu+-juttu+😊+Eli+en+usko,+että+se+homma+mulla+toistuu.+Sullehan+sitä+sattuu+harva+se+viesti+😁Se+on+mukava,+kun+sulla+on+samanlaisia+kokemuksia+villijutuista+ja+lirttihommista+😁😉+Meillä,+siis+mulla+ja+villikamulla,+nuo+flirttailuun+viittaavat+on+ainakin+vielä+jääneet+sanalliselle+tasolle.+Luulen,+että+niin+ne+tulevat+jäämään+jatkossakin+mutta+ihan+hauskaahan+se+on+silleenkin.+Mä+en+kovin+helposti+mene+toisen+ihmisen+iholle.+En+siis+koskettele,+silittele,+taputtele+tai+halaile.+Ajatuksissani+toki+monestikin+menen+ja+unissani+hipelöin+ja+pussaankin+mutta+valveilla+ja+tosi+elämässä+mulla+on+aika+tiukat+rajat+😉+Oon+aiemminkin+kertonut,+että+se+työkamu+johon+ihastuin+oli+ihan+toista+ääripäätä+eli+sellanen+silittelevä,+nojaileva+ja+halailevakin.+Ja+mä,+ihastunut+kun+olin+en+tietenkään+ryhtynyt+torjuntapuuhiin.+Koin+kylläkin+aika+ristiriitaisia+tuntemuksia+tuolloin.+Ehkä+sä+osaat+kuvitella,+että+miltä+se+tuntuu,+kun+ihminen,+johon+olet+tykästynyt+tosi+paljon+tulee+liki+ja+haluaisit+ottaa+kii,+halata+ja+pussata+ja+vaikka+mitä+muttet+voi+sitä+tehdä.+Etkä+voi+tunteistasi+kertoa.+Sanoisin,+että+aika+haastavia+tilanteita.+Pakko+myös+näin+jälkikäteen+todeta,+että+onneksi+meille+tuli+työero+ja+ihastus+lopahti+sen+myötä.+Vaikka+pahaltahan+se+silloin+tuntui.+Mutta+sillä+tavalla+se+homma+ratkesi+ja+hyvä+niin.Mä+kutsuisin+sua+todella+idearikkaaksi+😁+Aattelen+kyllä,+että+on+hyvä+kun+sulla+on+noin+monta+ideaa,+siitä+mitä+haluaisit+IN:n+kanssa+tehdä.+Eihän+niitä+kaikkia+ole+pakko+toteuttaa+mutta+on+hyvä,+että+on+idealaari,+mistä+voi+ammentaa+ja+valkata.+Mä+muuten+eilen+illalla+testasin+ennen+nukahtamista+sitä+ajatuksissa+reissaamista.+Tai+olin+aikeissa+kokeilla+mutta+heti+kun+brunette+ilmestyi+siihen+mukaan,+niin+tuli+sellaista+tuntemusta,+jotta+päätin+lopettaa+kuvittelun.+Aattelin,+että+oli+kuitenkin+hyvä+huomata,+että+myös+mä+näyttäisin+ehkä+kykenevän+mielikuvitusreissaamaan.+Mutta+huomasin+myös,+että+mulle+se+ei+ehkä+sovi.+Mä+oon+kai+silleen+aika+herkkis+😅😉Mä+oon+kans+miettinyt+paljonkin+noita+signaali-+ja+flirttihommia.+Ihastuneena+varsinkin+saattaa+nähdä+asioita+vähän+väärällä+tavalla+tai+tehdä+virhetulkintoja.+Tai+niin+mä+aattelen.+Mutta+mä+kyllä+sanoisin,+että+tuo+homma+ei+ole+millään+tavalla+sidoksissa+suuntautumiseen.+Ehket+säkään+asiaa+niin+tarkoittanut,+että+vaan+l-+ja+bi-naiset+tulkitsee+väärin.+Mutta+siis+mä+uskon+kans,+että+ihastuneena+saattaa+monesti+tulkita+normi+ystävällisyyden+vastakaiuksi.+Mä+olen+itse+tuohon+ihan+varmasti+aikanaan+myös+sortunut.+Joskus+mä+olen+myös++miettinyt,+että+mimmosta+viestiä+sitä+itse+antaa.+Mä+kun+kanssa+tuppaan+hymyilemään+paljon+ja+oon+ainakin+omasta+mielestäni+ystävällinen+ja+auttavainenkin.+Kai+sen+joku+saattais+käsittää+väärinkin.Nyt+mä+lopettelen+etten+vahingossakaan+joudu+siihen+tilanteeseen+ku+eilen+😁+Muutaman+tunnin+päästä+pitää+lähteä+liikenteeseen+ja+palaan+kotiin+suht+myöhään.+Mutta+kirjoittelehan+taas+kun+ehdit.+Maanantai-Halaus+❤️