Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Moikka+moi!+💕💕Hyvä+että+oot+saanut+nukuttua+vaikkakin+pätkissä.+Mä+en+käynyt+siellä+paikassa,+missä+ois+pitäny.+Enkä+mä+käynyt+tänään+missään+muuallakaan.+Mulle+iski+vähän+semmonen+voimaton+olo+päivällä+ja+päätä+alkoi+särkemään.+Eli+tästä+tuli+pilleripäivä.+Luin+uudemman+kerran+sun+viimeistä+edellisen+viestisi+tosta+yltä.+Ja+tälleen+illalla,+kun+pitäs+alkaa+aatella+jo+nukkumaan+menemistä,+niin+mua+ei+tietenkään+nukuta.+Mä+oon+tosta+signaalien+vastaanotosta+ja+vastaanottamattomuudesta+(apua+mikä+sana,+meneeks+se+noin+😁)+aika+paljolti+samaa+mieltä+sun+kanssas.+Tai+uskoisin,+että+noin+se+suurinpiirtein+menee+kuin+kirjoitit.+Sitten+kun+sä+kirjoitit,+että+sulla+on+ollu+yks+sellanen+työkamu+joka+oli+susta+hieman+omituinen+ja+jonka+kanssa+sulla+tuli+muutaman+kerran+oudon+läheisiä+keskusteluja,+niin+siitä+mulla+tuli+yks+kysymys+mieleen.+Onko+sulla+Helmi+joskus+synkannut+jonkun+työkaverin+kanssa+erityisen+hyvin,+siis+silleen+paljon+paremmin+kuin+muiden?+Mulla+on+mun+työhistorian+aikana+tullut+muutama+työkaveri+aika+tai+hyvinkin+läheiseksi.+Yksi+näistä+oli+mies,+muut+ovat+olleet+naisia.+Ja+yhteen+ihastuin+perinpohjin.+Sen+tarinan+oonkin+täällä+jo+kertonut.+Tällä+hetkellä+mulla+on+yksi+sellainen+lähityökamu,+jonka+kanssa+olen+läheisempi+kuin+muiden+kanssa.+Meillä+on+mukavaa+yhdessä+(tai+ainakin+mulla+on+😁)+ja+tullaan+hyvin+juttuun.+Meidän+välillä+on+oikeastaan+lähes+alusta+pitäen+ollut+sellaisia+juttuja,+joita+mulla+harvemman+kanssa+on.+Me+on+puhuttu+paljon+henkilökohtaisiakin+asioita+(pl.+suuntautumiset).+Tosi+usein+käy+myös+niin,+että+me+ikäänkuin+villitään+toisiamme+ja+lopulta+nauretaan+vedet+silmissä.+Joskus+sitä+vettä+on+mennyt+nenäänkin,+kun+sopivassa+kohdassa+pistää+nauraen.+Tämä+mun+työkamu+on+mua+nuorempi,+avoliitossa+(onnellisessa)+ja+hänellä+on+myös+jälkikasvua.+Ymmärtääkseni+hän+on+100%+hetero.+Ainakaan+viitteitä+en+oo+muusta+huomannut.+Silti+on+jännä+juttu,+että+joskus+me+mennään+jutuissamme+sellaisiin+tasoihin,+jotta+sen+voisi+tulkita+flirttailuksi.+Mä+muuten+luulen,+että+sä+osaat+hyvin+kuvitella+myös+sen,+jotta+mä+olen+sellanen+tyyppi,+joka+lähtee+helposti+mukaan+sellaiseenkin+😁+Ja+joskus+saatan+myös+itse+aloittaa.+No+joo.+Mun+mielestä+on+tietty+eri+kiva,+kun+mulla+on+tuollainen+työkamu,+jonka+kanssa+voin+heittää+läppää+ja+hassutella.+Se+meinaan+piristää+päivää+mukavasti+😁😉+Onko+sulla+tämmöisiä+vastaavanlaisia+kokemuksia?+Mä+pohdiskelin+hetken+myös+tuota++kirjoittamaasi+vertaistuki-hommaa.+Mulla+oli+aiemmin+elämässä+tilannetta,+josta+en+olisi+ehkä+selvinnyt+ok+ilman+vertaistukea.+Sitä+vertaistukea+löysin+sitten+täältä+netistä.+Sille+oli+ihan+oma+sivustonsa.+Siellä+kirjoiteltiin+myös+anonyyminä.+Välillä+jutut+menivät+aika+hervottomiksi+mutta+niin+se+kai+oli+osin+tarkoituskin+😊+Mä+näet+uskon,+että+nauraminen+on+tärkeää+ja+sillä+on+positiivia+vaikutuksia.+Ei+tietysti+ihan+aina,+varsinkaan+jos+nauraa+väärässä+kohdassa+tai+paikassa.+No+mä+siis+kirjoittelin+siellä+sivustolla+aikani.+Enimmäkseen+kirjoittelin+yhden+ja+saman+tyypin+kanssa+mutta+siinä+matkan+varrella+toki+myös+muutaman+muun+kanssa,+osin+porukalla+ja+osin+chatissa.+Se+kirjoittelu+sitten+harveni,+kun+en+kokenut+enää+tarvetta+sille.+Siis+tuelle.+Jonkin+aikaa+kirjoittelin+siellä+kyllä+vielä+ja+olin+ehkä+itse+enemmän+sellasena+antavana+osapuolena.+Sitten+homma+meni+siihen,+että+käväisin+siellä+sivustolla+vain+harvakseltaan.+Jossain+vaiheessa+huomasin,+että+tyypitkään+eivät+olleet+enää+samat.+Ja+sitten+se+jäi+kokonaan.+Kun+saan+tän+viestini+loppuun,+niin+aattelin+käydä+vilkaisemassa+näkyiskö+ees+yksi+tuttu+nimimerkki+😉+ja+kattelen+samalla,+että+mimmosta+jutskaa+siellä+on+nyt+meneillään.+No+niin+siis+mä+mietin+sun+viestissäsi+sitä,+että+luetko+sä+tän+palstoilla+kirjoittamisen+siihen+mukaan+missä+oot+menossa+lopun+alkuvaiheessa?+Aattelin+vaan,+kun+just+sain+pykättyä+uutta+ketjua+pystyyn,+niin+pisti+vähän+vakavaks+jos+sillee+aattelet+et+koht+loppuu+🙄+Täällä+kirjoittelussa+on+kyllä+se+hyvä+puoli,+että+tässä+ei+oo+sitä+mainitsemaasi+oppimisen+pelkoo.+Tai+mä+opin+ehkä+jotain+sulta+mutta+multa+ei+opi+kukaan+mitään.+Ei+ainakaan+mitään+fiksua.+Ei+tuu+siis+sellasta+(myöskin+mainitsemaasi)+jyrkkää+käyrää+eikä+sitten+lehmän+häntää,+vaan+pysyy+sellasena+tasasena.+Korkeintaan+siis+alkaa+vaan+ottaa+siihen+päähän+tai+sormiin,+kun+naputtaa+tälleen+puhelimella.+Sullahan+oli+niitä+vaihtoehtoisiakin+välineitä,+niin+sulla+ei+ehkä+silleen+ota.+Bruneten+suhteen+mä+meinaan+nyt+viettää+rauhallista+eloa.+Voi+tietty+olla,+että+tulee+taas+työhommaa,+mikä+vaatii+poikkeamista.+Mutta+koitan+nyt+hoitaa+hommat+muulla+tavoin+jos+se+vain+on+mahdollista.+Mä+oon+huomannu,+että+me+tullaan+aika+usein+samoihin+aikoihin+töihin+tai+lähdetään+samaan+aikaan.+Niitä+käytäväkävely+juttuja+meillä+ei+(onneksi)+ole+tullut+kuin+kerran.+Se+oli+se+mykkäkohtaus.+Mä+en+aina+jaksa+miettiä,+miten+sanani+asetan.+Siis+millään+tavalla.+Monesti+menee+kieliopillisesti+väärin+ja+muutoinkin+väärin.+Ja+sitten+tulee+tietysti+väärinkäsityksiä.+MULLAKIN+LOPPUU+KOHTA+MERKIT+😂😁+Jatkan+seuraavassa..
  2. Huomenta-päivää+Helmi!+Kiva+kun+laitoit+viestiä+ja+vielä+triplana+😊+Oli+mukava+huomata+ettet+oo+hukassa.+Mä+en+yhtään+tiedä,+mitä+mä+sillon+olisin+tehnyt,+siis+jos+niin+ois+käyny.+No+mä+kirjottelen+sulle+nyt,+kun+sä+toivon+mukaan+ainakin+oot+koisaamassa+sängyllä,+sohvalla+tai+jossain+muualla,+kun+sulla+oli+sitä+taipumusta+😁Mulla+tuli+muuten+sun+unikävelystäsi+mieleen,+jotta+olispa+kiva+jos+Brunette+asus+mun+naapurissa+ja+harrastas+unikävelyä.+Sä+varmaan+arvaat,+minne+mä+toivoisin+bruneten+joku+yö+kävelevän+😅+Jos+mä+tietäisin,+että+em.+harrastaa+em.+lajia,+niin+voisin+kyllä+iskeä+myös+tarkat+koordinaatit+käteen+(etukäteen),+joita+seuraamalla+pääsee+mun+tykö.+Mutta+kun+mulla+ei+ole+mitään+havaintoa,+kuinka+hyvin+tai+huonosti+nukkuva+ihminen+pystyy+(navigaattorin)+ohjeita+seuraamaan,+niin+taidan+heittää+idean+romukoppaan.+Liian+riskialtista+ja+epävarmaa.+Koska+tiiäthän,+jotta+mun+ajatus+bruneten+suhteen+on,+että+"Minä+suojelen+sinua+kaikelta"+(niinkuin+siinä+biisissäkin+sanotaan).+Ja+tuo+kaikki+sisältää+myös+mun+hölmöilyni+ja+mut+itteni+muutenkin.+Mulla+kävi+myös+mielessä,+että+sun+kanssa+ois+voinu+tuota+kävelyhommaa+testata+mutta+luovuin+siis+siitäkin+ajatuksesta,+samaisesta,+äsken+mainitusta+syystä.+Etkä+sä+varmaankaan+ois+myöskään+suostunut.+Ei+tartte+vastata+😁😉Mä+kävin+lukaisemassa+sun+vastauksesi+sille+tyypille,+jolle+ei+tarvinnut+vastata.+Mulla+kävi+mielessä,+että+eikös+meillä,+siis+sulla+ja+mulla+oo+sitten+ollut+jo+aika+useasti+mainitsemasi+"kaksoissidostilanne"+😉+Mä+en+ole+kyllä+koskaan+aiemmin+kuullut+kyseistä+termiä,+mutta+tilanne+on+tuttu.+Siis+se+tilanne,+kun+heitellään+kysymystä+ilmaan+ja+sen+perään+viskataan+toteamus,+jotta+ei+tartte+vastata.+Mä+mietin+myös+sitä,+kuinka+olisin+itse+vastannut+jos+multa+olis+kysytty+tai+olisinko+ylipäätään+vastannut.+Itseäni+jonkin+verran+tuntevana+tiiän,+että+mun+on+aika+vaikeaa+olla+vastaamatta+jos+kysytään.+Jos+en+vastaa,+niin+siihen+on+aina+selkeä+syy,+eikä+niitä+syitä+ole+kuin+kaksi.+Ei+kun+kolme.+Se+kolmas+on+etten+kuullu.+Mutta+nyt+sun+kysymyksiisi.+Kiitos+vaan+kysymästä+😊+Mun+viikonloppu+on+mennyt+ihan+hyvin.+Jos+tarttee+negaa+ettiä,+niin+sanottakoon,+että+brunette+on+pyörinyt+mun+ajatuksissani+ehkä+hieman+liikaa.+Niinkuin+aiemmin+kerroin,+niin+näkemiset+vahvistaa+mun+tunteita.+Ja+perjantainahan+me+nähtiin+kahteen+kertaan+😏+Nyt+mä+olen+päättänyt+olla+vähemmän+aktiivi+eli+siirtyä+passiiviksi.+Ja+Totoa+ei+tartte+sunkaan+laittaa,+sillä+nyt+saa+loppua+ravit+ainakin+mun+osalta.+Mä+näet+aattelen+nyt+niin,+että+hölmöilin+perjantaina+ihan+riittävästi.+Mun+ei+varmaankaan+tartte+enää+todistella+tai+vakuutella,+koska+viesti+meni+hyvin+todennäköisesti+perille.+Siis+suurinpiirtein+sellainen+viesti,+että+oon+omituinen+tapaus+ja+kannattaa+vältellä.+Tiiä+vaik+ois+tarttuvaa.+Tän+päivän+suhteen+mulla+ei+ole+tarkkoja+suunnitelmia.+Yhdessä+paikassa+pitäis+kyllä+käväistä.+Aamupalan+oon+jo+syönyt+eli+vastauksena+kysymykseesi,+juu+kyllä+mä+yleensä+syön+aamupalaa.+Viikonloppuisin+kotona+mutta+arkena+yleensä+vasta+töissä.+Ja+kyllä+mä+aika+tarkka+oon+siinä+mitä+suuhuni+laitan.+Mulla+on+suht+vakio+aamupala.+Kaikissa+muissa+useasti+toistuvissa+asioissa+mä+en+oo+niin+tarkka.+Meidän+firmassa+ei+oo+ruokalaa+ja+kahvihuoneessa+en+oo+vielä+koskaan+törmännyt+brunetteen.+Syystä+että+meillä+on+joka+kerroksessa+oma+kahvihuone+ja+meidän+kerrokset+ei+oo+samat.+Mä+en+oo+kovin+aatellut+Bruneten+parisuhdestatusta.+Saattaa+olla+varattu+tai+saattaa+olla+sinkku.+Kallistuisin+kuitenkin+ehkä+ensimmäiseen+vaihtoehtoon.+Mun+vahva+oletus+on,+että+Br.+on+pesunkestävä+hetero.+Tuosta+edellisestä+ainakin+toinen+on+satavarma+fakta.+Nyt+hommaan+aivan+jotain+muuta+ja+koitan+keskittyä+tekemääni+ja+hetkeen+(niinkuin+tavoitteena+oli+😉).+Mukavaa+sunnuntaita+sulle+muruseni+💕+😘+Toivottavasti+sait+nukuttua
  3. Moikka+rakkahin+ja+toipilas+Helmini+💕+Tässä+tulee+nyt+sulle+sellanen+kirjallinen+selvitys+mun+ja+bruneten+tämän+päiväisestä+kohtaamisesta.+En+laita+kuitenkaan+kahtena+kappaleena.+Se+meitin+työjuttu+meni+aika+prsiilleen.+Mä+en+takellellut+liioin+MUTTA+sanoin+siinä+melkeest+heti+alussa+yhden+sellasen+hölmön+jutun+tai+letkautin,+mitä+en+todellakaan+aio+tässä+toistaa+🙄+Koitin+ehkä+keventää+tunnelmaa.+Brunette+tais+vaan+hymähtää+sille.+En+nähnyt+bruneten+ilmettä,+kun+oltiin+sillä+hetkellä+sijoittuneena+huonosti.+Se+meidän+yhteinen+hetki+oli+kuitenkin+aika+vaivaantunut,+luultavasti+molemminpuolin.+Työhommat+mitä+setvittiin+oli+kyllä+myös+tylsiä+ja+vähän+ikäviäkin,+joten+ehkä+johtui+osin+siitä.+Mä+en+ollu+ollenkaan+oma+itteni+vaan+taas+vaihteeksi+jotenkin+virallisehkon+oloinen+(lukuunottamatta+sitä+mun+hölmöä+kommenttiani).+Käytiin+ainoastaan+ne+työhommat+läpi,+eikä+puhuttu+muuta.+Ensin+mä+seisoin+bruneten+vieressä,+kun+brunette+istui+tuolillaan+mutta+sitten+aika+pian+istuin+tuolille+brunettea+vastapäätä.+Kaunishan+tuo+on+mutta+aika+paljolti+kattelin+muihin+suuntiin+tai+edessä+olevia+paprujani,+kun+en+kehdannut+tuijotella.+Kaikenkaikkiaan+ja+kaikilla+tavoin+jäi+huono+maku.+Lähtiessä+sanoin+vaan+moro+ja+brunette+tais+toistaa+saman+kuin+kaiku.+Painelin+siitä+sitten+kiireen+vilkkaa+omalle+osastolleni.+No+sitten+siinä+hetken+mietittyäni+ja+hommia+jatkettuani+tajusin,+että+hommat+Br:n+(lyhennän+kun+tulee+toistoa)+kans+jäi+oikeestaan+vähän+vaiheeseen,+siis+työhommat.+Ne+jäljellä+olevat+jutut+olis+ehkä+voinu+selvittää+muutoinkin+mutta+päätin+sitten+ottaa+ja+vetää+kunniakierroksen+samantein+siellä+bruneten+kerroksessa.+Mähän+en+oo+silleen+helposti+luovuttava+tyyppi+ollenkaan+😉+Menin+siis+uudestaan+koputtelemaan+Br:n+ovea+ja+niinhän+siinä+kävi,+jotta+oven+avattuani+mun+suusta+väkisin+pakeni+taas+semmonen+hölmö+lausahdus.+No+tällä+kertaa+mulla+oli+siinä+sanomisen+hetkellä+katsekontakti+brunetteen+ja+irtoshan+sieltä+hymy.+En+tosin+tiedä+huvittiko+sanomani+oikeesti+vai+hymyilikö+jostain+muusta+syystä+esim.+siks+kun+oon+niin+pöljä+tai+daiju.+Tää+toka+reissu+jäi+edellistä+lyhyemmäksi,+enkä+edes+tuolille+istahtanut.+Brunette+hommas+ahkerana+siinä+koneellaan+ja+mä+pääsin+sitten+tuijottelemaan/ihailemaan+häntä+noin+metrin+päästä+(ilman+häiriöitä).+Kävin+kutakuinkin+kaikki+näkyvillä+olevat+kohdat+läpi+mutta+eniten+katseeni+taisi+jämähtää+kaulan+paikkeille+😍😍+Tämän+toisen+kohtaamisen+jälkeen+onkin+sitten+ottanut+kierrosta+ihan+kunnolla+😵😍😅+Huh.+Jotta+nyt+mä+olen+sitä+mieltä+Helmiseni,+että+sun+ois+kans+tehtävä+Ihanan+Naisen+suhteen+jotain+repäsevää,+kun+mäkin+tälleen+hölmöilin+ja+vielä+tuplana.+Eri+alahan+paketeeraa+jo+seuraavaa+lahjaa+tai+ota+luuri+käteen+tai+kävele+parkkiin+😉😊+Mä+en+nyt+ainakaan+ihan+hetkeen+meinaa+tehdä+bruneten+suhteen+yhtään+mitään+😁Mulla+on+nyt+jonkinlainen+kutina,+jotta+brunette+pitää+mua+vähintäänkin+outona+tai+vaihtoehtoisesti+aivan+täysin+hölmönä+😁Nyt+meen+harrastamaan+liikunnallista+juttua.+Suukkoja+💋💋💋+ja+*rutistus*Ps.+Ja+paranemisia!+(hieman+tärisevällä+äänellä+kierroksien+lomasta+😁)
  4. Moikka+rakas+Helmi+💕+Mulla+on+nyt+semmonen+väliaika,+jolloin+oottelen+vaan,+niin+laitan+viestiä.+Voi+sua+muruseni,+kun+oot+siellä+tylsän+taudin+kourissa+😑+Kyllä+mä+kipaisisin+pikaseen+sulle+kaupassa+ja+siellä+apoteekissakin+mut+tälleen+etänä+se+on+vähän+vaikeeta.+Missään+tapauksessa+en+antais+sun+lähteä+puolikuntosena+tuonne+tuiskuun+ja+kylmään.+Lupaat+nyt+sitten,+että+vetäydyt+vällyjen+alle+ja+hörpit+lämmintä+heti+kun+kotiudut,+jookos.+Ihan+oikein+sä+olet+käsittänyt.+Ei+mulla+ole+suuntaa+bruneten+suhteen.+Eteneminen+ei+kävis+vaikka+muuten+natsais+ja+taaksepäin+en+pääse.+Sivusuunnassa+on+aika+vaikee+mennä,+ainakin+pitemmän+aikaa.+No+tunteet+häipyy+sitten+kun+häipyy,+jos+häipyy+🙄+On+ne+häipyny+ennenkin,+miksei+nyttenkin.+Kuten+jo+aiemmin+totesin,+niin+se+on+kuitenkin+hyvä,+ettei+tunteet+oo+ollu+molemminpuolisia+kenenkään+(nais)ihastukseni+kanssa.+Muussa+tapauksessa+saattais+olla+aika+hankala+tilanne.+Tänään+mä+olen+kyllä+ajatellut+brunettea+rutkasti.+Siinä+on+näet+sellanen+neito,+jotta+😅+Nyt+mulla+tuli+vielä+sellasta+työhommaa,+että+mun+on+mentävä+parkkiin+bruneten+luo+🙄+Siis+huomenissa+meen,+niin+me+sovittiin.+Ja+mä+oon+aika+tärinöissä+ja+paniikissa+nyt+😵😳+Mietinkin+jo,+että+pystyiskö+ne+hommat+kuitenkin+hoitamaan+muutoin+mutta+ei+taida+onnistua.+Että+voitko+lähettää+mulle+nyt+sellaset+oikein+isot+tsempit,+jotta+selviäisin+siitä+hommasta+jotenkin.+Mua+oikeesti+pelottaa+ja+jännittää+😳+Ja+näkeminen+vahvistaa+aina+mun+tuntemuksia,+varsinkin+sellanen+pidempi+näkeminen,+mitä+nyt+sitten+on+tiedossa.+Saas+nähä+tuleeko+ens+yönä+unikaan.+Sehän+on+kiva+kun+sä+muruseni+tunnet+mut+jo+melkeest+täysin😁+Tämmönen+poropeukalo+höslääjähän+mä+oon,+ei+siitä+pääse+mihkään.+Mä+muuten+tykkäsin+siitä+poromuijasta,+joka+oli+Idolseissa+😍Mut+se+Anniina+joka+kisan+voitti,+ansaitsi+kyllä+voittonsa.+Todella+lahjakas+neitokainen.+Mun+tarttee+kohta+taas+mennä.+Palailen+ehkä+yöllä+kun+ei+uni+tuu+😱*HALAUSRUTISTUS*❤️+Ja+😘😘😘😘😘😘😘😘😘
  5. Iltaa+muru+😘Mää+oon+taas+ihan+töttörööö+ja+tän+viestin+lopussa+on+varmaan+unohtunut+taas+se+nimiki+😵😪Mut+paan+nyt+viestii,+kun+silmät+on+kuiteski+vielä+vähän+raollaan.+Jos+tulee+virheitä,+niin+suo+ne+anteeks.Se+on+hyvä+homma+kun+olosi+on+sentään+sen+hitusen+verran+parempi+😊+Mulla+on+taas+tänään+riittänyt+ohjelmaa.+Vähän+jo+mietin,+että+kuinka+mä+olenkin+saanut+kalenterini+näin+täyteen+ja+aikataulut+kireeks+🙄+Tänään+mä+myös+mietin,+jotta+oonpas+mä+hölömö,+kun+vähän+väliä+bruneten+kerroksessa+ravaan.+Vaikka+siis+onhan+mulla+ihan+oikeetakin+asiaa+sinne+ollu.+Mulla+ei+meinaa+nyt+oikeesti+ajatus+kulkea.+Sä+olit+laittanut+ison+liudan+kysymyksiä,+niin+kai+mä+sitten+vastailen+niihin,+kun+ei+tässä+just+nyt+juolahda+muutakaan+mieleen.+Vai+olet+sä+sitä+mieltä,+että+mun+pitäs+valmistella+puhe+brunetelle+etukäteen+😁+Musta+kuule+tuntuu,+että+siinä+on+ihan+sama+lopputulos+riippumatta+siitä,+että+improvisoinko+vai+valmistelenko+etukäteen.+Käteen+ne+menee+molemmat,+oikeeseen+tai+vasempaan.+Oon+tainnut+jo+aiemmin+kertoa,+että+mä+olen+surkea+noissa+iskemis-asioissa.+En+siis+osaa+myöskään+kertoa+sulle+mitään+toimivia+iskurepliikkejä+tai+muitakaan+fiksuja+lauseita,+joita+voisit+Ihanalle+Naiselle+ladata.+Siinäkin+mielessä+se+lauseiden+keksiminen+tai+suosittelu+on+hyvin+hankalaa,+koska+mä+en+tiedä+teidän+suhteestanne+silleen+tarkemmin.+Lisäksi+mun+täytyisi+hieman+tietää+millainen+nainen+IN+on,+jotta+suositukset+menis+ees+joten+kuten+oikeeseen+suuntaan+eikä+neki+käteen.+Sä+olet+varmasti+parempi+arvioimaan,+mitä+hälle+kannattaa+sanoa+ja+mitä+ei.+Lisäksi+mä+olen+varma,+että+sä+olet+niissä+puhehommissakin+paljon+parempi+kuin+mä+😉En+mä+ole+ainakaan+viime+aikoina+liioin+kuvitellut+brunettea+mun+kanssa+petiin+taikka+muuallekaan.+Vaikkakin+erityisesti+tuo+yhteinen+vaaka-asento+olis+kyllä+kiehtova+ajatus+😅+Mun+on+parempi+olla+ajattelematta+tuollaisia+koska+siinä+lähtee+helposti+ne+moneen+kertaan+mainitut+kierrokset+päälle.+Mä+tykkään+brunetessa+erityisesti+silmistä+ja+hymystä.+Mun+mielestä+brunette+on+kyllä+kokonaisuudessaan+aikas+täydellinen+pakkaus+😊+Kyllä+mä+huomasin+nimim+Rupsiss:en+kirjoituksen.+En+vain+tullut+kommentoineeksi+sitä.+Huomasin+kyllä+senkin,+että+sä+olit+kommentoinut.+Ehkä+se+riittää+😁Tottahan+toki+mä+Amélien+olen nähnyt.+Itseasiassa+oon+nähnyt+sen+parikin+kertaa.+Mun+mielestä+se+on+aika+hyvä+leffa+eikä+pääosa+pimukaan+oo+paha.+Mä+olen+aika+surkea+käsitöissä+kuten+myös+askarteluhommissa.+Viherkasveja+mulla+on+ollu+elämän+varrella+useampiakin+mutta+tällä+hetkellä+niistä+on+vain+yksi+elossa.+Siinä+mä+olen+siis+hyvä,+siis+kasvien+hautaan+saattamisessa.+Mun+olis+ehkä+kannattanut+harkita+teologia-juttuja,+vaikka+eihän+se+ole+vieläkään+myöhäistä.+Musta+tuntuu,+että+meidän+kotia+ei+ole+sisustanut+kukaan.+Me+on+vain+lätkitty+tavaroita+sinne+tänne.++Mä+en+ole+nähnyt+ensimmäistäkään+lapsettoman+tai+sen+enempää+lapsellisen+nais-+tai+miesparin+asuntoa.+Heteroparien+asuntoja+mä+olen+kyllä+nähnyt.+Mutta+siis+vaikea+sanoa,+että+eroaisivatko+ne+jotenkin+toisistaan.+Mun+tiedot+brunetteen+liittyen+on+hyvinkin+minimit.+Nyt+pitää+miettiä....ootas.+Joo,+eli+mä+tiedän+auton+merkin,+bruneten+iän+ja+työpaikan.+Siinäpä+ne+tais+olla+😁😂+Pistä+paremmaks,+ei+oo+vaikee+😁Nyt+mä+meen+nukkumaan.Oikein+tiukka+hyvän+yön+*RUTISTUS*+ja+💋+molemmille+poskillesi.+Sitten+vielä+yksi+salamannopea+muiskaus+suoraan+huulillesi+(ennenkuin+ehdit+väistää)+💋+😁Öitä+😴Terv.+Elvis
  6. Iltaa+💕Olipas+juu+taas+mustavalkosta+😏Täällä+on+nyt+tän+päivän+juoksut+juostu+ja+oon+ehtinyt+jo+hieman+levätäkin.+Tollanen+mamohan+mä+nykyään+bruneten+läheisyydessä+olen.+Mä+ravasin+bruneten+kerroksessa+vielä+kahteen+kertaan+uudestaankin+mutta+aivan+turhat+oli+ravit.+Oli+mulla+tietty+ihan+oikeeta+asiaakin+sinne+😉+muttei+brunetelle.+Ne+hommat+olis+kyllä+voinu+hoitaa+puhelimella+tai+sähköpostitse+mutta+nyt+halusin+hoitaa+ne+toisin+😊Näin+bruneten+vielä+kotiin+lähtiessä+parkkipaikalla+mutta+sillä+kertaa+vain+takaprofiilin+ja+senkin+huonosti.+Jospa+kuule+sun+äänesi+on+flunssasta+nyt+niin+seksikkään+käheä,+jotta+Ihana+Naisesi+meni+sen+takia+oudoksi+😁+Tai+sitten+se+johtui+siitä+sun+lahjastasi.+Tai+voihan+se+johtua+muustakin.+Seuraavaa+puhelua+odotellessa,+sun+kannattais+miettiä+ja+treenata+muutama+iskurepliikki,+mitkä+sitten+esittelet+IN:lle+sopivassa+kohtaa+seuraavan+puhelun+aikana+😉Mulla+on+ollu+nyt+illalla+kans+vähän+semmonen+vetämätön+olo.+Auttaskohan+jos+tuijottas+bruneten+fotoa+hetken+aikaa.+Hetkeä+pidempään+ei+kannata,+kun+saattaa+ottaa+siitä+niin+kierrosta,+jottei+sitten+tule+unikaan.+Flunssaa+näyttäis+olevan+edelleen+siellä+sun+täällä.+Aattelin+vaan,+ettei+ois+uutta+tautia+pukkaamassa+heti+edellisen+perään😑Kiitos+tuosta+artikkelista.+Kursailu+on+muuten+mullekin+ihan+tuttua+vaikken+hämeestä+olekaan.+Meillä+se+ei+kyllä+ole+näyttäytynyt+noin+vahvana,+jotta+kahvitkin+jäähtys+kuppiin+tai+tarttee+monta+kertaa+käskee.+Liekö+hämäläiset+sitten+erityisen+kauniita+ja+komeita,+kun+tuolleen+nauttivat+kahvinsa+aina+kainostellen+kylmänä.+Mulla+ei+nyt+ajatukset+kulje,+joten+lopettelen+tähän.Kauniita+unia+sulle+muruseni+😘
  7. Iltapäivää+rakkahin+Helmi+💕Sun+eilinen+viestisi+oli+näemmä+lähtenyt+taas+poistoon+😑+Epäilen,+että+siinä+oli+liian+monta+suukkoa+😉😁Mä+kirjoittelen+nyt+juoksujeni+keskeltä.+Eilen+olin+illalla+niin+tötteröö,+etten+jaksanu+laittaa+kuin+nuo+emojit.+Brunettea+ei+eilen+näkynyt,+joten+oli+vain+normi+kierrokset.+Tänään+sitten+näin+edellämainittua+ohimennen,+joten+tuli+normien+päälle+muutama+sakkokierros.+Ei+me+kyllä+edes+moikattu,+kun+en+uskaltanut+katsoa+naamaa+kohti+😳+Tai+en+mä+varma+ole+moikkasko+brunette,+mutta+mä+en+ainakaan+tai+sitten+mä+menin+niin+sekaisin+etten+vaan+muista.Kyllä+mä+vissiin+nappasin,+ainakin+osin+kiinni+niistä+sun+ajatuksistasi+keski-ikään+yms.+liittyen.+Aina+mä+en+kyllä+oo+saanu+kaikesta+sun+kirjoittamastasi+silleen+kii+😁+Mutta+se+johtuu+ihan+vain+mun+omista+puutteistani.+Meillä+näyttäisi+näet+olevan+selkeää+eroa+tiedoissa+ja+varmaankin+myös+taidoissa+😁+siis+sun+eduksi.+Näkeehän+sen+jo+tästä+oikeinkirjoituksen+tasosta,+joka+mulla+on+aika+surkea+😁+Sun+teksteissäsi+on+myös+usein+sellasta+faktaa+ja+tietoa,+josta+mulla+ei+oo+mitään+tajua+eikä+hajua.+Lienee+siis+selvä+kumpi+meistä+on+koulunsa+käynyt+ja+kumpi+vain+käväissyt+😁Mä+hain+muutama+vuosi+sitten+lapsuudenkamuni+nykyiset+osoitetiedot+Väestörekisterikeskuksen+osoitepalvelusta+(netissä).+Nykyään+nettihakua+ei+enää+voi+tehdä+😑+mutta+palvelua+saa+kuitenkin+puhelimitse.+Kokeilisin+siis+sitä+kautta.+Ja+sitten+vaan+kirjettä+menemään+Postin+hukattavaksi😏Muita+keinoja+mulla+ei+nyt+tuu+mieleen.+Jatkan+kohta+juoksuja.+Toivottavasti+sun+olosi+paranee+pian!+❤️+Lähetän+tässä+vielä+tämmösen+pöpöjen+karkotus+laivueen+⛴️⛴️+ja+muutaman+pommituskoneen+✈️✈️✈️☄️☄️☄️Ja+tietenkin+kasan+😘+❤️+😘+❤️+😘+Terv.+Helemi