Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pedin+pohjalta+edelleen+iltaa!
Kävi+mullakin+tuuri+siis+ees+kerran+😂+Ootko+sä+muuten+käynyt+Tuurissa?+Jos+oot+niin+näitkös+Vessaa+(savolaisittain+"Keskinen")?+Jos+näit+niin+miltäs+näytti?+
Tää+sairastelu+on+tosiaan+ihan+jostain+😑+Nyt+oon+koittanut+juoda+lämmintä+ja+kylmää,+ettei+kurkku+tuntus+niin+kököltä.+Mustaherukkamehu+lämpimänä+on+kyllä+mun+lemppari.+Tykkään+myös+muista+marjamehuista+esim.+puolukka-+ja+karpalomehusta+(kylmänä)+mutta+ehdottomasti+ilman+sokeria+tai+makeutusaineita.+Makeutusaineet+on+mun+mielestä+ihan+vihoviimeisiä+vaihtoehtoja.+Siis+käytän+paljon+mielummin+sokeria,+kuin+kosken+yhteenkään+keinotekoiseen+makeutusaineeseen.+Teen+seassa+parasta+on+hunaja+🍯+Kahviin+en+oo+uskaltanut+sitä+kokeilla+😊+eli+sen+kanssa+otan+sokeria.+Oon+nyt+koittanut+laittaa+kahden+palan+sijasta+vain+yhden.+Joskus+harvoin+en+laita+ollenkaan.+
Mulla+ei+tuu+nyt+mitään+reseptejä+mieleen.+Joskus+aiemmin+mä+kyllä+jaoin+(ainakin+muistaakseni)+täällä+yhden+makoisan+reseptin.+Mut+se+ei+oo+Elvin+vaan+Silvon.+Mä+ite+kokkailen+ja+kokkeilen+usein+ilman+reseptejä.+Lopputulokset+onkin+sitten+yleensä+mitä+on+mutta+kyllä+niitä+nälkäänsä+syö.+Onneks+meijän+perheessä+muutkaan+ei+oo+niin+tarkkoja+maun+suhteen+😁+Rakkaudella+kun+on+tehty,+niin+ei+passaa+valittaakaan+liioin.+Mä+oon+laittanut+merkille+sellasen+homman,+että+ruokien+maku+näyttäs+huononevan+ainakin+omassa+suvussa+mitä+lähemmäs+nykyaikaa+tullaan.+Mun+mummi++tekee+hirmuhyvää+ruokaa,+äiti+hyvää+ja+mä+ite+sitten+sellasta+syötävää.+Vähän+jännittää,+että+miltä+jälkipolven+pöperöt+sitten+aikanaan+maistuu.+Siis+siinä+vaiheessa+kun+ne+duunailee+ne+ihan+ite.+Voihan+se+olla,+että+tuossa+kokkailuhommassakin+kokemus+ratkaisee.+Jos+ne+omat+tekeleetkin+sitten+muuttuu+gurmeeksi+ajan+myötä,+kun+kokemusta+karttuu+😁+Epäilen.+
Mistä+sä+niin+päättelit,+että+mä+ottasin+asioita+lunkisti?+Oonko+mä+sun+mielestä+joku+viilipytty+vai?+😁+Voin+kertoo+etten+oo.+Mut+osaan+mä+hetken+sellasta+näytellä+jos+pakko+on.+En+tosin+tiedä,+kuinka+hyvin+ne+mun+esitykset+menee+läpi.+
Nyt+kun+tuli+puhe+eksistä,+niin+arvaas+vaan.+Mä+näin+viime+yönä+unta+(taas)+mun+yhdestä+eksästä.+Se+on+sellanen+tyyppi,+jonka+kanssa+en+ikipäivänä+kyllä+palaisi+yhteen.+Eikä+mulla+oo+kyseistä+tyyppiä+yhtään+ikävä.+Luulen+tosin,+ettei+hälläkään+mua+😏+Meillä+oli+suhteen+loppuajat+ihan+järkkyä+soutamista+ja+huopaamista.+Jostain+syystä+tämä+kyseinen+henkilö+kuitenkin+vierailee+mun+unissa+aika+usein.+Viime+yönä+unessa+ei+ollut+vaakahommia+ja+itseasiassa+mukana+oli+myös+tyypin+nykyinen+naisystävä.+Siinä+unessa+mä+olin+kovin+kiinnostunut+siitä+naisesta,+siis+sillä+tavalla,+juu+nou+😁+Nyt+vähän+jännittää,+että+tuleeko+jatko-osaa+ja+jos+tulee,+niin+mihin+suuntaan+meidän+suhde+siinä+unessa+kehittyy.+Pientä+kipinää+kun+tuntui+jo+viime+yönä+olevan.+Et+saas+nähä+päädynkö+petaushommiin+ekaa+kertaa+naisen+kans.+Mä+kyllä+toivoisin,+että+jos+joskus+päädyn,+niin+se+olis+brunette+kenen+kans+eikä+joku+eksän+nyk.+vaimoke.++Mut+menee+nyt+sit+miten+menee.+Saas+nähä.+
Nyt+mä+lähen+juopottelemaan+sitä+mustaherukkamehua+ja+sit+koitan+vähitellen+jos+uni+tulis.+
Tiukka+iltarutistus+ja+lentosuukkoja+sulle
rakkahin+Helmiina++😘😘+😘+😘+😘
06.01.2018 21:45
Moikka+Seukkailija!
Tää+SuomiKaksNelonen+on+tosiaan+usein+kenkkumainen.+Viimeks+hetki+sitten+taas+junnas,+ei+päästänyt+kirjautumaan+ja+sit+vielä+nakkas+pari+kertaa+pihalle,+hlvata.+Mä+en+ees+yritä+kirjottaa+mitään+suoraan+lootaan,+kun+on+sen+verran+monta+kertaa+hävinny+tekstit+lähetä-nappi+vaiheessa.+Kirjotan+siis+muualla+ja+kopioin+sitten+lodjuun.+Pysys+Seukkailija+nyt+sitkeenä,+äläkä+anna+vastoinkäymisten+lannistaa+😊+👍+Mun+mielestä+on+kiva+seukkailla+sun+kanssas.+Toivottavasti+paat+taas+tekstiä+kun+kerkiit+tai+ehit+tai+siltä+tuntuu.+
Mukavaa+iltaa+ja+lentosuukko+sullekin+😘
Terv.+Elkku+pedin+pohjalta
06.01.2018 19:11
Moikka+Helmiina+muruseni+💕
Kiitos+lentosuukoista.+Mä+nukuin+viime+yönä+kellon+ympäri+ja+vielä+vähän+yliki.+Aamulla+oli+kurkku+niin+kuiva+ja+karhee,+että+sattu+puhuessa.+Ens+yöks+pitää+varata+juomista+yöpöydälle+🍶+Päiväkin+on+menny+suurimmaksi+osaksi+maatessa.+Vähän+oon+kuitenkin+koittanu+hommaa.+Mul+ois+maanantaina+yks+sellanen+tärkee+homma.+Saas+nähä+kuinka+käy.+Onhan+tässä+vielä+puoltoista+vuorokautta+aikaa+parannella+oloa.+Mustaherukkamehua+oon+juonu+mut+ruoka+ei+oikein+maistu,+ei+ees+herkut.+Jatkan+makailua.+Toivottavasti+kerkiit+jossain+kohtaa+kirjotella.+Se+piristäis+varmasti+kun+on+aikas+tylsää+tää+homma+nyt+🙄
Moikka+moi😘😘😘😘
06.01.2018 18:47
Moikka+Helmiina+muruseni+💕
Kiitos+lentosuukoista.+Mä+nukuin+viime+yönä+kellon+ympäri+ja+vielä+vähän+yliki.+Aamulla+oli+kurkku+niin+kuiva+ja+karhee,+että+sattu+puhuessa.+Ens+yöks+pitää+varata+juomista+yöpöydälle+🍶+Päiväkin+on+menny+suurimmaksi+osaksi+maatessa.+Vähän+oon+kuitenkin+koittanu+hommaa.+Mul+ois+maanantaina+yks+sellanen+tärkee+homma.+Saas+nähä+kuinka+käy.+Onhan+tässä+vielä+puoltoista+vuorokautta+aikaa+parannella+oloa.+Mustaherukkamehua+oon+juonu+mut+ruoka+ei+oikein+maistu,+ei+ees+herkut.+Jatkan+makailua.+Toivottavasti+kerkiit+jossain+kohtaa+kirjotella.+Se+piristäis+varmasti+kun+on+aikas+tylsää+tää+homma+nyt+🙄
Moikka+moi😘😘😘😘
06.01.2018 18:43
Muruseni+hei!+Mä+tulin+vielä+takasi+ja+lähetän+sulle+muutaman+lisäsuukon+lentomuotoisena+😘😘😘😘😘+ettei+pöpöt+tartu.+Mun+olo+taitaa+olla+menos+vaan+huonompaan.+Nyt+on+pääkin+kippee+🙁+Vedän+lääkettä+ja+alan+koisiin.
05.01.2018 21:48
Moikka+Seukkailija+😊
Kiva+kun+laitoit+kuulumaan,+mä+panen+kahvia+tulemaan+☕+Tykkäätsä+tummasta+vai+vaaleesta,+sokerilla,+maidolla+vai+ilman?+
Mä+jäin+miettimään,+että+tökitkö+sä+oikeesti+yhdellä?+😁+Ja+jos+tökit,+niin+tökitkös+sä+sillä+yhdellä+konetta+vai+kännykkää+vai+onko+sulla+käytössä+💊+Mä+tökin+kahdella+(molemmilla+peukuilla).+Muutkin+sormet+tahtois+välillä+mukaan+mut+en+oo+vielä+antanu+lupaa.+
Ei+mulla+mitään+kissaa+ole.+Mä+aattelin+jos+sulla+on+tai+naapurissas+ja+on+sieltä+päässy+livahtaan+sun+kämpille.+Mut+nyt+kun+ilmoittelit+itestäs,+niin+ei+tartte+olla+enää+huolissaan.+Tykkäätkö+sä+muuten+kissoista+vai+ootko+enemmän+koiratyyppi+vai+et+kumpaakaan?+
Sä+oot+näköjään+tollanen+riimittelijäluonne+😁+Mä+koitin+niitä+kans+yhteen+aikaan+mut+en+liioin+enää+tätä+nykyä+koittele,+kun+tuli+vähän+palautetta+😏😝
Ymmärrän+hyvin+tuon+sun+töppäilys+jos+tulee+ihanuutta+vastaan.+Mulla+itellä+on+ollu+sitä+kans.+Sen+lisäks+mulla+on+kangertelua+ja+mongertelua+ja+viime+päivinä+on+tullu+myös+lukkoontumista.+Just+semmosia+juttuja,+joilla+kyllä+helposti+tekee+vaikutuksen+keneen+tahansa.+
Se+on+kyllä+harmi,+että+sä+silleen+tonneja+töpöksit+😑+Naisten+kanssa+ei+kannattais+paljon+pelailla+😉😁
Mitä+kategorioita+sä+oikeen+tarkoitit?+Mulle+ei+ainakaan+kertalukemalla+auennu.+Tai+saattaa+olla,+että+ehkä+aukeski+mutten+oo+varma.+Tuli+mieleen+se+kun+joku+täällä+palstoilla+ehdotteli+palstan+jakoja.+Niin+meinaatko+sä+Seukkailija,+että+mä+oon+se+wanha+nainen+hunningolla+ja+Helmiina+on+vähän+vähempi+hunningolla+ja+sä+kuulut+kolmanteen+kategoriaan?+Vai+mitä+sä+meinasit?+Kyllä+kuule+menis+tollasella+vaikeeks+🙄+Mä+meen+muutenki+niin+helpolla,+vaikken+monella+tapaa+muuten+helppo+ookkaan.+Ootkos+sä?+
Nyt+mun+tarttee+mennä.+
Paas+taas+kuuluen+kun+kerkiät+😉
Hyvää+yötä+tai+aamua,+teistä+kukkuvista+kun+ei+tiiä+millon+palstailette+😁😘
Terv.+Elkku
05.01.2018 21:20
Moikka+kultsi+❤️
Kiva+kun+laitoit+kunnolla+tekstiä+😊
Mä+oon+nyt+puoliterve+tai+puolisairas,+kuinka+sen+nyt+haluaa+nähdä+ja+kirjottaa.+Lämpöö+ei+oo+ku+vähän+yli+normin+mutta+olo+on+silti+heikonlainen.+Nyt+oon+ollu+vaan+peiton+alla+viime+tunnit.+
Tänään+ei+brunettea+näkyny+eikä+kuulunu.+Mulla+oli+töissä+niin+paljon+hommaa,+etten+ehtiny+paljon+neitoa+ajatella.+Nyt+mä+oon+sitten+tietty+ajatellu+senkin+edest+ja+takaa.+Mun+mielestä+brunette+sopis+niin+hyvin+tänne+peiton+alle+mun+viereen+😅+Mieluiten+silleen,+että+päällä+ois+vaan+peitto+tai+mahdollisimman+vähän+muuta+kudetta.+Jaha,+pitää+vissiin+mietiskellä+muita+juttuja,+menee+muuten+kierrokset+😵+päälle+ja+mulla+on+nyt+sellanen+olo,+etten+sellasia+halua.+Nielu+on+kipeä+ja+paikkoja+kolottaa.+Flunssaa+ja+influenssaa+onkin+nyt+liikkeellä+tosi+paljon.+Näyttäis+siltä,+että+joka+toinen+niistää+ja+joka+toinen+pärskii.+Jotkut+tekee+kyllä+molempia.+Niinku+tänään+yks+kaupan+kassa.+Siinä+oli+muuten+sellanen+aikas+hemaiseva+tai+hemaisewa+(niinku+Seukkailija+sanois)+pakkaus.+Oon+meinaan+pannu+aiemminkin+merkille+kyseisen+neidon+😁+Jotkut+asiat/tyypit+mä+huomaan+kyllä.+
Musta+on+ihana,+että+sä+ainaki+yritit.+Siis+tota+murrehommaa.+Muhun+ainaki+yrittäminen+tekee+melkeest+aina+vaikutuksen.+Vaikket+sä+ehkä+niin+muhun+vaikutusta+haluukkaan+tehdä+tai+vielä+vähemmän+yrittää+😂Sori+oli+ihan+pakko.+Mä+voin+silti+olla+sulle+sellanen+harjoitusalusta,+siis+jos+haluat+että+oon.+Voit+tälleen+virtuaalina+koittaa+ja+mä+aina+laitan+et+upposko.+Niin+sitten+voit+sanoo+ne+samat+uponneet+Ihanalle+Naiselle+😁+Jos+totta+puhutaan+niin+oikeesti+oon+sitä+mieltä,+että+se+oon+mä+kenen+tarttis+harjoitella.+Moniakin+asioita.+Mut+mä+oon+monessa+asiassa+myös+aika+laiska.+
No+niin.+Halusin+siis+sanoa+tuossa+aiemmin,+että+ei+se+oo+niin+tarkkaa+meneeks+aina+ihan+oikein.+Kaikkee+ei+kannata+tietty+yrittää.+Oon+ainaki+ite+törmännyt+sellasiin+juttuihin,+joita+ei+ois+kannattanu.+Mut+ei+se+kannata+kauheesti+myöskään+menneitä+muistella.+Vai+mitä?+Tuntuuko+susta,+että+täältä+pukkaa+nyt+vähän+sekavaa?+Musta+näet+tuntuu.+Liekö+kuume+nousemassa.+
Sä+olitkin+sitten+laittanu+monta+kysymystä+😉+Lupaushommaan+mä+jo+vastasin.+Mun+lupauksista+tuli+siis+sittenkin+tavoitteita+(kuten+sullaki).+Tykkään+tummasta+suklaasta+(kuten+monessa+muussakin+asiassa+suosin+tummia+versioita).+En+oo+käyttäny+kuorintasukkia+mutta+ehkä+tarttis+😏+Mulla+on+kyllä+yhdet+unisukat+mutten+tajua+niiden+toimintaperiaatetta+ja+ne+tuoksuu.+Öisin+käytän+villasukkia+jos+sukkia+käytän.+Mä+uskon+sun+ammunta+jutskan.+Ite+en+oo+opettanut+elämän+aikana+montaakaan+juttua+toisille.+Yhden+kaverin+opetin+polttamaan,+sillon+muinoin+kun+sitä+itsekin+kokeilin.+Onneks+jäi+se+tapa.+No+kaverilta+ei+oo+jääny+🙄+Sitten+tietty+jälkikasvulle+oon+koittanut+jotain+opettaa.+Ja+vissiin+jotain+on+mennyt+perillekin.+Pienenä+tyttönä+mä+ammuskelin+jousipyssyllä+ja+isompana+mä+oon+muutaman+kerran+ampunut+erikokoisilla+pyssyillä.+Mutta+silleen,+että+muut+on+opettanut+en+mä+😏+
Mulla+on+sellaisia+inhokkeja+joista+vissiin+aika+moni+tykkää+mutta+myös+toisinpäin+eli+tykkään+muutamasta+sellasesta+jutusta,+joille+moni+irvistää.+Puuroa+syön+ja+joskus+mysliäkin,+sitä+mulla+vaan+harvemmin+on+kotona.+Suklaapizzaan+en+oo+törmäillyt+eikä+ole+välikskään.+Se+on+kyllä+totta,+että+nykyään+yhdistellään+todella+ennakkoluulottomasti+vähän+kaikkea.+Naisia+naisiin+ja++😂😁+Osa+yhdistelmistä+on+onnistuneita+ja+osa+floppeja.+Mulla+ei+kovin+paljoa+ole+kokemusta+erilaisten+outojen+yhdistelmien+maistelusta.+Oon+vissiin+sen+verran+ennakkoluuloinen+ja+kokeilunhalua+puuttuu+(no+ei+kaikissa+hommissa+tietty+😁).+
Kauniita+unia+rakkahin+Helmiina+💕+😍+💋💋💋💋
Ps.+Vinkkaan+reseptistä,+kunhan+keksin+jonkun+kivan+mistä+kandee+vinkata.
PPS.+En+kattonu+siinä+kävellessä+bruneten+perää.+Ehkä+ois+pitäny.+Mä+taidan+vaan+tykätä+enempi+kattella+silmiin+ja+muutenkin+etuosaa+😁
05.01.2018 21:02
Iltaa!
Tänään+oli+taas+hilkulla,+ettei+menty+samalla+oven+avauksella+bruneten+kanssa.+Itse+asiassa+jouduin+ottamaan+muutaman+nopean+askeleen+estääkseni+tilanteen.+Eilinen+mykkäkohtaus+jäi+sen+verran+näet+päähän+kummittelemaan,+etten+halunnut+ainakaan+heti+toistoa.+Päivällä+mulla+tuli+sitten+kahteen+kertaan+työtilannetta,+jotka+vaati+yhteydenottoa+bruneten+suuntaan.+Ensimmäisen+tilanteen+hoidin+puhelimitse+ja+se+oli+ehkä+turhan+rohkea+ratkaisu.+Sain+toki+asian+selitettyä/selvitettyä+mutta+pienoisen+kangertelun+kans+😏+Jäin+luultavasti+liian+paljon+kuuntelemaan+bruneten+ääntä+(kun+sitä+nyt+kerrankin+kuului)+enkä+niin+keskittynyt+itse+asiaan.+Tilanteesta+ehkä+hieman+viisastuneena+hoidin+seuraavan+työhomman+sähköpostitse.+Että+tälleen+toimii+mamo+hölmöläinen.+Nyt+mua+vaivaa+ne+puhelimen+kautta+tulleet+sulosoinnut.+Pyörittelen+niitä+tosin+vain+vaivoin,+koska+mulle+pukkaa+vissiin+nyt+tautia.+Kurkku+on+kipeä+ja+paleltaa+😑+
Ei+mulla+muuta.+*Iltahalaus*+sulle+Helmiina+muruseni+💕+ja+lentosuukkoja+✈+😘
Ps.+Mulla+on+tällä+hetkellä+suuren+suuri+suukko-+ja+halipula+++molliolo+🙄😥
04.01.2018 20:51
Iltaa+vielä+muruseni+💕+
Sä+alat+tuntea+mut+aikas+hyvin+😉+Just+sitä+vatvomista+ees+taas+taas+ees+mä+olen+tässä+harrastanut+melkeest+koko+illan.+Toki+mä+olen+tehnyt+muutakin+samanaikaisesti.+Eli+juuri+tavoitteideni+vastaisesti.+En+mä+pysty+näillä+fiiliksillä+mihinkään+keskittymään.+Mun+oli+myös+ihan+pakko+lähteä+ulos+tuulettumaan+aika+pian+edellisen+viestini+jälkeen.+Siellä+mä+sitten+vetelin+muutaman+kilsan+tihkusateessa.+Ja+joo.+Me+todellakin+käveltiin+siis+peräkanaa+työpaikan+käytävällä,+mikä+ei+järin+leveä+ole.+Brunette+edellä+ja+lukko+perässä.+Jos+siinä+käytävällä+olis+menny+vierekkäin,+niin+ois+pitäny+olla+tosi+liki.+Ja+niin+läheisiä+työkamuja+me+ei+olla,+että+mentäis+niin+takki+takissa+kii.+Aattelin+vaan,+että+olishan+siinä+voinu+pysähtyä+ja+vaihtaa+kuulumisia.+Mutta+kun+mä+en+kyennyt+ja+brunette+ei+vissiin+muuten+vaan+halunnu+tai+ei+ainakaan+tehnyt+minkäänlaista+aloitetta+siihen+suuntaan.+Ujohan+tuo+tosiaan+kai+on+tai+siltä+ainakin+vaikuttaa.+Ja+lähes+💯varmasti+umpihetero.+Mun+luuris+ei+oo+nyt+duuri+vaan+molli+😥+Jatkan+vatvomista.+Saas+nähä+millon+uni+tänä+yönä+tulee.+Viime+yönä+jäi+unet+turhan+lyhyeks.+
Kiva+ku+jaksat+kirjotella+tämmösen+hölmöläisen+kans+🙄+
*halaus*❤️
Ps.+Mua+harmittaa+myös+se,+etten+ehtiny+lukea+sun+eilistä+viestiä+😑
PPS.+Tykkään+susta+tosi+tosi+tosi+iiiiisooostiiiiii!!!!
03.01.2018 20:04
Voihan+elämä.+No+siinä+kävi+sitten+niin,+että+vastoin+todennäköisyyksiä+törmäsin+tänään+brunetteen.+Ja+meikä+vetäs+ittensä+taas+ihan+lukkoon+🙄+Moikat+sanottiin+(toki)+mutta+sitten+mentiin+vähän+matkaa+peräkanaa+hiirenhiljaa.+Oma+hiljasuus+johtui+em.+lukko-ongelmasta+mutta+mistä+lie+johtui+bruneten+mykkyys.+Normisti+kun+olisi+tullut+tuollaisessa+tilanteessa/hetkessä+muutama+sana+tullut+vaihdettua.+Siis+jos+bruneten+tilalla+ois+ollu+joku+toinen+samassa+talossa+työskentelevä,+jonka+kanssa+ainakin+jonkin+verran+on+tekemisissä.+Nyt+mä+mietin,+että+onko+nää+mun+tunteet+häntä+kohtaan+näkyneet+naamasta+vai+oonko+vaan+niin+pönttö,+ettei+mun+kanssa+halua+"sanailla"+🙁+No+se+siitä.+Oli+vaan+jollain+tavalla+vähän+ahdistavakin+kohtaaminen+😳+Me+kaks+eikä+muita+mailla+halmeilla.+
Eipä+mulla+muuta.+Pitää+harjoittaa+nyt+niitä+itselle+asetettuja+tavoitteita.+Toivotan+siis+samaan+syssyyn+sulle+mukavat+illat+ja+kauniita+unia+ensi+yöksi.+Ilta😘😘😘😘
Terv.+Lukko-ongelmainen
03.01.2018 17:25
Moikka+muru+❤️+
Mä+laitan+sulle+tähän+nyt+mun+eilen+illalla+kirjoittamat,++kun+en+niitä+sattuneesta+syystä+saanu+tänne+palstoille+eilen+laitettua.+Eli+tässä+tulee.+
Ja+voihan+hemmetti+tätä+sivustoa!!!!+😡
Sun+viestisi+oli+näköjään+TAAS+poistettu.+Alku+näet+näkyi+mulla+tuolla+ilmoituksissa.+Mitä+lie+olit+rustannut,+kun+poistoon+lähti.+Onko+sulla+se+kirjoitus+muualla+tallessa?Jos+ei,+niin+toivottavasti+se+oli+vaan+pätkä.+Sun+viestejäs+jonkin+verran+lukeneena+tiiän,+että+pitkä+tai+normi+on+kyllä+todennäköisempiä+ku+pätkä+😁+Mutta+joo,+näyttäis+siltä,+että+joku+oikeen+tosissaan+kyttää+ja+painelee+innokkaasti+ilmoitusta+ylläpidolle+sun+viesteistä+tai+sitten+ylläpidon+tyypit+on+ihan+ite+ja+yksinään+pihalla+ku+lumiukot.+Sori+nyt+vaan+tää+kiehahdus+😏+mutta+onhan+se+ihan+jostain,+että+poistoa+tulee+tuohon+tahtiin!!+Kaikenlaiset+päässä+viiraa+yms.+veettuilu+viestit++saa+kyllä+jäädä+vaikka+niistä+välillä+palautetta+laittaiski.+No+enempää+en+kommentoi+mut+järkeä+nyt+vähän+siihen+hommaanne+kiitos+😑
Tää+on+kyllä+muutenkin+todella+epävarma+toimija+tää+Suomi24+sivusto.+Aika+usein+kun+tänne+koittaa+tulla,+niin+naamalle+isketään+vaan+voivottelua,+että+sivusto+on+rikki.+Nyttenkin+näyttää+olevan+suuren+suuria+ongelmia.+Mulla+meni+jo+vähän+hermo+ja+nyt+se+on+pinnassa.+No+mä+sit+vuorostani+varmaan+voivottelen+huomen+aamulla,+kun+tarttee+töihin+lähtee.+Jos+ois+ain+takeet+siitä,+että+brunettea+näkyy,+niin+sitten+ei+harmittais+arkiaamuisin+niin+kovin.+Mutta+todennäköisempää+on+ettei+nähä+🙁+
Niin+niistä+uudenvuoden+lupauksista.+Sulla+oli+niin+hyvät+ajatukset+niiden+suhteen,+että+mä+aattelin+kans,+jotta+olis+parempi+asettaa+tavoitteita+kuin+antaa+lupauksia.+Toinen+mun+tavoite+liittyy+omiin+terveyshommiin.+Vaikka+liikun+kohtalaisen+määrän+nyttenkin,+niin+aattelin,+että+liikuntaa+ois+hyvä+lisätä.+Siispä+ilmoittauduin+sille+eräälle+liikunnalliselle+kurssille,+jota+jo+aiemmin+tuumailin.+Toinen+tavoite+liittyy+elämään+yleensä+ja+erityisesti+jälkikasvuun.+Tavoitteena+on+se,+että+pyrin+olemaan+nykyistä+enemmän+läsnä.+Siis+silleen+kokonaisvaltaisesti+läsnä.+Ilman+kännykkää,+tablettia+tms.+Mä+kuitenkin+tykkään+tehdä+asioita+yhdessä.+Mutta+aattelin,+että+pitäis+vielä+enemmän+keskittyä+hetkeen+ja+siihen+mitä+on+tekemässä.+Siinäpä+ne+mun+tavoitteet+oli.
Sä+olit+kyllä+aika+salamyhkäinen+juttujesi+(tavoitteidesi)+kanssa+mutta+ymmärrän+kyllä+miks+😏+Vaikka+mulla+onkin+sellainen+"kutina"+ettei+näillä+meidän+höpsöttelyillä+montaa+lukijaa+ole,+niin+onhan+tämä+silti+julkinen+palsta+ja+tänne+nää+kirjoitukset+jää.+Ihan+kaikkea+ei+siis+todellakaan+voi+eikä+kannata+kertoa.+Siksi+mäkään+en+monesti+ns.+nimeä+asioita.+En+mä+kyllä+tiiä+kannattaako+ja+jaksaako+täällä+kohta+kirjoittaa+enää+yhtikäs+mitään,+kun+linja+on+mikä+on.+Oiskohan+jossain+toisaalla+reilummat+palstapollarit+😏
Jaha,+kello+harppaa+eteenpäin.+Täytyy+mennä+taas.+
Siis+hyvää+yötä+ja+ihania+unikuvia+rakas+Helmiina+💋💕💋💕+
Ps.+Tässä+sulle+vielä+iltabiisi+😊
https://youtu.be/XleaVcy4he8
Nuo+mä+siis+eilen+kirjoittelin+ja+lykkään+nyt+tänne,+kun+näyttäis+sivusto+toimivan.+
Mukavaa+päivää+Helmiina+💕+😘
03.01.2018 11:07
Sais+joku+muukin+laittaa+jottain.+Melkeest+mitä+vaan.+Kunhan+ei+oo+raivoo+eikä+huutoo+mielellään+😉😊
02.01.2018 08:10
Kuules+Seukkailija!!
Paas+kuuluun+taas+itestäs,+että+tiietään+ettei+katti+😻+oo+tehny+kepposia+😊
02.01.2018 08:07
Huomenta+😘
Sä+olitkin+eilen+laittanu+tekstiä+tulemaan+oikeen+kunnolla,+silleen+merkit+loppuu+tyyliin+😁+Mul+oli+kiirus+iltapäivä/ilta,+niin+siks+vaan+pikaset+pan..+laitot.+
Mä+en+tiiä,+että+mitä+ihanaa+noissa+mun+yöllisissä+raisuissa+"pätkissäni"+on.+Kun+mä+heräsin+sen+uneni+keskeltä+(koska+mähän+yleensä+herään+"vaiheessa"),+niin+olis+saattanut+käydä+hassusti,+mikäli+joku+ihana+nainen+tai+mies+ois+ollu+siinä+mun+vieressä.+Mutta+kun+mä+olen+tämmönen+yksin+nukkuja,+niin+eihän+siinä+ketään+ollu.+Jatkoin+sitten+unia.+
Noissa+mun+raisuissa+jutuissa+ei+koskaan+ole+naisia+pääosassa+eikä+edes+sivurooleissa.+Liekö+se+johtuu+siitä,+ettei+kokemusta+ole+naisten+kanssa+karttunut+livessä.+Yleensä+noissa+mun+pätkissä+on+nykyinen+avo+tai+vaihtoehtoisesti+eräs+eksä.+Sillon+kun+mä+näin+sen+unen+missä+pussailin+bruneten+kanssa,+niin+kierrostahan+siitä+synty.+Ja+niitä+kierroksia+tais+riittää+sitten+pariksikin+päiväksi.+Sellainen+raisumpi+versio+brunetesta+olis+varmaan+ihan,+aivan,+täysin+liikaa+mun+päänupille.+Siitä+saattais+näet+seurata+useamman+päivän+totaalinen+hulluus++😁+
Mulla+tuli+nyt+mieleen+yks+homma.+Liittyen+noihin+raisuihin+livenä.+Mä+en+oo+näet+mikään+maailman+paras+herääjä.+Siis+ainakaan+sillon+jos+joudun+heräämään+muuhun+aikaan+kuin+ite+haluan.+Mutta+mun+menneeseen+elämään+kuuluu+yks+erityisen+mieleenpainunut+herääminen.+Sillon+mulla+oli+vielä+petikaveri+ja+se+mun+petikamu+oli+luultavasti+nähnyt+sellaisen+samanlaisen+unen,+mistä+juuri+kerroin+tai+sitten+sillä+vaan+jostain+muusta+syystä+keskellä+yötä+tapahtu+tietynlaista+heräämistä.+Siitä+johtuen+mut+siinä+sitten+kans+herätettiin.+Mut+sillon+mä+otin+sen+ja+sitä+seuranneen+jatkonkin+ihan+ok+😅+Mua+ei+oikeestaan+hirveesti+haittais,+vaikka+se+toistettaisiin+vielä+kerran+tai+useammankin+kerran+olettaen+että+tyyppi+olis+oikee,+tietty+😍
Nyt+kuule+näyttäs+siltä,+että+mä+oon+saanu+sulta+taas+etänä+jonkun+tartunnan.+Sä+oot+vissiin+hehkunu+niin+kuumana,+että+se+on+hohkanu+tänne+asti.+Mulla+tuli+nyt+vielä+mieleen+yks+kysymys,+kun+käytit+tuota+"lopussa+aina+kiitos+seisoo"+sanontaa.+Tai+sä+kyllä+laitoit+että+yleensä.+Mun+mielestä+se+on+näet+vähän+hassu+sanonta.+Vai+onko+sun+lopuissa+aina+kiitos+seisonu?+Mun+nimittäin+ei+o.+En+tiiä+miten+sen+viimeisen+lopun+kanssa+sitten+menee.+Mistä+mulla+tuli+mieleen,+että+sä+kun+olet+tollanen+pohtija+😁+niin+ootkos+sä+pohtinut+sitä,+että+tuleeko+viimeisen+lopun+jälkeen+jotain+ja+jos+tulee+niin+mitä?+Mun+ajatukset+edellämainitusta+on+vaihdelleet+tässä+ajan+myötä.+En+oo+oikein+osannut+päättää,+mikä+kuuloistais+omaan+korvaan+hyvältä+tai+oikealta.
Nyt+mulla+ei+tuu+mieleen+mitään+muuta.+Paitsi+se,+että+mä+tykkään+Susta.+Kirjoitusvihreillä+ja+ilman.+Silleen+kaikinpuolin+ja+monelta+kantilta.+Eestä+ja+takaa+😘😘😘+😍
Mukavaa+päivää+muru!
Ps.+Mul+on+tänään+vika+lomapäivä.+Huomenna+taas+paluu+sorvin+ääreen.+Silleen+kiva+mut+silleen+ei+😑
PPS.+Nyt+mä+unohdin+näissä+huuruissani+kertoa+niistä+lupauksista.+Palaan+niihin+myöhemmin.
02.01.2018 07:58
Moikka+hehkuva++Rakkaushormonipöksyni+😘😍
Mä+oon+ollu+niin+kiireinen+tässä+iltasella,+etten+oo+ehtinyt+paneutua+palstaan.+Mun+pitäs+vielä+hommaa+yks+juttu+ja+sitten+tarttis+juosta+suihkuun+🚿++Palailen+paremmalla+ajalla.
Sata+💯+suukkoa+💋💋💋💋💋+hehkuville+poskillesi+kultsi+💕+❤️
01.01.2018 22:43
Moikka+Helmiina+muruseni+💕+
Eri+kiva+kun+kirjoittelit+😊
Mua+ei+yleensä+lomat+stressaa.+Ainakaan+niiden+keskikohta.+Yleensä+ennen+lomaa+on+kyllä+jonkin+sortin+stressi+ja+kiire.+Joskus+jopa+pieni+paniikki.+Loman+lähestyessä+loppuaan+alkaa+usein+iskeä+jonkin+sortin+ahdistus+joskus+myös+veetutus.+Sellanen+voimakas+työpaikkaihastus+kyllä+saa+asiat+päälaelleen+lomailunkin+kanssa.+Muistan+ajan,+kun+en+oikeasti+tykännyt+kovastikaan+lomailla,+koska+se+merkitsi+samalla+eroa+ihastuksestani.+Silloin+sitä+oikein+odotti,+että+loma+loppuis+ja+näkis+taas.+Hassua+näin+jälkikäteen+ajatellen+😁+Brunette+ei+oo+aikaansaanut+ihan+tuon+tasoista+täydellistä+höpsähtämistä.+Mutta+me+nähdään+paljon+harvemmin+muutenkin.
Valvoitko+sä+pitkään+viime+yönä?+Näkyikö+siellä+paljon+raketteja?+Mä+valvoin+reippaasti+ja+täällä+oli+kova+pauke+ja+hienot+näköalat+ikkunasta+vuoden+vaihtuessa.+
Kiva+kuulla+ettet+loukkaantunut/suuttunut+siitä+mun+unestani+😁+Viime+yönä+mä+näin+heti+uuden+vuoden+alkajaisiksi+hieman+raisumman+puoleisen+arvaat+varmaan+millaisen+unen.+Silläpä+oli+hyvä+aloittaa+tää+vuosi.+😅+Toivottavasti+ei+tuu+tavaks.+
Jaha.+Mun+tarttee+nyt+hommaa+taas+muuta.+Moro+😘+😘+😘
01.01.2018 12:54
Kaikille+muillekin+palstailijoille+(jos+sellaisia+vielä+on+😉)+🎆Hyvää+Uutta+Vuotta!+🎆🍾
Ps.+Olkaahan+varovaisia+rakettien+yms.+kanssa+jos+teillä+sellaisia+on.+Suojalasit+&+turvaväli+👍😊
31.12.2017 11:30
Jahans,+ei+näy+eikä+kuulu+TAASKAAN+😑
No+mä+laitan+sitten+tätä+yksinjuttelua,+kun+se+oli+sun+mielestä+niin+söpöäkin.+Vaik+en+mä+tässä+ite+kyllä+mitään+sellasta+nää.+No+mun+tarkoitus+onkin+kai+koittaa+viihdyttää+sua+eikä+itteeni+😂
Joku+tuolla+toisessa+ketjussa+ehdotteli+tän+bi-palstan+kahtia+jakamista+niin,+että+olis+ikäänkuin+täti-biit+ja+setä-biit.+Hieman+siinä+mun+mielestä+vihjailtiin+myös+sellaseen+suuntaan,+että+pantas+ikärajat+eli+olis+sitten+nuoret+täti-biit+ja+nuoret+setä-biit+ja+sit+molemmista+myös+vanhemmat+versiot.+Entäs+sitten+jos+esim+tämmösen+vanhemman+täti-biin+tekis+mieli+kommentoida+johki+nuoremman+täti-biin+tai+vanhemman+setä-biin+kirjoitukseen.+Tuleeko+sitten+taas+häätöä+ja+porttikieltoa.+Ja+mitäs+sitten+Helmiinani+jos+meijät+pannaan+eri+ryhmiin,+meillä+kun+kuitenkin+oli+muutama+vuos+sitä+ikäeroa+😏
Mä+pohdin+myös+sitä,+että+kuinkas+hiljaisia+ne+uudet+palstat+sitten+olis,+kun+tää+hiljainen+jaettaisiin+esim.+niihin+neljään+lohkoon+tai+lahkoon.+Vai+tulisko+sittenkin+sen+jaon+myötä+sitä+kuhinaa,+vähän+silleen+samalla+tapaa+kuin+ämpäreiden+kans.+Mut+juu,+sinällään+kyllä+ok+kehitysehdotus,+kunhan+pohdiskelin+😊
Mä+oon+muuten+jo+päättänyt,+että+mitä+lupauksia+aattelin+antaa+nyt+uutena+vuotena.+Mulla+olis+itse+asiassa+kaks+lupausta+mut+kai+sitä+saa+useammankin+luvata+kuin+vaan+yhden,+vai+saako?+Aattelin+silleen,+että+olis+paree+antaa+useampi+tai+ainaki+se+kaks.+Koska+sitten+jos+pitää+ainaki+toisen+tai+yhden,+niin+ei+oo+niin+paha.+Eiks+nii?+
Mä+en+nyt+tässä+kohtaa+paljasta+niiden+lupausten+sisältöä.+Varsinkaan,+kun+sä+et+oo+vielä+kommentoinu,+että+lupaaksää+jos+mä+lupaan.+
Toivottavasti+ne+sun+hommelit+alkaa+piakkoin+purkautua+sun+päästäs,+vaikka+sellasin+O-purkauksin+😉+Ihan+vaan+siksi,+jotta+palaisit+pian+palstoille.+Mulla+tulee+niin+helposti+ikävä+🙄
Niin+joo,+se+mun+piti+vielä+sanoa,+että+toivottavasti+sä+et+suuttunut+siitä+mun+unesta.+Se+oli+katsos+uni+vaan+ja+voin+rehellisesti+ilmoittaa,+ettei+siihen+ole+tullut+jatko-osia+😂+Ei+tullu+viime+yönä+kyllä+brunetteakaan.+
Toivottelen+sulle+jo+nyt+hyvää+uutta+vuotta,+kun+oon+loppuvuoden+kiireinen.+
Eli+Hyvää+Uutta+Vuotta+2018+Rakas+Höpsöpöksyni+💋🎆💕🎆💋
31.12.2017 11:25
Ps.+Mun+kännykkä+kun+tykkää+ehdotella+(biisejä)+enkä+mä+sitäkään+ehdottelua+pahakseni+paa+😁+niin+laitankin+heti+tässä+jakoon.+
https://youtu.be/5GnVYSUrJ40
Kauniita+unia+sulle+Helmiina+💕+
Ja+muille+kans+kauniita+unia+ja+hyvää+yötä+😊
30.12.2017 22:17
Voi+pärskele.+Mä+meinasin+unohtaa+kertoa.+Näin+meinaan+pari+yötä+sitten+unta+en+brunetesta+vaan+SUSTA+😁😁+Mulla+on+siis+pään+sekavuuden+lisäks+ollu+myös+jonkin+sortin+vieroitusoireita,+vissiin.+Siinä+unessa+me+oltiin+tosi+isolla+lössillä+jossain+tosi+isossa+huoneessa.+Mä+olin+siellä+jälkikasvun+kans+ja+sä+olit+yksin.+Jotenkin+mä+siinä+unessa+tajusin,+että+sä+oot+siellä+samassa+paikassa.+Ja+sä+tiesit+kans+et+mä+oon+siellä.+Mut+sit+aattelin,+et+eihän+me+toisiamme+tunnisteta,+enkä+siinä+unessa+halunnutkaan+että+tunnistettaisiin.+Kunnes+tajusin,+että+oon+ainoo+kellä+on+mukana+JÄLKIKASVUA.+Ja+kun+tiiät,+että+oon+paikalla,+niin+varmasti+siis+hokaat+et+mä+oon+mä.+Sitten+mä+vilkuilin+ympäriinsä+ja+jossain+vaiheessa+meitin+katseet+kohtas.+Sä+olit+siis+jo+bongannut+mut+😁+Mua+jotenki+hävetti,+kun+aattelin+mitä+kaikkee+oon+kirjoittanut+täällä+palstoilla+ja+varmaan+hävetti+muutenki.+Jossain+kohtaa+kävelin+ihan+sun+ohi,+niin+että+osuin+suhun+vähän.+Mutta+ei+siis+puhuttu+mitään+eikä+muutakaan.+Sit+se+uni+vissiin+vaan+loppu+😅En+muista+miltä+sä+siinä+unessa+näytit+tai+muutakaan+sen+enempiä+😉
Oliks+paha?!?+Jos+mun+uudenvuoden+lupaus+oliski+se,+että+lupaan+ettei+toistu.+Täst+lähin+nään+unta+vaan+brunetesta+😍😂
30.12.2017 19:48
256 / 278