Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moikka+rakas+Helmiinani+😘+jolla+on+pää+täys+kaikkee+😁😁
Mä+oon+kyllä+nyt+vähän+sitä+mieltä,+että+sä+oot+tankannut+väärältä+mittarilta.+Tietoo+siis.+Kun+se+sun+tietos+on+sen+sorttista+ja+niin+painavaa,+ettei+sun+päähän+mahdu+enää+ne+tärkeet+hommat+(mitkä+ite+jo+luettelit)+😉😁
No+ei+vainee.+Se+on+ihan+hyvä,+että+päässä+pyörii+välillä+vaihtoehtoisia+asioita,+eikä+aina+junnaa+ihastukset+tai+vaakahommat.+
Mun+pää+on+ollu+nyt+pari+päivää+huonossa+jamassa+ja+siinä+tilassa,+ettei+se+taho+vastaanottaa+oikein+mitään.+Huulet+kyllä+haikailee+(olemattoman+perään)+mutta+korvat+ei+taho+kuulla,+silmät+on+väsyneet+ja+ajatus+pätkii.
Kyllä+mä+Elkkua+kuuntelen+jos+joku+panee+soimaan+ja+kattelenkin+jos+töllös+on.+Ei+oo+kyllä+vissiin+viime+aikoina+paljon+ollu.+
Mä+aloin+miettimään+nyt+tuota+uudenvuoden+lupaus+hommaa.+Mulla+ei+yleensä+oo+ollu+tapana+lupailla+(itelleni),+ei+uutena+vuotena+eikä+muutenkaan.+Mutta+nyt+vois+kyllä+tehdä+poikkeuksen+jos+keksis+mitä+lupais.+Mitään+herkkujen+syönti-,+alko-++tms.+(totaali)kieltoja+en+tykkäis+itelleni+laittaa.+Ehkä+se+vois+olla+lupaus+liikkua+enemmän+tai+joku+muu+terveyteen+liittyvä.+Pitää+miettiä+ja+kerron+jos+keksin.++Onko+sulla+ollu+tapana+tehdä+uudenvuoden+lupauksia?+Jos+on+niin+onks+ne+pitäny?+Jos+et+oo+tehny+lupauksia,+niin+lupaatko+tehä+nyt+jos+mäkin+teen?+😁+
Kiitos+haleista+ja+suukoista.+Tässä+takas+💋😘💋😘💋😘💋😘
Ja+vuoden+toiseksi+viimeisen+illan+raju+**RUTISTUS**❤️+❤️+❤️+❤️
30.12.2017 19:07
Moikka+muruseni+💕
Hyvä,+että+oot+olemassa+edelleen+ja+oot+saanu+vähän+levättyäkin+😊+Kuten+jo+aiemmin+totesin,+niin+riittävät+unet+ja+lepääminen+on+paljon+tärkeempää+kuin+tää+palstoilla+höpöttely+😉
Täällä+on+nyt+noin+viikon+ajan+ollu+kyllä+erityisen+hiljaista,+siis+sekä+täällä+bi-palstalla+että+lesbo-palstalla+🙄+
Seukkailijastakaan+ei+oo+kuulunu.+Eikä+Varjosta.+Eikä+raivoojasta+vaikkei+kyllä+oo+välikskään+😏
Mä+olin+tällä+viikolla+pari+päivää+töissä+ja+tänään+lomailen.+Ens+viikolla+vielä+pari+lomapäivää.
Oon+ollu+näitten+mun+ihastusjuttujeni+kanssa+nyt+vähän+sekaisin+fiiliksin.+Tällä+hetkellä+mennään+taas+sillä+ajatuksella,+että+ois+parempi+olla+ihastusvapaa.+Vaikka+se+ihastus+sinällään+mukavaa+onkin+ja+bruneten+näkeminen+saa+kierrosta+aikaseks.+Silti+osan+ajasta+masentaa+ja+välillä+rutkastikin.+
Kirjoittelehan+taas+kun+jaksat+ja+kerkiät+😘
29.12.2017 10:21
Onpas+hiljainen+palsta+🙄+Toivottavasti+ees+vähän+vilkastuisi+joulun+pyhien+jälkeen.+
Täällä+on+kans+syöty+ihan+riittävästi.+Vielä+olis+joitain+jouluruokia+jäljellä+muttei+oikein+enää+maistu.+Huomenna+paluu+työhommiin.+Onneks+vaan+pari+päivää+töitä+ja+sitten+taas+muutama+päivä+lomailua.+Perjantaina+näin+bruneten+ohimennen.+Auton+peruutuspeilistä+sivu+++takaprofiilin+😏+No+kiihdytin+sitten+paikalta,+kun+alkoi+jo+olla+vähän+kiiruskin.+Tunteet+on+taas+ristiriitaiset.
26.12.2017 20:06
Mä+en+oo+ollu+yhtään+rentona.+Paitsi+ihan+hetkellisesti+saunoessa+tuli+sellanen+suht+relaa+fiilis.+Brunette+(ja+nyt+myös+seksi,+kiitos+sun+😁)+pyörii+mielessä.+Eikä+tuu+unikaan+🙄+
No+pitää+koittaa+enempi+eli+silmät+kii+ja+silleen.+Moips+💋💋😳
24.12.2017 00:41
Jahas,+tuli+tuplat+😁+Vähän+temppuilee+taas+tää+Suomi+sivusto.
23.12.2017 22:07
Hyvää+ja+rauhallista+joulua+Sulle+kultsi+💕❤️💋💋+Mä+täällä+oottelen+josko+joulurauhan+julistuksen+myötä+tulis+myös+omiin+ajatuksiin+se+rauha+😉+Viel+ei+oo+näkyny.
Ps.+Hyvää+ja+rauhallista+joulua+myös+Varjolle+ja+kaikille+muillekin+palstailijoille+🎄🎅
23.12.2017 21:38
Hyvää+ja+rauhallista+joulua+Sulle+kultsi+💕❤️💋💋+Mä+täällä+oottelen+josko+joulurauhan+julistuksen+myötä+tulis+myös+omiin+ajatuksiin+se+rauha+😉+Viel+ei+oo+näkyny.
Ps.+Hyvää+ja+rauhallista+joulua+myös+Varjolle+ja+kaikille+muillekin+palstailijoille+🎄🎅
23.12.2017 21:29
Nyt+meni+kyllä+pieleen+ylläpidolta/palstapollarilta!+Myönnän,+etten+ole+lukenut+sääntöjä+kovinkaan+hyvin.++Mutta+nyt+kiinnostais+tietää,+että++mitä+sääntöjen+vastaista+poistetussa+viestissäni+oli.++Siinä+kun+luki+vain+kiitos+huonolla+enklannin+kielellä+ja+oli+hymyilevä+emoji+++lentosuukottava+emoji.+Jos+oikein+muistan.+No+ihan+sama.+Pitäkää+putiikkinne+😂+Tän+voi+kans+poistaa+jos+siltä+tuntuu+😉😂😂
21.12.2017 20:32
Moikka+😊
No+mä+nyt+kampesin+tänne+ketjuun,+kun+huomasin,+että+oli+viestiä+tullu.+Ihme+homma+jos+täältä+lähtee+viesti+poistoon+suukkokasan+takia+😏
Mä+kävin+tänäänkin+bruneten+tykönä.+Kerran+vaan+tosin,+kun+en+useampaan+kertaan+kehannu+😁+Mieli+ois+kyllä+tehny.+Ja+teki+mun+mieli+paljon+muutakin+😉
No,+tunteet+on+nyt+sit+tietty+vaan+vahvistunut+ravaamisen+myötä.++Mutta+ehkä+ne+siitä+taas+laantuu,++jos+ei+nyt+hetkeen+nähdä.+Paree+olis+laantua.+Eihän+tässä+oo+mitään+järkee+😑++
Nyt+pitää+vielä+lähtee+juokseen+yks+kauppa.+Sit+alkas+oleen+juoksuaika+ohi.+Saatan+mäkin+täällä+joulun+pyhinä+käydä+kuikuilemas+mutta+yritän+myös+rauhoittua+hieman.+Sehän+onkin+iisi+homma+se+rauhoittuminen+näillä+fiiliksillä+😁
Tuhatmäärin+jouluisia+suukkoja+💋💋💋+💋+💋💋+💋+(katotaan+lähteekö+viesti+poistoon+😂)+ja+hellä+*rutistus*+sulle+muruseni+❤️
21.12.2017 18:29
Hyvää+Joulua+sullekin+Seukkailija+🎄
😘
21.12.2017 07:44
Aattelin+vaan,+että+onks+tää+joku+sellanen+leikki,+että+tässä+sulle+alku,+arvaa+loppu+😑
Mut+juu+hyvää+ja+rauhallista+joulua+Sulle+Helmiina+💕
Ja+ylläpidolle+kans.
21.12.2017 07:42
No+voihan+helvata😣+Sun+viestisi+on+Helkku+näköjään+poistettu+TAAS.+Tuolla+ilmoituksissa+näky+alku
"Ihanaa+Elkku+kun+sä+täällä+yksinäsi+höpöttelet+😂"
Mikäs+siinä+ny+nii+ihanaa+o?+🙄
Taitaa+pukkaa+ny+vissii+joulutaukoo.+Risoo+tää+Suomi+sivusto+😣😑
Moro
21.12.2017 07:32
Jaha,+yksinpuhelua+pukkaa+😁
Tässä+sulle+Helmiina+hyvän+yön+biisi
https://youtu.be/BmErRm-vApI
Kauniita+unia+muruseni+💕💋💕💋
Terv.+Elkku
20.12.2017 22:19
Mulla+tuli+muru+vaan+mieleen,+että+kun+mä+oon+tämmönen+ravihevonen,+niin+kyllä+sunkin+tarttis+jotain+IN:n+suhteen+nyt+tehdä+😊+Mut+jos+et+nyt+ehi,+niin+ehtii+sitten+joulun+jälkeenkin+😉
😘
20.12.2017 17:54
Moikka+Kultamuruseni+💕+😘+
Onko+sun+fiilis+jo+parempi?+Kämmejä+sattuu+kaikille,+älä+niistä+niin+huoli+😉+Toisille,+kuten+esim.+mulle,+niitä+sattuu+vähän+useammin+ku+normisti.+
Mä+oon+nyt+eilisen+ja+tän+päivän+aikana+käyny+bruneten+luona+yhteensä+kolme+kertaa+😅+Pikaisia+käyntejä+tosin+kaikki,+kun+en+hepuloimatta+pitempiäkään+kestä.+Mun+mielestä+brunette+vaikuttaa+jotenkin+ujolta.+Ehkä+mä+oon+niin+pelottava+😁+Mut+söpö+ja+ihana+se+on+kans+😍
Mun+ois+tehny+tänäänkin+kauheasti+mieli+tarraa+kii.+Mutta+enhän+mä+niin+voi+tehdä.+Ei+laannu+nämä+tunteet+näköjään+🙄+
Sullakin+näyttää+tunteet+roihuavan,+kun+kurkkasin+Ihanan+Naisen+ketjuun+😁
Iltapäivähali+ja+satamäärin+💋💋💋💋😘😘😘
20.12.2017 17:27
Kuules+sinä+ihana+ja+kaunoinen+💕
Sä+pyörit+mun+mielessä+viime+yönä+niin,+etten+mä+meinannut+millään+saada+unta.+Viimeks+kun+me+nähtiin,+mä+yritin+pysyä+ihan+coolerina+❄+Se+oli+aika+vaikeeta,+koska+mä+olen+suhun+ihan+hirmuisen+ihastunut+😍
18.12.2017 18:22
Moi+muru+💕
Pätkiikös+sulla+vieläki?+🙄
Mä+oon+ihan+kauheen+väsyny.+Naiset+valvotti+puol+yötä.
Kirjoittelehan+kun+kerkiät+😘
18.12.2017 17:45
Moikka+moi+Seukkailija!+
Ai+sä+oot+kans+tollane+yökukkuja,+niinku+Helmiinaki+😁
Jollain+tavalla+tuo+tuplaween+käyttö+viittaa+mun+mielestä+sellasiin+wanhempiin+naisiin.+Ja+me+kun+ainakin+Helmiinan+kanssa+ollaan+nimistä+huolimatta+tämmösiä+nuoria+ja+vetreitä,+niin+meille+saattas+sopia+tuo+normivee+paremmin+😉+
Mun+nimmari+lähti+täältä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14903209/aamuyon-hiljaisuudessa
Kun+tässä+ketjussa+nimim.+"Osaavat+kädet"+riimitteli+tunteista
ja+alempana+ketjussa+oli+vielä+nimim.+"Tunnen+sinut".+Mulle+sitten+iski+kans+riimittelyt+päälle+ja+piti+hätäseen+keksiä+nimimerkki+😁+Sitten+mä+jälkeenpäin+huomasin,+että+se+nimimerkkihän+sopii+mulle+oikeestaan+eri+hyvin.+Kun+on+paljon+asioita,+mitä+en+osaa+ja+tunteita,+mitä+en+haluais+tuntea.+Et+sellasta.+
Terv.+Elviira
18.12.2017 17:41
Kai+se+iskee+sensuuri+tähän+munkin+viestiini+kun+sisältää+melkein+kiroilua+😣😣+Ny+risoo!!!!!!+¥¥¥¥¥
17.12.2017 20:35
Voi+jumaklavita,+nyt+mä+suutun+😣😣😣+Olit+näemmä+laittanu+viestiä.+(näytti+mulla+ilmoituksissa+muutaman+ekan+sanan),+mikä+oli+sitten+poistettu+😣😣
No+ei+mitään+havaintoa+miks,+kun+en+ehtiny+lukea.+Ihan+prsiistä!!!!!!
17.12.2017 20:32
257 / 278