Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Moikka+rakas+Helmiinani+😘+jolla+on+pää+täys+kaikkee+😁😁Mä+oon+kyllä+nyt+vähän+sitä+mieltä,+että+sä+oot+tankannut+väärältä+mittarilta.+Tietoo+siis.+Kun+se+sun+tietos+on+sen+sorttista+ja+niin+painavaa,+ettei+sun+päähän+mahdu+enää+ne+tärkeet+hommat+(mitkä+ite+jo+luettelit)+😉😁No+ei+vainee.+Se+on+ihan+hyvä,+että+päässä+pyörii+välillä+vaihtoehtoisia+asioita,+eikä+aina+junnaa+ihastukset+tai+vaakahommat.+Mun+pää+on+ollu+nyt+pari+päivää+huonossa+jamassa+ja+siinä+tilassa,+ettei+se+taho+vastaanottaa+oikein+mitään.+Huulet+kyllä+haikailee+(olemattoman+perään)+mutta+korvat+ei+taho+kuulla,+silmät+on+väsyneet+ja+ajatus+pätkii.Kyllä+mä+Elkkua+kuuntelen+jos+joku+panee+soimaan+ja+kattelenkin+jos+töllös+on.+Ei+oo+kyllä+vissiin+viime+aikoina+paljon+ollu.+Mä+aloin+miettimään+nyt+tuota+uudenvuoden+lupaus+hommaa.+Mulla+ei+yleensä+oo+ollu+tapana+lupailla+(itelleni),+ei+uutena+vuotena+eikä+muutenkaan.+Mutta+nyt+vois+kyllä+tehdä+poikkeuksen+jos+keksis+mitä+lupais.+Mitään+herkkujen+syönti-,+alko-++tms.+(totaali)kieltoja+en+tykkäis+itelleni+laittaa.+Ehkä+se+vois+olla+lupaus+liikkua+enemmän+tai+joku+muu+terveyteen+liittyvä.+Pitää+miettiä+ja+kerron+jos+keksin.++Onko+sulla+ollu+tapana+tehdä+uudenvuoden+lupauksia?+Jos+on+niin+onks+ne+pitäny?+Jos+et+oo+tehny+lupauksia,+niin+lupaatko+tehä+nyt+jos+mäkin+teen?+😁+Kiitos+haleista+ja+suukoista.+Tässä+takas+💋😘💋😘💋😘💋😘Ja+vuoden+toiseksi+viimeisen+illan+raju+**RUTISTUS**❤️+❤️+❤️+❤️
  2. Kai+se+iskee+sensuuri+tähän+munkin+viestiini+kun+sisältää+melkein+kiroilua+😣😣+Ny+risoo!!!!!!+¥¥¥¥¥