Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Moikka+😊Juu,+Helmiina+tarttee+extra-käsittelyn.+Muistelen+neitokaisen+maininneenkin,+että+tykkää+vähän+semmosista+ronskimmista+otteista+😂😂+Helmiina+korjannee+jos+muistin+väärin.+Oot+ihan+oikeassa+siinä,+että+tarttee+testata+eri+järjestyksillä.+Kokoonpano+tietty+pysyy+samana.+Nyt+on+vähän+kiirusta+mutta+palaillaan+ja+hyvät+yöt!+😘
  2. Kuule+Seukkailija.+Mun+oli+vielä+pakko+tulla+kertomaan,+että+mä+jo+vähän+(aikaa+kun+oli+ja+villi+perjantai😂)+lisäkehitin+sitä+meidän+aparaattia.+Uskallan+nyt+sanoa+meidän,+vaikka+sä+omistatkin+idean+ja+varmaan+jotkin+tekijänoikeudetkin++(joista+muuten+yks+meuhkas+tuolla+toisessa+ketjussa).+Siks+aattelin+uskaltaa,+kun+ollaanhan+me+(Helmiina+ja+mä)+siinä+kuitenkin+tärkeitä+osia,+eikös?+Oon+siis+pohtinut+sen+meidän+energiantuotantolaitoksen+sijaintia.Aurinkoenergia+☀+kun+on+sellasta+ekologista,+niinku+tuulivoima+💨+ja++vesivoima+💧+kans.+Niin+aattelin,+että+pistetään+se+laitos+pystyyn+vasta+keväämmällä+ja+jonnekin+ulkosalle+veden+äärelle.+Saadaan+siinä+sitten+talteen+samalla+aurinkoenergiat+ja+jos+ei+paista,+niin+varmaan+ainakin+tuulee.+Jos+ei+paista+eikä+tuule,+niin+pykätään+se+systeemi+sitten+veteen.Se+vesi+on+muutenkin+hyvä+olla+siinä+lähellä,+niin+voidaan+vilvoitella+välillä+jos+alkaa+tulla+niin+hiki,+ettei+pelkkä+vaatteiden+vähennys+auta.Koeajot+sun+muut+me+voidaan+tietysti+suorittaa+tässä+talven+aikana+ja+sisätiloissa.+Ja+sit+se+patentti,+se+on+tärkee!+Pistä+ylös+post-it:lle,+jotta+muistetaan.+Eli+vaikka+nää+meidän+tuotantolaitoksen+osat+ei+tietysti+olekaan+kilpailijoiden+käytettävissä,+niin+jotta+ei+tuu+halpakopioo+markkinoille,+pitää+ehottomasti+olla+patentti.Nyt+mulla+tuli+mieleen+vielä+yks+homma.+Onkohan+siitä+Leijonan+luolasta+tulossa+uusia+kausia+🤔+Aattelin,+että+voitas+hakea+rahoitusta+ja+mahdollista+yhteistyökumppania+sitä+kautta+ja+saatas+samalla+ilmasta+mainosta.+Mitäs+tuumaat?+Entäs+Helmiina?Näytetään+siinä+meidän+esittelyssä+tietty+vaan+se+laitoksen+kokoominen+ja+alkutoimet,+ettei+mennä+sen+pitemmälle,+vaatteiden+vähentämiseen+sun+muuhun+tai+mun+suuhun+😄+Mutta+juu,+tämmösiä+mä+olen+täällä+suunnitellut.+Nyt+mun+on+pakko+alkaa+vähitellen+koisaa+💤+Palaillaan+taas!Hyvää+yötä+😘
  3. Se+on+moro!+Nyt+on+kahvit+juotu,+syöty+ja+juostu+kylillä.+Ei+se+haittaa+jos+osa+kysymyksistä+menee+ohi.+Mullakin+menee.+Äläkä+nyt+ota+tuota+mun+joulutauko+asiaa+silleesti+etten+sun+kanssa+haluaisi+kirjoitella.+Totta+himputissa+haluan!!+😊+😍😁+Mulle+ei+kandeis+laittaa+(käytän+nyt+sanaa+laittaa,+koska+panna-sana+on+nyt+pannassa.+Siitä+syystä,+että+hokasin+käyttäväni+sitä+tosi+usein+ja+se+viittaa+määrätynlaiseen+toimintaan)+tollasia+piristyksiä+😁+Mulla+on+näet+jostain+syystä+kierrokset+taas+aika+korkeella.+Liekö+syynä+eilinen+bruneten+kohtaaminen.+Mä+olin+oikeasti+aika+äimän+käkenä,+kun+oli+aivan+mahdottoman+suloinen+ja+kaunis+näky.+Siis+brunette.+Pääsinkin+ihan+silleen+lähietäisyydelle+(parin+kymmenen+sentin+päähän)+😌+hetkeksi,+kun+hänelle+yhtä+asiaa+selostin.+Ja+voi+apua+ja+taivas,+kuinka+mun+ois+tehny+mieli+koskettaa.+Tarrata+kii+ja+moiskauttaa.+Ja+ties+mitä.+Se+on+jotenkin+ihan+järjettömän+järkyttävää+mutta+myös+ihanaa,+olla+niin+lähellä.+Ja+ne+ajatukset+ei+nyt+lähde+mun+päästä+pois+🙄Tänään+olis+muuten+ollut+se+päivä+mistä+jänistin.+Ja+siinä+mielessä+turhaan,+että+se+toinen+tämän+päivän+homma+meni+ja+peruuntui+😑Jaha+nyt+mä+meen+taas+toisiin+puuhiin.Tsemppiä+sulle+send-nappulan+kanssa+ja+muutenkin+😉+Ja+tulisia+suukkoja+💋+🔥+💋+🔥
  4. Hyvää+huomenta!+Kiitos+viestistäsi+Helmiina+💕+Luin+sen+jo+eilen+ennen+Maijan+saapumista+mutten+vastannut,+koska+lupasin+olla+hiljaa.+Toivottavasti+sait+nukuttua+hyvät+unet.+Mä+nukuin+ihan+kohtalaisesti.+Tänään+mulla+on+laiskahko+päivä.+En+oo+siis+työmaalla+vaan+kotosalla.+Vaikka+ois+täällä+kotonakin+työmaata.+Tänään+aattelin+kuitenkin+ottaa+vähän+rennommin.+Mulla+tuli+tuosta+sun+"ajatusvaihtarista"+mieleen,+että+kahta+en+vaihda,+toinen+oot+sä+ja+toinen+ei+oo+Turun+sinappi.+Ja+tää+on+varma.+Varmaa+on+myös+se,+että+mä+lähden+vain+kulumalla,+jollet+käske+😊Hokasin+muuten,+etten+vastannut+sun+kaikkiin+kysymyksiisi+😁+Et+säkään+kyllä+vastannut+mun+hiihtohommaan+😉No,+mulla+ei+ollut+mitään+havaintoa+millasta+on+washiteippi+eli+piti+googlata.+Meillä+on+kotona+maalarinteippiä,+kakspuolista+teippiä,+ilmastointiteippiä,+haavateippiä,+pakkausteippiä,+läpinäkyvää+teippiä+ja+sellaista+sumeeta+teippiä+MUTTEI+washiteippiä.+Lupaan+ostaa+sitä,+jos+jossain+törmään.+Joulukalentereita+mulla+on+kaksi.+Postilootaan+tuli+yksi+pyytämättä+ja+toisen+ostin+työkaverilta.+Toisessa+kalenterissa+on+tekstiä+ja+toisessa+kuvat.+Tiesitsä,+että+koirien+lisäksi+myös+kissoille+on+joulukalentereita.+Ja+näköjään+kaneille+ja+jyrsijöille+kans+http://www.tierranlemmikkipuoti.fi/product/361/joulukalenteri-kanille-tai-jyrsijalleJa+hevosillehttps://hipposport.fi/JR+Farm+hevosen+joulukalenteri?_tu=41765Koskas+sulla+muuten+alkoi+se+loma?+Lähetkö+sä+sitten+heti+reissuun?+Aattelin+vaan.+Tarttee+varmaan+pistää+tänne+palstoillekin+joulurauha,+eiks+juu?+😉+Tai+ei+sun+tartte+mutta+ite+aattelin+hiljentyä+joulun+pyhinä.+Mut+niinhän+mä+oon+aatellut+monta+kertaa+aiemminkin,+siis+hiljentyä.+Jaha,+kello+tikittää+eteenpäin+kun+ei+taaksepäinkään+pääse.+Lähen+aamukahvin+keittoon,+se+on+näet+vielä+juomatta.+*Aamuhali*💕Ja+lentosuukkoja+sulle+Helmiina+muruseni++😘😘
  5. Moikka+Helmiina+muruseni+💕Ai+sä+laitoit+vähän+niinku+savolaisittain,+että+Eliviira+😁+😉Mun+suunnitelmiin+tuli+päivällä+muutosta.+Mutta+illan+suunnitelmat+piti.+Otti+ja+laitto+vähän+kierrosta+tuon+bruneten+bongauksen+jälkeen+mutta+nyt+on+jo+syke+ja+hengitys+tasaantunut.+Tiiätkö,+nyt+kun+mä+mietin+jälkeenpäin,+niin+mulla+meni+jotenkin+vähän+ohi+se+hetki+bruneten+kans.+Mä+kai+jotenkin+säikähdin+ja+lamaannuin,+kun+oli+niin+kaunis+näky.+Tai+jotain+outoa+siinä+tapahtu.+Olin+myös+silleen+aika+omituisen+"virallinen"+mitä+en+normisti+yleensä+oo,+ees+töissä.+Ja+nyt+kun+mä+mietin,+niin+se+taisin+olla+mä+joka+siinä+enemmän+oli+äänessä.+Brunette+sanoi+varmaan+moi+ja+pari+kertaa+joo+😁+Saattoi+myös+sanoa+ok+tai+ai.+Mut+en+mä+nyt+ihan+varma+asiasta+ole.+Sillä+hetkellä,+kun+mä+tein+lähtöä+hänen+huoneestaan,+niin+tunsin+kuinka+puna+alkoi+kohota+mun+poskille.+Mutta+ehkei+brunette+ehtinyt+sitä+hokata.+Varmaa+kuitenkin+on,+että+kyllä+mä+häneen+pihkassa+olen+ja+pahasti+🙄Sun+joululahjalistasi+(tuolla+ed+ketjussa)+oli+kyllä+eriveto+😀+Mä+en+vaan+tajua+mistä+niin+päättelit,+että+olisin+"immateriaalisten+halujen+ekspertta"+Vaikka+oikeassa+sinällään+olet,+että+kyllä+mulla+olisi+paljonkin+haluja+ainakin+brunetteen+liittyen+😄+Ne+jäänevät+haaveiluiksi+kaikki.+Mutta+mulle+ois+oikeastaan+ihan+sama+mitä+yhteistä+toimintaa+hän+ehdottaisi.+Olisin+taatusti+avoin+ehdotuksille+tai+useammillekin+😂Mun+mielestä+nuo+sun+suunnitelmasi+liittyen+siihen,+mitä+haluaisit+Ihanan+Naisen+kanssa+tehdä,+on+oikein+mukavia+ja+söpöjä+😊+Ja+nehän+on+kuitenkin+ehdotuksia+eikä+sellaisia+pakottavia,+että+en+mä+niissä+mitään+negaa+näe.+Mä+oon+miettinyt+nyt+myös+sitä,+että+kuinka+brunette+reagoisi+jos+saisi+tietää+mun+tuntemuksistani+häntä+kohtaan.+Meillä+on+töissä+puhuttu+jonkin+verran+tuosta+"Metoo"+-jutusta+ja+siitä,+mikä+on+työpaikkakiusaamista,+(seksuaalista)häirintää+tai+epäasiallista+käytöstä.+Ei+mulla+ole+aikomusta+tunteistani+kertoa+mutta+mietin+silti,+että+olisiko+tunteista+kertominen+jotain+edellä+mainituista+siis+esim.+epäasiallista+käytöstä.+Sulle+on+pukannut+taas+joka+ketjuun+kaikenlaisia+mielenkiintoisia+kommentteja+ja+kysymyksiä+😂😁+Miks+sä+et+oo+vastannut+niihin?+Ymmärrät+kyllä+jos+et+kaikkiin+vastaa.+En+mäkään+oo+kaikkiin+vastannut+eli+vakihuutelijan+jutut+sivuutan+tätä+nykyä+täysin.+Mutta+eipä+mulle+muita+oikeastaan+tulekaan+kun+sun+ja+em.+viestejä+😁+Toisaalta+sä+kyllä+riität+mulle+hyvin+Helmiinani,+en+tartte+vältsisti+muita+😁😘Nyt+mä+meen+duunaan+(en+aina+viitti+laittaa+että+hommaan,+ettet+kyllästy+😁😁)+Tsemppiä+puuhiisi+ja+kauniita+unia+ensi+yöksi+💋💋💋💕💕💕💕