Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Kauhee+kun+sä+oot+nopee+😂+Mä+ilmoittaudun+sitten+lukemaan+sen+kirjan+seuraavien+joukossa.+Mut+en+arvostele,+kun+mulla+ei+ole+varaa+arvostella,+enkä+halua.+Öitä+muruseni+❤️
  2. Moro!+Kuis+sä+oot+pärjäillyt?+Aattelin+vaankun+oot+ollu+niin+liekeissä+🔥+koko+yön,+ettei+unikaan+tullu.+Mä+nukuin+ihan+kohtalaisesti.+En+mä+kivoihin+juttuihin+ihan+heti+kyllästy+vaik+oiski+toistoo+😉Tylsiin+hommiin+mä+kyllästyn+alta+aikayksikön+eli+alta+sekunnin+(niinku+säki).+Mun+suhde+alkoholiin+on+ihan+mallillaan.+Paremmalla+mallilla+kuin+suhde+mieheen+mutta+huonommalla+kuin+suhde+jälkikasvuun.+Suhteessa+mieheen+mä+en+anna+(vaik+pari+krt+on+mielessä+käyny+pahimpien+kierroksien+aikana)+mut+pullosta+otan+sillon+ja+tällön.+Enkä+sylje+lasiin+jos+tarjotaan.+Oluesta+tykkään,+erityisesti+tummista+versioista.+Mä+tykkään+muutamassa+muussakin+asiassa+enemmän+tummasta.+Siideristä+en+niin+välitä+mutta+juon+kyllä+jos+pakko+on.+Viineistä+tykkään+kans,+eritoten+punasesta.Mun+mielestä+ois+kiva+törmätä+brunetteen+melkein+missä+vaan.+Mistelin+alla+sopis+hyvin.+Mä+oon+aatellut,+että+vaikka+en+haluais+jäädä+jumiin+esim.+hissiin+niin+bruneten+kans+voisin+kyllä+hetken+sellasessakin+jumittaa.+Tietty+mieluiten+silleen+ettei+kummallakaan+olis++🚾+hätä+ja+ois+eväät+mukana.+Miltä+susta+tuntuisi+tuollainen+ajatus?+😁+Vai+onko+sulla+siihen+liittyviä+kammoja?+Sullahan+on+tiukat+kalenterit+🙄+Hokasin+vaan+tuolta+toisesta+viestistä.+Mulla+on+nyt+ollu+aikaa+enemmän,+kun+harrasteet+alkaa+jo+kohta+olla+kaikki+tauolla.+Mä+muuten+meinasin+alottaa+uuden+liikunnallisen+jutskan+tammikuussa.+Ilmoittautumista+vajaa+😁+Vähän+vielä+mietityttää,+kun+sitten+on+yhtä+arkipäivää+vaille+kaik+päivät+täys.+Joulun+aikaan+mulla+on+muutaman+päivä+vapaa.+Enempikin+kelpais+mutta+ei+järjestynyt+😑Nyt+mä+meen+hommiin+😘💥
  3. Iltapäivää!+Ou+jee.+Mä+olen+joskus+ite+sellanen+sähläri,+että+mun+kans+ei+toista+samanlaista+mahtus,+siis+samaan+kämppään+samaan+aikaan.+Eikä+kauppaan,+ku+hyllyt+huutaa+"mie+romahan"+jo+sillon+ku+oon+itekseen.+En+mä+tarkottanu+ollenkaan+niitä+linkkien+takaa+avautuvia+juttuja+vaikka+tykkään+niistäkin.+Mä+tarkoitin+näitä+💋😘👄+koska+mun+mielestä+ne+vaan+näyttää+kivemmalta,+kuin+esim.+pusipus+tai+suukko,+vaik+eihän+nuo+kuvamuotoisetkaan+tietty+aitoja+korvaa.+Mulla+on+ollut+nyt+silleen+hankala+päivä.+Mä+heräsin+keskellä+yötä,+kesken+sellasen+unen.+Tiedät+ehkä+mitä+tarkoitan+😅+Oon+ehkä+kertonut+ennenkin,+että+silleen+kesken+kaiken+on+tylsä+herätä.+No+onneks+mä+nukahdin+nopeasti+uudelleen.+Aina+en+nukahda.+Mutta+niiden+ajatusten+kanssa+on+sitten++paljolti+tämä+päivä+menny.+Vaihdan+siis+varmaan+Matin+Maijaan+minäkin.+Ei+sovi+mulle+tollaset+hiekat+😑+Tuli+just+mieleen,+että+mä+en+muistaakseni+ole+koskaan+nähnyt+sexi-unta+naisesta.+Siis+en+ole+peuhannut+naisten+kans+silleen,+edes+unissani.+Ainoastaan+sellaisia+😘+juttuja+oon+muutaman+kerran+nähnyt.+Eli+mä+siis+hommaan+unissani+vain+miesten+kanssa.+Muistelen,+että+sä+et+nähnyt+ollenkaan+tuon+sortin+unia,+oliks+se+niin?+Vähän+jo+pelottaa+ens+yö,+että+mitä+sieltä+tällä+kertaa+tulee+🙄+Kiitos+runsaasta+suukkosatsista,+vaikkakin+mä+olen+sitä+mieltä,+että+laatu+korvaa+niissäkin+määrän.+Ja+joo,+mua+on+hankala+miellyttää+😁😁+Pitäisköhän+mun+kans+kuvitella+brunette+eteiseen+tai+ehkä+makkariin.+*RUTISTUS+*💕+ja+ilta😘😘😘
  4. Kuules+neito+kaunoinen.+Mä+oon+tehny+sellasen+huomion,+että+nuo+sun+suukkosi+ynnämuut+ei+oo+enää+sellasessa++foto-muodossa+ja+nyt+mä+tarkoitan+privahommia,+mitkä+nekin+oli+aika+nihkeitä+jossain+kohtaa+🙄+Että+onko+sulla+laite+vaihtunu+vai+onko+sulta+näppäimet+kadoksissa?+Kuten+tiiät+mä+oon+tosi+tarkka+noissa+määrättyjen+asioiden+lukumäärissä.+Sen+lisäksi+mä+olen+myös+tarkka+siinä+kuin+ne+tulee+😁+Jos+et+voi+laittaa+kuvamuodossa,+niin+voitko+huomioida+sen,+että+mä+en+puhu+ruåttii+eli+voitko+panna+halit+sun+muut+ihan+suameks+tai+jos+et+voi,+niin+paa+sitte+savoks,+sitä+mä+puhun+(auttavasti).+Mikä+hitto+on+muuten+natinati?!+Mulla+ei+tuu+mieleen+kuin+natiseva+hetekka.+Ja+mä+muistelen,+että+sun+sängyssä+oli+joku+ongelma+mutten+muista+mikä.+Aattelin+vaan,+että+tuskin+sä+mitään+sänkyhommia+mulle+vihjailit+vaik+himot+päällä+oliki+😁+Vaikka+me+nyt+tuttuja+jo+sillä+tavalla+ollaankin+ja+ehdottelinhan+mäkin+sulle+niitä+numeroita,+niin+joku+roti+sentään.+Ja+saako+tähän+kohtaan+sen+yhen+sanan+ja+ei-lehtipuun-oksia.+En+uskalla+laittaa+ku+lähtee+muuten+koko+viesti.+Mun+mielestä+olis+kiva+jos+joku+muu+hoitais+mun+viherkasveja.+Mä+näet+tykkään+niistä+mutta+oon+surkea+niiden+hoidossa.+Eli+mullakin+vaihtuu+ainakin+jotkut+tiuhaan,+kun+edelliset+kuolee.+Tällä+hetkellä+mulla+ei+kyllä+oo+kuin+yks..+Menipä+synkäks.+Sori.+Mun+mielialakin+on+edelleen+aika+synkkä+😑+joten+paree,+etten+tätä+rustausta+nyt+jatka.+Meen+hommaan+liveen+😘
  5. Se+o+moro+muru+💕+Mun+fiilis+ei+oo+parantunut+oikeestaan+paljonkaan+😑+Mutta+kiitos+tsempistä+ja+halikeijuista+💕Mä+mietin+ja+pohdin+kaikkea+hölmöä,+heti+kun+pysähdyn+tai+pitäis+nukkua.+Kai+tää+sitten+on+sitä+"ajattelen+siis+olen"+hommaa,+mistä+sulle+aiemmin+kerroin+(muttet+varmaan+muista+😏).+Siis+silleen,+että+mun+on+ajateltava+koko+ajan,+kun+muuten+en+tiiä+oonko.+Joskus+kyllä+tuntuu,+että+pitäs+ajatella+enemmänkin.+Ainakin+ennenkuin+sanoo+(tai+kirjoittaa).+Eilen+kun+aukaisin+töllön,+niin+siellä+oli+meneillään+Heikoin+lenkki+-ohjelma.+Siinä+oli+just+heikoimman+lenkin+poisäänestys-tilanne+päällä.+Jäljellä+oli+kuusi+kilpailijaa,+kolme+miestä+ja+kolme+naista.+Pelistä+äänestettiin+pois+(kahden+miehen+yhden+naisen+äänellä)+Kaisa.+Em.+kertoi+tämän+jälkeen+omissa+loppukommenteissaan,+että+kaikki+pelin+naiset+olivat+tehneet+keskenään+sopimuksen,+että+miehet+äänestetään+(aakkosjärjestyksessä)+pelistä+pois.+No+eihän+se+sopimus+siis+sitten+pitänyt+ja+Kaisa+totesi,+että+naiset+petti+ja+että+niinhän+se+vanha+sananlaskukin+sanoo+että+"nainen+on+naiselle+susi"+🐺No+nainen+ton+eilisen+jakson+sitten+kuitenkin+lopulta+voitti.+Muttei+se+"susi"+vaan+se+toinen+nainen,+hyvä+niin+😏+Tota+susi+hommaa+mä+sitten+jäin+miettimään+😑+että+onks+se+niin.+Ja+sitten+mietin+sitä,+olisko+parisuhde+naisen+kanssa+vaikeampi+kuin+miehen+kanssa.+Mulla+kun+ei+ole+kokemusta+ensin+mainitusta.+No+ehkä+en+mieti+asiaa+enää+enempää,+ainakaan+just+nyt+tai+näinä+aikoina.+Tsemppiä+sulle+himojesi+kanssa+😄Kauniita+ensi+yöksi+💋Oot+ihuna!+Ps.+Tääl+ei+himot+vaivaa+mut+uni+alkaa+painaaPPS.+Mitä+sä+söisit+jos+voisit?+Mä+olen+syönyt+tänään+paljonkin+kun+oon+voinut
  6. Moi+Ihmismielinen!+Kirjoitit+toisen+ihmisen+yksityisyyden+kunnioittamisesta+ja+siitä,+että+jos+ei+ole+rohkeutta+sanoa+ihastukselleen+"päin+naamaa"+tunteitaan,+niin+ei+pitäisi+myöskään+olla+rohkeutta+anonyyminä+huuteluun+(palstoilla).+Ensin+mainitusta+olen+kanssasi+samaa+mieltä.+Mun+mielestä+täällä+palstoilla+ei+kuitenkaan+ole+kukaan+(no+kaikkia+viestejä+en+tietenkään+ole+lukenut)+kertonut+kenestäkään+kovinkaan+yksityiskohtaisesti.+Tietysti+aina+on+se+mahdollisuus,+että+joku+(tai+jonkun+lähikamut)+täällä+tunnistaa,+kun+tapahtuneista+tilanteista+paljon+kertoo.+Mä+itseasiassa+"syyllistyin"+muinoin+palavan+työpaikkaihastukseni+kohdalla+kertomaan+asioita+aika+yksityiskohtaisesti.+Sillä+tavoin,+että+jos+ihastukseni+olisi+tänne+palstalle+eksynyt+ja+kirjoitukseni+nähnyt+niin+olisi+saattanut+itsensä+tunnistaa.Tuosta+toisesta+kirjoittamastasi+asiasta+mä+aattelen+aika+eri+tavalla.+Mulle+tää+palsta+on+ainakin+ollut+sellainen+tunteiden+purkupaikka.Toivottavasti+et+nyt+pahastu+mutta+mun+mielestä+sun+kommentointisi+tuolla+toisessa+ketjussa+oli+myös+hieman+hyökkäävää.+Ja+ketjuhan+oli+tarkoitettu+kauniille+ajatuksille+😉+Mutta+ehkä+se+olin+vain+mä+joka+niin+koin.+Mulla+on+näet+vähän+herkkä+nahka+😏+Olen+muuten+aika+varma,+että+myös+tämä+mun+"tyylini"+koetaan+täällä+vähän+semmoisena+ja+tämmöisenä.+Ainakin+siitä+on+jonkin+verran+viitteitä.+Sulla+on+kuitenkin+mun+mielestä+tosi+kauniita+ajatuksia+ja+osaat+kirjoittaa+ne+hyvin.+Toivottavasti+myös+joskus+sanot+ne+ihastuksellesi.+Mutta+joo,+en+mä+sun+kommenttejasi+enää+mieti.+Oon+ehtinyt+miettiä+jo+paljon+muuta+tässä+välillä+😉Mukavaa+iltaa+tai+hyvää+yötä!
  7. Kauniita+sanoja+💕Erityisesti+mua+kosketti+kohta+"Katse jota+odottaa+ja+jota+pelkää,+koska+se+tuntuu+vievän+aina+vaan+syvemmälle..."Tuo+tunne+on+mullekin+tuttu.+Kiitos+kun+jaoit+ajatuksesi+❤️
  8. No+kukkuu+sinnekin+😁Ootkohan+sä+jo+se+pyjama+päällä+siellä+peittos+alla+myttyrässä.+Mä+oon+peiton+alla+mutten+myttyrässä+enkä+pyjama+päällä+😄+Joskus+mä+nukun+yöpaita+päällä+mutta+harvemmin.+Sanottakoon+näin,+että+mä+en+poissulje+ufoja+tai+maapallon+ulkopuolista+kehittynyttä+elämää+vaik+nähnyt+en+em.+ookkaa+😁+Pidän+siis+mahdollisena+mut+en+liioin+pohdi+onko+vai+ei.+Ja+nou+nou.+Mä+en+ikipäivänä+ois+menny+bruneten+luo+nenä+valuen+tai+aivastusta+pidätellen..+Saattaa+mun+nenäni+vähän+tosin+punoittaa+mutta+aattelin,+ettei+se+haittaa,+kun+on+kuitenkin+sama+väri+poskissa.No+joo.+Eilinen+asento+ja+lepo+++vitamiinit,+hivenaineet,+inkivääri+ja+lämmin+mustaherukkamehu+(josta+muuten+tykkään+paljon)+nähtävästi+auttoivat,+koska+tänään+on+olo+ollut+kutakuinkin+ok.+Nukuin+kans+viime+yönä+hyvät+ja+pitkät+unet+(pillerillä+tosin).+Odotettavissa+on,+että+tää+yö+menee+ihan+toisin.+Harvemmin+on+kahta+hyvin+nukuttua+yötä+peräkkäin.+Pilleriäkään+ei+viitti+kovin+usein+ottaa+😑Brunettea+en+tahdo+täällä+tarkemmin+kuvailla,+eli+oikein+arvasit+😏+Mä+olen+elämän+varrella+ihastunut+ulkonäöllisesti+aika+erilaisiin+tyyppeihin.+Enemmän+näitä+mun+ihastuksiani+on+yhdistäneet+ei-ulkonäölliset+asiat.+Muun+muassa+huumorintajuisuus+ja+ystävällisyys.+Jollain+tavalla+brunette+on+ehkä+tässä+kohtaa+poikkeus.+En+näet+tunne+häntä+sillä+tavalla+kovinkaan+hyvin.+Mutta+arvelen,+että+hän+on+aika+mukava+tyyppi.+Hänessä+ihastuin+ihanaan+hymyyn+ja+kauniisiin+silmiin+(katseeseen).+Hyvää+yötä+❤️+😘😘😘