Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Jaha+😂
  2. Iltaa!+Eipä+ollut+erityisen+onnekas+päivä.+Sillä+niinhän+siinä+kävi,+etten+tänäänkään+nähnyt+hymyilevää+brunettea+🙁+Aika+tylsä+fiilis+on+siis+ollut.+Todennäköisesti+ei+nähdä+enää,+ainakaan+tällä+viikolla.+Harmittaa+🙄+🙁Mitenkäs+sun+päiväsi+on+mennyt?+Onko+Onko+se+ollut+onnekas?+Sä+olit+taas+näköjään+kukkunut+täällä+palstoilla+omituiseen+kellonaikaan,+joten+liekö+oot+nyt+nukkunut+nyt+koko+päivän+😊+Hiljainen+oot+ainakin+ollu.+Pitäisköhän+mun+myös+koittaa+jos+saisin+merkit+loppumaan+😀+Saattaa+kyllä+olla+liian+iso+haaste+meikäläiselle.+Kirjoitan+näitä+viestejä+näet+aina+kännykällä.+Musta+kuitenkin+tuntuu+siltä,+että+mun+kirjoitustekniikka+on+parantunut+tässä+ajan+kuluessa.+Kännykkä+myös+arvailee+mun+kirjoitukset+nykyään+huomattavasti+paremmin+kuin+aiemmin.+Joskus+se+kyllä+tarjoilee+aika+omituisia+sanoja+eli+tarkistettava+on.+Mutta+sanoisin,+että+mun+kirjoitusvauhti+alkaa+olla+ihan+kohtaisen+ok.+Joku+teini+voisi+tietysti+olla+asiasta+hieman+eri+mieltä+😁+Olen+näet+todennut+(vierestä+katsoen),+että+tosi+vikkelään+nuo+nuoremmat+näpyttävät.+Ei+mulla+taida+olla+siinä+hommassa+mitään+jakoa. Mulla+on+kans+kaikenlaisia+kuivia+kausia.+Harvemmin+mulla+kyllä+on+kuivaa+tunnepuolella.+Yleensä+mulla+on+kaikenlaista+tunnetta+ja+niin+paljon,+että+niistä+riittäisi+toisillekin+jaettavaksi.+Ihastustunne-puolella+niitä+kuivia+kausia+kyllä+toisinaan+on.+Mutta+ne+kuivuudet+ei+(nykyään)+yleensä+kestä+kovin+pitkään.+Mulla+on+myös+kuivan+huumorin+kausia.+Mä+en+myöskään+muista+juoda.+Ja+siitä+mua+on+huomauttanut+kerran+lääkärikin+🙄+Kahvia+muistan+kyllä+juoda+mutten+vettä.+Oon+yrittänyt+kokeilla+erilaisia+konsteja.+Mulla+on+ollut+vesipulloa+yöpöydällä+ja+työpöydällä.+Niiltä+ne+useimmiten+löytyy+täysinä+tai+lähes+täysinä+aamun+valjetessa+tai+työpäivän+päättyessä.+Oon+testannut+sitäkin,+että+juon+aina+kun+kävelen+vesihanan+ohi.+Mutta+mä+olen+useimmiten+unohtanut+sen+ohjeen+jo+silloin,+kun+ensimmäisen+kerran+hanan+ohitan.+Mulla+ei+siis+ole+järin+hyvä+muisti.+Sellaiset+asiat+mä+tietenkin+muistan,+jotka+haluaisin+unohtaa.+Ja+sitten+toisinpäin+sama+homma.+Muistatko+sä+juoda+riittävästi?+Entä+onko+sulla+hyvä+muisti?+Jostain+mä+muistan+😉+muuten+lukeneeni+tai+kuulleeni,+että+pitäis+juoda+riittävästi+vettä+jotta+järki+kulkisi.+Ilmankos+mulla+ei+kulje.+Mä+ehdin+jo+vähän+ihmetellä,+että+mikäs+nyt+kun+ei+Ihanan+Naisen+yksityisketjuun+ilmestynyt+suukkoja+eikä+muutakaan+pariin+päivään.+Mutta+tänään+mä+huomasin,+että+olithan+sä+sitten+eilen+taas+siellä+mummeliasi+suukotellut+😊+Ja+näköjään+sulle+oli+myös+kysymystä+sinne+(ihailijaltasi)+tullut.+Olisi+kiva+jos+"tyyppi"+kirjoittelisi+sulle+vähän+pitemminkin.+Jaaritella+ei+tietty+tartte+mutta+ehkä+hieman+monisanaisempi+voisi+olla+😉Mä+mietin,+että+miltä+susta+nyt+oikein+tuntuu,+siis+sillä+tunnepuolen+kuivalla+puolella?+Kun+laitoit,+että+oot+nyt+epävarma+siitä,+voitko+sittenkään+olla+naisista(kin)+tykkäävä+nainen.+Hävettääkö+tai+häiritseekö+sua+jotenkin+se+asia?+Haluaisitko+olla+hetero+ja+ihastua+vain+miehiin?+Vai+pohditko+siksi,+että+ihastuminen+naiseen+on+sulle+kuitenkin+aika+uusi+juttu?+Vai+mikä+tuossa+oli+jutun+juoni?+Vai+oliko+siinä+juonta?+Kyllä+mäkin+näitä+ihastumisiani+mietin.+Mutta+en+mä+enää+epäile+omaa+suuntautumistani.+Olen+jo+niin+monta+kertaa+ihastunut+samaan+sukupuoleen,+että+eiköhän+se+ole+jo+selvä+homma.+Edelleenkään+en+kyllä+tiedä+voisinko+mä+mennä+kenenkään+naisen+kanssa+halailua+tai+pussailua+pidemmälle.+Tai+edes+siihen+pussailuun+vaikka+kertaalleen+olenkin+jo+naista+pussannut+😌Turha+mun+noita+asioita+oikeastaan+on+pohtia.Nyt+mä+meen+hetkeksi+kattomaan+töllöä.+Kauniita+unia+sulle+muruseni+💕+Ja+tietysti+Unipusuja+😘+😘+😘+++raisu+rutistus.Tykkään+sust+❤️❤️❤️❤️❤️Ps.+Ei+loppunu+merkit+😏
  3. No+moimoi+💕Oho,+oletpas+tiukkis+tänään.+Kiitos+suukoista+kuitenkin+😏+Toisaalta+ei+kai+ne+sydämet+ja+nuolipyssyt+sun+päässäs+voikaan+nyt+pyöriä,+kun+ne+on+täällä+mun+päässä.+Mutta+eiköhän+ne+pikapuoliin+löydä+sinnekin+päähän.Jaha,+nyt+ei+voi+vissiin+kirjottaa+oikein+mitään,+kun+jokainen+sana+ja+lause+tahtoo+saada+mun+päässä+tällä+hetkellä+oudon+merkityksen+😌+Eli+tautia+pukkaa,+kiitosta+vaan.+En+selittele+enempää.+Joo,+ja+mä+olen+silleen+tasapuolinen,+että+käytän+sekä+vastaa+että+vihtaa.+Silleen+ei+tuu+riitaa+kumpi+on+oikee.+Mun+juuret+on+hitusen+lähempänä+itää+kuin+länttä.+Mutta+mä+olen+asunut+jo+kauan+etelässä+eli+kaiketi+jo+juurtunut+tänne.+Etkös+säkin+ollut+jostain+muualta+kotoisin?+Olit+sä,+kyllä+mä+muistan😉+Joskus+on+fiilis,+että+onko+sitä+mistään+kotoisin.Kiva+että+meidän+maut+kohtaa+ainakin+joiltain+osin.+Uskoisin+siis,+että+Silvoplee+visiitti+ei+jää+sullakaan+yhteen+kertaan.+Kunhan+nyt+sen+ekan+kerran+sinne+meet.+Mut+jos+käy+niin,+ettet+tykkää,+niin+en+ota+vastuuta.+Ja+mä+tykkään+silti.+Niinkuin+sustakin+😍+vaik+sä+et+tykkäis.+Suukkoja+💋💋💋💋Ps.+Paa+hikinauha+päähän+ja+ota+sunnuntaikäppäily.+Molempi+parempi
  4. Moikka+muru+♥+Nukuin+kohtalaisesti.+Mä+vähän+ihmettelin+tuota+sun+viestisi+aloitusta.+Siis+pidätkö+sä+mua+jotenki+armottomana?+Vai+mitä+tuolla+tarkoitit?+Kyllä+mä+aattelen+niin,+että+armollinen+pitää+olla,+muille+ja+itselleen.+Ainakin+yleensä.+Sulla+on+muuten+jännä+taktiikka.+Siis+kun+paat+jo+yöllä+aamuviestiä+😁+Ei+sun+tartte+mun+takia+öitäs+sentään+valvoa.+Paat+aamuisin,+sitten+kun+oot+kunnolla+heränny+😉+Mä+en+oo+ehkä+vieläkään.+Mulla+on+muutama+ruokaan+liittyvä+rajoite+mutta+ei+ne+mua+liioin+haittaa.+En+mä+vegaani+ole,+enkä+kasvissyöjä.+Olen+kai+siis+minäkin+ns.+sekasyöjä.+Joskus+myös+sekosyöjä+tai+siltä+se+ainakin+tuntuu.+Luomua+mä+suosin,+ruuassakin+😉+Ruisleivästä+tykkään.++Erityisen+hyvää+on+jonkin+savolaisen+firman+ruisleipä+mutta+en+muista+nyt+nimeä+tarkemmin.+Ruisleivän+lisäksi+tykkään+kyllä+paljon+myös+tuoreista+sämpylöistä+ja+juuri+uunista+tulleesta+patongista.+Kasvisruuista+tykkään+myös+mutten+oikein+niiden+tekoa+hallitse.+Kasvissosekeittoja+teen+joskus,+kun+ne+on+aika+yksinkertaisia.+Kasvispainotteisesti+mielelläni+söisin+jos+joku+osaava+tekis.+Ootko+sä+käynyt+koskaan+syömässä+Silvopleessa?+Mä+oon+muutaman+kerran+käynyt+ja+voin+kyllä+suositella,+mikäli+et+ole+käynyt.+Mä+kävisin+siellä+varmasti+useammin+(esim.+ruokatunnilla+lounaalla)+jos+työ-+tai+asuinpaikka+olisi+lähempänä+kyseistä+paikkaa.+Mun+yks+lemppari+siellä+on+tämähttps://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/698205/Himoittu+omena-sipuli+18.9.2016+Kasvisruuan+lisäksi+tykkään+erityisen+paljon+kaikesta,+mikä+on+tehty+grillissä,+mieluiten+tietysti+hiiligrillissä.+Nuotiomakkara+sinapilla+on+myös+mun+makuun+😊+Siihen+jos+vielä+saa+pannukahvit+jälkkäriksi+(muurinpohjalettujen+kanssa++)+niin+eipä+siitä+elämä+enää+paljon+parane.+Tai+paranee+se+jos+sen+jälkeen+voisi+ihastuksensa/rakkaansa+kanssa+hetken+vain+olla+ja+köllötellä,+välissä+hieman+pusutella+ja+ehkä,+jos+oikein+villiksi+menee+myös+rakastella+😅+Päivän+päätteeksi+jos+voisi+vielä+hypätä/juosta+järveen,+saunoa+kovissa+löylyissä,+vihtoa+vastalla,+välissä+suudella,+toista+himoita,+juosta+taas+järveen,+pestä+selkää+ja+lisää+vihtoa.+Nukkumatin+saapuessa+saisi+nukahtaa+rakkaansa+viereen.+Kutakuinkin+tuollaisista+aineksista+ois+mun+yhdenlainen+lempparipäivä+tehty.+Pahoittelen,+että+mopedi+lähti+tällä+kertaa+mulla+hieman+käsistä+😁+Sä+oot+varmaankin+tartuttanut+muhun+taas+jonkin+taudin+😌💋+🔥+💋+🔥+tulisia+suukkoja+💋+🔥💋🔥+ja+hellä+halaus