Äänestääks kaikki nyt saara ihgu aaltoo

ihguuuuuu

sitä paksupohkeista kermavaahtoo joka itkupotkuraivareilla pääsi nyt unelmiensa euroviisusiin.

10

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvänäköinen

Paksupohkeista?? Usein käynti optikolla auttaa. Miten ihmeessä joku voi sanoa Saaraa paksupohkeiseksi?

• Eiköhän homokulttuurin edustajat omissa kisoissaan osaa päättää kuka on sopivin.

• the.winner.takes.it.all

Tietysti. Miksi edes kysyt noin itsestäänselvyyksiä?

Mä ja mun kaikki homo-, lesbo- ja heterokaverit äänestetään kaikkia kolmea kappaletta ainakin tuhatkymmenen kertaa, ku Saara on vaan niin ihanan positiivinen ja iloa ja onnea pulppuava luonnonlapsi, supermahtava laulaja ja todellinen suomalainen Tähti.

Toivottavasti on mukana myös tulevalla Vain Elämää -kaudella, kun näitä SINUN Hanki Vain Elämä -itqupotquraivareita aina kun Saara mainitaan (missä s24-palstalla vaan) on aina niin ihqui lugee :P

• aaaaargghhh

Ensimmäinen suomessa kaapista tullut valtavan suuri tähti..

• soritunteenpurkauksesta

Onhan Saara lahjakas laulaja... mutta välillä ärsyttää, kun se tekee vastoinkäymisistään niin valtavan numeron. Ihan kuin kukaan muu ei ikinä olis joutunu kärsimään päästäkseen huipulle. Esim. ennen britten X-factoria oli jo menestynyt maailmalla hyvin, mm. Kiinassa asti, eikä saanut Suomessakaan sen huonompaa vastaanottoa kuin muut huipulle yrittävät, valittaa vaan muita enemmän.

Silti kaikki siihenastinen tunnustus oli kuin pölynä kadonnutta, kun kilpaili Briteissä. Tyyliin: "Tää on mun ainut loistava mahdollisuus menestyä, ilman tätä mulla ei oo mitään!!""Suomessa vaan mua syrjitään ku oon vähemmistöä!" (ja pah, suhun ärsyynnytään, kun oot marttyyri)... Tosi ärsyttävää, kun ottaa huomioon että mitä kaikkea muut huipulle tähtäävät joutuvat kokemaan Suomessa, saati kansainvälisillä markkinoilla.

Ei Saara ole mikään poikkeustapaus, hän vaan on herännyt musiikkiteollisuuden todellisuuteen kuten jokainen muukin sinne yrittävä ajallaan. Maailmassa on valtava määrä lahjakkaita laulajia, jotka eivät ikinä pääse lähellekään huippua. Jos haluaa menestyä niin on oltava valmis kohtaamaan vastoinkäymisiä. Siinä ei kysellä että mitä haluat, muutenhan jokainen Idols-karsinnassakin haluava pääsisi jatkoon ja jokainen laulutaitoinen saisi levytyssopimuksen.

• miksipitäs

No en takuulla äänestä.
      Ja euroviisuja en muutenkaan seuraa.

• StupidQuestion

Tietysti! Nyt ei jää finaalipaikka ainakaan artistista kiinni. Toivottavasti saadaan h-hetken koittaessa tieto myös siitä, millaisella volyymilla kansa on liikkeellä.

• näinluulen

Kansa ei taida oikein enää digata tästä ikäneidosta.

• Sitten varsinaisissa kisoissa Felaand, zeroo puääng.

• Nyt oli pakko taas hypätä raja-aitojen yli. Mutta lupaan poistua yhtä nopeasti kuin saavuin 😉
      Mun oli vain pakko tulla sanomaan sulle, että aika rumasti puhut ihanasta tyypistä. Saara on mun yksi ehdoton suosikki. Laulajana ja muutenkin 😉 Mun mielestä on tosi hieno homma, että Saara edustaa SUOMEA viisuissa. Toivon todella, että saataisiin vielä hyvä biisi Saaran esitettäväksi. Se homma on toisten käsissä. Nyt poistun. Mukavaa päivää 😊

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4240
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2425
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2403
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      98
      2156
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1915
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1568
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76
      1341
    Aihe