Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaha+😁+😂+Mä+palailen+huomenissa.+Googlailin+ja+tutkin+juttuja+mut+nyt+on+mentävä+vaakaan.+😘
22.10.2017 22:47
❓❓Järkytinkö+sua+jotenkin?!!+Lentosuukkoja+😁
22.10.2017 21:47
https://youtu.be/2XKgneNdHIM
😆
22.10.2017 20:17
Moikka+😊+
En+pese+naamaani+enää+ehkä+ikinä.+
Sä+ajattelet+asioita+selkeästi+pitemmälle+kuin+mä+😉+Kirjoitustani+olen+koittanut+nyt+kehittää+minäkin,+kun+totesin,+että+kännykällä+suoraan+ketjuun+se+on+lähes+mahdotonta.+Eli+nyt+mennään+Notepadilla+ja+CopyPastella.+
Ulkona+oli+viileää.+Pipo+ja+hanskat+keli.+Eipä+tuo+viileys+kuitenkaan+paljon+kierroksiin+auttanut.+Nyt+on+ne+hetket+jolloin+ei+parane+mitään+fotoja+katella+eikä+erotiikkaa+ajatella.+Menee+muuten+yöunet.+
Voin+mä+muruseni+olla+vonkaamattakin+😉+ei+se+mun+live-elämän+tapoihinkaan+kuulu.+En+siis+ole+mikään+konkari-vonkari+vaikka+saattaahan+se+siltäkin+paikoitellen+näyttää+tai+tuntua.+Mä+oon+aikanaan+saanut+sellaisen+neuvon,+ettei+miesten+perässä+kannata+juosta.+Kyllä+ne+hoitaa+nuo+juoksuhommat+ihan+itse.++Enkä+mä+naistenkaan+perässä+juokse.+Hyvä+kun+kävellä+jaksan.+
Nyt+tahtoo+ihastus+hiipiä+mieleen+🙄+Välillä+tuntuu,+että+sillä+saralla+alkaa+helpottaa.+Nyt+ei+tunnu.+
Pitää+lopettaa.+Kohta+alkaa+töllöstä+🌟+🌟+Pakko+katsoa,+kun+siinä+on+nyt+mukana+mun+yks+mieslemppari,+Mikael+😍
Lähetän+hellän+iltahalin+ja+yhden+kevyen+pusun+huulillesi+😘+😉+
Ps.+Mulle+ehdottivat+aikoinaan+jonkinlaista+tutkijan+duunia+ja+sitten+erästä+toista+hassuhkoa+ammattia,+jota+en+nyt+tässä+kohtaa+paljasta+😊
Todettakoon+kuitenkin,+että+kumpaakaan+ammattia+en+tätä+nykyä+harjoita.
22.10.2017 19:11
Moi!+
Mä+en+voi+kuin+ihastella+tuota+sun+"merkit+loppuu"+touhuasi+😁
Taajuuksista+en+tiedä+mutta+mulla+ei+tuo+sana+kulje+ollenkaan+sitä+tahtia+kuin+sulla.+No+mielelläni+mä+sun+juttuja+luen.+Lukeminen+onkin+mulle+silleen+helpompaa+kuin+kirjoittaminen.+Jotain+tuosta+sun+tekstistäsi+kyllä+jäi+puuttumaan+😉
No+paat+sit+seuraavaan+myös+ne+rästit.+Kuten+huomaat+kierrokset+nouseeeeeeeeee+😆
Lähen+nyt+ulkoilmaan+viilentymään.
Moro+😘
22.10.2017 17:52
Moikka+muru+♥+
Joo,+meillä+on+kotona+ihan+armeijameininki.+Mä+puhaltelen+pilliin+ja+mies+++jälkikasvu+seisoo+asennossa,+kunnes+toisin+määrään.+Joskus+mä+seisotan+niitä+aikani+kuluksi+aika+pitkäänkin.+
Mä+olen+muuten+ajatellut,+että+todennäköisesti+olisin+hakenut+armeijaan,+siis+jos+se+olisi+jo+mun+nuoruudessa+ollut+mahdollista.+Nyt+tuli+ikä+vastaan+😁+
En+mä+oikeasti+mikään+kauhea+tiukkis+tai+tyranni+ole+(ainakaan+omasta+mielestäni).+Tietyt+säännöt+ja+tavat+on+tietenkin+oltava,+itselläkin.+
Ja+tiiätkö,+meillä+pyörii+osin+samat+asiat+päässä.+Ei+mun+päässä+tietysti+Ihana+Nainen+pyöri+😉+mutta+siis+tarkoitin+noita+sun+kysymyksiäsi.+Kun+mä+juuri+meinasin+kirjoitella+(sivuten)+tuota+pilli-aihetta+mutta+en+ole+saanut+vielä+aikaiseksi.+En+tiedä+muistatko+mutta+kerran+aiemminkin+sä+kirjoitit+aiheesta,+jota+olin+juuri+itsekin+pohtinut.+
Mä+oon+siis+miettinyt+sitä+hommaa,+että+kuinka+ne+suhteet+mahdollisesti+eroaa+mies-nainen+ja+nainen-nainen+välillä+(sitäkin+sä+yhdessä+kohtaa+pohdit).+Oikeastaan+mä+mietin+sitä+silleesti,+että+mitä+itsellä+ehkä+tulisi+eteen+jos+olisin+suhteessa+naisen+kanssa.+Mä+oon+jokseenkin+aika+voimakastahtoinen.+Mun+mies+taas+on+enemmänkin+sellainen+mukautuva.+Isoimmat+päätökset+esim.+asuntoon+liittyvät+me+on+aina+tehty+yhdessä.+Jälkikasvuun+liittyvät+ja+sellaiset+pienemmät+päätökset+mä+teen+yleensä+yksin.+No+okei,+mies+päättää+autosta+😀
Mulla+on+epäilys+siitä,+etten+mä+sopisi+yhteen+hirveän+voimakastahtoisen+ihmisen+kanssa.+Aattelen+vaan,+että+saattaisi+olla+aikamoista+"sotaa"+harva+se+päivä.++No+en+mä+kyllä+sovi+yhteen+tossujenkaan+kanssa+😊+Siis+mun+mielestä+omaa+tahtoa+tarttee+kuitenkin+olla.+
Niin+sitten+mä+mietin,+että+ovatko+miehet+yleensä+suhteessa+sellaisia+mukautuvia+ja+antavatko+he+naisten+tehdä+suurimman+osan+perheeseen+liittyvistä+päätöksistä.+Ja+sitten+mietin+sitä,+miten+nuo+hommat+mahdollisesti+menisi+kahden+naisen+välillä.+No+meitä+on+niin+monenmoisia+naisia+ja+miehiäkin.+Ehkei+tuolla+kannata+enempää+päätänsä+vaivata.+
Mutta+omista+jutuista+vielä+sen+verran,+että+meillä+ei+ole+tullut+miehen+kanssa+kinaa+lomien+vietoista+kuin+tosi+harvoin.+Sen+vuoksi,+että+me+molemmat+tykätään+lomailla+samoin+tavoin.+Todistetusti+😊
Mä+en+myöskään+käy+yökerhoissa.+En+tosin+tällä+hetkellä+käy+liioin+pubeissa+tai+terasseillakaan.+Kahviloissa+toisinaan.+Nuorempana+kävin+jonkin+verran+baareissa.+Niihin+aikoihin+kun+ihastelin+pitkähiuksisia+miehiä+mun+lempparipaikka+oli+Tavastia.+Siellähän+niitä+lettejä+oli+😁+Kerran+tarttui+yksi+matkaankin,+ei+siis+letti+vaan+koko+mies.+
Kiitos+suukoista+ja+haleista.+Tässä+sulle+takaisinpäin+😘😘+ja+tiukka+hali+(takaapäin)+
Ps.+Tuo+Pinterest+homma+aukeaa+mulla+silleen,+että+siinä+näkyy+monta+juttua+samassa+niin+ei+ihan+auennut+mitä+tarkoitit.+Vai+oliko+tuo+vaan+Pinterest+mainos+😀
PPS.+Mä+oon+koittanut+valkata+sulle+mun+omalta+tykkäysalueeltani+sellaisia+vähemmän+väkeviä+tapauksia.+Siellä+mun+alueellani+on+myös+paljon+raisumpia+juttuja+😁
Tässä+kuitenkin+vielä+yksi+josta+uskoisin+sun+pitävän+(ja+tykkään+itsekin+😉).+Voi+tietysti+olla+etten+edelleenkään+osunut+oikeaan+😂
https://youtu.be/OY4bHT3nAjE
PPPS.+Mulla+on+nähtävästi+(Formuloita+sivuten)+kierrosajot+vähitellen+alkamassa++😆+Se+ei+tiedä+hyvää+mulle+eikä+sulle+😁😂
22.10.2017 14:35
Hyvää+huomenta,+
Eipä+ole+näkynyt+heteroita+tai+sit+on+niin+ujoa+porukkaa,+etteivät+tohdi+ilmoittautua+😉+Ehkä+mä+kerrankin+osuin+oikeaan.+No+kukaan+ei+menettänyt+mitään+ja+aikaa+säästyy,+kun+ei+tartte+panna+ihastusketjuja+pystyyn+😁
Eikä+näkynyt+muruseni+sun+aamun+pusulastejakaan+vaikka+kuinka+kattelin,+joka+välistä.
Eli+näillä+mennään+😎+
Tiukahko+aamurutistus+😘
Ps.+Oonko+mä+liian+vaativa?
En+tahdo+aiheuttaa+sulle+paineita+😉
22.10.2017 09:12
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘+💕❤️💕❤️
21.10.2017 22:17
Meinas+unohtua.+Tässä+sulle+unibiisi+muruseni+♥+
https://youtu.be/UdHopftQD3A
21.10.2017 22:09
Jaa+jaa,+kuinkas+pahasti+se+sun+koneesi+kaatu?+Toivottavasti+ei+tullu+alas+komeesti+ja+korkeelta.+Mä+oon+aivan+väsy.+Pitää+vissiin+aloittaa+Nukkumatin+kutsuhuuto.+Kauniita+unia+ja+unisuukkoja+😘+ihana+Höpsöliinini+❤️
21.10.2017 21:59
Ilmankos+se+on+pilke+mun+silmäkulmasta+kadonnut+😀
Sori+kun+oli+pakko+hypätä+rajojen+yli.+Toivottavasti+ei+nyt+kukaan+vetäse+mitään+nenäänsä+tai+muuallekaan.+Poistun+"oikeelle"+puolelle+😊
21.10.2017 21:48
Hyvä+homma,+ei+siis+se,+että+koneesi+kaatui+vaan+se,+että+rästit+on+nyt+hoidettu.+Eli+ei+tule+jatkotoimenpiteitä.+Ei+perintää,+eikä+ulosottoa+(miten+lie+tonkin+hoitaisin+🤔)+
Pusuja+takas+😘😘😘+😊
21.10.2017 18:58
Moi!
Ei+mulla+tapana+ole+kauheasti+huomautella+mutta+määrätyistä+asioista+huomautus+lähtee+kyllä.
Mutta+älä+huoli,+tuo+oli+siis+vain+huomautus+😊+Tosin+tiedät+varmaan,+kuinka+useamman+huomautuksen+jälkeen+käy.+Noh,+homma+menee+siis+perintään.+Tässä+tapauksessa+mulla+ei+kyllä+ole+vielä+tarkkaa+suunnitelmaa+siitä,+kuinka+sen+sitten+hoidan+😉
Sinuna+kuitenkin+ehkä+hoitaisin+nyt+pikapuoliin+nuo+rästit,+niin+ei+tartte+mun+alkaa+tarkempaa+perintäsuunnitelmaa+rustaamaan.+
Ois+tässä+näet+nyt+muutakin+tekemistä.+
Ja+juu,+ei+siinä+mitään+mä+ymmärrän+kyllä+hyvin+myös+tärkeysjärjestyksen.+Eli+ihastus+edellä.+Sun+tapauksessa+siis+Ihana+Nainen.+Eli+pidä+se+järjestys+😁
Mä+en+ehkä+viitsi+laittaa+ketjua+pystyy+ihastukselleni.+Koska+mulla+on+sellanen+kutina,+että+heterot+harvemmin+eksyy+näille+palstoille.+Jos+joku+hetero+nyt+tätä+(kuitenkin)+parhaillaan+lukee,+niin+ilmoittautua+saa.+Siinä+tapauksessa+laitan+ketjun+uudelleen+harkintaan+😁
Suukkoja++😘
21.10.2017 18:45
💕❤️💕❤️
21.10.2017 16:18
Huomenta+päivää!+
Jaha,+ne+jäi+taas+mun+iltahalit+johki+😉
Ilmankos+nukuin+aika+levottomasti.
Mukavaa+päivää+Höpsöpöksyni+❤️
21.10.2017 09:51
Moi!+
Huomasin+kirjoituksesi+ja+mulle+tuli+kauhean+surullinen+olo+siitä+🙁+Tosin+olin+apealla+mielellä+jonkin+verran+jo+valmiiksi.+Haluaisin+lähettää+sulle+haleja+ja+tsemppiä.++Toivottavasti+vielä+löydät+oman+rakkaan.+*halaus*+❤️
20.10.2017 22:47
Kerta+kiellon+päälle.+Tässä+sulle+vielä+yksi+"iloittelu"+kappale,+kun+kerran+vauhtiin+päästiin+ja+ettei+menisi+niin+synkäksi.+
https://youtu.be/rhHF2uVxCUw
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
20.10.2017 22:10
Kiitos+kultaseni+❤️
Elämässä+tulee+eteen+kaikenlaista+ja+monenmoista.+
Mulla+on+ollut+tänään+semmonen+musailta.+Kyllä+mä+normistikin+kuuntelen+paljon+musiikkia+ja+mun+musamaku+on+aika+laaja.+Helpompi+olisi+kertoa+mistä+en+tykkää.+Kuuntelin+nuo+sunkin+linkit.+
Laittelen+tähän+pari+omaa+suosikkia+😊+kuuntele+jos+jaksat.+Nämä+ei+ehkä+osu+sun+"tykkäämisalueeseen"+mutta+itse+tykkään+näistä+paljon.+Niinkuin+sustakin+muruseni+😊+
Tämä+tyyppi+teki+muhun+lähtemättömän+vaikutuksen+jo+vuosia+sitten.
Kappale+sopii+hyvin+mun+tän+hetkiseen+fiilikseen.+Voi+kun+joku+tulis+ja+rutistais.+Nyt+sille+olisi+iso+tarve+🙄
https://youtu.be/JH_cM59JY34
Tässä+toinen+taituri,+joka+on+vielä+bonuksena+kivan+näköinenkin+
https://youtu.be/aHjpOzsQ9YI
Tyypit+yhdessä+😍+
https://youtu.be/jLnL63cXmD8
Nyt+mä+lähden+varmaankin+hetkeksi+töllön+pariin+ja+sitten+nukkumaan.+Villi+perjantai+😏
Kauniita+unia+ja+Unisuukkoja+😘😘
20.10.2017 21:27
Moi+vielä!+
Nyt+viskoo+ajatukset+suuntaan+ja+toiseen.+Mulla+on+piakkoin+sellasta+liiankin+jännittävää+(eikä+ollenkaan+mukavaa)+ohjelmaa.+Se+homma+alkaa+tässä+vähitellen+vallata+mielen.+Voi+olla,+että+mitä+lähemmäksi+ajankohtaa+mennään,+sen+enemmän+ajatukset+ja+energiakin+on+siinä+kyseisessä+hommassa.+Saattaa+siis+olla,+että+musta+"kuuluu"+vähemmän.
Toivottavasti+sä+saisit+sun+hommaasi+Ihanan+Naisen+kanssa+eteenpäin.+Siis,+että+saisit+kerättyä+sitä+rohkeutta+ja+lahjan+toimituksen+tehtyä+😊
Kuten+arvelitkin,+niin+kyllä+mä+olen+hengessä+mukana.+Ja+koitan+lähetellä+sulle+virtuaalina+tsemppiä+ja+rohkeutta+😉
Palailen+taas.+Moro+muru+♥
20.10.2017 11:14
Huomenta+päivää!+
Tässä+sulle+hieman+menevämpi+kappale,+niin+lähtee+päivä+kunnolla+käyntiin+😁
https://m.youtube.com/watch?v=aPEhQugz-Ew
Halirutistus+(supertiukka)
Ps.+Sulle+näytti+tulleen+taas+salaperäistä+kiitosta+yksityiseen+ketjuusi+😄
20.10.2017 10:10
268 / 278