Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Jaha+😁+😂+Mä+palailen+huomenissa.+Googlailin+ja+tutkin+juttuja+mut+nyt+on+mentävä+vaakaan.+😘
  2. Moikka+muru+♥+Joo,+meillä+on+kotona+ihan+armeijameininki.+Mä+puhaltelen+pilliin+ja+mies+++jälkikasvu+seisoo+asennossa,+kunnes+toisin+määrään.+Joskus+mä+seisotan+niitä+aikani+kuluksi+aika+pitkäänkin.+Mä+olen+muuten+ajatellut,+että+todennäköisesti+olisin+hakenut+armeijaan,+siis+jos+se+olisi+jo+mun+nuoruudessa+ollut+mahdollista.+Nyt+tuli+ikä+vastaan+😁+En+mä+oikeasti+mikään+kauhea+tiukkis+tai+tyranni+ole+(ainakaan+omasta+mielestäni).+Tietyt+säännöt+ja+tavat+on+tietenkin+oltava,+itselläkin.+Ja+tiiätkö,+meillä+pyörii+osin+samat+asiat+päässä.+Ei+mun+päässä+tietysti+Ihana+Nainen+pyöri+😉+mutta+siis+tarkoitin+noita+sun+kysymyksiäsi.+Kun+mä+juuri+meinasin+kirjoitella+(sivuten)+tuota+pilli-aihetta+mutta+en+ole+saanut+vielä+aikaiseksi.+En+tiedä+muistatko+mutta+kerran+aiemminkin+sä+kirjoitit+aiheesta,+jota+olin+juuri+itsekin+pohtinut.+Mä+oon+siis+miettinyt+sitä+hommaa,+että+kuinka+ne+suhteet+mahdollisesti+eroaa+mies-nainen+ja+nainen-nainen+välillä+(sitäkin+sä+yhdessä+kohtaa+pohdit).+Oikeastaan+mä+mietin+sitä+silleesti,+että+mitä+itsellä+ehkä+tulisi+eteen+jos+olisin+suhteessa+naisen+kanssa.+Mä+oon+jokseenkin+aika+voimakastahtoinen.+Mun+mies+taas+on+enemmänkin+sellainen+mukautuva.+Isoimmat+päätökset+esim.+asuntoon+liittyvät+me+on+aina+tehty+yhdessä.+Jälkikasvuun+liittyvät+ja+sellaiset+pienemmät+päätökset+mä+teen+yleensä+yksin.+No+okei,+mies+päättää+autosta+😀Mulla+on+epäilys+siitä,+etten+mä+sopisi+yhteen+hirveän+voimakastahtoisen+ihmisen+kanssa.+Aattelen+vaan,+että+saattaisi+olla+aikamoista+"sotaa"+harva+se+päivä.++No+en+mä+kyllä+sovi+yhteen+tossujenkaan+kanssa+😊+Siis+mun+mielestä+omaa+tahtoa+tarttee+kuitenkin+olla.+Niin+sitten+mä+mietin,+että+ovatko+miehet+yleensä+suhteessa+sellaisia+mukautuvia+ja+antavatko+he+naisten+tehdä+suurimman+osan+perheeseen+liittyvistä+päätöksistä.+Ja+sitten+mietin+sitä,+miten+nuo+hommat+mahdollisesti+menisi+kahden+naisen+välillä.+No+meitä+on+niin+monenmoisia+naisia+ja+miehiäkin.+Ehkei+tuolla+kannata+enempää+päätänsä+vaivata.+Mutta+omista+jutuista+vielä+sen+verran,+että+meillä+ei+ole+tullut+miehen+kanssa+kinaa+lomien+vietoista+kuin+tosi+harvoin.+Sen+vuoksi,+että+me+molemmat+tykätään+lomailla+samoin+tavoin.+Todistetusti+😊Mä+en+myöskään+käy+yökerhoissa.+En+tosin+tällä+hetkellä+käy+liioin+pubeissa+tai+terasseillakaan.+Kahviloissa+toisinaan.+Nuorempana+kävin+jonkin+verran+baareissa.+Niihin+aikoihin+kun+ihastelin+pitkähiuksisia+miehiä+mun+lempparipaikka+oli+Tavastia.+Siellähän+niitä+lettejä+oli+😁+Kerran+tarttui+yksi+matkaankin,+ei+siis+letti+vaan+koko+mies.+Kiitos+suukoista+ja+haleista.+Tässä+sulle+takaisinpäin+😘😘+ja+tiukka+hali+(takaapäin)+Ps.+Tuo+Pinterest+homma+aukeaa+mulla+silleen,+että+siinä+näkyy+monta+juttua+samassa+niin+ei+ihan+auennut+mitä+tarkoitit.+Vai+oliko+tuo+vaan+Pinterest+mainos+😀PPS.+Mä+oon+koittanut+valkata+sulle+mun+omalta+tykkäysalueeltani+sellaisia+vähemmän+väkeviä+tapauksia.+Siellä+mun+alueellani+on+myös+paljon+raisumpia+juttuja+😁Tässä+kuitenkin+vielä+yksi+josta+uskoisin+sun+pitävän+(ja+tykkään+itsekin+😉).+Voi+tietysti+olla+etten+edelleenkään+osunut+oikeaan+😂https://youtu.be/OY4bHT3nAjEPPPS.+Mulla+on+nähtävästi+(Formuloita+sivuten)+kierrosajot+vähitellen+alkamassa++😆+Se+ei+tiedä+hyvää+mulle+eikä+sulle+😁😂
  3. 💕❤️💕❤️
  4. Kiitos+kultaseni+❤️Elämässä+tulee+eteen+kaikenlaista+ja+monenmoista.+Mulla+on+ollut+tänään+semmonen+musailta.+Kyllä+mä+normistikin+kuuntelen+paljon+musiikkia+ja+mun+musamaku+on+aika+laaja.+Helpompi+olisi+kertoa+mistä+en+tykkää.+Kuuntelin+nuo+sunkin+linkit.+Laittelen+tähän+pari+omaa+suosikkia+😊+kuuntele+jos+jaksat.+Nämä+ei+ehkä+osu+sun+"tykkäämisalueeseen"+mutta+itse+tykkään+näistä+paljon.+Niinkuin+sustakin+muruseni+😊+Tämä+tyyppi+teki+muhun+lähtemättömän+vaikutuksen+jo+vuosia+sitten.Kappale+sopii+hyvin+mun+tän+hetkiseen+fiilikseen.+Voi+kun+joku+tulis+ja+rutistais.+Nyt+sille+olisi+iso+tarve+🙄https://youtu.be/JH_cM59JY34Tässä+toinen+taituri,+joka+on+vielä+bonuksena+kivan+näköinenkin+https://youtu.be/aHjpOzsQ9YITyypit+yhdessä+😍+https://youtu.be/jLnL63cXmD8Nyt+mä+lähden+varmaankin+hetkeksi+töllön+pariin+ja+sitten+nukkumaan.+Villi+perjantai+😏Kauniita+unia+ja+Unisuukkoja+😘😘