Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. ⚡+⚡++hupsankeikkaa,+mistä+lie+taas+näitä+kierroksia+pukkaa+🙄+Taitaa+olla+Vartiainen+tai+sitten+noi+sun+sexi-stoorit+😀😀+Että+kiitos+vain+niistä+ja+kuurista.+Lähti+sukat+ja+kaikki+muukin+😁+No+tasailenpa+nyt+hetkisen+hengitystä+jos+se+uni+kohta+tulis.+Kasa+suukkoja+😘+😘+joka+puolelle+kehoasi+ja+yksi+kunnon+moiskaus+huulillesi+😘+😀
  2. Iltaa+❤️Mulla+oli+hauskaa+viestiäsi+lukiessa.+Vähän+ehkä+myös+punastelin+😅+mutta+onneksi+ei+ollut+kukaan+näkemässä.+Täällä+on+taas+riehakas+perjantai+meininki.+Oon+syönyt,+seurustellut+ja+käynyt+kävelylenkillä.+Seuraavaksi+varmaan+katon+töllöä.+Eli+villiä+touhua+😀+Mutta+sulla+se+vasta+meiningit+on.+Lieneekö+soihdut+jo+sammuneet+sen+oluen+myötä+😁+Mun+mielestä+hunajaa+ja+olutta+ei+ehkä+pitäis+sotkea+keskenään.+Siis+jotenkin+se+yhdistelmä+kuulostaa+vähän+oudolta.+Tykkään+oluesta+sellaisenaan.+Mieluiten+toki+jääkaappikylmänä.+Mutta+olen+mä+joskus+juonut+huoneenlämpöistä+pussikaljaakin.+Olut+menee+siis+hyvin+alas+(ja+tulee+myös+ulos),+glögikin+uppoaa,+eritoten+punaviiniglögi+mutta+siideri+ei+oikein+maistu.+Sohva,+viltti,+villasukat,+juoma+ja+köllöttely+kuulostais+oikein+mukavalta.+En+mä+kyllä+tiedä,+malttaisinko+juomia+hörppiä+tai+köllötelläkään.+Saattaisi+myös+villasukat+jonkin+verran+jaloissa+pyöriskellä++😌+😅Mulla+ei+ole+seurustelukokemusta+sen+enempää+lesboista+kuin+bi-naisistakaan.+Eikä+mulla+kyllä+kovin+paljon+ole+muutakaan+live-kokemusta+edellä+mainituista.+Ehkä+sillä+seurustelukumppanin+suuntautumisella+ei+olisi+mullekaan+niin+kovasti+väliä+jos+tyyppi+on+muuten+ihana+ja+mukava.+Mutta+eipä+nyt+tartte+tässä+elämäntilanteessa+tuota+asiaa+ehkä+enempää+pohtia.+Eikä+mun+tartte+onneksi+niin+kovasti+tuota+pusuhommaakaan+enää+pohtia,+kun+se+ensisuudelma+(naisen+kanssa)+on+kuitenkin+jo+koettu+😀+Vaikka+toisaalta+olisihan+se+ehkä+ihan+mukavaa+virkistää+muistoja+😅Ilta-Suukkoja+😘😘😘+ja+hellät+halaukset+❤️❤️
  3. Hiljaista+on+🙄
  4. Moi+♥️Toivottavasti+sun+olo+on+jo+parempi+kuin+päivällä.+Eivätkä+suolaiset+kyyneleet+kirvele+enää+poskillasi.+Jos+kyyneleitä+vielä+poskillesi+valuu+niin+kerro...+mä+pussaan+ne+pois+😘+Tiedän,+että+se+muru+on+sun+lemppari,+kun+oot+sen+kertonut.+Mä+en+tiiä+mikä+on+mun+lempi+hellittelynimi+mutta+esim.+rakkaani+ja+kultaseni+kuulostavat+mun+korvaan+kivalta.+Ei+se+ole+mikään+vitsi+jos+paikat+on+jumissa.+Mulla+on+monesti+sekä+niskassa+että+hartioissa+jumia.+Yleensä+silloin+on+pakko+ottaa+pilleriä.+Mä+oon+monesti+miettinyt,+että+olisipa+ihanaa+päästä+hieroskelemaan+ihastukseni+hartioita.+Haluaisin+kyllä+hieroa+muitakin+kohtia+mutta+nyt+on+parempi,+etten+ala+niitä+kohtia+tähän+listailemaan.+Mulla+on+ollut+sen+verran+tuota+kierrosta+viime+päivinä+muutenkin,+että+siinä+olis+kierroslukumittarilla+ollu+ihmettelemistä.+Viime+yönä+ei+meinannut+uni+tulla.+Mietin+yöllä+kaikenlaista.+Elettyä+elämää+ja+mahdollista+tulevaa.+Luin+sun+viimeisen+viestin+joskus+puolen+yön+jälkeen.+Luettuani+makasin+sängyssä+silmät+kiinni+pimeässä+ja+pyörittelin+viestisi+eräitä+kohtia+mielessäni.+Sitten+mä+huomasin,+että+mulla+oli+vedet+silmissä.+Siinä+se+taisi+purkautua+kaikki,+paha+olo+ja+päivän+kierrokset.+Annoin+kyyneleiden+valua+ja+jossain+kohtaa+sitten+nukahdin.+Oon+samaa+mieltä+siitä,+että+näin+on+hyvä+kirjoitella.+Siis+täällä+palstoilla.+Mun+jos+kenen+täytyy+olla+noiden+tykkäys-+ja+ihastushommien+kanssa+varuillaan.+Helposti+lähtee+tunteet+lentoon+🙄+Täällä+palstoilla+taas+täytyy+tietysti+olla+vähän+varpaillaan,+ettei+liian+paljon+kerro+itsestään.+Jollain+tavalla+se+vähän+harmittaa,+kun+ei+voi+kaikkea+kertoa+kovinkaan+tarkasti.+Aina+kun+on+olemassa+se+mahdollisuus,+että+joku+tunnistaa+tyypin.+Ei+mulla+ainakaan+ole+varmuutta+esim.+jokaisen+työkamun+suuntautumisista.Kiitos+vielä+eilisistä+rutistuksista,+suukoista+ja+kauniista+sanoista.Hyvän+yön+pusuja+😘+😘+ja+kauniita+unia+❤️
  5. ❤️