Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Moi+muru+😘Eihän+täällä+tosiaan+ihan+täysin+hiljaista+ole+ollut,+hyvä+niin.+Ja+mukavaa,+että+SÄ+Höpsööntynyt+❤️+olet+täällä+palstoilla.+Täytyy+näet+myöntää,+että+mä+oon+silleen+ihan+ehdottomasti+tykästynyt+suhun+😊Mutta+joo,+mulle+tuli+vaan+vähän+hölmö+fiilis+taas.+Siis+kun+laittelin+tossa+aiemmin+vastausta+kommentteihin,+eikä+niihin+sitten+enää+mitään+vastattu.+Tiedostan+kyllä,+että+toisilla+on+ehkä+hieman+vilkkaampi+live-elämä+kuin+mulla,+eikä+kaikki+jaksa+täällä+palstoilla+koko+ajan+notkua+😁+Mulla+sitten+käväisi+mielessä+tuo+kahdenkeskinen+viestintä+-vaihtoehto.+Että+jos+joku+sattuisi+mielummin+viestimään+sillä+tavoin.+Mulla+on+ollut+taas+vähän+hankalaa+näiden+ihastustunteideni+kanssa.+Ja+myös+veto+veks.+Flunssa+siis+yrittää+edelleen.+Se+onkin+ainut,+joka+mua+on+viime+aikoina+yrittänyt+😅+mutta+sille+en+aio+olla+helppo.+Muuten+mä+olen+yhdellä+tavalla+helppo+ja+monella+tapaa+en.+Sulla+on+sitten+ollut+tänään+kivat+näköalat+😅+Mä+haluaisin+kans+parkkeerata+ihastukseni+läheisyyteen+ja+ihastella+vain.+Tai+haluaisin+mä+kyllä+tehdä+paljon+muutakin+jos+lupa+ois+😅+Mutta+enhän+mä+uskalla+edes+sinne+läheisyyteen+parkkiin.+Mulla+on+siis+joku+mamoiluvaihe+menossa.+Miks+sä+niin+aattelet,+että+nyt+sulla+olis+Ihanan+Naisen+kanssa+hommat+maksimissa?+Mä+oon+pohtinut+sitä,+että+mikä+se+teidän+yhteinen+projekti+oikein+on.+Ja+oonhan+mä+keksinyt+muutamia+vaihtoehtoja.+Mutten+rupea+sen+enempiä+utelemaan,+koska+et+varmaankaan+halua+niitä+juttuja+täällä+enempiä+availla.+Mietin+vain,+että+olisko+sun+mahdollista+koittaa+saada+treffejä+aikaiseksi+jossain+muualla?+Siis+voisitteko+tavata+jossain+muualla+kuin+siellä+työhuoneessa?+Nyt+on+muuten+tosi+naatti+olo.+Jospa+sitä+koittaisi+tänään+mennä+ajoissa+nukkumaan.+Vaikkei+sitä+ehkä+ihan+tähän+aikaan+vielä+kehtaa.+Iltahali+😘
  2. Iltaa!+Mulla+on+vähän+surkea+olo+🙁+Ei+siksi,+että+flunssa+olisi+vielä+iskenyt+täydellä+teholla+(tekee+kyllä+varmaankin+tuloaan)+vaan+siksi,+että+mä+oon+alkanut+jännittää+aivan+kauheasti+😥+Tänään+porhalsin+aika+lähietäisyydeltä+ihastukseni+ohi+ja+kyllä+oli+jo+melkein+liian+jännittävää.+Vaikka+mennessäni+katselin+tiiviisti+eteenpäin,++eikä+meillä+siis+edes+katseet+kohdanneet.+En+taida+uskaltaa+enää+lähestyä.+Pelottaa,+että+ihastus+näkyy+naamasta+😱+Ja+varmaankin+sekoaisin+sanoissani+jos+jotain+pitäis+puhua.+Jossain+vaiheessa+on+varmaankin+pakko,+siis+puhua.+Meillä+kun+kuitenkin+on+välillä+yhteisiä+työjuttuja.+Harvemmin+mulla+töissä+virkeää+on.+Ihastus+pitää+kyllä+sinällään+valppaana.+Varsinkin+nyt,+kun+joudun+vähän+jännityksen+vuoksi+väistelemään,+etten+joutuisi+katsekontaktiin.+Tää+jännitys+kyllä+harmittaa.+Kun+kuitenkin+haluaisin+häntä+nähdä+🙁Kai+se+tarttis+jotenkin+taas+tunteista+päästä+🙁😢+Voi+surkeuden+surkeus+ja+tylsyys.+Mulla+on+kans+ollut+hanskat+tässä+muutamana+päivänä.+Kohta+varmaan+täytyy+laittaa+jo+pipokin.+En+siis+ole+erityisen+kuumaverinen.+Tai+oon+vähän,+silleen+toisella+tapaa.+Ei+mulla+ollut+mitään+havaintoa+tuosta+minimalismipelistä+mutta+googlasin.+Ihan+järkevä+idea+siinä+näyttäisi+olevan.+Mä+oon+aina+ollut+aika+kilpailuhenkinen+ja+ehkä+hieman+huono+häviäjä.+Tuossa+pelissä+olisi+se+hyvä+ettei+siinä+(kai)+pelata+ketään+vastaan.+Pitää+laittaa+tarkempaan+tutkintaan+ja+mietintään.+Mua+nauratti+kovin+tuo+sun"hipeltää+hieman+sitä+jotakin"+😁😂+ja+väkisin+mietin,+että+mitä+(kohtaa)+Mä+oon+kans+aika+levoton+petikamu.+Kääntyilen/pyörin+paljon+ja+kiskon+peittoa.+Joskus+oon+puhunutkin+mutta+kuulemma+siitä+puheesta+ei+saanut+mitään+selkoa.+Oispa+muuten+kauheeta,+jos+unissaan+menis+jotain+ihastusjuttuja+höpöttämään+tai+pusukohtauksessa+ihastuksen+nimeä+huokailemaan+😅Nyt+pitää+hoitaa+pari+iltahommaa,+sen+jälkeen+sänkyyn+pyörimään.+Oispa+tosiaan+mukava+jos+sais+jonkun+ihanan+kainaloon+nukahtaa+🙄Iltahaleja+ja+-suukkoja+😘
  3. Moi+😊+Kiva+kun+viestitit.+Ja+tiedätkös,+osin+jopa+aukeni+viestisi,+kolmannella+lukemalla+😀+Olen+jossain+kohtia+täällä+maininnutkin,+että+olen+tyyppi,+jolle+pitää+kirjoittaa+silleen+rautalangasta+vääntäen+jos+haluaa+viestin+menevän+perille.+Mietin+siis+kuitenkin,+että+ollaan+ehkä+pari+kommenttia+laitettu+aiemmin+puolin+ja+toisin?+Tämä+oli+siis+arvaus+vain,+koska+mun+on+hyvin+vaikea+tunnistaa+tyyppejä+kirjoitusten+perusteella.+Siksi+juuri+tuo+nimimerkin+pysyvyys+on+mulle+(rautalangan+lisäksi)+sellanen+tärkeä+juttu+😊+Jaha,+mitäs+mä+olen+viljellyt+🙄+Satoa+ei+ainakaan+ole+näkynyt.+Ihan+en+ole+nyt+varma+mutta+jos+tarkoitit+näitä+mun+"mielikuvitukseton"+ja+"hölmö"+-+juttuja,+niin+kyllä+ne+sanat+oikeasti+mua+silleen+suht+hyvin+kuvailevat.+Mulla+oli+jo+lapsena+välillä+ongelmia,+kun+en+keksinyt+yksin+ollessani+oikein+puuhaa.+Onneksi+yksin+ei+tarvinnut+kuitenkaan+kovin+paljon+olla+ja+kavereilla+oli+parempi+mielikuvitus.+Mä+oon+kuitenkin+ollut+aina+hieman+yllätyshullu+tai+ehkä+paremminkin+yllätyshölmö,+niin+mua+ei+ole+ollut+vaikea+saada+mukaan+omituisiinkaan+leikkeihin/juttuihin.+Nykyään+en+(onneksi)+ihan+joka+juttuun+lähde+mukaan+😉+No,+mielikuvituksen+puutteesta+huolimatta,+mulla+oli+siis+ihan+tapahtumarikas+ja+mukava+lapsuus.+Ja+mikä+on+myös+hyvä,+näyttäisi+siltä,+ettei+tämä+mielikuvituksettomuus+ole+periytyvää.+"Hölmöllä"+mä+olen+viitannut+ainakin+näihin+mun+ihastuksiin.+Siis+hölmöähän+se+on+tässä+elämäntilanteessa+kerta+toisensa+jälkeen+ihastua.+"Kohteetkin"+voisi+valikoitua+paremmin+😁+Toisaalta+tietysti+se,+että+aina+on+jäänyt+yksipuoliseksi,+on+hyvä+juttu.+Olisihan+se+aika+hankala+tilanne+ollut+jos+olisi+käynyt+niin,+että+tunne+olisi+kohdannut+🙄+Olikos+se+niin,+ettet+sä+halua+omaa+(elämän)tilannettasi+täällä+"availla"?+Jos+et,+niin+kysyn+sitten+vain,+että+mitä+päivääsi+kuuluu?+😊+Mulle+kuuluu+sellaista,+että+menen+tästä+nyt+jatkamaan+tänään+ihan+hyvin+alkaneita+live-elämän+touhuja.+Kirjoittelehan+taas+😊👍
  4. Iltaa!+Ei+oo+näkynyt+aamuhaleja+(eikä+päivä+eikä+ilta)+🙄+Toivottavasti+et+ole+aiheuttanut+lisätuhoja+niitä+"miesten+hommia+tehdessäsi"+ja+nyt+korjaillut+niitä+tuhoja+(koko+päivän).+Mulla+oli+villasukat+jalassa+puoli+yötä.+Sitten+viskoin+ne+pois,+kun+tuli+kuuma+🔥+Liekö+liian+hotit+unet,+en+muista.+Ehkä+muistaisin+jos+ois+ollu.+Tänään+en+nähnyt+ihastuksestani+vilahdustakaan.+Mielessä+tuo+on+kyllä+pyörinyt.+Iltahaleja+ja+Nukkupusuja+😘Ps.+Äitini+❤️+ne+kaikki+on+kutonut
  5. Mä+pyörittelen+täällä+taas.+Ajatuksia+siis.+Näin+ihastukseni+tänään+iltapäivällä+ohimennen.+Vaikka+mulla+ei+ole+mikään+supernäkö,+niin+määrätyt+asiat/ihmiset+havaitsen+jo+kaukaa.+Ihastukseni+kuuluu+näihin.+Tällä+kertaa+myös+perhoset+ehtivät+paikalle.+Mulla+on+sellaisia+työpaikalle+sijoittuvia+lempiajatuksia,+joissa+ihastukseni+esiintyy.+Meillä+on+töissä+muutama+paikka,+joissa+haliminen+ja+pusuttelu+onnistuisi+ilman,+että+siitä+jäisi+kiinni+työtovereille.+Siis+ei+meillä+mitään+pusukoppeja+ole+mutta+muita+kivoja+paikkoja+kyllä.+Ja+niihin+paikkoihin+mä+ajatuksissani+usein+menen+😊+Merinovilla+on+mukava+ja+lämpöinen+materiaali.+Eikä+tosiaan+kutita.+Mulla+on+yksi+merinovillainen+pipo+ja+siinä+ei+kyllä+päätä+palella.+Mä+oon+kans+sellanen+aika+paleleva+tyyppi.+Mulla+on+tosi+usein+joko+jalat+tai+kädet+jäässä.+Jos+ei+ne+niin+sitten+vähintään+ajatus.+Mutta+kyllä+mä+elossa+olen.+En+mä+aattele+niin,+ettei+tulevaisuutta+voisi+tai+kannattaisi+suunnitella.+Siis+sen+takia,+että+kuolema+voi+korjata+milloin+vain+tai+terveys+mennä.+Mutta+ehkei+tosiaan+sellaisia+liian+tarkkoja+tai+isoja+suunnitelmia+kannata+tehdä.+Mä+en+ylipäätään+tykkää+ajatella+kovin+paljon+eteenpäin.+Mieluummin+silleen+päivä+kerrallaan.+Sellaista+hetkessä+elämistä.+Jaaha,+mä+taidan+kohta+panna+ne+(uni)villasukat+jalkaan+ja+lähteä+etsiskelemään+Jukkaa+ja+Mattia.+Siis+Unijukkaa+ja+Nukkumattia,+en+kimppakivaa.+Kauniita+unia+sulle+Höpsööntynyt+❤️+Unihalit+ja+unipusu+poskellesi+😘+Ps.+Toivottavasti+tulit+kaupasta+ne+molemmat+kaksi+asiaa+mukanasi+😊+Mulla+tuppaa+aina+jompikumpi+unohtumaan+tai+sitten+mukana+tulee+ylimääräistä
  6. Moi!+Nyt+on+sitten+aika+vetämätön+olo.+Menin+ajoissa+nukkumaan+mutta+uni+ei+tullut+kuin+vasta+aamuyöstä.+Oon+juonut+jo+kaksi+mukillista+kahvia+ja+tuntuu,+että+oon+edelleen+osin+unessa.+Mä+tykkään+villasukista+ja+mulla+on+niitä+monta+paria.+Ne+on+kaikki+erään+ihanan+ihmisen+kutomia+❤️Mä+pidän+villasukkia+välillä+myös+öisin.+Mulla+on+vähän+ristiriitaisia+tunteita+syksyä+kohtaan.+Toisaalta+tykkään+hämärästä+mutta+jotenkin+syksy+on+sellainen+masentava+vuodenaika.+Syksyllä+tarttis+erityisesti+sitä+läheisyyttä+ja+toista+ihmistä+vierelle.+Tykkäisin+istua+tai+löhötä+vierekkäin+(villasukat+jalassa)+kynttilän+tai+takkatulen+valossa.+Tai+tehdä+syksyiltoina+kävelylenkkejä+metsäisillä+teillä+ja+poluilla.+Pysähtyä+välillä+halimaan+ja+pusuttelemaan+😊+Mulla+nousi+nuo+eiliset+ajatukset+mieleen+osin+AikaAikaansaKutakin+nimimerkin+kommentin+vuoksi.+Siis+se+sai+taas+ajattelemaan+sitä,+kuinka+jumitan+tässä+nykyisessä+tilanteessa+(tyytymättömänä).+Ilman+romantiikkaa+ja+erotiikkaa.+Ja+ihastun+vähän+väliä+yksipuolisesti.+Toisaalta+suurinosa+asioista+on+mun+elämässä+ihan+ok.+Ei+ole+siis+mitään+suurempia+huolia.+Ei+mulla+mitään+visioita+tulevasta+ole.+Onhan+se+tietysti+mietityttänyt,+että+kuinka+sitten+kun+jälkikasvu+muuttaa+kotoa.+Onko+sen+jälkeen+enää+mitään+syytä,+miksi+jatkaa+nykyistä+suhdetta.+Kyllähän+mä+vielä+haluaisin+sen+rakkauden+kokea+🙄+Ihastustani+en+ole+nähnyt+kuin+eilen+tosi+vilauksen+ohimennen.+Niin+pikainen+näkeminen,+etteivät+perhosetkaan+vatsaan++ehtineet.