Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moi+muru+😘
Eihän+täällä+tosiaan+ihan+täysin+hiljaista+ole+ollut,+hyvä+niin.+Ja+mukavaa,+että+SÄ+Höpsööntynyt+❤️+olet+täällä+palstoilla.+Täytyy+näet+myöntää,+että+mä+oon+silleen+ihan+ehdottomasti+tykästynyt+suhun+😊
Mutta+joo,+mulle+tuli+vaan+vähän+hölmö+fiilis+taas.+Siis+kun+laittelin+tossa+aiemmin+vastausta+kommentteihin,+eikä+niihin+sitten+enää+mitään+vastattu.+Tiedostan+kyllä,+että+toisilla+on+ehkä+hieman+vilkkaampi+live-elämä+kuin+mulla,+eikä+kaikki+jaksa+täällä+palstoilla+koko+ajan+notkua+😁+Mulla+sitten+käväisi+mielessä+tuo+kahdenkeskinen+viestintä+-vaihtoehto.+Että+jos+joku+sattuisi+mielummin+viestimään+sillä+tavoin.+
Mulla+on+ollut+taas+vähän+hankalaa+näiden+ihastustunteideni+kanssa.+Ja+myös+veto+veks.+Flunssa+siis+yrittää+edelleen.+Se+onkin+ainut,+joka+mua+on+viime+aikoina+yrittänyt+😅+mutta+sille+en+aio+olla+helppo.+Muuten+mä+olen+yhdellä+tavalla+helppo+ja+monella+tapaa+en.+
Sulla+on+sitten+ollut+tänään+kivat+näköalat+😅+Mä+haluaisin+kans+parkkeerata+ihastukseni+läheisyyteen+ja+ihastella+vain.+Tai+haluaisin+mä+kyllä+tehdä+paljon+muutakin+jos+lupa+ois+😅+Mutta+enhän+mä+uskalla+edes+sinne+läheisyyteen+parkkiin.+Mulla+on+siis+joku+mamoiluvaihe+menossa.+
Miks+sä+niin+aattelet,+että+nyt+sulla+olis+Ihanan+Naisen+kanssa+hommat+maksimissa?+Mä+oon+pohtinut+sitä,+että+mikä+se+teidän+yhteinen+projekti+oikein+on.+Ja+oonhan+mä+keksinyt+muutamia+vaihtoehtoja.+Mutten+rupea+sen+enempiä+utelemaan,+koska+et+varmaankaan+halua+niitä+juttuja+täällä+enempiä+availla.+Mietin+vain,+että+olisko+sun+mahdollista+koittaa+saada+treffejä+aikaiseksi+jossain+muualla?+Siis+voisitteko+tavata+jossain+muualla+kuin+siellä+työhuoneessa?+
Nyt+on+muuten+tosi+naatti+olo.+Jospa+sitä+koittaisi+tänään+mennä+ajoissa+nukkumaan.+Vaikkei+sitä+ehkä+ihan+tähän+aikaan+vielä+kehtaa.+
Iltahali+😘
03.10.2017 20:09
Tuli+tässä+mieleen,+kun+on+ollut+aika+hiljaista+(tässä+ketjussa),+että+jos+joku+haluaisi+mielummin+kirjoitella+kahden+kesken,+niin+postia+saa+laittaa+gmailiin+😊+Alkuun+enosaaentunne+ja+com+loppuun.+Vertaistuki+on+aina+tervetullutta+😊+Mutta+toisaalta+ei+ole+väliä+onko+samanlainen+vai+erilainen+elämäntilanne.+
Oma+"tilanne"+tässä+lyhyesti:
4-kymppinen+nainen+(bi,+kaapissa)
Avoliitossa+miehen+kanssa+(suhteessa+ei+erotiikkaa+eikä+romantiikkaa)
Surkuhupaisia+ihastuksia+naisiin+🙄
03.10.2017 11:24
Iltaa!+
Mulla+on+vähän+surkea+olo+🙁+Ei+siksi,+että+flunssa+olisi+vielä+iskenyt+täydellä+teholla+(tekee+kyllä+varmaankin+tuloaan)+vaan+siksi,+että+mä+oon+alkanut+jännittää+aivan+kauheasti+😥+Tänään+porhalsin+aika+lähietäisyydeltä+ihastukseni+ohi+ja+kyllä+oli+jo+melkein+liian+jännittävää.+Vaikka+mennessäni+katselin+tiiviisti+eteenpäin,++eikä+meillä+siis+edes+katseet+kohdanneet.+En+taida+uskaltaa+enää+lähestyä.+Pelottaa,+että+ihastus+näkyy+naamasta+😱+Ja+varmaankin+sekoaisin+sanoissani+jos+jotain+pitäis+puhua.+Jossain+vaiheessa+on+varmaankin+pakko,+siis+puhua.+Meillä+kun+kuitenkin+on+välillä+yhteisiä+työjuttuja.+Harvemmin+mulla+töissä+virkeää+on.+Ihastus+pitää+kyllä+sinällään+valppaana.+Varsinkin+nyt,+kun+joudun+vähän+jännityksen+vuoksi+väistelemään,+etten+joutuisi+katsekontaktiin.+Tää+jännitys+kyllä+harmittaa.+Kun+kuitenkin+haluaisin+häntä+nähdä+🙁
Kai+se+tarttis+jotenkin+taas+tunteista+päästä+🙁😢+Voi+surkeuden+surkeus+ja+tylsyys.+
Mulla+on+kans+ollut+hanskat+tässä+muutamana+päivänä.+Kohta+varmaan+täytyy+laittaa+jo+pipokin.+En+siis+ole+erityisen+kuumaverinen.+Tai+oon+vähän,+silleen+toisella+tapaa.+
Ei+mulla+ollut+mitään+havaintoa+tuosta+minimalismipelistä+mutta+googlasin.+Ihan+järkevä+idea+siinä+näyttäisi+olevan.+Mä+oon+aina+ollut+aika+kilpailuhenkinen+ja+ehkä+hieman+huono+häviäjä.+Tuossa+pelissä+olisi+se+hyvä+ettei+siinä+(kai)+pelata+ketään+vastaan.+Pitää+laittaa+tarkempaan+tutkintaan+ja+mietintään.+
Mua+nauratti+kovin+tuo+sun
"hipeltää+hieman+sitä+jotakin"+😁😂+ja+väkisin+mietin,+että+mitä+(kohtaa)+
Mä+oon+kans+aika+levoton+petikamu.+Kääntyilen/pyörin+paljon+ja+kiskon+peittoa.+Joskus+oon+puhunutkin+mutta+kuulemma+siitä+puheesta+ei+saanut+mitään+selkoa.+Oispa+muuten+kauheeta,+jos+unissaan+menis+jotain+ihastusjuttuja+höpöttämään+tai+pusukohtauksessa+ihastuksen+nimeä+huokailemaan+😅
Nyt+pitää+hoitaa+pari+iltahommaa,+sen+jälkeen+sänkyyn+pyörimään.+Oispa+tosiaan+mukava+jos+sais+jonkun+ihanan+kainaloon+nukahtaa+🙄
Iltahaleja+ja+-suukkoja+😘
02.10.2017 20:48
Iltaa+😊+
Työnny+vaan+jos+se+helpottaa+😁
Saahan+täällä+työntyä+mihin+väliin+haluaa.+Tai+vaikka+useampaankin+väliin,+jos+mieli+tekee.+
Mä+olin+jo+vähän+huolissani,+että+iskikö+sulle+joku+karmea+syysflunssa.+Kun+viimeksi+kerroit,+että+palelit+kovin.+Mukava+siis+kuulla,+että+sekä+vauhti+että+veto+ovat+olleet+hyviä+😊👍+
Mua+jännittää+taas+huominen.+Itseasiassa+mua+jännittää+töissä+nykyään+melkein+koko+ajan.+Kun+koskaan+ei+voi+tietää+milloin+pääsee/joutuu+lähempiin+tekemisiin+ihastuskohteen+kanssa.+Olisi+kiva+päästä+lähietäisyydelle.+Vaikka+ihan+ihokontaktiin+😅+Saas+vaan+nähdä,+että+tuleeko+ens+viikolla+täys+työviikko.+Mulla+on+näet+itellä+vähän+semmosta+oiretta,+että+liekö+se+sut+ohittanut+flunssa+on+löytänyt+tänne+🙄+
Hyvän+yön+halit+😘
01.10.2017 21:01
Ps.+Kai+mulla+sittenkin+vähän+mielikuvitusta+on,+kun+keksin+ihan+uusia+sanojakin.+Eli+YLLYTYShullu,+-+hölmö,+tarkoitin.+
Huolellisuus+ei+ollut+mulla+koulussakaan+niin+hyvä+kuin+käytös+😊+Tosin+ei+käytöskään+aina+ollut+ihan+priimaa.
01.10.2017 14:15
Moi+😊+
Kiva+kun+viestitit.+Ja+tiedätkös,+osin+jopa+aukeni+viestisi,+kolmannella+lukemalla+😀+Olen+jossain+kohtia+täällä+maininnutkin,+että+olen+tyyppi,+jolle+pitää+kirjoittaa+silleen+rautalangasta+vääntäen+jos+haluaa+viestin+menevän+perille.+Mietin+siis+kuitenkin,+että+ollaan+ehkä+pari+kommenttia+laitettu+aiemmin+puolin+ja+toisin?+Tämä+oli+siis+arvaus+vain,+koska+mun+on+hyvin+vaikea+tunnistaa+tyyppejä+kirjoitusten+perusteella.+Siksi+juuri+tuo+nimimerkin+pysyvyys+on+mulle+(rautalangan+lisäksi)+sellanen+tärkeä+juttu+😊+
Jaha,+mitäs+mä+olen+viljellyt+🙄+Satoa+ei+ainakaan+ole+näkynyt.+Ihan+en+ole+nyt+varma+mutta+jos+tarkoitit+näitä+mun+"mielikuvitukseton"+ja+"hölmö"+-+juttuja,+niin+kyllä+ne+sanat+oikeasti+mua+silleen+suht+hyvin+kuvailevat.+Mulla+oli+jo+lapsena+välillä+ongelmia,+kun+en+keksinyt+yksin+ollessani+oikein+puuhaa.+Onneksi+yksin+ei+tarvinnut+kuitenkaan+kovin+paljon+olla+ja+kavereilla+oli+parempi+mielikuvitus.+Mä+oon+kuitenkin+ollut+aina+hieman+yllätyshullu+tai+ehkä+paremminkin+yllätyshölmö,+niin+mua+ei+ole+ollut+vaikea+saada+mukaan+omituisiinkaan+leikkeihin/juttuihin.+Nykyään+en+(onneksi)+ihan+joka+juttuun+lähde+mukaan+😉+No,+mielikuvituksen+puutteesta+huolimatta,+mulla+oli+siis+ihan+tapahtumarikas+ja+mukava+lapsuus.+Ja+mikä+on+myös+hyvä,+näyttäisi+siltä,+ettei+tämä+mielikuvituksettomuus+ole+periytyvää.+
"Hölmöllä"+mä+olen+viitannut+ainakin+näihin+mun+ihastuksiin.+Siis+hölmöähän+se+on+tässä+elämäntilanteessa+kerta+toisensa+jälkeen+ihastua.+"Kohteetkin"+voisi+valikoitua+paremmin+😁+Toisaalta+tietysti+se,+että+aina+on+jäänyt+yksipuoliseksi,+on+hyvä+juttu.+Olisihan+se+aika+hankala+tilanne+ollut+jos+olisi+käynyt+niin,+että+tunne+olisi+kohdannut+🙄+
Olikos+se+niin,+ettet+sä+halua+omaa+(elämän)tilannettasi+täällä+"availla"?+Jos+et,+niin+kysyn+sitten+vain,+että+mitä+päivääsi+kuuluu?+😊+Mulle+kuuluu+sellaista,+että+menen+tästä+nyt+jatkamaan+tänään+ihan+hyvin+alkaneita+live-elämän+touhuja.+Kirjoittelehan+taas+😊👍
01.10.2017 14:10
Moi+😊
Huvittaisko/Haluttaisko+sua+kertoa+noista+sun+pääfantasioista+vai+onko+ne+sellaisia,+ettet+halua+niitä+"jakaa"?+
Mä+en+oo+koskaan+seurannut+yhtään+blogia.+Voisin+kyllä+seurata/lueskella+jos+löytyisi+joku+mielenkiintoinen.+Oisko+kellään+vinkata?+Joskus+olen+lukenut+joidenkin+paljon+kirjoja+lueskelevien+kirja-arvosteluja.+Ja+joitakin+vuosia+sitten+jämähdin+muutaman+kuukauden+ajaksi+eräälle+toiselle+keskustelu-+tai+oikeastaan+vertaistukisivustolle.+Täällä+Suomi24:ssa+olen+myös+aiemmin,+useita+vuosia+sitten,+aika+paljonkin+kirjoitellut.+Silloin+mulla+oli+myös+palavansorttinen+ihastus+päällä+😅
30.09.2017 21:04
Hienostihan+tämä+mun+nettivieroitus+taas+sujuu+🙄👍+
Liittyen+edelliseen+kommenttiini.+Tässä+ketjussa+on+ollut+muutamia+ainakin+nimimerkit:+"Täälläkinorastaaa"+
"Jännittääniiettäoksettaa"+ja
"50shadesofsorrow",+joista+ei+kovin+kauan+"kuulunut".+Eihän+sitä+aina+jaksa+tai+halua+keskustelua+pitempään+jatkaa.+Mutta+mulla+on+vissiin+vähän+taipumusta+jäädä+helposti+miettimään,+että+mitäköhän+ihmisille+nyt+kuuluu+jos+ei+kuulu+mitään.+
Olisi+siis+kiva+kuulla+teistäkin+lisää😊+Toinen+juttu+mikä+mua+vähän+vaivaa+on+se,+kun+keskustelijat+vaihtavat+nimimerkkiä+niin+tiuhaan.+Millään+ei+pysy+perässä+kuka+on+kuka.+Täytyy+kyllä+myöntää,+että+olen+sitä+itsekin+hetken+aikaa+tehnyt.+Mutta+nyt+olen+pitäytynyt+tässä+yhdessä+(hölmöhkössä,+äkkiseltään+keksityssä+😅)+nimimerkissä.
30.09.2017 18:41
Moi+😊+
Kiva+kun+otit+osaa+keskusteluun+👍😊
Vaikka+olit+kommenttisi+Höpsööntyneelle+tarkoittanut+niin+vastailen+minäkin.+
Se,+että+joku/jotkut+seuraavat+näitä+keskusteluja+on+jotenkin+hassua.+Mutta+kai+sitä+sitten+tapahtuu.+Julkiset+sivustothan+nämä+ovat.+Olisi+kiva+jos+täällä+olisi+enemmän+keskustelijoita.+Siis,+että+otettaisiin+osaa+keskusteluun+eikä+ainoastaan+luettaisi.+Mua+kyllä+vähän+kiinnostaisi,+ketkä+tätä+ketjua+lueskelevat+😉+mm.+se+kiinnostaisi+ovatko+kaikki+naisia.+Eli+ilmoittautua+ja+kirjoitella+saa+😉😊+Oon+samaa+mieltä+siitä,+että+Höpsööntynyt+vaikuttaa+sielukkaalta+ihmiseltä+ja+toki+myös+aivan+ihanalta+(jos+nyt+näin+kehua+saa+ja+kaiketi+saa,+kun+ei+säännöt+sitä+kiellä+😊)
30.09.2017 16:03
Moi+
Mulla+on+taas+ahdistava+olo.+Ja+väsynyt.+Pyöriskelin+sängyssä+viime+yönä+ties+kuinka+pitkään.+Ei+auttanut+villasukat,+ei+yösyöpöttely+eikä+lampaiden+laskeminen.+Mielessä+pyöri,+mikäs+muukaan+kuin+ihastukseni.+Tuli+taas+myös+tunne,+että+pitäisi+vähentää+tätä+virtuaalielämä-aikaa.+Ja+olla+enemmän+läsnä+oikeassa+elämässä.+Sitähän+tänne+on+kai+tultu+elämään+🙄+Mulla+vaikuttaa+tämä+netissä+roikkuminen+selkeästi+myös+uniin+🙄+Sä+näytät+selviävän+vähällä+nukkumisella.+Mun+pitäis+nukkua+mielellään+vähintään+se+7+tuntia,+jotta+mieli+pysyis+virkeänä.+Monesti+jää+(paljonkin)+alle+sen.+Varsinkin+työpäivinä+tekee+tiukkaa+jaksamisen+kanssa,+jos+unet+on+jääneet+muutamiin+tunteihin.
30.09.2017 14:38
Ajatus+mua+ahdistaa
Se+mieleni+valtaa
Kurkusta+kuristaa+
Unta+en+saa
Sua+vierellein+kaipaan
Sen+tunteeni+kätken
Mitä+tunnen+sua+kohtaan
Mä+ääneti+itken
Mä+tyynyä+halaan
Kun+silmäni+suljen
Se+lohtua+antaa+
Nyt+uneen+mä+kuljen
30.09.2017 01:43
Iltaa!+
Ei+oo+näkynyt+aamuhaleja+(eikä+päivä+eikä+ilta)+🙄+Toivottavasti+et+ole+aiheuttanut+lisätuhoja+niitä+"miesten+hommia+tehdessäsi"+ja+nyt+korjaillut+niitä+tuhoja+(koko+päivän).+
Mulla+oli+villasukat+jalassa+puoli+yötä.+Sitten+viskoin+ne+pois,+kun+tuli+kuuma+🔥+Liekö+liian+hotit+unet,+en+muista.+Ehkä+muistaisin+jos+ois+ollu.+Tänään+en+nähnyt+ihastuksestani+vilahdustakaan.+Mielessä+tuo+on+kyllä+pyörinyt.+
Iltahaleja+ja+Nukkupusuja+😘
Ps.+Äitini+❤️+ne+kaikki+on+kutonut
29.09.2017 21:03
Heh+😊+no+kiitosta+vaan+kauniista+sanoista.+En+mä+näitä+asioita+pysty+avoni+kanssa+jakamaan.+Siis+en+usko+sellaista+aamua+tulevan,+että+voisin+avoimesti+näistä+asioista+hänen+kanssaan+puhua+🙁
29.09.2017 09:58
Mä+pyörittelen+täällä+taas.+Ajatuksia+siis.+Näin+ihastukseni+tänään+iltapäivällä+ohimennen.+Vaikka+mulla+ei+ole+mikään+supernäkö,+niin+määrätyt+asiat/ihmiset+havaitsen+jo+kaukaa.+Ihastukseni+kuuluu+näihin.+Tällä+kertaa+myös+perhoset+ehtivät+paikalle.+Mulla+on+sellaisia+työpaikalle+sijoittuvia+lempiajatuksia,+joissa+ihastukseni+esiintyy.+Meillä+on+töissä+muutama+paikka,+joissa+haliminen+ja+pusuttelu+onnistuisi+ilman,+että+siitä+jäisi+kiinni+työtovereille.+Siis+ei+meillä+mitään+pusukoppeja+ole+mutta+muita+kivoja+paikkoja+kyllä.+Ja+niihin+paikkoihin+mä+ajatuksissani+usein+menen+😊+
Merinovilla+on+mukava+ja+lämpöinen+materiaali.+Eikä+tosiaan+kutita.+Mulla+on+yksi+merinovillainen+pipo+ja+siinä+ei+kyllä+päätä+palella.+Mä+oon+kans+sellanen+aika+paleleva+tyyppi.+Mulla+on+tosi+usein+joko+jalat+tai+kädet+jäässä.+Jos+ei+ne+niin+sitten+vähintään+ajatus.+Mutta+kyllä+mä+elossa+olen.+En+mä+aattele+niin,+ettei+tulevaisuutta+voisi+tai+kannattaisi+suunnitella.+Siis+sen+takia,+että+kuolema+voi+korjata+milloin+vain+tai+terveys+mennä.+Mutta+ehkei+tosiaan+sellaisia+liian+tarkkoja+tai+isoja+suunnitelmia+kannata+tehdä.+Mä+en+ylipäätään+tykkää+ajatella+kovin+paljon+eteenpäin.+Mieluummin+silleen+päivä+kerrallaan.+Sellaista+hetkessä+elämistä.+
Jaaha,+mä+taidan+kohta+panna+ne+(uni)villasukat+jalkaan+ja+lähteä+etsiskelemään+Jukkaa+ja+Mattia.+Siis+Unijukkaa+ja+Nukkumattia,+en+kimppakivaa.+
Kauniita+unia+sulle+Höpsööntynyt+❤️+Unihalit+ja+unipusu+poskellesi+😘+
Ps.+Toivottavasti+tulit+kaupasta+ne+molemmat+kaksi+asiaa+mukanasi+😊+Mulla+tuppaa+aina+jompikumpi+unohtumaan+tai+sitten+mukana+tulee+ylimääräistä
28.09.2017 21:27
Moi!+
Nyt+on+sitten+aika+vetämätön+olo.+Menin+ajoissa+nukkumaan+mutta+uni+ei+tullut+kuin+vasta+aamuyöstä.+Oon+juonut+jo+kaksi+mukillista+kahvia+ja+tuntuu,+että+oon+edelleen+osin+unessa.+
Mä+tykkään+villasukista+ja+mulla+on+niitä+monta+paria.+Ne+on+kaikki+erään+ihanan+ihmisen+kutomia+❤️Mä+pidän+villasukkia+välillä+myös+öisin.+
Mulla+on+vähän+ristiriitaisia+tunteita+syksyä+kohtaan.+Toisaalta+tykkään+hämärästä+mutta+jotenkin+syksy+on+sellainen+masentava+vuodenaika.+Syksyllä+tarttis+erityisesti+sitä+läheisyyttä+ja+toista+ihmistä+vierelle.+Tykkäisin+istua+tai+löhötä+vierekkäin+(villasukat+jalassa)+kynttilän+tai+takkatulen+valossa.+Tai+tehdä+syksyiltoina+kävelylenkkejä+metsäisillä+teillä+ja+poluilla.+Pysähtyä+välillä+halimaan+ja+pusuttelemaan+😊+
Mulla+nousi+nuo+eiliset+ajatukset+mieleen+osin+AikaAikaansaKutakin+nimimerkin+kommentin+vuoksi.+Siis+se+sai+taas+ajattelemaan+sitä,+kuinka+jumitan+tässä+nykyisessä+tilanteessa+(tyytymättömänä).+Ilman+romantiikkaa+ja+erotiikkaa.+Ja+ihastun+vähän+väliä+yksipuolisesti.+Toisaalta+suurinosa+asioista+on+mun+elämässä+ihan+ok.+Ei+ole+siis+mitään+suurempia+huolia.+
Ei+mulla+mitään+visioita+tulevasta+ole.+Onhan+se+tietysti+mietityttänyt,+että+kuinka+sitten+kun+jälkikasvu+muuttaa+kotoa.+Onko+sen+jälkeen+enää+mitään+syytä,+miksi+jatkaa+nykyistä+suhdetta.+Kyllähän+mä+vielä+haluaisin+sen+rakkauden+kokea+🙄+Ihastustani+en+ole+nähnyt+kuin+eilen+tosi+vilauksen+ohimennen.+Niin+pikainen+näkeminen,+etteivät+perhosetkaan+vatsaan++ehtineet.
28.09.2017 10:07
Moi+
Nyt+on+jotenkin+alakuloinen+fiilis.+
Havahduin+taas+miettimään,+kuinka+aika+kuluu+ja+mä+vaan+painin+näiden+ihastustunteideni+kanssa+🙄+Kun+olis+ihan+kiva+harrastaa+välillä+muunlaistakin+painia+😀+No+joo.+Mutta+alkaa+taas+siis+ahdistaa+nämä+tunteet.+Ja+vähän+tylsistyttää+myös.+Jospa+huomenna+fiilis+parempi.+
En+oo+koskaan+testannut+noita+maalaushommia.+Tai+oon+mutta+vaan+paperille.+Mä+oon+kans+aika+helposti+kutiava.+Enkä+tiedä+lähtisinkö+toisia+noin+maalailemaan+ja+sitten+nuoleskelemaan.+Olen+kyllä+ilman+maaleja+joskus+pusutellut+(silloisen)+rakkaani+päästä+varpaisiin.+
En+oo+myöskään+katellut+liioin+noita+lesbo+tms+kuvia+netistä.+Mä+tykkään+ehkä+enemmän+katella+vaan+ihastukseni+kuvaa+😉+Mä+en+tykkää+erityisemmin+kuvista,+missä+on+kaikki+näkyvissä.+Ne+ei+jätä+mielikuvitukselle+mitään.+Eli+mieluiten+ainakin+housut+jalassa.+Jaa,+no+nyt+mä+taas+havahduin+myös+siihen,+kuinka+tylsä+olen+🙄
27.09.2017 13:14
Moi+AikaAikaansaKutakin,+
Etkös+SÄ+voisi+tehdä+jotain+repäisevää+ja+raportoida+sen+sitten+tässä+ketjussa?
26.09.2017 17:24
Moi+😊+
Mä+oon+ollut+ihan+jäykkänä.+Siis+oli+eilen+paikat+jumissa+ja+ajatus+myös.+Nukuin+toissayönä+huonot+ja+lyhyet+unet.+Eilen+menin+ajoissa+nukkumaan+ja+nukuinkin+ihan+hyvin.+Nyt+siis+huomattavasti+parempi+olo+😊.+Mulla+ei+ole+oikein+raportoitavaa+😑
En+oo+siis+törmäillyt+ihastukseeni.+Mielelläni+kyllä+törmäisin,+oikeen+silleen+kunnolla.+Siis+en+millään+kulkuneuvolla+tietty+vaan+ihan+jalkaisin.+Me+ei+yleensä+paljon+töissä+nähdä,+mikä+on+tietty+tylsä+juttu+🙁+Ja+vaikea+keksiä+työasiaa,+minkä+varjolla+voisin+käydä+tyyppiä+kurkkimassa.+
Kiitos+runsaista+haleista+ja+suukoista+♥️+Mun+mielestä+on+myös+mukava+"+jutella"+sun+kanssa+😊
26.09.2017 11:46
Moi+😊+
Sä+oot+todellakin+käynyt+siellä+kuumana+🔥+😂+mutta+hyvä,+että+sait+helpotusta+hommiin+😉+Oon+mäkin+jotain+juttuja+lukenut+siitä,+että+(isot+ja+pienet)+Oot+olis+terveydelle+hyväksi.+Aattelen,+että+niiden+kanssa+on+vähän+niinkuin+siinä+mainoksessa+"Hyvä+ruoka,+parempi+mieli"+mutta+siis+ruuan+paikalla+jotain+muuta.+
Eipä+ole+tullut+testattua+kylmä-+tai+kuumageeliä+alapäähän+mutta+kylmägeeliä+olen+testannut+muihin+paikkoihin+ja+sen+perusteella+voin+arvailla+miltä+se+mahdollisesti+alapäässä+tuntuu+😁+Mun+on+monesti+vaikea+pitää+pokkaa+ja+epäilen,+että+noiden+seksipelien+kanssa+pokan+pitäminen+olisi+mulle+mahdotonta.+Mua+kun+nyt+naurattaa+jo+Monopolia+pelatessa.+Saattaisi+siis+mennä+vähän+se+pelin+idea+siinä,+kun+menis+pelkäksi+nauruksi.+Mutta+tietty+elämä+siinä+pitenis,+kai.+Sellaisen+feromonisysteemin+voisin+kyllä+ostaa+jos+sillä+sais+ihastukset+iholle+😁
Mulla+on+nyt+jännitys+päällä,+kun+huomenna+pitäs+mennä+töihin.+Vaik+ei+me+todennäköisesti+ihastukseni+kanssa+törmätä.+Jännittää+kuitenkin+niin,+että+saas+nähdä+tuleeko+uni.+
Älä+ota+paineita+niistä+eroottisista+tarinoista+😁+Mä+nyt+vaan+viskasin+sellaisen+ajatuksen+ilmoille.+Ei+sellaista+kannata+tehdä,+mikä+ei+tunnu+ollenkaan+hyvältä+😉+
Mulla+on+vielä+vähän+iltahommia.+Pitää+lähteä+niiden+pariin,+jotta+pääsee+nukkumaan.+Kauniita+unia+❤️
24.09.2017 22:21
😂😌😁+Kuulostaa+tosiaan+muutamaa+astetta+hankalammilta+nuo+sun+himosi+kuin+mun.+Mielikuvituksen+puutteen+vuoksi+(anteeksi,+että+toistan+samaa)+mä+tartten+yleensä+jotain+ulkopuolelta+tulevia+"ärsykkeitä"+päästäkseni/joutuakseni+sellaisiin+fiiliksiin.+Nuo+sun+tarinasi+(eroottista+novellia+odotellessa)+ja+googlailut+(ei+ehkä+eiliset)+toimivat+silleen+ihan+kivasti+😀+Mutta+parhaimmat+tykytykset+ja+kierrokset+saan+noista+ihastuksieni+kuvien+vilkuiluista.+Aika+pervoa+varmaan+😂+Nyt+mulla+pitää+kiirettä.+Oon+tosin+tottunut+tekemään+asioita+yhtaikaakin+mutta+ei+siitä+sen+enempää.+Sun+kanssa+täytyy+varmaankin+ainakin+tällä+hetkellä+olla+hieman+varovainen+näiden+juttujen+kanssa,+ettet+nyt+päällekarkaile+siellä+😉+Mutta+tykitän+sitten+minäkin+lisää+tosi+varovaisia+pusuja+😘+päivääsi+😊
24.09.2017 14:11
272 / 278