Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oujee+😂+Musta+kun+tuntuu,+että+sä+todellakin+tarttisit+niitä+pusuja+ja+haleja,+virtuaalina+ja+livenä.+Et+ehkä+tosiaan+multa+mutta+joltain+toiselta+😉
Kyllä+mulla+on+myös+netin+ulkopuolinen,+suhteellisen+vilkaskin,+no+ei+seksielämä+mutta+muu+elämä.+Että+älä+huoli.+En+mä+ole+mitään+ilmoitusta+mihinkään+tekemässä.+Vaikka+nuo+juttusi+oudoilta+vaikuttavatkin.+Kai+sulla+niihin+joku+syy+on.+Ja+syy+siihen,+että+olet+noin+"hyökkäävä"+ja+aika+pahantuulinen.+Kovasti+toistat+itseäsi+ja+jauhat+samoja+asioita.+Mutta+kyllähän+sitä+juttua+ja+toistoakin+mahtuu+maailmaan+ja+tähän+ketjuunkin+😊+En+viitsi+kuitenkaan+enempää+jatkaa+"keskustelua"+kanssasi,+koska+en+koe+siihen+tarvetta,+eikä+mulla+kyllä+ole+mielenkiintoakaan.+Tsemppiä+nyt+kuitenkin+😊+Vaikket+sä+sitä+tsemppaustakaan+multa+varmasti+halua+😀
24.09.2017 13:58
No+niin,+tulihan+se+sieltä+😀+Ja+vieläpä+nopeasti+tällä+kertaa.+Hyvää+huomenta/päivää+vain+sullekin.+
Mä+meen+nyt+muihin+hommiin+mutta+jatka+toki+jos+siltä+tuntuu+😉
Laitan+sullekin+tässä+vielä+virtuaalipusut+😘+Moro
24.09.2017 11:39
Sä+olet+selkeästikin+nyt+Ihanan+Naisen+lumoissa+😀+Ettei+sulla+olis+kuule+tulossa+sama+(hormoni)vaihe,+joka+mulla+juuri+oli+😀+Ja+etkös+sä+itse+aiemmin+maininnut,+että+kun+ihastuksen+kohdetta+ajattelee+vähemmän,+niin+tunteet+laimenee.+Varmasti+se+toimii+myös+toisinpäin+😊+Että+pientä+varovaisuutta+nyt+siellä+niiden+ajatusten+kanssa+😍
Eihän+se+ole+mikään+ihme,+että+kun+aikansa+mielikuvissa+hiuksia+pörröttelee+ja+sinne+tänne+pusuttelee,+niin+sekaisinhan+siinä+menee.+Vaikka+oon+kertonut+olevani+aika+mielikuvitukseton,+niin+kyllä+mullakin+joitain+sellaisia+lempiajatuksia+on+😉+Mutta+NYT+MÄ+en+niitä+sulle+tässä+kerro,+ettet+saa+niistä+vielä+jotain+lisäkiihoketta+ja+pysyt+siellä+housuissas+😂+Tai+mistäs+mä+tiiän,+mitä+sulla+on+päällä.+Mulla+on+housut.+
Haleja+ja+varovaisia+pusuja+😘
Ps.Mulla+oli+taas+aika+pahoja+nukahtamisvaikeuksia+eilen+illalla/yöllä.+Johtuen+varmaankin+siitä,+että+googlailin,+ihastelin+ihastukseni+kuvaa+ja+tein+pikavisiitin+lesbo-palstalle.+Siellä+palstalla+oli+taas+sama+huutelija,+joka+täälläkin+nykyään+vierailee.+Meinas+hermo+mennä+muttei+menny.
24.09.2017 10:55
Nimimerkki+mainittu+eli+en+voi+olla+hiljaa+😏+vaikka+siirryinkin+jo+jonkin+aikaa+sitten+suosiolla+bi-palstalle.+Lueskelen+näitä+tämän+palstan+juttuja+silti+edelleen+aktiivisesti.+
Näyttäisi+olevan+sama+tyyppi+nyt,+kun+häiriköi+sekä+täällä+että+bi-palstalla.+Samat+jutut,+sama+kaava.+Mä+käyn+tosiaan+kierroksilla.+Oon+käynyt+jo+jonkin+aikaa.+Syynä+ei+kuitenkaan+ole+mitkään+nappailut+tai+nappailematta+jättämiset,+eikä+tietääkseni+myöskään+adhd.+Nytkin+pitäisi+olla+jo+nukkumassa+🙄+Mutta+uni+ei+tule.+Sen+siitä+saa+kun+googlailee+ja+ihastuksensa+kuvaa+tuijottelee+😀+Koitahan+säkin+rauhoittua+😉
23.09.2017 23:04
Ai+niin,+unohtu+edellisestä.+Meen+koht+nukkuun+eli+kauniita+unia+ja+Ihanan+Naisen+kuvia+😊+Unihali+😘
23.09.2017 21:42
Ei+mulla+tartte+olla+tunnetta,+ihastusta+tai+muutakaan.+Jos+tilaisuus+pusuihin+tms.+tulee,+niin+tottakai+sen+käytän.+Oli+nainen+mimmonen+(mummo)+tahansa.+No+ei+ny+sentäs+😁+
Jos+muinaisia+humalassa+tapahtuneita+juttuja+ei+lasketa,+niin+ei+mulla+ole+ollut+tapana+pussaa+jos+en+tykkää.+Ja+vielä+vähemmän+sitten+mitään+muuta+hommaa+
😉+
Oon+tainnut+jo+aiemmin+kertoa,+ettei+mun+ihastuksissa+ole+"kaavaa".+Mä+oon+siis+tykästynyt+itseäni+vanhempiin+mutta+myös+nuorempiin.+Ja+aika+erilaisiin+tyyppeihin.+Tosiaan,+ihastuminen+on+jännä+juttu.+Erityisesti+tämän+työkaverini+kohdalla,+johon+palavasti+ihastuin,+niin+ihastus+tuli+aivan+täysin+puskista+ja+yllättäen.+Muistan+kun+olin+menossa+kotiin+ja+kutakuinkin+parkkipaikalla+mulla+iski+jotenkin+tajuntaan,+että+ei+hemmetti+mä+olen+ihastunut.+Vaikea+kuvailla+sitä+tunnetta+mutta+varmaankin+jokainen+(samaan+sukupuoleen+yllättäen)+ihastunut+tietää+fiiliksen.+Ja+kyllähän+se+ihastuksen+kohde+alkaa,+ainakin+mulla+näyttämään+silmissä+jotenkin+vielä+kauniimmalta.+Musta+tuntuu,+että+siinä+menee+jotenkin+aistitkin+sekaisin+tai+jotain+😁
Mä+en+jotenkin+jaksa+uskoa,+että+uskottomuus+olisi+sen+yleisempää+homo-+kuin+heterosuhteissa.+Ymmärtääkseni+uskottomuus+on+aika+yleistä+noin+ylipäätään.
23.09.2017 21:31
Mun+pitää+vielä+tunnustaa+yks+juttu.+Mä+oon+viime+päivät+käynyt+säännölliseen+facessa+kattelemassa+ihastukseni+fotoa.+Oikeastaan+se+katteleminen+alkoi+sen+uneni+jälkeen.+Tiedän,+ettei+se+ole+ollenkaan+fiksua,+koska+joka+kerran+kun+kuvaa+katson,+heittää+sydän+varmasti+muutaman+lisälyönnin+ja+tulee+ylimääräisiä+kierroksia.+Silti+en+voi+olla+katsomatta+😌+
Sullahan+oli+vissiin+sama+tapa+😊😉+Millaisia+tuntemuksia+sulle+siitä+tulee?
23.09.2017 19:13
Ai,+sittenkö+ei+saa+haaveilla+jos+ei+ole+kaikki+omassa+parisuhteessa+kunnossa?+😐+Mä+kun+aattelen,+etten+hirveästi+haaveilis+jos+olis.+Siis+sillä+perusteella,+etten+mä+sillon,+kun+hommat+oli+vielä+ok,+kovin+haaveillut.+Enkä+ihastunut,+siis+muihin.+Mut+nyt+näyttää+siltä,+että+nämä+ihastumiset+vain+lisääntyy.+
Ei+mullakaan+tämä+naisten+anatomia+sitten+näköjään+ollut+ihan+selkeä+juttu.+En+ole+ehkä+niin+ajatellut+asiaa.+Sehän+nyt+on+tuttu+juttu,+että+miehien+vehkeissä+on+suurtakin+eroa.+Eikä+lepotila+kerro+totuutta+😀+Mua+toisaalta+vähän+kammotutti+nuo+googlaamani+(tai+siis+sun+alunperin+googlaamat+😉)+jutut+vaikka+olihan+se+toisaalta+mielenkiintoistakin.+
Mä+oon+kanssa+silleen+neitsyt+naisten+suhteen.+Ainoastaan+se+yksi+suudelma+koettu.+Enkä+tosiaan+tiedä+pystyisinkö+koskaan+"tositoimiin"+toisen+naisen+kanssa.+Vaikka+asia+kiehtookin+jollain+tavoin.+Halimaan+ja+pusuttelemaan+varmaan+pystyisin+ja+ehkä+sellaiseen+kevyeen+hiplailuun+😁+Ne+hommat+mua+vasta+kiehtoiskin.+Oon+silleen+kyllä+kovin+hellyydenkipeä+😁+
Tykkäisin+varmasti+kyhjöttää+kylki+kyljessä,+olla+toisen+kainalossa+tai+ottaa+kainaloon.+Siis+sellaisen+ihanan+tyypin,+kuten+esimerkiksi+nykyisen+ihastukseni+😍+Ja+mieluusti+antaisin+hartiahierontaa+tai+muutakin+hierontaa+😌+(vaik+en+ammattilainen+ole+siinäkään+😊)
Ps.+Toivottavasti+teillä+oli+mukava+kävely+narttusen+kanssa+😊
23.09.2017 18:04
Hyvää+huomenta+😊
Jep.+Mulla+oli+oikein+riehakas+ja+villi+koti-perjantai-ilta.+Hyvä,+että+sä+pääsit+kuitenkin+raitille+hoidokin+kanssa+😊Koirat+on+tosiaan+(siinäkin+mielessä)+hyvä+juttu,+että+niiden+kanssa+voi+helposti+tehdä+tuttavuutta+muiden+(koira)ihmisten+kanssa.+Mulla+ei+kyllä+ole+koiraa.+Oon+enemmän+kissa-ihmisiä+muttei+mulla+ole+kyllä+kissaakaan.+
Mä+olen+käynyt+baareissa+aikoinaan+monta+kertaa.+Oon+mä+niissä+joskus+juossut+(kännisiä+ja+lähenteleviä+miehiä+karkuun+😉)+mutta+enimmäkseen+olen+istunut+ja+joskus+myös+tanssinut.+Niin+ja+olenhan+mä+niissä+myös+juonut,+syönyt,+jutellut,+hiplannut+ja+pussannut.+Kerran+sain+matkaani+sieltä+myös+yhden+pitempiaikaisen+seurustelukumppanin.
Fritsuja+olen+myös+joskus+tehnyt+ja+kaulaani+saanut.+Mutta+en+mä+niistä+erityisemmin+tykkää.+
Hyvinhän+sä+näytät+muruseni+mut+tuntevan,+sillä+tottahan+toki+mä+kykenen+hillitsemään+tunteitani.+Joudun+tekemään+sitä+niin+usein+😏+Tein+hakusanoillasi+"normi"haun+lisäksi+myös+kuvahaun.+Tälleen+aamulla+voi+mut+illalla+ei+passaa+😀
Ei+ehkä+kannata+alkaa+vaatteita+vähentämään+näin+julkisesti,+joten+unohdetaan+ne+suukot+olkapäihin.+Lähetän+kuitenkin+matkaan+aamusuukkoja+poskellesi+😘
23.09.2017 09:18
Kauhee+väsymys.+Mä+meen+nyt+vaakaan.+Hyviä+unia+sulle+Höpsööntynyt+nartun+vieressä+(jos+se+vielä+on+kylässä).+Unihalit+ja+suukkoja+haluamaasi+kohtaan+😘
22.09.2017 22:42
Juu,+kato+kyllä+hölmö+ittesä+tunnistaa+😀+Saahan+sitä+toki+olla+myötätuntoinen+ja+sääliäkin+tuntea,+en+kiellä+😏+Jotenkin+vähän+hassua,+että+olet+koukuttunut+ketjuun.+Mutta+onhan+tässä+ketjussa+toisaalta+ollut+vaikka+mimmosta,+Aitoo,+Varjoo,+Tyttömäistäpoikatyttöö+(mä+muuten+tykkään+erityisesti+tästä+nimimerkistä+😊),+kommentin+parin+vierailijoita,+närkästyneitä+ja+sekaan+raivoojia.+Niin+ja+joo,+olen+mä+itsekin+ollut+koukussa+ties+mihin+ja+monet+kerrat+😀
22.09.2017 21:46
Ps.+Mä+ain+välillä+mietin+sitä+sun+googlailua+mutta+jos+todella+arvelet,+että+sekoittaa+lopullisesti+mun+pään/ajatukset+niin+ehkä+on+tosiaan+parempi+ettet+kerro+😂
22.09.2017 17:42
No+sittenhän+teitä+on+kaksi.+En+tarkoita+narttua+vaan+hellyydenkipeää+😉+Mä+oon+kans+aivan+kipeä,+siis+samalla+lailla.+Ja+edelleen+käyn+vähän+ylimääräisillä+kierroksilla.+Varmaan+hormonit+sekasin.+Mua+jännittää+jo+nyt+kun+meen+maanantaina+töihin.+Vaikka+todennäköisempää+on+ettei+nähä+kuin+että+nähtäisiin+ihastukseni+kanssa.+Niin,+luulen+muuten+ettei+se+ole+enää+orastavaa+vaan+jotain+muuta+😏+Se+uni+hoiti+homman+ns.+
Sä+oot+sitten+kova+pyörtyilemään.+Oliko+naishoitsuja?+😀
Sulla+on+jännät+unet.+Mun+unet+on+yleensä+aika+mielikuvituksettomia+(niinkuin+itekin+oon)+mutta+kyllä+mä+toisinaan+nään+sellasia+pitkähköjäkin+unia,+missä+on+ihan+oikea+juonikin.+Nyt+mä+haluisin+nähä+vaan+pussailu-unen+jatko-osia+vaik+meenki+sekaisin+niistä+😀
22.09.2017 17:35
Aamuhalit+😘
Mä+jo+ehdin+eilen+vähän+säikähtää,+että+oliko+huulille+annettu+suukko+liikaa.+Lupaan+suukotella+jatkossa+vain+muihin+paikkoihin+😇+Onko+sulla+jotain+lempikohtia+tai+toiveita?+😌+😀
Täällä+on+käynyt+yöllä+kuhina.+Tai+ainakin+ollut+kakkusyömingit+meneillään.+Keskellä+yötä.+Noh,+kyllä+mäkin+joskus+öisin+jos+hereillä+satun+olemaan,+saatan+jotain+hiukopalaa+ottaa.+Unissani+mä+en+muista+liioin+syöneeni,+pusuttelen+vain.+
Mulla+on+ainakin+keväisin+ja+kesäisin+enemmän+virtaa+kuin+syksyllä.+Mites+sulla?+Aattelin+vaan,+että+jos+ei+niin+kovin+ole+virtaa,+niin+eihän+silloin+mikään+jaksa+pyöriäkään,+siis+ne+ajatuksetkaan+(Ihanasta+Naisesta).+Vai+miten+se+nyt+olis.+Nyt+kun+ajattelen,+niin+täällä+kyllä+pyörii+myös+väsyneenä,+sillon+kun+pitäs+nukahtaa.+
Mulla+on+yks+kiva+liikunnallinen+harrastus+missä+käyn+viikoittain.+Se+jos+mikä+piristää+mieltä.+Tätä+harrastetta+tehdään+ryhmänä.+Eli+samanaikaisesti+tapaa+(uusia)+mukavia+ihmisiä+ja+saa+liikuntaa.+Tietty+nyt+syksy+kun+jo+on,+niin+ryhmät+on+aloittaneet+ja+monesti+täysiäkin.+Mutta+jotain+sellaista+sun+kannattaisi+harkita+😊+Facesta+löytyy+kaikenlaisia+ryhmiä+(liikunnallisiakin).+Mulla+on+monta+kertaa+ollut+mielessä+aloittaa+paljon+muitakin+harrasteita.+Mutta+tällä+hetkellä+kalenteriin+ei+oikein+mahdu.+Mua+kiinnostais+mm.+maalaus+ja+valokuvaus.+Kummassakin+oon+aika+surkea+😀
22.09.2017 11:01
Tää+oli+kai+enemmänkin+Höpsööntyneelle+tarkoitettu+mut+kai+mä+oon+yksi+noista+tyypeistä,+joihin+viittasit+"ketä+teitä+täällä+on"+-kohdalla+niin+vastaan.+En+tiedä+Höpsööntyneen+"mussukoista"+tarkemmin.+Mutta+ymmärtääkseni+siellä+juuri+yksi+narttu+toissayönä+oli,+siis+Höpsööntyneen+vieressä.+Sellanen+karvanen.+Tietysti+jos+Ihana+Nainen+on+allerginen+niin+ei+hyvä.+Mulla+on+"mussukoita"+kotona.+Ja+mies.+Palstoille+eksyin+purkamaan+ihastustuntemuksiani,+lähinnä+riimimuodossa+aluksi.+Kun+ei+live-elämässä+ole+ihmisiä,+joiden+kanssa+näitä+asioita+jakaa.+Kaapissa+siis+olen.+Muuta+seuraa+kuin+kirjoitteluseuraa+en+kuitenkaan+(vielä+😉)+ole+hakenut.+
Mukavaa+ja+kakun+täyteistä+päivää+😊
22.09.2017 09:39
Kaikenlaista+kakunsyöjää+täällä+näköjään+ollu+keskellä+yötä+😕
22.09.2017 09:20
Kiitos+😊+99+suukkosta+++hali+napattu+matkaan+(yksi+suukkonen+meni+ohi).+
Lähetän+takaisin,+neljä+😘+poskellesi,+kolme+😘+otsallesi,+kaksi+😘+kaulallesi+ja+yhden+😘+huulillesi.+Kauniita+unia+❤️
20.09.2017 23:25
Tiedätkö,+noi+sun+jutut+menee+aina+ihan+samaa+kaavaa+😉+Tekis+mieli+laittaa+tähän+nyt+jotain+sellasta+vähemmän+nättiä+mutta+maltan+mieleni.+Hyvää+yötä+ja+parempaa+huomista+päivää+😉
20.09.2017 22:29
Myös+mun+ihastukseni+nimi+alkaa+S:llä.+Ja+edellisenkin+ihastukseni+nimi+alkoi+samalla+kirjaimella+😊
20.09.2017 22:06
😂+Jaa,+minkäköhän+ihmeen+takia+mä+niin+tekisin?
20.09.2017 21:54
273 / 278