Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Oujee+😂+Musta+kun+tuntuu,+että+sä+todellakin+tarttisit+niitä+pusuja+ja+haleja,+virtuaalina+ja+livenä.+Et+ehkä+tosiaan+multa+mutta+joltain+toiselta+😉Kyllä+mulla+on+myös+netin+ulkopuolinen,+suhteellisen+vilkaskin,+no+ei+seksielämä+mutta+muu+elämä.+Että+älä+huoli.+En+mä+ole+mitään+ilmoitusta+mihinkään+tekemässä.+Vaikka+nuo+juttusi+oudoilta+vaikuttavatkin.+Kai+sulla+niihin+joku+syy+on.+Ja+syy+siihen,+että+olet+noin+"hyökkäävä"+ja+aika+pahantuulinen.+Kovasti+toistat+itseäsi+ja+jauhat+samoja+asioita.+Mutta+kyllähän+sitä+juttua+ja+toistoakin+mahtuu+maailmaan+ja+tähän+ketjuunkin+😊+En+viitsi+kuitenkaan+enempää+jatkaa+"keskustelua"+kanssasi,+koska+en+koe+siihen+tarvetta,+eikä+mulla+kyllä+ole+mielenkiintoakaan.+Tsemppiä+nyt+kuitenkin+😊+Vaikket+sä+sitä+tsemppaustakaan+multa+varmasti+halua+😀
  2. Aamuhalit+😘Mä+jo+ehdin+eilen+vähän+säikähtää,+että+oliko+huulille+annettu+suukko+liikaa.+Lupaan+suukotella+jatkossa+vain+muihin+paikkoihin+😇+Onko+sulla+jotain+lempikohtia+tai+toiveita?+😌+😀Täällä+on+käynyt+yöllä+kuhina.+Tai+ainakin+ollut+kakkusyömingit+meneillään.+Keskellä+yötä.+Noh,+kyllä+mäkin+joskus+öisin+jos+hereillä+satun+olemaan,+saatan+jotain+hiukopalaa+ottaa.+Unissani+mä+en+muista+liioin+syöneeni,+pusuttelen+vain.+Mulla+on+ainakin+keväisin+ja+kesäisin+enemmän+virtaa+kuin+syksyllä.+Mites+sulla?+Aattelin+vaan,+että+jos+ei+niin+kovin+ole+virtaa,+niin+eihän+silloin+mikään+jaksa+pyöriäkään,+siis+ne+ajatuksetkaan+(Ihanasta+Naisesta).+Vai+miten+se+nyt+olis.+Nyt+kun+ajattelen,+niin+täällä+kyllä+pyörii+myös+väsyneenä,+sillon+kun+pitäs+nukahtaa.+Mulla+on+yks+kiva+liikunnallinen+harrastus+missä+käyn+viikoittain.+Se+jos+mikä+piristää+mieltä.+Tätä+harrastetta+tehdään+ryhmänä.+Eli+samanaikaisesti+tapaa+(uusia)+mukavia+ihmisiä+ja+saa+liikuntaa.+Tietty+nyt+syksy+kun+jo+on,+niin+ryhmät+on+aloittaneet+ja+monesti+täysiäkin.+Mutta+jotain+sellaista+sun+kannattaisi+harkita+😊+Facesta+löytyy+kaikenlaisia+ryhmiä+(liikunnallisiakin).+Mulla+on+monta+kertaa+ollut+mielessä+aloittaa+paljon+muitakin+harrasteita.+Mutta+tällä+hetkellä+kalenteriin+ei+oikein+mahdu.+Mua+kiinnostais+mm.+maalaus+ja+valokuvaus.+Kummassakin+oon+aika+surkea+😀