Vapaa kuvaus

Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva

Aloituksia

136

Kommenttia

5553

1. Huomenta!+Voi+surkeus,+ettet+saanut+unta+🙁+Mikä+sua+piti+hereillä?+Jäikö+Ihanan+Naisen+lantionkaaret+sun+mieleen+pyörimään?+Vai+pitikö+sua+hereillä+eroottiset+ajatukset?+Tai+kenties+mieli(kauhu)kuvat+musta+kiroilemassa+ja+tallomassa+lasten+leluja?Mulla+oli+nyt+toka+tosi+huono+yö+peräkkäin.+Ja+nyt+on+mahakipua+ja+sellasta+yökköoloa.+Ja+ei+en+ole+raskaana+😁+Epäilen,+että+johtuu+ihan+vain+väsymyksestä.+Mun+täytyy+nyt+varmaan+laittaa+iltoihin+netti-/kännykielto,+siis+itselleni.+Ei+kai+se+muu+auta.+Ettei+sulla+olis+kuule+sama+homma.+Siis+jos+sullakin+uni+häiriintyy+nettihommien+takia.+Ei+oo+kiva+pyöriä+sängyssä.+Tai+olis+silleen+toisella+tavalla,+jonkun+ihanan+kanssa.+Mutta+siis+ei+öisin+väsyneenä,+sillon+kun+pitäis+nukkua.+Ihan+parasta+olis+jos+vois+eka+jonkun+kanssa+pyöriä+silleen+ja+sitten+nukkua,+ilman+stressiä+aikaisesta+aamuherätyksestä.+Tsemppiä+sinne+ja+aamuhalit+❤️
  2. Iltapäivää!+Tänne+kuuluu+karseeta+väsymystä+😴Mä+nukuin+viime+yönä+aika+huonosti+tai+itseasiassa+tosi+huonosti.+Aattelin+varmistella+nukahtamisen+(kun+su-ma+välinen+yö+usein+huono)+ja+otin+sitten+unipilleriä.+No+eipä+paljon+auttanut.+Pyörin+varmaan+pari+tuntia+kunnes+lopulta+nukahdin.+Sitten+heräsin+noin+neljän+aikaan.+Ja+nyt+mun+täytyy+vähän+häpeillen+tunnustaa,+että+tulin+tänne+vilkuilemaan,+josko+sulta+olisi+(säälistä)+irronnut+sitä+pientä+eroottista+tarinaa+tai+olisi+edes+jotain+muuta+viestiä.+Olihan+sulta+kirjoitusta+ja+unisuukkojakin+hiuksiin+tullut+😊+No+sitten+mulla+ei+tullut+uni+enää+ollenkaan.+Kävin+jotenkin+ihan+kierroksilla+(sinivalo,+pillerit?)+ja+mun+ajatuksissa+pyöri+yhtaikaa+sun+kirjoitus+ja+joitain+eroottisten+tarinoiden+hahmotelmia.+Eli+mun+aamuyö+meni+ikäänkuin+sä+ja+erotiikka+mielessä+😁+Sori+😇Mä+olin+koulussa+aika+surkea+ainekirjoituksessa+(josko+myös+aika+monessa+muussakin+asiassa).+En+muista,+että+mun+yhtään+ainetta+olisi+luettu+luokassa+ääneen.+Ja+mä+aina+ootin,+että+niin+joskus+kävisi.+Meidän+luokalla+oli+muutama+sellainen+tosi+taitava+kirjoittaja.+Mä+oon+aina+jotenkin+ihaillut+tyyppejä,+joilla+on+kirjoitus+ja+sana+hallussa.+Ja+sulla+on!+Siksi+mä+en+epäile+hetkeäkään+sitä,+ettetkö+sä+saisi+aikaan+myös+kuumottavaa+eroottista+tarinaa.+Eli+tosi+hyvä,+että+sua+alkoi+ajatus+edes+vähän+kiehtoa+😊+Mutta+älä+sä+nyt+ota+mitään+paineita+siitä+😉+Paat+sit+jos+siltä+tuntuu+😁Iltahalit+❤️
  3. Niin,+ei+mullakaan+ole+varmaa+käsitystä+siitä,+kumpaan+sukupuoleen+kallistuisin,+jos+joskus+vielä+suhteeseen+lähtisin.+Tällä+hetkellä+mietityttää+enemmänkin+muut+asiat+🙄Ihastukset+mulla+on+kaikki+tullut+viime+vuosien+aikana+naisiin.+Ehkä+mä+olen+jotenkin+siis+kallistumassa+siihen+suuntaan.+Jos+mä+mietin+sitä,+kumpaa+sukupuolta+enemmän+tiiraan+kaupungilla+mennessäni,+niin+vastaus+on+naisia.+Naiset+on+mun+mielestä+pääsääntöisesti+kauniimpia+kuin+miehet.+Ja+yleensä+mun+huomion+kiinnittää+nätit+asiat+😉Mä+en+oo+erityisemmin+tykännyt+kovin+miehisistä+naisista.+Mutta+nyt+eräs+päivä+panin+merkille+erään+hyvinkin+poikamaisen+naisen+ja+kun+tarkemmin+katselin+(sen+verran+mitä+kehtasin+tuijottaa),+niin+ihan+kivaltahan+hän+näytti+😊+Löisin+vaikka+vetoa,+että+oli+lesbo.+Mun+tutka+on+kuitenkin+aika+vanhaa+vuosimallia,+niin+siihen+ei+ole+täysin+luottaminen.+Eli+kovin+isoista+rahoista+ei+kannata+vetoa+kuitenkaan+lyödä.+No+niin.+Toisaalta+mä+en+tykkää+hirveästi+myöskään+toisesta+ääripäästä+eli+juurikin+näistä+tekokynsi,+tekotissi,+tekoripsi,+töröhuuli,+kilo+pakkelia+-tyypeistä.+Mun+kokemuksen+mukaan+meillä+ei+silleen+luonteet+kohtaa+😀+Naiset,+joihin+olen+ihastunut,+ovat+kaikki+aika+erilaisia+"tapauksia",+niin+ulkonäöllisesti+kuin+luonteeltaankin+eli+mitään+kaavaa+niissä+ei+ole.+Tykkään+kovasti+ihmisistä,+joilla+on+roimasti+huumorintajua,+tilannetajua+ja+(vähintäänkin+suhteellisen)+hyvät+käytöstavat.+Inhoan+ylimielisiä,+itserakkaita+ja+erityisesti+(työpaikalla)+juoruavia+ihmisiä.+Sanoisin,+että+luonne+on+se,+mikä+mulle+eniten+merkkaa.+Kuten+kerroin,+suhteissa+olen+ollut+vain+miesten+kanssa.+En+ole+koskaan+edes+vakavissani+ajatellut,+että+hakisin+naisista+seurustelukumppania.+Jollain+tavalla+se+kuitenkin+hieman+kutkuttaa+nykyisin+mieltä.+Jotenkin+ajattelen,+että+se+on+asia,+jota+pitäisi+kokeilla+vielä+tämän+elämän+aikana.+Jos+kaveripusuja+ei+lasketa+(enkä+laske)+niin+suudellut+olen+tasan+yhden+kerran+naisen+kanssa.+Erään+baari-illan+jälkeen,+kännissä+tietenkin+😁,+tuli+eräs+nainen,+jonka+kanssa+olin+illan+aikana+jutellut+ja+tanssilattialla+pyörinyt+ja+muiskautti+sellaisen+hieman+hikisen+ja+märän+suudelman,+että+mieleen+jäi,+pysyvästi.+Ja+enhän+mä+tajunnut/halunnut+vastustella+😁+Tästä+on+tosin+jo+vuosia+vuosia+vuosia+aikaa.+Mutta+hei,++jos+tämä+"tyyppi"+sattuisi+täällä+palstoilla+piipahtelemaan+ja+olemaan+niin+hyvämuistinen,+että+näin+vanhan+tapahtuman+muistaa,+niin+yhteyttä+saa+mieluusti+ottaa.+Voimme+lavastaa+tämän+tapahtuneen+tilanteen+uudelleen+(rekonstruktioida,+vai+mikä+se+termi+oli),+eli+siis+olen+valmis+kokeilemaan+toisenkin+kerran+😂Ps.+Höpsööntynyt,+mieti+sitä+rekisteröintiä,+ei+suhteen+vaan+nimimerkin+😉+😅
  4. Heii....+En+voi+taaskaan+nukahtaa+ennenkuin+kysyn.+Ajatteletko+sä+Höpsööntynyt,+että+voisit+olla+tulevaisuudessa+vielä+suhteessa+miehen+kanssa?+Vai+onko+nainen+ehdoton+valinta?+Niin,+vai+onko+Ihana+Nainen+ainut+vaihtoehto,+kenet+enää+huolit?+😁Ei+mul+muuta.+Nyt+yöt+😘
  5. Iltaa/yötä+En+mä+mitään+köyttä+ole+(tietääkseni)+syöttänyt+kellekään.+Mutten+mä+näistä+ihastushommista+ole+kotona+kertonut.+Onko+se+sitten+jonkin+sortin+valehtelua/epärehellisyyttä,+että+jättää+joitain+asioita+kertomatta+(?)+Sanotaan+myös,+että+tieto+lisää+tuskaa.+Tekeekö+mieheni+tai+lapseni+sillä+tiedolla+jotain,+että+avopuoliso/äiti+voi+ihastua+ja+ihastuukin+välillä+toiseen+naiseen.+Niin,+en+tiedä+🙄Mulla+vaihtelee+mielialat+muutoinkin+aika+paljon,+niin+ei+näistä+ihastuksista+paljon+lisävaihtelua+tule+😉+Toki+olen+miettinyt+näitä+asioita+itsekseni,+paljonkin.+Muun+muassa+sitä,+millaista+parisuhdemallia+tässä+jälkikasvulle+annetaan.+Ajattelen+kuitenkin,+ettei+se+millainen+omien+vanhempien+parisuhde+on+määritä+(ainakaan+täysin),+sitä+millainen+lapsen+parisuhteesta/-suhteista+aikanaan+tulee.+Mun+vanhemmilla+on+ollut+hyvinkin+onnellinen+ja+rakastava+avioliitto.+Mieheni+ja+mun+suhteesta+puuttuu+siis+fyysinen+läheisyys.+Arki+kuitenkin+menee+ja+soljuu+kohtalaisesti.+Riidellään+toki,+epätasaisin+väliajoin,+muttei+sekään+mene+fyysiseksi.+Niinkuin+aiemmin+kerroin,+mulla+on+ollut+suhteita+vain+miesten+kanssa.+Tämä+nykyinen+on+pisin+suhde.+Edelliset+ovat+päättyneet+mikä+mihinkin,+ei+yksikään+kuitenkaan+suurempaan+sotaan.+Äidiksi+tulemisen+halu/tarve+mulla+oli+aika+suuri.+Enkä+missään+vaiheessa+ole+katunut+sitä,+että+lapsia+halusin/teimme.+Niin,+miehen+kanssa+se+on+silleen+helpompaakin+kuin+toisen+naisen+kanssa+😉Kyllä+mä+edelleen+ajattelen,+että+ihastushommissa+on+puolensa.+Piristäähän+se+toisaalta+omaa+mielialaa.+Mutta+ainakin+mulla+on+tullut+ihastusjutuista+myös+sitä+negafiilistä.+Että+mikä+nyt+sitten+olisi+parempi.+Enpä+tiedä.+Hyvää+yötä+ja+kauniita+unia+😴