Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mua+alkaa+jo+kyllästyttää+nää+ihastushommat.+Vaik+toisaalta+ne+tunteet+ihania+onkin.+Mutta+hyvä+homma+jos+sulla+ne+ihastusajatukset+tuo+kipinää+parisuhteeseenne+😊+Mulla+ne+ei+tuo.
07.09.2017 14:07
Onpa+sekavaa+täällä+ketjussa+🙄+kun+on+aitoa+ja+varjoa.+
Olin+jo+untenmailla+mutten+aviovuoteessa.+Eikä+me+(edes)+olla+naimisissa.+Onko+avoliitossa+olevilla+sitten+avovuode,+siis+jos+on+yhteinen+peti,+en+tiedä+(?)+No+joka+tapauksessa,+ihan+yksinäni,+omassa+sängyssäni+nukuin,+niinkuin+muinakin+öinä.+Mä+en+tykkää+äänekkäästi+kuorsaavista+ihmisistä+ja+nukun+muutenkin+mieluusti+yksin.+Oon+niin+tottunut+siihen.+Mulla+auttaa+se+kun+ihastuksen+kohdetta+ei+näy+eikä+kuulu.+Ei+ole+silloin+niin+paljon+mielessä.
07.09.2017 12:03
Helpohko+viikko,+ainakin+tähän+asti.+Poissa+silmistä,+poissa+mielestä.
06.09.2017 21:09
Kvg+😂
Kiitos+selvennyksestä.
05.09.2017 16:38
No+nii.+Unohtu+panna+hyvät+yöt+eli+paan+ne+tähän...+Siis+hyvää+yötä+ja+Unihalit+❤️
04.09.2017 21:35
😁+Kiva+kun+avauduit.+Mä+oon+kans+aika+kuuma+ja+jopa+tulinen+tyyppi,+vaikka+ulospäin+saatan+vaikuttaa+hyvinkin+rauhalliselta+ja+hillityltä.+Saatan+tulistua+joskus+hyvinkin+nopeasti.+Oon+myös+silleen+ärsytysherkkä,+esim.+auton+ratissa.+
Mulla+ei+ole+mitään+havaintoa+siitä,+mitä+autoerotiikka+on🤔+Sexiä+kulkuneuvossa?+Mietin,+onko+sitten+olemassa+myös+manuaalierotiikkaa,+eikun+sehän+olis+sitten+manu.+Auto+ilman+maattia+Manu+ilman+aalia.+No+joo,+oon+väsyny,+huh.
04.09.2017 21:29
Selkeä+ihastus+😀
04.09.2017 20:21
🤔+niin
04.09.2017 20:20
Ei+ihan+auennut+tuo+kommenttisi+mutta+eihän+se+mulle+ollutkaan+😑
03.09.2017 12:30
Varattuihin+ei+kannata+ihastua+tai+ei+ainakaan+rakastua.+Eikä+kyllä+kannattaisi+näin+varattunakaan+keneenkään+ihastua+🙁
03.09.2017 12:28
Kyllä+meillä+on+ja+sehän+se+on+mikä+meidätkin+on+(ainakin+vielä)+pitänyt+yhdessä+🙄
03.09.2017 12:22
Teillä+on+sitten+erilainen+tilanne+kuin+meillä.+Mä+en+ole+puhunut+näistä+asioista+mieheni+kanssa.+Tiedän,+ettei+hän+ymmärtäisi/hyväksyisi+asiaa+ollenkaan.+Muutenkin+olen+kaapissa.+Tätä+orastavaa+ihastustani+edeltävä+ihastukseni+on+ainoa+ihminen,+jolle+olen+tästä+bi-asiasta+kertonut.+Olet+oikeassa+siinä,+ettei+salasuhde+ole+mitenkään+oikein+ketään+kohtaan.+Välillä+vaan+tuntuu+todella+vaikealta+olla+(suhteessa)+ilman+läheisyyttä+🙁
02.09.2017 22:20
Moi!+Kirjoitit+tuolla,+että+sun+mielestä+ihastumisessa/rakastumisessa+ei+ole+mitään+ihanaa.+Ajatteletko+koko+ajan+näin?+Kaduttaako+sua+se,+että+lähdit+suhteeseen+ihastuksesi+kanssa?+Tekisitkö+nyt+toisin+tai+jättäisitkö+tunteesi+kertomatta?+Mä+en+tiedä+pystyisinkö+salasuhteeseen+jos+ihastus+olisi+joskus+molemminpuolista+🙄
02.09.2017 20:56
Mä+käyn+yleensä+kaupoilla+viikonloppuisin.+Myös+siivoushommat+tulee+yleensä+hoidettua+viikonloppuna.+Tykkään+myös+ulkoilla/käydä+kävelemässä,+treffatta+ystäviä,+lueskella+ja+jonkin+verran+katon+myös+töllöä.+Niin+ja+viimeaikoina+oon+ollut+täällä+palstoillakin+tietty+aika+paljon+😉+Lauantaihalit+takaisin😊
02.09.2017 15:06
Joo.+Ei+varmaan+kannata+liioin+"ruokkia"+😐+Hieman+on+vaikeaa+tajuta+joidenkin+ajatustenhölkkää.+Mä+kirjotan+kännyllä+niin+tästä+löytyy+hymiöt.+Tosin+sitten+kun++kirjoitin+koneella+näkyi+nämä+mun+kännyhymiöt+siinä+vaan+sellaisina+neliöinä+😐
02.09.2017 14:56
Lisää+kirotusvihreitä+😁+Pitäs+varmaan+lopettaa+kännyllä+kirjoitus.+😁+Hidastakin+tää+on.
02.09.2017 14:49
Meillä+on+se+tilanne,+että+mua+ei+huvita/kiinnosta.+Ja+näin+on+menty+jo+monta+vuotta.+Meillä+sujuu+arki+jotenkuten.+Välillä+riidellään,+välillä+sopu.+Tehdään+asioita+pääsääntöisesti+erikseen+erikseen+myös+jonkinverran+yhdessä.
02.09.2017 14:47
Mitä+ihmettä+SÄ+TAAS+höpötät?!?!+
Okei,+tein+kirjoitusvirheen+näemmä+eikä+varmasti+ole+eka+eikä+vika+😂+Ymmärsit+varmaan+viestini+kuitenkin.+Kännyllä+näpytys+on+paikoitellen+hankalaa,+kun+känny+arvailee+sanoja.+Ja+oikeassa+olet,+oonhan+mä+muutenkin+aika+amatööri+kirjoitushommissa+😁+Mutta+siis
"olisi+mukava,+jos+KIRJOITTELISIT+ihan+omalla+nimimerkillä."+
Ja+tätä+Höpsööntynyt+=+EnOsaa_EnTunne+keskustelua+en+jatka.+Tiedät+itsekin,+että+väitteesi+on+typerä!+Toivottavasti+päiväsi+jatkuu+paremmin+kuin+alkoi+😉
02.09.2017 10:59
Huomenta+😊
Et+sä+sitten+ihan+hirmu+pieni+oo.+Mä+oon+sua+noin+2,5+tuumaa+pidempi.+En+muistanutkaan+tuota+Niiskuneidin+nilkkarengasta.+Mutta+totta,+kyllähän+hällä+sellainen+on.+Pitääkin+varmaan+seuraavan+kerran,+kun+Muumit+telkkuun+pärähtää,+kattoa+niitä+vähän+tarkemmin+😀+Ps.+Pikku+Myy+on+Muumeissa+mun+lempihahmo+😉
Mukavaa+päivää!
02.09.2017 09:17
Hyvää+huomenta+varjo!+
Vaikka+tuolla+yllä+kirjoitin,+että+"kirjoittaa+ja+lukea+saa+ken+tahtoo"+niin+olisi+mukava,+jos+kirjoittelit+ihan+omalla+nimimerkillä.+Voisit+kirjoittaa+vaikka+niitä+eroottisia+riimejä+(mä+odottelen+niitä+täällä+edelleen+😉)+
Jos+et+millään+keksi+omaa+nimimerkkiä+ja+haluat+jatkaa+vain+tuota+samaa+"aihetta"+(Höpsööntyneen+varjoilua),+niin+voisitko+ystävällisesti+jatkaa+sitä+vaikkapa+tuolla+lesbo-palstalla+Vaikea+tilanne+-+ketjussa.+Siellähän+sä+aloitit+tämän+varjoilusi.+Kyllä+me+voidaan+lueskella+sun+jutut+sieltäkin.+Harkitse+nyt+kuitenkin+sitä+omaa+nimimerkkiä,+pliis+😉😊+Mukavaa+päivää
02.09.2017 09:05
276 / 278