Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tiäks+Höpsööntynyt+mä+en+voi+mennä+nukkumaan.+En+ennen+kuin+kysyn.+Ootsä+kuin+pieni+(alko+vaan+kiinnostamaan,+kun+mainitsit+😁)?+Öitä
01.09.2017 23:34
Nyt+mä+vilahdan+tai+viuhahdan+tälleen+pikaseen.+Kiva+kun+et+oo+enää+niin+allapäin+😊+Mä+meen+nyt+koittaan+jos+uni+tulis.+Hyvää+yötä+ja+Unihalit+❤️
01.09.2017 23:17
Niin+mä+olen+ajatellut,+että+tuskin+tää+mun+tilanne+hirmu+poikkeuksellinen+on.+Että+varmasti+on+muita+ja+moniakin+samankaltaisessa+tilanteessa+🙁+Mulla+on+ehkä+siinä+mielessä+käynyt+tuuri,+että+ihastun+yleensä+heteroihin+(tätä+orastavaa+ihastusta+edeltävä+on+tietääkseni+ainoa+ei-hetero).+Hän+on+myös+ainoa,+kelle+olen+tunteistani+kertonut.+Kerroin+vaikka+tiesin,+että+hän+oli/on+rakastunut+toiseen.+En+siis+tiedä+mitä+tapahtuisi+jos+joskus+kävisi+niin,+että+tunteet+olisivat+molemminpuolisia.+
Onko+sulla+suhteessasi+se+tilanne,+että+olette+molemmat+haluttomia+läheisyyteen,+siis+toistenne+kanssa?
01.09.2017 22:34
Saa+olla+siipi+maassa.+Sitä+näyttää+nyt+olevan+liikkeellä+🙄+Luin+sun+kirjoitukset+myös+tuolta+toisesta+ketjusta.+Ei+ole+helppo+tilanne+sullakaan+🙁+Onko+teillä+molemmilla+siis+ihan+hyvät+suhteet+tahoillanne?+Mä+itse+olen+suhteessa+miehen+kanssa.+Suhteessa,+josta+puuttuu+tätä+nykyä+oikeastaan+kaikki.+Ei+ole+romantiikkaa,+läheisyyttä+eikä+erotiikkaa.
01.09.2017 22:03
Niin,+en+mä+oikein+täysin+tiedä+mitä+tää+on+🙄+Osin+kyllä.+Lesbo+palstalla+jo+"avauduin"+omasta+tilanteestani.+Miehen+kanssa+oon+suhteessa,+huonossa+sellaisessa.+Mutta+kai+se+on+omaakin+syytä,+että+suhde+on+sellainen+kuin+on.+Näin+nyt+ainakin+tällä+hetkellä+mennään,+kun+ei+muutakaan+osaa+😐
01.09.2017 20:31
Aika+hauska+toi+satunnaisjuttelutaso+😊+No+sama+homma+täällä.+Itse+asiassa+satunnaisesti+ja+työhön+liittyvää.+Ja+muutaman+kerran+oon+tilannetta+yrittänyt+vähän+keventää+(hölmöillä+jutuillani).
01.09.2017 20:14
Jaha.+Nyt+vasta+huomasin,+että+joku+oli+peukuttanut+tätä+kommenttiani.+Eli+kaiketi+on+ollut+samaa+mieltä+siitä,+että+hölmöähän+tämä+tämmöinen+(jatkuva)+ihastuminen+tässä+mun+tilanteessa+on+🙄
01.09.2017 20:10
Oisko+sulla+joku+keino+selvittää+asia?+Ootteko+jutellu+koskaan+vai+ainoastaan+olleet+näköetäisyydellä?+Mä+en+myöskään+varmuudella+tiedä,+onko+hän+varattu+vai+sinkku.+Hetero+hän+varmaankin+on.+Oman+tilanteeni+tiedän+ja+jo+siitäkin+syystä+mun+olis+parempi+olla+ihastumatta+enempää+🙁
01.09.2017 19:42
Sä+vilahtelet+aika+pikaseen.+Mulla+iski+väsy+töiden+jälkeen+ja+sammuin+hetkellisesti.+Saas+nähdä+tuleeko+uni+yöllä+ollenkaan.+Tosi+tylsä,+kun+siellä+niin+huonot+fiilikset+🙁+Onko+siihen+joku+erityinen+syy?
01.09.2017 19:34
Kyllä+täällä+on+nyt+(kans)+se+tilanne,+että+näistä+orastavista+tunteista+on+päästävä+irti.+Vaikka+ihastustunteet+ihania+onkin+niin+ahdistaa+myös+tää+tämmönen+:(
01.09.2017 09:31
🙁+Voihan+tylsyys+ku+fiilikset+sulla+edelleen+pee.+No+ei+täälläkään+kyllä+kovin+hyvät.+Oikeastaan+vähän+ahdistava+olo.+Kai+se+täytyy+nukkumaan+mennä.+ILTAHALI+ja++kauniita+unia.
31.08.2017 22:17
Miks+olis+järkevää,+siis+sun+tapauksessa?+Mä+näin+tänään+silleen+ohimennen+vilaukselta+tän+"kohdetyypin".+Ja+ei+kyllä+helpottanut+oloa+yhtään,+päinvastoin.+Ei+hyvältä+näytä+🙄
31.08.2017 21:27
Joo,+saathan+sä+viskoa+😊+Sulla+on+silleen+eri+tilanne.+Mul+on+vaan+jotenkin+niin+tylsää+😐+Säkin+näytät+olevan+yövuorolainen+ja+öisin+mä+nukun,+tai+ainakin+yritän.+Kävin+kattomassa+sitä+tsättiä.+Siel+oli+kaks+tyyppiä.+En+viitsinyt+häiritä/sekaantua+keskusteluun..+Eikä+tällä+kännyllä+muutenkaan+jaksa+tsätätä.+Mut+tulipa+vilkaistua.+Toivottavasti+sulla+on+jo+parempi+fiilis+ja+oot+saanu+nukuttua.
30.08.2017 21:22
Ei+nähty+tai+ainakaan+mä+en+nähny.+Mielessä+tämä+"tyyppi"+kyllä+oli,+ehkä+vähän+liikaakin+😊
30.08.2017 20:15
Oon+mä+kertonu,+sul+on+menny+muisti+😊
Vaikea+tilanne+-ketju+
8.8.2017+16:20
"Tämä+viimeisin+ihastukseni+kohde+taas+oli+ihminen,+jonka+kanssa+jaoin+samankaltaisen+kokemuksen+juurikin+näihin+ihastuksiin+liittyen.+Ja+sitten+menin+ja+ihastuin+vielä+kaiken+huipuksi+häneen😕 "
Miks+sulla+on+siipi+maassa?+Toivottavasti+saat+nyt+paremmin+nukuttua+projektin+päätyttyä.+Hyvät+unet+on+niin+tärkeet.+Ei+sitä+muuten+jaksa.+Mukavaa+päivää+ja+hali.
30.08.2017 09:05
Lea+Laven+🎵+😉+Ei+oo+mahdoton+ajatus.+Ranteessa+suosin+Kalevalaa.
30.08.2017 08:57
Ei+oo,+ei+tuu.+Rantees+on.
29.08.2017 22:14
Juu,+oon+silleen+kai+aika+altis+😊+Kerron+toki+jos+jotain+tapahtuu.+Vaik+ei+kai+mun+sinänsä+tartte,+kun+kyllä+sen+sitten+muutenkin+täällä+palstalla+huomaa+kun+muija+lähtee+sekoon+😉Hyvää+yötä+😊
29.08.2017 22:12
Heiiii+apua!!!😱+Ja+sit+vielä+se+varoituksen+sana.+Multa+ei+kannata+silleen+hakea+kauheasti+vertaistukea+tai+varsinkaan+tarjota+sitä.+Tuolla+lesbo+palstalla+jo+kerroinkin,+että+oon+kerran+jo+ihastunut+itse+vertaistukeeni.+Se+oli+se+tyyppi+joka+sai+mut+riimitteleen.+Että+sellanen+nainen+täällä+😂😁
29.08.2017 21:06
Sitä+jännitän,+että+paukahtaako+tunteet+päälle.+Ja+jos+menee+päälle,+niin+millainen+sekoilu+mulla+alkaa+tällä+kertaa.+Viimeks+tuli+runoilu+😬+Enkä+ajatellu+lähestyä,+en+uskalla+😂
29.08.2017 20:58
277 / 278