Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toinen takiainen 🤣
10.10.2023 18:09
Haluaisin kuulla joltakulta kaiken tietävältä, jotta kaikki järjestyy ja asiat menee vielä parhain päin.
09.10.2023 23:37
Jos ettisin, niin sitten varmaankin jostain sätistä taikka kirjeenvaihtopalstalta 😁 Eikös täällä Suomikaksnelosessa ole nuo reffitki. Onkos kukaan sitä kautta löytänyt?
09.10.2023 23:32
Mikä se nyt on niin kivaa?
09.10.2023 21:35
Onnellinen sinä 😁 Mie vetelen jo sitä keski-ikää, ainaki joidenkin mittapuulla, jotta parempi on etten toivo enää mitään tai ainakaan isompia. Kädet ristissä, muttei rinnalla. Öitä 😁😴
09.10.2023 00:39
😅 No juu, nuo kaikki ja kuumat aallot ja mielialan vaihtelut, kuivat paikat ja mitä lie. Taijan pitää kiinni menkoistani. Toivottavasti ote pitää.
09.10.2023 00:27
Tiettyjä ominaisuuksia pitää tietenkin olla, jotta kiinnostusta syntys. Mä en lämpene alkuunkaan huumorintajuttomille ja huonosti käyttäytyville. Ystävällisyys, empaattisuus ja hyvät kommunikointi taidot sen sijaan vetävät puoleensa ja ovat pari kertaa saaneet ihastumaankin. Montakos niitä, joiden kanssa nyt tosi hyvin synkkais oikeen tarttis... Riittäs kai se yks ja loppuelämäks.
09.10.2023 00:21
Mä tykkään kans enemmän semmosista pehmeemmistä kun koviksista, joista en ite asiassa tykkää oikeestaan ollenkaan. Kiihkeyttä tarttee silti olla, tietyissä tilanteissa ja saa olla joskus muulloinkin 😉 Viileys sen sijaan ei ole yhtään kivaa. Oon aika paleleva muutoinkin.
08.10.2023 23:49
Voikun mä voisin antaa nuo omani, kun alkaa jo pikkusen kyllästyttämään. Vaihtarina en kyllä tahtosi niitä, mitä yleensä saa kun luonnostaan loppuu.
08.10.2023 23:25
Jep, en mäkään halua enää yhtään "pökkelöä" rinnalle 😁 Ite oon just semmonen ohimennen ja mennen tullen koskettaja ja tykkään halia sillon kun tykkään. Toisen tarttee sitten kans tykätä ja olla edes lähestulkoon samanmoinen, muuten ei kyllä taija tulla mitään.
08.10.2023 23:22
Mä olen vertailussani tullut pariin kertaan siihen lopputulemaan, jotta oma kaipuu lähellä on suurempi kuin vastapuolella. Pikkusen oon siis alkanut epäilemään, että oon aikamoinen takiainen verrattuna suurimpaan osaan ihmisiä. Kaipaan lähelle, ihan liki ja kosketusta.
08.10.2023 23:14
👍🏻
08.10.2023 23:03
Nyt on lakasukone pahalla päällä tai sitten joku muu.
07.10.2023 23:09
Ai jaa 😁 muuritko ympäröi. No, turha on tietysti turhaa.
06.10.2023 16:45
Ens kerran sie sitte kakstuhattakaheksankytluvulla ja toisesta ei voi tiätää? 😁
06.10.2023 15:16
Ihan näillä näppäimillä 😁
06.10.2023 15:14
No, tuo on ehkä pikkusen hankala kysymys, mutta näemmä oot saanut jo monta hyvää vastausta/pohdintaa tähän.
Mitä sitä nyt sitten pitäisi olla. Etköhän tuon parhaiten ite tiiä, jotta mimmosia tunteita ja fiiliksiä se lisääntynyt naisten ihastelu sulle tuottaa 😉
Et kertonut missä jamassa suhteesi mieheen on, etkä sitä, onko tämä kiinnostus naisiin kuitenkin sulle suhteellisen uusi juttu vai onko se jo kauan sitten alkanut ja koko ajan vahvistunut...
Mulla on ollut tiedossa jo aikasessa vaiheessa, että voin ihastua/tykästyä myös naisiin. Mun nuoruudessa ei puhuttu kuitenkaan semmosista kun biit, joten "päädyin" heteroksi.
Nyt vanhemmalla iällä naisiin ihastumiset on kuitenkin iskeneet semmosella voimakkuudella ettei niitä tunteita oo voinut enää lakasta maton alle. Kaikenlaisia tunteita ja fiiliksiä on kyllä läpi käyty. Nyt teen eroa avoliitosta ja se tuottaa tuskaa, vaikka se on ainut oikea ratkaisu tässä omassa tilanteessa, jossa rakkaus, romantiikka, erotiikka ja kaikki muukin on aikaa sitten suhteesta kuollut. Sinnitelty on vääristä syistä.
30.09.2023 12:37
Onhan se ihanaa sillon kun tulenpalavasti ihastuu ja rakastuu, mutta voi siinä hetken hämilläänkin olla, etenkin jos ei mitään viitteitä tuommosesta omaan sukupuoleen ihastumisesta ole koskaan ollut. Mulla oli viitteitä ihan riittävästi, mutta silti kun kunnolla kolahti, niin huhhuijaa.
29.08.2023 14:32
Aika paljolti just tämä. En mäkään muista, että omassa nuoruudessa olis mistään bi-ihmisistä puhuttu, vaan oli joko tai, hetero tai homo. Ja kun en itseäni lesboksi mieltänyt, niin heterona sitten mentiinai, vaikka tiesin jo varhain, jotta voin ihastella myös naisia. Melkein nelikymppiseksi tartti silti kasvaa ennenkuin iski se tulenpalava, erittäin voimakas ihastus naiseen. Sen jälkeen en olekaan enää miehiin ihastunut. Kyllä tuommoset asiat helposti hämmentää.
29.08.2023 14:27
Nyt on joku käyny löytämässä taas aikas vanhan ketjun, Höpsööntynyt ☺️ voi niitä aikoja ja omiakin höpsötyksiä tuolloin. Mitähän sullekin kuuluu... Toivottavasti elämässäsi ompi kaikki mallillaan, hyvällä mallilla.
Vaan eipä tuo aihe ja asia sillä tavalla vanhene.
29.08.2023 11:24
3 / 278