Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä tulin (äkki)pikaisesti kertomaan, jotta hommasin jotakin muuta virtuaalista ja jonka saatan armollisesti tai muutenkin antaa, jos ei ehdi mennä huonoksi. Semmosen (ei huonoksi menneen) saaminen ompi varmaan kutakuinkin jokasesta henkilöstä miellyttävää, sikäli mikäli antaja on ees jotakuinkin mieluinen, ei luotaan työntävä vaan edes pikkusen puoleensavetävä 😁
22.04.2023 13:43
Näin on, jotta ei pidä silmiä millään tökkiä jollei omaa hommaan koulutusta. Vaikka jotku sanovat, että sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee. Mä muistelen monesti. Onneksi tuo muisti on mulla sen verran heikko, etten aivan kaikkea muista. Kuinkas se sulla on muistin kanssa ja onkos sulla tapana tuommonen vanhoja mietiskely vai pohditko enemmän tulevaa? Ihan kuin mä olisin kysynyt tämän ennenkin... mutta ehkä en sulta vaan joltakin muulta tai yleisesti 😁
Silmien tiirailun suhteen vois sanoa, että olen kunnossa kaiken aikaa. Muun kunnon kanssa onkin vähän niin ja näin, mutta koitan mä jonkin verran pitää siitä muustakin huolta jottei olis aivan rapakunto.
Jotta pysyttäisiin taas ees vähän ketjun aiheessa, niin kuinkas sä ajattelit tänä viikonloppuna sitä aikaa tuhlailla ja mihin meinasit energiaa kohdistaa?
22.04.2023 12:29
Mä tulin taas kohtalaisen nopeasti tähän vastaamaan, kun on kuulu niihin, jotka sapiskasta tykkää 😅
Ja tällä meinaan semmosta oikiata sapiskaa, sanallista tai korvatillikoita.
On sitä semmostakin, mikä saa kasvojen lihakset liikkeelle ja pientä ryppyä ja uurretta ilmaantumaan silmien ja huulten paikkeille.
Sie kun viskasit tuon toisen diagnoosin, niin ei se siis vallan pielessä (eikä kahvassakaan) ole 😉
Diagnoosina sanosin siis (kun niitä tässä jaellaan), jotta sulla on kohtalaisen hyvä veikkaustaito ja/tai normaalia parempi lukutaito 😁
Lisäksi taidat olla joissain asioissa malttamattoman lisäksi myös semmonen, joka viskaa herkästi lissää vettä kiukaalle jossei lämpö miellytä.
Ps. Pistän vastausta sun aiempaan tonne nimenomaiseen kohtaan. Tiiä päätyykö se sitten tämän alle vai päälle...
22.04.2023 12:19
Nyt ei varmaan enää armoa tule, kun lähtee niin viiveellä 😅 ja nukkumaankin pitäs keretä. Ei ne täälläkään tiet kuopattomia ole. Just tänään meinasin taas vetää vanteet soikeaksi, mutta onneks viime tipassa sain vejettyä renkaan vierestä. Mä tykkään katella silmiin. Aidon hymyn erottaa kuulemma silmiin kahtomalla. Eli tuossa kohtaa totuus ei löyvy kaurapuurosta, se mausta tai muustakaan.
Nyt mä alan vähitellen lähtemään unten maille 😴
19.04.2023 23:09
Näinkö on? Ja mistäs tämä tokaisu otti vauhtia? Kukapa sitä toisen elämää sillä tavalla kauhean tarkasti tuntis. Väittäisin kuitenkin, että ihan niin pihalla en enää ole kuin muutama vuosi sitten. Kiitos palstalla ja muuallakin (myös livenä) tapahtuneen valistuksen.
19.04.2023 22:57
Kyllä mä tuon sun viestin ymmärsin, mutta aloin vaan lätisemään (vähän tapani mukaan). Ei se jatkuva oven aukominen mitään herkkua ole. Semmoinen pyöröovi olis tuossakin kätevä.
19.04.2023 22:52
Onkos tämä nyt heti vai oonko armottoman myöhässä? Ihan vaan vasemmalta lonkalta heitin tuon malttamattoman. Mulla on sama homma, joskus en malttas ollenkaan ja toisinaan valttina on maltti. Tarkotin vaan, että epäilen sulla olevan jo ihan kelvolliset hymykuapat ja ehkä muutaman naururypynki 😉 Eli suomeksi sanottuna huumorinaisia.
18.04.2023 22:58
Harvemmin se yks kerta riittää, vaikka joissain jutuissa kyllä kerta kokeilu on riittänyt siihen, jotta tietää ettei tartte toisten kokeilla.
18.04.2023 22:51
Juu, sua mä tarkotin. Hmm...no ainakin sie taijat olla hieman malttamaton 😅 ja semmonen pilke silmäkulmassa tallustelija.
17.04.2023 22:33
Mä voisin myös heittää, en itestäni kuitenkaan, enkä vallan tosissaan, mutta ehkä joku toinen kerta 😁
17.04.2023 16:27
Aha 😁 No kiitos tästä.
17.04.2023 16:14
Jahas, eli tullee/tuli miten tullee/tuli tai voipi olla tulemattakin 😁 No se siitä. Ite uskon siihen jotta ajallaan.
17.04.2023 13:06
Kuten tuossa ylempänä kirjoitin, niin mä olen suurimmalle osalle tyypeistä edelleen kaapissa. Ehkäpä mulla olisi enemmän kerrottavaa joskus myöhemmin, mutta kerron nyt sen, mitä kerrottavaa on 😁 Tästä ei-heteroudestani olen kertonut jonkin aikaa sitten pitkäaikaisimmalle ystävälleni, viestillä ja muun kirjoituksen lomassa. Sen lisäksi asiasta tietää muutama muu live-elämän ihminen. Pikkuhiljaa siis. En tiedä vielä meneekö "jatkokertomukset" viesteillä vai livenä, jomminkummin. Joskus pohdin, olisiko ollut helpompaa kertoa näistä asioista jo aikaa sitten.
14.04.2023 10:47
Ja sie taijat olla se mun elämän(tilanteen) parhaiten tietävä, vai 😉
14.04.2023 10:36
Ei kai ne ajatukset pahaa tee ja jos niillä saa vähän väriä elämään 😉
14.04.2023 10:34
Jahans, jotta semmonen pikanen analyysi 😁
Tuo ominaisuus ei ehkä osunut ihan täysin kohdilleen, mutta on mussa muutamia muita hankalia(kin) ominaisuuksia. Vaan nekin nyt onneksi kai sitten sallitaan. Ja jos nyt tarttee yksi mainita, niin se on semmonen, jotta mun päätä on aika vaikea kääntää. Ja se on kyllä joskus vaikeeta itellekin, ei nuorempana niinkään ja onneks nykyäänkin vielä auttaa aika hyvin jumppa 😁
Mutta niin, että pysyttäs otsikon aiheessa ees osittain (ja mikäli et ole ap), niin mitäs mieltä sä ole noista ihastumis/rakastumisjutuista, jääkö niistä vaan se tyhjä käteen vai ehkä jotain muuta?
14.04.2023 10:29
Kai se on tärkeintä, jotta sen toisen kanssa on hyvä olla. Huumorintajut kutakuinkin kohtaa ja keskusteluhommat toimii.
12.04.2023 15:28
Niin, voisihan sen mollaamisajanki paremmin käyttää.
12.04.2023 15:23
Oon täysin samaa mieltä kyllä tuosta ensimmäisestä lauseestasi 👍🏻 enkä muutoinkaan liioin eri mieltä 😁
12.04.2023 15:21
Ensimmäisiä kertoja kun täällä kirjoittelin (anonyymina), niin "salaa" toivoin, jotta tunteideni kohde eksyisi tänne palstoille ja näkisi mun kirjoittaman tekstin, jossa tunteistani häntä kohtaan kerroin. Toisaalta pidin sitä kyllä erittäin epätodennäköisenä, koska hän oli ja on edelleen mitä luultavimmin hetero 😁
Eipä tainnut eksyä, enkä koskaan tunteistani oikeassa elämässäkään hänelle kertonut.
12.04.2023 15:18
5 / 278