Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mieliviini
profiilit
Mieliviini
Mieliviini
Vapaa kuvaus
Mielikuviteltu hahmo. Elä ota vakavasti. :)
Aloituksia
3
Kommenttia
155
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin,+miehillä+on+vaikeaa+antaa+anteeksi.+Exäkin+aina+käräjien+kautta+selvittää+asiat...+Ihme+keikarointia...Oon+kuule+pyytänyt+muutakin+kuin+anteeksi...rahaa,+valuuttaa+ja+käteistä.+Ja+on+vaikeaa...tosiaankin....
05.10.2017 19:49
No+me+tyttöjen+kanssa+aina+keväällä+kiikaroidaan+muuttojännämiehiä+kiikareilla.+On+se+jännä,+miten+ne+tulee+joka+kevät+ja+talveksi+karkaavat+takaisin.+Ollaan+rengastettukin+niitä+ja+Marjatta+löysi+meidän+rengastaman+jännämiehen+ihan+Marokosta+asti.+Siellä+kuule+säikkynä+yritti+juosta+katkuun,+mutta+Marjatallahan+on+se+etälamautin,+niin+sai+tarkistettua...meijän+rengastama+oli.+On+mielenkiintoista+seurata+niittenkin+liikkeitä...
05.10.2017 19:47
Kuules+hassulainen,+narsissi+on+joulukukka,+mutta+onhan+se+ihana,+että+kukkiin+vertaat+meitä+sulokaisia....+kiitos.
05.10.2017 19:43
No+kyllä+nörteillä+on+aika+nepparikikkelit....+Mutta+kyllä+niitä+voi+käyttää+vaikka+pitämässä+tekokuitumattoja+suorassa...
Kukahan+keksii+aina+rullata+nekin+matot+tokmannilla?+Pitää+neljä+nörttiä+aina+hommata+pitämään+matonreunat+kunnossa...+Sitten+ne+saattaa+seilata+kohta+pitkin+kämppää...ne+nörtit,+mutta+onneks+ne+on+helppo+ajaa+pois+mattopiiskalla.
05.10.2017 19:43
Ei+toki....+Sehän+on+se+mies.+Mutta+kiva+kun+ymmärsit...+aika+jännä+sinänsä...+
Katsos,+tälläsen+palikkatornin+tekasin+kerran....
https://goo.gl/images/Xxd1nR
05.10.2017 19:38
No+voivoi...+Se+on+hankalaa+aluksi,+mutta+sinulla+vaan+saattaa+harata+vastaan+sellainen+jonninjoutava+"itsesuojeluvaisto".+se+on+jotain+esihiostoriallisia+vaistoja,+jotka+varsinkin+miehillä+on+ihan+turhat,+kuten+rinnatkin...mutta+ne+vaan+sattuu+olemaan.+Tuo+kiltti+ja+kunnollinen+luonnehan+on+tosi+kätevä+tälleen+naisen+näkökulmasta.+Varmasti+saat+kuules+sohva,+tai+ainakin+nurkkaseisomispaikan+jostain+lapsi/vaimo-asumuksesta.+Sinun+vaan+pitää+päästää+se+luonne+esiin+ja+jotenkin+esimerkiksi+alkoholin+avulla+saada+se+itsesuojeluvaisto+käännettyä+nöyryydeksi.+Se+on+ihan+sinun+omaksi+parhaaksi+ja+saat+katon+päälle+ja+täyden+itsepalvelu+periaatteella+toimivan+ylläpidon.+
Onnea+uudelle+elämällesi.+Heipparirallaa+vaan....
05.10.2017 19:37
Kuule.+Ilo+auttaa+siskoa+myötämäessäkin.+Sulla+on+niin+ihanan+energinen+draivi+ja+hommat+kunnossa.+
Elä+aristele+kuule+pyytää+tukea+siskoilta+ja+aviomiespalveluilta.+Niillä+on+niin+huomaamaton+laskutus,+että+miehes+maksaa+sen+ihan+huomaamattaan...+ja+sen+parhaaksihan+se+on.+Kannattaa+tutustua+muihinkin+niiden+palveluihin,+niin+psyy+standbytilassa+siinä+sohvallaan.+
Palaillaan+sis...
05.10.2017 19:28
No+parahin+takatapatata.+
Elkääs+olko+nyt+siellä+hermostunut+ollenkaan,+tuo+tuli+vaan+kiireessä+mieleen.+Ja+nopea+ja+vaivaton+konstihan+se+on,+mutta+ei+toki+ainut.+
Rommia+tähän+tarvitaan,+mutta+se+juotetaan+sille+naapurin+ukolle,+siltä+voi+sitten+vaikka+sahata+sen+varpaan+pois,+ei+kuule+huomaa+mitään,+mutta+voi+sen+narunkin+katkasta...ei+tarvitse+sotkeentua+itse+sitten+niin+siinä+touhussa.+
Ja+minä+luulin,+että+2000+kiloa,+mutta+tuollainen+200+kiloahan+on+kevyt+kantaa+itsekin,+kun+tarpeeksi+suututtaa.+
Tehdäämpä+niin,+että+alat+lukea+minulle+käräjäoikeuden+päätöstä+lastentapaamisoikeuksista+ja+minä+nappasen+sen+mötikän+selkään.+Juostaan+peräkkäin+jonnekin+piiloon+ja+sitten+sinä+purkitat+sen.+
Kuules+takamoto,+tää+on+helppo+homma.
05.10.2017 19:20
Teillä+jaappanissa+on+niin+ihania+kansanperinteitä.+Ruokalajikin+mikä+on+jo+nimeltään+sellainen,+että+taattu+onnistuminen...susi...+jep.+Kyllä+tykkään.+Ja+naismaailma+jo+lipunkin+perusteella.
05.10.2017 18:41
Niin+kamala...ei+pitäs+lakata+varpaankynsiä+samalla+ja+kirjoittaa...siis:+öiseen+aikaan+vetäset+kurpitsan+ja+tässä+tämä+linkki+jakamotoseni...
https://youtu.be/dwrfNfJ740E
05.10.2017 18:34
Heissuliveissuli+parahin+taekapata.+Onko+sukusi+juuret+kenties+jaappanissa?+
Joo.+Siis+kyllä+minä+olen+naapuriasiat+pitänyt+aina+arvossaan.+Nehän+tuovat+juurikin+elämään+sitä+makua.+Tykkään+jättää+rivarissakin+niille+heippalappuja,+että+olen+hmmmm.+myötäelänyt+hetekannatinassa,+varsinkin+kun+omasta+kokemuksesta+on+aikaa.+
No+niin.+Onhan+tuo+melkoinen+nyytti...hihihi..
Mutta+ongelma+ei+ole+tämännäköinen.+Käyt+hakemassa+koeajoon+jonkun+Hummerin+tai+vastaavan+jämäkän+auton,+narua+(jos+ei+itsellä+ole,+nuupuri+voi+tässävaiheessa+vielä+lainata,+elä+selitä+syytä+tarpeeseen)+Kiinnität+narun+kurpitsaan,+ajat+Hummerin+liseen+aikaan+naapurin+pihaan,+vähän+vauhtia+ja+ongelma+poistuu.+Puskien+kohdalla+sama+toimii,+mutta+pitää+olla+varovainen,+ettei+takalasi+hajoa...näkyyköhän+youtubessa+vielä,+miten+Ritulle+kävi?++Joo.+Kohdassa+5:10.+Voivoi....
Mutta+kyllä+nää+on+niin+helppoja.+Ai+kun+kaikilla+olisi+näin+kivoja+pikkupulmia.+Heihei+vaan+japaniin.
05.10.2017 18:30
No+heippuli+vaan.+Ompas+kiva+kun+karit...siis+mies+ihan+ottaa+näinkin+tärkeän+asian+esille.+Hyvä.+Saat+tikkarin+ottaa+siitä+korista...ota+vaan...hei!+Yksi+vaan...
Tämähän+on+vakava+juttu.+Hiekan+kulkeutuminen+tiettyihin+paikkoihin+aiheuttaa+ärtymystä,+niin+siks+ei+minnekään+rannoille+ja+hiekkalaatikon+reunoille+mennä+istuksimaan.+En+ymmärrä+mikä+vimma+miehillä+on+varttavasten+päämääränä+tämä,+vaan+pitäisi+ymmärtää,+että+pysytään+hiekasta+erossa.+Sitäpaitsi+piknikkijutut+on+perseestä.+Samaa+vinkkua,+kahvia+ja+jotain+juustopalleroita...yök.+
Menee+suoraan+kunnon+ravintolaan+ja+mieskin+saa+rahoilleen+vastinetta.+Täysin+miellytetyn+naisen,+kun+nainen+voi+tilata+mistä+itse+tykkää+ja+hiekat+kuule+ahista+ollenkaan.+Solved.+No+niin.+Seuraava!
05.10.2017 18:07
Aha.+Siis.+Elä+vaan+sano,+että+miehesi+koitti+kuule+loikata+jonkun+havukan+kelkkaan?+
Mä+luulen,+että+kyse+on+kuule+posttraumaattisesta+vastuunkannosta+johtuvasta+rasitusvammasta.+Siis+ihan+rauhassa+sisko.+Sun+pitää+meditoida+se+vastuunkanto+pois+mielestä.+Se+tapletin+lipsahtaminen+johtui+alitajunnan+tarkoituksellisesta+itsesuojeluvaistosta.+Mä+ole+käynyt+tuon+kanssa.+
Minulle+tuli+olkapää+ja+kyynärpää+kipeäksi,+kun+exän+auton+konepellille+tipahti+kahvakuula+mun+käsistä...miten+lie+just+eropäivänä+siinä+kuule+auton+vieressä+tuli+jumpattua?+Mut+kyllä+oli+kuule+kipeä.+Ja+se+mulkku+vielä+yritti+mua+syyttää+siitä+lommosta+ja+jonkun+moottorin+hajoamisesta.+Vähemmästäkin+tälläinen+herkkä+avuton+nainen+ottaa+stressiä.+Mutta+kaikki+selviää.+Jokaiselta+löytyy+sen+verran+taustatutkimusta+kännykästä+ja+niitä+kannattaa+ottaa+talteen+tälläisten+kipukohtauksien+takia,+että+sanat+valokuvat,+videoklipit+yms+ja+netti.+Sillä+saa+noi+oireet+pois.+Sitten+kahden+viikon+sairasloma+töistä.+Ja+tyttöjeniltaan...+kyllä+intiaaniks+pukeutunut+lihaksikas+strippari+kuule+vie+olkäpääkivut.+
Paranemisia+sisko.
05.10.2017 17:57
Toooptooop+lapsukaiset!+No+ensinkin+on+hyvinhyvinhyvin+tärkeää+tietää,+että+keneltä+tieto+tulee.+Tuollaiset+iljeämieliset+miehet+ovat+vaan+karitsoiva+vaille+paimenta,+siksi+kiukuilevat+ja+pöyhistelevät.+Mutta+hyvin+harva+heistä+säilyy+hengissä+pitkään....voivoi..+
Ja+aloittelevat+kanssasisaret+ovat+joskus+hyvin+naiveja....onhan+noi+osa+karitsoista+niin+lutuisia+nöpöjä....
Mutta+asiaa:+Siis+tottakai+me+naiset+tehdään+virheitä+ja+paljonkin.+Voi+Knuu-mussukkain+me+tehdään+niitä+joskus+montakin+vuosisataan.+Mutta+ei+tämä+maailma+pyöri+tai+yhteiskunta+elä+jos+me+niihin+tartutaan.+Parempi+kuules+vaan+kääntää+syy+sen+miehen+niskoille.+Ne+kuules+tekee+niiiiiin+paljon+virheitä,+että+yksi+tai+kaksi+mokaa+lisää+siinä+kasassa+ei+tunnu+missään.+Tälleen+pysyy+tasapaino.+Mies+on+iso+virhe+ja+nainen+virheetön.+Ymmärrätkös?+Mars&venus,+yö+&päivä.+Mies&nainen.+Turha&tärkeä....niin...+kiva+että+kysyit+tuota...+meneppäs+leikkimään+siitä.+Heippatirallaa...
05.10.2017 17:44
Ei+sitten+mikään.+Minusta+ne+oli+pikkukakkosen+tylsimmät+tyypit+pikkutyttönä.+Riku,+transu+ja+enoelmeri.+Ei+ihmekään,+että+nykyäijät+on+ihan+vässyköitä.+Kolme+karvaista+seksuaalista+eläihahmoa.+Yök.
05.10.2017 17:29
Sen+verran+kuules+mä+olen+itsetietoinen+nainen,+että+Minä....siis+Minä+tulen+tääne+ja+selvittelen+ja+tutkiskelen+ihan+itse.+Kuule,+kyllä+se+palsanoita-akallekin+selviää+aikanaan+hyvinkin+selvästi+mistä+kyse.+
Jos+kuules+trollo+kun+tietäsitkin+miks+noi+ydinvoimala+ja+länsimetron+valmistumiset+odotuttaa,+niin+et+kyselis+yhtään+mittään.+
Mutta+tässä+sulle+mun+käännytystyön+perustuksen+tunnari.+Ne+saakelin+nepparikikkelit+vei+sen+kyselemättä+itselleen.+Mutta+sen+verrarra+kävin+"kättelemässä"+noita,+että+ootko+kuullut+niiltä+mitään+uutta?+Niinpä.+Samaa+renkutusta..asuvat+pommisuojassa+jossain+Eurassa+täristen+nyt...
https://youtu.be/DceCVaODTPs
05.10.2017 17:23
No+saathan+sä+kuulu+minun+puolesta+kirjoitella+miehenä+tai+naisena+läppää,+olipa+sit+diippiä+tai+ei.+
Mutta+diipistä+tuli+mieleen,+että+Enska+se+vasta+diippi+olikin..+niin+patalaiska+äijä,+että+kävi+pilkilläkin+autollaan.+Se+apukuskin+puolelle+teki+jalkotilaan+luutun+ja+pilkki+siitä.+Mutta+kerran+se+meni+sit+liian+heikkoon+kohtaan+pilkille+ja+putos+Sunnynsa+kanssa+jään+läpi.+Ihmeteltiin+kun+ei+miestä+näkynyt+kuukausiin,+niin+sit+juhannuksena+kun+etsivät+Rahkosta,+sekun+lähti+kiuas+selässä+uimaan+Itkosen+mökiltä+vastarannalle+vedonlyönnin+takia+ja+hukku,+niin+sukeltajat+löysivät+Enskankin+Sunnyineen+pohjasta.+Siellä+se+turvavöissä+isku+pilkki+kourassa+juhannuksen+jälkeenkin.+Se+oli+diippiä...vaikka+ei+kai+siinä+kun+alle+10+m+vaan+ollut+vettä.
05.10.2017 14:19
No+on+noita+kärttyisi+ukkoja+jokapuolella.+Tänään+tuli+tuttu+kävelle+vastaan,+kun+ajoin+pikkukatua+pitkin.+Muutaman+sanan+siinä+ikkunasta+käsin+rupattelin,+niin+jo+tööttäs+yks+ukko+takaa.+Näytin+kansainvälisesti+sormimerkkiä.+🖕Ja+töötötti+piru+uudelleen.+Lähin+jo+autosta+ulos,+niin+ukko+teki+uukkarin.+Olisin+sanonut+valitut...mihin+sillä+kiire?+Mä+en+Maijua+nähnyt+vuuuooosiin..+eiku+näinhän+mä+viime+viikolla...mut+kuitenkin.
04.10.2017 20:42
Luit+väärin,+harpuista+kirjoitin...
04.10.2017 20:26
No+naisen+elämä+ei+ole+helppoa,+nytkin+pitää+odottaa+ja+odottaa.+Kaikkea+pitää+odottaa..mut+mä+oon+tottunut,+paitsi+en+mä+missään+kaupassa+tai+pankissa+jonota,+kyynärpäätekniikalla+vaan+ohi.+Ja+parkkiksillakin+ihan+liikaa+invapaikkoja,+ne+on+aina+tyhjinä..kunnes+mä+tuun..+invat+joutaa+odottamaan.+Mihin+niillä+on+kiire?+Konttaisivat+ne+sieltä+pihan+periltä...
No+taas+liidettävä.+Moi+murkkelis.+😗👒👢
04.10.2017 09:16
2 / 8