Mieliviini

Mielikuviteltu hahmo. Elä ota vakavasti. :)
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia3 aloitusta · 155 kommenttia
- Niin, miehillä on vaikeaa antaa anteeksi. Exäkin aina käräjien kautta selvittää asiat... Ihme keikarointia...Oon kuule pyytänyt muutakin kuin anteeksi...rahaa, valuuttaa ja käteistä. Ja on vaikeaa...tosiaankin....
- No me tyttöjen kanssa aina keväällä kiikaroidaan muuttojännämiehiä kiikareilla. On se jännä, miten ne tulee joka kevät ja talveksi karkaavat takaisin. Ollaan rengastettukin niitä ja Marjatta löysi meidän rengastaman jännämiehen ihan Marokosta asti. Siellä kuule säikkynä yritti juosta katkuun, mutta Marjatallahan on se etälamautin, niin sai tarkistettua...meijän rengastama oli. On mielenkiintoista seurata niittenkin liikkeitä...
- Kuules hassulainen, narsissi on joulukukka, mutta onhan se ihana, että kukkiin vertaat meitä sulokaisia.... kiitos.
- No kyllä nörteillä on aika nepparikikkelit.... Mutta kyllä niitä voi käyttää vaikka pitämässä tekokuitumattoja suorassa...
Kukahan keksii aina rullata nekin matot tokmannilla? Pitää neljä nörttiä aina hommata pitämään matonreunat kunnossa... Sitten ne saattaa seilata kohta pitkin kämppää...ne nörtit, mutta onneks ne on helppo ajaa pois mattopiiskalla. - Ei toki.... Sehän on se mies. Mutta kiva kun ymmärsit... aika jännä sinänsä...
Katsos, tälläsen palikkatornin tekasin kerran....
https://goo.gl/images/Xxd1nR - No voivoi... Se on hankalaa aluksi, mutta sinulla vaan saattaa harata vastaan sellainen jonninjoutava "itsesuojeluvaisto". se on jotain esihiostoriallisia vaistoja, jotka varsinkin miehillä on ihan turhat, kuten rinnatkin...mutta ne vaan sattuu olemaan. Tuo kiltti ja kunnollinen luonnehan on tosi kätevä tälleen naisen näkökulmasta. Varmasti saat kuules sohva, tai ainakin nurkkaseisomispaikan jostain lapsi/vaimo-asumuksesta. Sinun vaan pitää päästää se luonne esiin ja jotenkin esimerkiksi alkoholin avulla saada se itsesuojeluvaisto käännettyä nöyryydeksi. Se on ihan sinun omaksi parhaaksi ja saat katon päälle ja täyden itsepalvelu periaatteella toimivan ylläpidon.
Onnea uudelle elämällesi. Heipparirallaa vaan.... - Kuule. Ilo auttaa siskoa myötämäessäkin. Sulla on niin ihanan energinen draivi ja hommat kunnossa.
Elä aristele kuule pyytää tukea siskoilta ja aviomiespalveluilta. Niillä on niin huomaamaton laskutus, että miehes maksaa sen ihan huomaamattaan... ja sen parhaaksihan se on. Kannattaa tutustua muihinkin niiden palveluihin, niin psyy standbytilassa siinä sohvallaan.
Palaillaan sis... - No parahin takatapatata.
Elkääs olko nyt siellä hermostunut ollenkaan, tuo tuli vaan kiireessä mieleen. Ja nopea ja vaivaton konstihan se on, mutta ei toki ainut.
Rommia tähän tarvitaan, mutta se juotetaan sille naapurin ukolle, siltä voi sitten vaikka sahata sen varpaan pois, ei kuule huomaa mitään, mutta voi sen narunkin katkasta...ei tarvitse sotkeentua itse sitten niin siinä touhussa.
Ja minä luulin, että 2000 kiloa, mutta tuollainen 200 kiloahan on kevyt kantaa itsekin, kun tarpeeksi suututtaa.
Tehdäämpä niin, että alat lukea minulle käräjäoikeuden päätöstä lastentapaamisoikeuksista ja minä nappasen sen mötikän selkään. Juostaan peräkkäin jonnekin piiloon ja sitten sinä purkitat sen.
Kuules takamoto, tää on helppo homma. - Teillä jaappanissa on niin ihania kansanperinteitä. Ruokalajikin mikä on jo nimeltään sellainen, että taattu onnistuminen...susi... jep. Kyllä tykkään. Ja naismaailma jo lipunkin perusteella.
- Niin kamala...ei pitäs lakata varpaankynsiä samalla ja kirjoittaa...siis: öiseen aikaan vetäset kurpitsan ja tässä tämä linkki jakamotoseni...
https://youtu.be/dwrfNfJ740E - Heissuliveissuli parahin taekapata. Onko sukusi juuret kenties jaappanissa?
Joo. Siis kyllä minä olen naapuriasiat pitänyt aina arvossaan. Nehän tuovat juurikin elämään sitä makua. Tykkään jättää rivarissakin niille heippalappuja, että olen hmmmm. myötäelänyt hetekannatinassa, varsinkin kun omasta kokemuksesta on aikaa.
No niin. Onhan tuo melkoinen nyytti...hihihi..
Mutta ongelma ei ole tämännäköinen. Käyt hakemassa koeajoon jonkun Hummerin tai vastaavan jämäkän auton, narua (jos ei itsellä ole, nuupuri voi tässävaiheessa vielä lainata, elä selitä syytä tarpeeseen) Kiinnität narun kurpitsaan, ajat Hummerin liseen aikaan naapurin pihaan, vähän vauhtia ja ongelma poistuu. Puskien kohdalla sama toimii, mutta pitää olla varovainen, ettei takalasi hajoa...näkyyköhän youtubessa vielä, miten Ritulle kävi? Joo. Kohdassa 5:10. Voivoi....
Mutta kyllä nää on niin helppoja. Ai kun kaikilla olisi näin kivoja pikkupulmia. Heihei vaan japaniin. - No heippuli vaan. Ompas kiva kun karit...siis mies ihan ottaa näinkin tärkeän asian esille. Hyvä. Saat tikkarin ottaa siitä korista...ota vaan...hei! Yksi vaan...
Tämähän on vakava juttu. Hiekan kulkeutuminen tiettyihin paikkoihin aiheuttaa ärtymystä, niin siks ei minnekään rannoille ja hiekkalaatikon reunoille mennä istuksimaan. En ymmärrä mikä vimma miehillä on varttavasten päämääränä tämä, vaan pitäisi ymmärtää, että pysytään hiekasta erossa. Sitäpaitsi piknikkijutut on perseestä. Samaa vinkkua, kahvia ja jotain juustopalleroita...yök.
Menee suoraan kunnon ravintolaan ja mieskin saa rahoilleen vastinetta. Täysin miellytetyn naisen, kun nainen voi tilata mistä itse tykkää ja hiekat kuule ahista ollenkaan. Solved. No niin. Seuraava! - Aha. Siis. Elä vaan sano, että miehesi koitti kuule loikata jonkun havukan kelkkaan?
Mä luulen, että kyse on kuule posttraumaattisesta vastuunkannosta johtuvasta rasitusvammasta. Siis ihan rauhassa sisko. Sun pitää meditoida se vastuunkanto pois mielestä. Se tapletin lipsahtaminen johtui alitajunnan tarkoituksellisesta itsesuojeluvaistosta. Mä ole käynyt tuon kanssa.
Minulle tuli olkapää ja kyynärpää kipeäksi, kun exän auton konepellille tipahti kahvakuula mun käsistä...miten lie just eropäivänä siinä kuule auton vieressä tuli jumpattua? Mut kyllä oli kuule kipeä. Ja se mulkku vielä yritti mua syyttää siitä lommosta ja jonkun moottorin hajoamisesta. Vähemmästäkin tälläinen herkkä avuton nainen ottaa stressiä. Mutta kaikki selviää. Jokaiselta löytyy sen verran taustatutkimusta kännykästä ja niitä kannattaa ottaa talteen tälläisten kipukohtauksien takia, että sanat valokuvat, videoklipit yms ja netti. Sillä saa noi oireet pois. Sitten kahden viikon sairasloma töistä. Ja tyttöjeniltaan... kyllä intiaaniks pukeutunut lihaksikas strippari kuule vie olkäpääkivut.
Paranemisia sisko. - Toooptooop lapsukaiset! No ensinkin on hyvinhyvinhyvin tärkeää tietää, että keneltä tieto tulee. Tuollaiset iljeämieliset miehet ovat vaan karitsoiva vaille paimenta, siksi kiukuilevat ja pöyhistelevät. Mutta hyvin harva heistä säilyy hengissä pitkään....voivoi..
Ja aloittelevat kanssasisaret ovat joskus hyvin naiveja....onhan noi osa karitsoista niin lutuisia nöpöjä....
Mutta asiaa: Siis tottakai me naiset tehdään virheitä ja paljonkin. Voi Knuu-mussukkain me tehdään niitä joskus montakin vuosisataan. Mutta ei tämä maailma pyöri tai yhteiskunta elä jos me niihin tartutaan. Parempi kuules vaan kääntää syy sen miehen niskoille. Ne kuules tekee niiiiiin paljon virheitä, että yksi tai kaksi mokaa lisää siinä kasassa ei tunnu missään. Tälleen pysyy tasapaino. Mies on iso virhe ja nainen virheetön. Ymmärrätkös? Mars&venus, yö &päivä. Mies&nainen. Turha&tärkeä....niin... kiva että kysyit tuota... meneppäs leikkimään siitä. Heippatirallaa... - Ei sitten mikään. Minusta ne oli pikkukakkosen tylsimmät tyypit pikkutyttönä. Riku, transu ja enoelmeri. Ei ihmekään, että nykyäijät on ihan vässyköitä. Kolme karvaista seksuaalista eläihahmoa. Yök.
- Sen verran kuules mä olen itsetietoinen nainen, että Minä....siis Minä tulen tääne ja selvittelen ja tutkiskelen ihan itse. Kuule, kyllä se palsanoita-akallekin selviää aikanaan hyvinkin selvästi mistä kyse.
Jos kuules trollo kun tietäsitkin miks noi ydinvoimala ja länsimetron valmistumiset odotuttaa, niin et kyselis yhtään mittään.
Mutta tässä sulle mun käännytystyön perustuksen tunnari. Ne saakelin nepparikikkelit vei sen kyselemättä itselleen. Mutta sen verrarra kävin "kättelemässä" noita, että ootko kuullut niiltä mitään uutta? Niinpä. Samaa renkutusta..asuvat pommisuojassa jossain Eurassa täristen nyt...
https://youtu.be/DceCVaODTPs - No saathan sä kuulu minun puolesta kirjoitella miehenä tai naisena läppää, olipa sit diippiä tai ei.
Mutta diipistä tuli mieleen, että Enska se vasta diippi olikin.. niin patalaiska äijä, että kävi pilkilläkin autollaan. Se apukuskin puolelle teki jalkotilaan luutun ja pilkki siitä. Mutta kerran se meni sit liian heikkoon kohtaan pilkille ja putos Sunnynsa kanssa jään läpi. Ihmeteltiin kun ei miestä näkynyt kuukausiin, niin sit juhannuksena kun etsivät Rahkosta, sekun lähti kiuas selässä uimaan Itkosen mökiltä vastarannalle vedonlyönnin takia ja hukku, niin sukeltajat löysivät Enskankin Sunnyineen pohjasta. Siellä se turvavöissä isku pilkki kourassa juhannuksen jälkeenkin. Se oli diippiä...vaikka ei kai siinä kun alle 10 m vaan ollut vettä. - No on noita kärttyisi ukkoja jokapuolella. Tänään tuli tuttu kävelle vastaan, kun ajoin pikkukatua pitkin. Muutaman sanan siinä ikkunasta käsin rupattelin, niin jo tööttäs yks ukko takaa. Näytin kansainvälisesti sormimerkkiä. 🖕Ja töötötti piru uudelleen. Lähin jo autosta ulos, niin ukko teki uukkarin. Olisin sanonut valitut...mihin sillä kiire? Mä en Maijua nähnyt vuuuooosiin.. eiku näinhän mä viime viikolla...mut kuitenkin.
- Luit väärin, harpuista kirjoitin...
- No naisen elämä ei ole helppoa, nytkin pitää odottaa ja odottaa. Kaikkea pitää odottaa..mut mä oon tottunut, paitsi en mä missään kaupassa tai pankissa jonota, kyynärpäätekniikalla vaan ohi. Ja parkkiksillakin ihan liikaa invapaikkoja, ne on aina tyhjinä..kunnes mä tuun.. invat joutaa odottamaan. Mihin niillä on kiire? Konttaisivat ne sieltä pihan periltä...
No taas liidettävä. Moi murkkelis. 😗👒👢