Mieliviinin apunurkkaus.

Iski tässä ihan tajuton idis päähän. Siis tälläkin palstalla kaikilla on siis niiiiiin paljon murheita ja lisäks täällä on ihan liian suppealla maailmankuvalla ja kokemuksella varustettuja miehiä ja naisia, että kyllä koen velvollisuudeksi auttaa heitä.

Voiskin testata että mikä on vastaanottoprosentti tälle, että käynkö mä tälle rahoitusta hakemassa vai en. Siis ilmaiseksihän en ala mitään kuulkaas tekemään, mutta kyllä mä oon ennenkin hoitanut rahoitukset omille prokkiksille itse.

Esimerkiks yhden Himasen äijän kaa tehtiin baarissa yks tutkimusprojekti pienessä "korjaustilassa". Ihan kelpo korvaus saatiin. Ei tarvinnut kituutella markkinatuen kanssa pelkästään.

Mutta tää homma sopis mulle kuin nenä päähän.

Eikun ongelmia tiskiin, niin Mieliviini neuvoo.

70

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PalstaTrolli

      Idiksesi on sen verran epäselvä, että ehdotan tutkimusaiheeksi: "Identiteetin rakentuminen keskustelupalstojen symbolisissa virtuaaliympäristöissä".

      Tutkimusaiheen materiaalina voit toimia vaikka ihan itse, ehkä se "idis" sitten selkeää.

      • Sen verran kuules mä olen itsetietoinen nainen, että Minä....siis Minä tulen tääne ja selvittelen ja tutkiskelen ihan itse. Kuule, kyllä se palsanoita-akallekin selviää aikanaan hyvinkin selvästi mistä kyse.

        Jos kuules trollo kun tietäsitkin miks noi ydinvoimala ja länsimetron valmistumiset odotuttaa, niin et kyselis yhtään mittään.

        Mutta tässä sulle mun käännytystyön perustuksen tunnari. Ne saakelin nepparikikkelit vei sen kyselemättä itselleen. Mutta sen verrarra kävin "kättelemässä" noita, että ootko kuullut niiltä mitään uutta? Niinpä. Samaa renkutusta..asuvat pommisuojassa jossain Eurassa täristen nyt...
        https://youtu.be/DceCVaODTPs


      • PalstaTrolli

        No mutta hyvänen aika!

        Sitähän minä juuri tarkoitin.

        Itsetietoisena naisena voisit etsiä itseäsi vielä syvemmältä ja erityisesti kauempaa. Itsetietoisuutesi nousisi aivan uusiin sfääreihin. Sellaisiin, joita et edes sinä olisi osannut ennustaa.

        Kai sinulla on kuitenkin nykyinen pääministeri kaverina, että voit kirjoittaa Mieliviinin mustan kirjan ihan sellaista nimellistä korvausta vastaan?

        Tarvittavaa meriittiä tuo myös alusasussa hortoilu ja poliisin vastustaminen.

        Apunurkkaukseen jotenkin epämääräisesti liittyen:

        https://www.youtube.com/watch?v=ToQhVV7WpLk


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        No mutta hyvänen aika!

        Sitähän minä juuri tarkoitin.

        Itsetietoisena naisena voisit etsiä itseäsi vielä syvemmältä ja erityisesti kauempaa. Itsetietoisuutesi nousisi aivan uusiin sfääreihin. Sellaisiin, joita et edes sinä olisi osannut ennustaa.

        Kai sinulla on kuitenkin nykyinen pääministeri kaverina, että voit kirjoittaa Mieliviinin mustan kirjan ihan sellaista nimellistä korvausta vastaan?

        Tarvittavaa meriittiä tuo myös alusasussa hortoilu ja poliisin vastustaminen.

        Apunurkkaukseen jotenkin epämääräisesti liittyen:

        https://www.youtube.com/watch?v=ToQhVV7WpLk

        No mä oon jo periaatteessa hoitanut tään apunurkkauksen rahoituksen kuntoon, että voin aktiivisesti vastailla kerran, jopa kaks viikkoon rahvaan kyssäreihin. Oman voinnin ja mielenkiinnon mukaan.

        Tollaisen musta kirjan vois sit hoitaa joku assari, en tiedä sit, että pitäiskö siihen hommata sit Sipilältä oma rahoitus, mutta eipä sekään ole ongelma.

        Ja mitä omaan itsetietoisuuteen tulee, niin mikäpä kivointa olisi hämmästyä, että jotain uutta tulisikin ja ainahan minä olen ollut vastaanottavaainen kaikkeen hyväksikäytt...hyvään tarkoitukseen tulevaa vastaan.


    • kyselijää

      Mikä palsta transuilussa sinussa viehättää?

      • Ei sitten mikään. Minusta ne oli pikkukakkosen tylsimmät tyypit pikkutyttönä. Riku, transu ja enoelmeri. Ei ihmekään, että nykyäijät on ihan vässyköitä. Kolme karvaista seksuaalista eläihahmoa. Yök.


    • Gnuk

      Yhteen eiliseen aloitukseen viitaten, minua kiinnostaa kovasti se, että mistä saataisi naisten koneistoon se puuttuva palikka, mikä auttaa naisiakin sen ymmärryksen saavuttamisessa, että hekin joskus mokaa ja parhaiten tilanteen hanskaa sillä, että ymmärtää mokanneensa, tunnustaa sen itselle ja pyytää vilpittömästi anteeksi mokansa?

      Noita selittelyjä ja mustaa valkoiseksi väittämisiä kaipaa kukaan... :)

      • ei.mitenkään

        Naiset ovat usein narsisteja ja heillä ei ole mitään syytä edes ajatella mokanneensa tai muuttaa toimintaansa.


      • sydämentuska
        ei.mitenkään kirjoitti:

        Naiset ovat usein narsisteja ja heillä ei ole mitään syytä edes ajatella mokanneensa tai muuttaa toimintaansa.

        Miehet ne niitä narsisteja ovat, koska oikeuttavat kaikki naista kohtaan tekemänsä vääryydet munansa olemassaololla ("panetus" yksi yleisimmistä tekosyistä) eli ajattelevat narsistimaisesti vastakkaista sukupuolta vain ja ainoastaan munansa kautta.

        Jos munat leikattaisiin kaikilta pois, olisivat kaikki paljon onnellisempia!


      • Gnuk
        sydämentuska kirjoitti:

        Miehet ne niitä narsisteja ovat, koska oikeuttavat kaikki naista kohtaan tekemänsä vääryydet munansa olemassaololla ("panetus" yksi yleisimmistä tekosyistä) eli ajattelevat narsistimaisesti vastakkaista sukupuolta vain ja ainoastaan munansa kautta.

        Jos munat leikattaisiin kaikilta pois, olisivat kaikki paljon onnellisempia!

        Älä ny viitti! Kyllä mun kokemukseni mukaan naiset olisivat kanssani olleet aika onnettomia, jos munaton olisin. Nää on ne mun aivot, mitkä naisille yleensä ongelmia tuottaa... :D

        Mut nyt on lähettävä. Viihdytysproggis kutsuu... :)


      • Gnuk kirjoitti:

        Älä ny viitti! Kyllä mun kokemukseni mukaan naiset olisivat kanssani olleet aika onnettomia, jos munaton olisin. Nää on ne mun aivot, mitkä naisille yleensä ongelmia tuottaa... :D

        Mut nyt on lähettävä. Viihdytysproggis kutsuu... :)

        Toooptooop lapsukaiset! No ensinkin on hyvinhyvinhyvin tärkeää tietää, että keneltä tieto tulee. Tuollaiset iljeämieliset miehet ovat vaan karitsoiva vaille paimenta, siksi kiukuilevat ja pöyhistelevät. Mutta hyvin harva heistä säilyy hengissä pitkään....voivoi..

        Ja aloittelevat kanssasisaret ovat joskus hyvin naiveja....onhan noi osa karitsoista niin lutuisia nöpöjä....

        Mutta asiaa: Siis tottakai me naiset tehdään virheitä ja paljonkin. Voi Knuu-mussukkain me tehdään niitä joskus montakin vuosisataan. Mutta ei tämä maailma pyöri tai yhteiskunta elä jos me niihin tartutaan. Parempi kuules vaan kääntää syy sen miehen niskoille. Ne kuules tekee niiiiiin paljon virheitä, että yksi tai kaksi mokaa lisää siinä kasassa ei tunnu missään. Tälleen pysyy tasapaino. Mies on iso virhe ja nainen virheetön. Ymmärrätkös? Mars&venus, yö &päivä. Mies&nainen. Turha&tärkeä....niin... kiva että kysyit tuota... meneppäs leikkimään siitä. Heippatirallaa...


      • saat.ansiosi.mukaan
        sydämentuska kirjoitti:

        Miehet ne niitä narsisteja ovat, koska oikeuttavat kaikki naista kohtaan tekemänsä vääryydet munansa olemassaololla ("panetus" yksi yleisimmistä tekosyistä) eli ajattelevat narsistimaisesti vastakkaista sukupuolta vain ja ainoastaan munansa kautta.

        Jos munat leikattaisiin kaikilta pois, olisivat kaikki paljon onnellisempia!

        Mitäs katselet niitä jännämiehiä.


      • sydämentuska
        saat.ansiosi.mukaan kirjoitti:

        Mitäs katselet niitä jännämiehiä.

        No ovat ne nörtitkin munansa orjia... Riittää kun katsoo tämän palstan iänikuisia "naiset antakaa atm:lle pillua" -jankutuksia (mikseivät ne atm:t ikinä pyydä viesteissään parisuhdetta?). Ja onpahan omakohtaista kokemustakin irkkaajanörtistä joka yritti baarissa jokaista naista, muttei saanut kun oli niin lyhyt.


      • Gnuk
        Mieliviini kirjoitti:

        Toooptooop lapsukaiset! No ensinkin on hyvinhyvinhyvin tärkeää tietää, että keneltä tieto tulee. Tuollaiset iljeämieliset miehet ovat vaan karitsoiva vaille paimenta, siksi kiukuilevat ja pöyhistelevät. Mutta hyvin harva heistä säilyy hengissä pitkään....voivoi..

        Ja aloittelevat kanssasisaret ovat joskus hyvin naiveja....onhan noi osa karitsoista niin lutuisia nöpöjä....

        Mutta asiaa: Siis tottakai me naiset tehdään virheitä ja paljonkin. Voi Knuu-mussukkain me tehdään niitä joskus montakin vuosisataan. Mutta ei tämä maailma pyöri tai yhteiskunta elä jos me niihin tartutaan. Parempi kuules vaan kääntää syy sen miehen niskoille. Ne kuules tekee niiiiiin paljon virheitä, että yksi tai kaksi mokaa lisää siinä kasassa ei tunnu missään. Tälleen pysyy tasapaino. Mies on iso virhe ja nainen virheetön. Ymmärrätkös? Mars&venus, yö &päivä. Mies&nainen. Turha&tärkeä....niin... kiva että kysyit tuota... meneppäs leikkimään siitä. Heippatirallaa...

        Eli se puuttuva palikka on forever Lost...

        😂


      • Gnuk kirjoitti:

        Eli se puuttuva palikka on forever Lost...

        😂

        Ei toki.... Sehän on se mies. Mutta kiva kun ymmärsit... aika jännä sinänsä...

        Katsos, tälläsen palikkatornin tekasin kerran....

        https://goo.gl/images/Xxd1nR


      • sydämentuska kirjoitti:

        No ovat ne nörtitkin munansa orjia... Riittää kun katsoo tämän palstan iänikuisia "naiset antakaa atm:lle pillua" -jankutuksia (mikseivät ne atm:t ikinä pyydä viesteissään parisuhdetta?). Ja onpahan omakohtaista kokemustakin irkkaajanörtistä joka yritti baarissa jokaista naista, muttei saanut kun oli niin lyhyt.

        No kyllä nörteillä on aika nepparikikkelit.... Mutta kyllä niitä voi käyttää vaikka pitämässä tekokuitumattoja suorassa...
        Kukahan keksii aina rullata nekin matot tokmannilla? Pitää neljä nörttiä aina hommata pitämään matonreunat kunnossa... Sitten ne saattaa seilata kohta pitkin kämppää...ne nörtit, mutta onneks ne on helppo ajaa pois mattopiiskalla.


      • ei.mitenkään kirjoitti:

        Naiset ovat usein narsisteja ja heillä ei ole mitään syytä edes ajatella mokanneensa tai muuttaa toimintaansa.

        Kuules hassulainen, narsissi on joulukukka, mutta onhan se ihana, että kukkiin vertaat meitä sulokaisia.... kiitos.


      • Gnuk

        Selittelyjä...

        Mitä jos joskus pyytäisit joltakin vaan anteeksi? Liian vaikea tehtävä?


      • saat.ansiosi.mukaan kirjoitti:

        Mitäs katselet niitä jännämiehiä.

        No me tyttöjen kanssa aina keväällä kiikaroidaan muuttojännämiehiä kiikareilla. On se jännä, miten ne tulee joka kevät ja talveksi karkaavat takaisin. Ollaan rengastettukin niitä ja Marjatta löysi meidän rengastaman jännämiehen ihan Marokosta asti. Siellä kuule säikkynä yritti juosta katkuun, mutta Marjatallahan on se etälamautin, niin sai tarkistettua...meijän rengastama oli. On mielenkiintoista seurata niittenkin liikkeitä...


      • Gnuk kirjoitti:

        Selittelyjä...

        Mitä jos joskus pyytäisit joltakin vaan anteeksi? Liian vaikea tehtävä?

        Niin, miehillä on vaikeaa antaa anteeksi. Exäkin aina käräjien kautta selvittää asiat... Ihme keikarointia...Oon kuule pyytänyt muutakin kuin anteeksi...rahaa, valuuttaa ja käteistä. Ja on vaikeaa...tosiaankin....


      • Gnuk
        Mieliviini kirjoitti:

        Niin, miehillä on vaikeaa antaa anteeksi. Exäkin aina käräjien kautta selvittää asiat... Ihme keikarointia...Oon kuule pyytänyt muutakin kuin anteeksi...rahaa, valuuttaa ja käteistä. Ja on vaikeaa...tosiaankin....

        Anteeksi saat helpommin kuin rahaa ja valuuttaa... 😀


      • Gnuk kirjoitti:

        Anteeksi saat helpommin kuin rahaa ja valuuttaa... 😀

        No kyllä ne aikanaan kaikki on tullut ihan mukavasti. Asianajajat ja venäjän mafian pojat on kuule sellaisia, että saa hiilestäkin vettä puristettua. On se näppärää nykyään kaikki.


      • Gnuk
        Mieliviini kirjoitti:

        No kyllä ne aikanaan kaikki on tullut ihan mukavasti. Asianajajat ja venäjän mafian pojat on kuule sellaisia, että saa hiilestäkin vettä puristettua. On se näppärää nykyään kaikki.

        Se huomio on tässä pakko tehdä, että mun ongelmaan et ratkaisua tarjonnut. Vahvistit vaan todeksi epäilyni... :(

        https://youtu.be/MtgSpGFTmTs


      • Gnuk kirjoitti:

        Se huomio on tässä pakko tehdä, että mun ongelmaan et ratkaisua tarjonnut. Vahvistit vaan todeksi epäilyni... :(

        https://youtu.be/MtgSpGFTmTs

        Niin, siis ratkaisu.... Niin, sulla tuntuu olevan kova kaipuu siihen tissin viereen, mutta itsesuojeluvaisto vie pois sen luota. Mulla on Baarilla eräs näppärä kyyppari, joka hoitelee lobotomioita vielä ihan suhtedulliseen hintaan. Että tuu piipahtamaan, niin hoidetaan toi ikävä asia pois päiväjärjestyksestä, se ei kuole pelkällä alkoholilla ja kauhealla renkutusmusiikilla.

        Ootas...olikohan juuppatuupassa mitään mainosfideota touhusta....jep... animoitu, mutta täydellinen...
        https://youtu.be/s4ZwqPa9mnU


      • Gnuk
        Mieliviini kirjoitti:

        Niin, siis ratkaisu.... Niin, sulla tuntuu olevan kova kaipuu siihen tissin viereen, mutta itsesuojeluvaisto vie pois sen luota. Mulla on Baarilla eräs näppärä kyyppari, joka hoitelee lobotomioita vielä ihan suhtedulliseen hintaan. Että tuu piipahtamaan, niin hoidetaan toi ikävä asia pois päiväjärjestyksestä, se ei kuole pelkällä alkoholilla ja kauhealla renkutusmusiikilla.

        Ootas...olikohan juuppatuupassa mitään mainosfideota touhusta....jep... animoitu, mutta täydellinen...
        https://youtu.be/s4ZwqPa9mnU

        Mulla ei ole kaipuuta kuin rehellisyyteen. Mut se on kai liikaa pyydetty. :(

        Mut ei se mitään. Saatte opetella sen narsistisen minun kanssa olemista kunnes opitte pyytämään anteeksi mokianne ilman ylimäätäisiä selittelyjä... :)

        https://youtu.be/R4Lt2EbiwPM


      • Gnuk

        Siis ylimääräisiä.:-)

        Fuck the kosketusnäyttö! :D


      • Gnuk kirjoitti:

        Siis ylimääräisiä.:-)

        Fuck the kosketusnäyttö! :D

        Joo, narsissit on jouluna kivoja, mutta hyisintit haisee liikaa. Kuule, ei se mitään kyllä me tytöt tykätään narissin kanssa miehistä ja ilman, että ei hätää. Ja otahan topakasti sitä olutta vaan, kyllä se aikanaan helpottaa. Baarillakin alkaa olla muutama aika sopivan pehmeä paimenne....siis mukava mieskanditaatti odottamassa mua.


      • Gnuk
        Mieliviini kirjoitti:

        Joo, narsissit on jouluna kivoja, mutta hyisintit haisee liikaa. Kuule, ei se mitään kyllä me tytöt tykätään narissin kanssa miehistä ja ilman, että ei hätää. Ja otahan topakasti sitä olutta vaan, kyllä se aikanaan helpottaa. Baarillakin alkaa olla muutama aika sopivan pehmeä paimenne....siis mukava mieskanditaatti odottamassa mua.

        Kyl mä sitä punkeroa edelleen lipittelen.

        Piti kertoa jotain lisää, mut jätän kertomatta. Ei tule kenellekään paha mieli.. :)

        https://youtu.be/p4zluA60hjs


    • Wwuuw

      Mun ongelmana on oikean puolen juimiva olkapää. Ei se muutoin juimi, mutta vain silloin kun töpöttelen näitä kirjaimia tänne tällä tabletilla. Voisikohan kyseessä olla jokin psykofyysinen rasitusvamma? Nyt käytän vasenta etusormea, joten aika hidasta on, ehkä mun alitajunta yrittää toppuuttaa mua ja kehottaa ottamaan nokosia useammin, tai jotain..

      Yleensä pyytäisin mun ukkoa hieromaan, mutta se on nyt tölikän sairaalassa koomassa, kun vahingossa mun kädestä tipahti läppäri liian kovaa sen päähän. Se tapahtu tuossa eilen, kun se sen ylläri, josta täällä jollekin kerroinkin, ei ollut ihan sitä mitä mä odotin. No, vahinkoja sattuu.
      Kuule, osaatko jotain kaukoparantavaa reikihoitoa? Kiitos etukäteen.

      • Aha. Siis. Elä vaan sano, että miehesi koitti kuule loikata jonkun havukan kelkkaan?

        Mä luulen, että kyse on kuule posttraumaattisesta vastuunkannosta johtuvasta rasitusvammasta. Siis ihan rauhassa sisko. Sun pitää meditoida se vastuunkanto pois mielestä. Se tapletin lipsahtaminen johtui alitajunnan tarkoituksellisesta itsesuojeluvaistosta. Mä ole käynyt tuon kanssa.

        Minulle tuli olkapää ja kyynärpää kipeäksi, kun exän auton konepellille tipahti kahvakuula mun käsistä...miten lie just eropäivänä siinä kuule auton vieressä tuli jumpattua? Mut kyllä oli kuule kipeä. Ja se mulkku vielä yritti mua syyttää siitä lommosta ja jonkun moottorin hajoamisesta. Vähemmästäkin tälläinen herkkä avuton nainen ottaa stressiä. Mutta kaikki selviää. Jokaiselta löytyy sen verran taustatutkimusta kännykästä ja niitä kannattaa ottaa talteen tälläisten kipukohtauksien takia, että sanat valokuvat, videoklipit yms ja netti. Sillä saa noi oireet pois. Sitten kahden viikon sairasloma töistä. Ja tyttöjeniltaan... kyllä intiaaniks pukeutunut lihaksikas strippari kuule vie olkäpääkivut.
        Paranemisia sisko.


      • Wwu
        Mieliviini kirjoitti:

        Aha. Siis. Elä vaan sano, että miehesi koitti kuule loikata jonkun havukan kelkkaan?

        Mä luulen, että kyse on kuule posttraumaattisesta vastuunkannosta johtuvasta rasitusvammasta. Siis ihan rauhassa sisko. Sun pitää meditoida se vastuunkanto pois mielestä. Se tapletin lipsahtaminen johtui alitajunnan tarkoituksellisesta itsesuojeluvaistosta. Mä ole käynyt tuon kanssa.

        Minulle tuli olkapää ja kyynärpää kipeäksi, kun exän auton konepellille tipahti kahvakuula mun käsistä...miten lie just eropäivänä siinä kuule auton vieressä tuli jumpattua? Mut kyllä oli kuule kipeä. Ja se mulkku vielä yritti mua syyttää siitä lommosta ja jonkun moottorin hajoamisesta. Vähemmästäkin tälläinen herkkä avuton nainen ottaa stressiä. Mutta kaikki selviää. Jokaiselta löytyy sen verran taustatutkimusta kännykästä ja niitä kannattaa ottaa talteen tälläisten kipukohtauksien takia, että sanat valokuvat, videoklipit yms ja netti. Sillä saa noi oireet pois. Sitten kahden viikon sairasloma töistä. Ja tyttöjeniltaan... kyllä intiaaniks pukeutunut lihaksikas strippari kuule vie olkäpääkivut.
        Paranemisia sisko.

        Thanks sis!. Ei sillä ketään muita ole, tunnen sen paremmin kuin omat taskuni.. Se sen ylläri oliki
        viedä katsastamaan jonkun hoitolaitoksen paikkoja! Kelaa, paljon kiinnostaa, mä kun odotin jotain kaupunkilomaa Nizzalle, tai edes romanttista illallista... mut hei, miehet!!

        Jostain aviomiespalvelusta tilasin tänne sitten miehen hieromaan ja nyt helpotti vähän, ja tietysti tiskaamaan, siis näitä nykymiesten tavallisia hommia hoitamaan...

        Auu...⚡
        mun on kyllä nyt pakko pitää pari päivää taukoa tästä tabletin tökkimisestä.


      • Wwu kirjoitti:

        Thanks sis!. Ei sillä ketään muita ole, tunnen sen paremmin kuin omat taskuni.. Se sen ylläri oliki
        viedä katsastamaan jonkun hoitolaitoksen paikkoja! Kelaa, paljon kiinnostaa, mä kun odotin jotain kaupunkilomaa Nizzalle, tai edes romanttista illallista... mut hei, miehet!!

        Jostain aviomiespalvelusta tilasin tänne sitten miehen hieromaan ja nyt helpotti vähän, ja tietysti tiskaamaan, siis näitä nykymiesten tavallisia hommia hoitamaan...

        Auu...⚡
        mun on kyllä nyt pakko pitää pari päivää taukoa tästä tabletin tökkimisestä.

        Kuule. Ilo auttaa siskoa myötämäessäkin. Sulla on niin ihanan energinen draivi ja hommat kunnossa.
        Elä aristele kuule pyytää tukea siskoilta ja aviomiespalveluilta. Niillä on niin huomaamaton laskutus, että miehes maksaa sen ihan huomaamattaan... ja sen parhaaksihan se on. Kannattaa tutustua muihinkin niiden palveluihin, niin psyy standbytilassa siinä sohvallaan.

        Palaillaan sis...


    • Olisko sulla semmoiseen mitään kun täällä palstalla tuntuu joillakin kirjoittajilla helposti menevän hiekkaa paikkoihin joita en nyt viitsi mainita, niin miten se voitaisiin ratkaista että olisivat tytyväisiä eikä kutittaisi tai hiertäisi missään? Ei muuten mutta kun hirveän vaikea on kehittää palstaa kun joillekin ei kelpaa olemassaoleva hyvä malli mutta näillä samoilla ei ole oikein ratkaisuja itsellään siihen kehitykseen niin miten niitä voisi auttaa, olisiko joku vagisan/bebanten aina tilanteen mukaan missä hiertää sopiva heille vai tarvitaanko järeämpiä aineita?

      • No heippuli vaan. Ompas kiva kun karit...siis mies ihan ottaa näinkin tärkeän asian esille. Hyvä. Saat tikkarin ottaa siitä korista...ota vaan...hei! Yksi vaan...

        Tämähän on vakava juttu. Hiekan kulkeutuminen tiettyihin paikkoihin aiheuttaa ärtymystä, niin siks ei minnekään rannoille ja hiekkalaatikon reunoille mennä istuksimaan. En ymmärrä mikä vimma miehillä on varttavasten päämääränä tämä, vaan pitäisi ymmärtää, että pysytään hiekasta erossa. Sitäpaitsi piknikkijutut on perseestä. Samaa vinkkua, kahvia ja jotain juustopalleroita...yök.
        Menee suoraan kunnon ravintolaan ja mieskin saa rahoilleen vastinetta. Täysin miellytetyn naisen, kun nainen voi tilata mistä itse tykkää ja hiekat kuule ahista ollenkaan. Solved. No niin. Seuraava!


      • Taekapata

        Ka' äet jo aikannaan neuvo, jotta hiekkaan ei männä housuloetta eikä sitä panna kumpaakaan reikään, ei suuhu eikä siihen toiseen, noh tahi kolomanteen (nykypäevänä pittää olla päevitetyt ohjeet). Se pittää poekiin ja tyttölöehin oppii niinni yksinkertane assii. Muute suap takapuoltasa rappuralliin hankuuttoo. Älä tule paha kakku, tule hyvä kakku, hiekka sankkoon ja lapiolla koppautus!


      • Taekapata kirjoitti:

        Ka' äet jo aikannaan neuvo, jotta hiekkaan ei männä housuloetta eikä sitä panna kumpaakaan reikään, ei suuhu eikä siihen toiseen, noh tahi kolomanteen (nykypäevänä pittää olla päevitetyt ohjeet). Se pittää poekiin ja tyttölöehin oppii niinni yksinkertane assii. Muute suap takapuoltasa rappuralliin hankuuttoo. Älä tule paha kakku, tule hyvä kakku, hiekka sankkoon ja lapiolla koppautus!

        Teillä jaappanissa on niin ihania kansanperinteitä. Ruokalajikin mikä on jo nimeltään sellainen, että taattu onnistuminen...susi... jep. Kyllä tykkään. Ja naismaailma jo lipunkin perusteella.


    • Taekapata

      No tiällähän vasta orraakkelj' on hommissansa. Miittehän tuota kysäsis. Hää ko tuntuu hämmentävänt hyvin vastauskattillaa. Ka mie kysyn. Mitteekä myö tehhään ku nuapurin ylisuureks paisununna kurpitsanemävöljäkkeen ryökäle ruppee tunkemmaan minun tontillein? Passooko sitä männä haromaan raevaassahalla vae mitänkä käyp tämän rajankäännin kanssa? On kallistunna vuarallisen näkösesti kylelleen ja rätkäättännä lehen mätökkäät minun aaringonottotuoliloihen juureen. Rupevvaa korventammaan raahallisempookin nuapureläjöö tämmönen peli. Ee oo mikkään kahen kilon kurpitsa! Pannaan pari nolloo perrään ni sattuu elopaeno kohilleen. Minul o kuitennii suht pien tontti, jotta siihen kahtoen vastoo nyt.

      • Heissuliveissuli parahin taekapata. Onko sukusi juuret kenties jaappanissa?

        Joo. Siis kyllä minä olen naapuriasiat pitänyt aina arvossaan. Nehän tuovat juurikin elämään sitä makua. Tykkään jättää rivarissakin niille heippalappuja, että olen hmmmm. myötäelänyt hetekannatinassa, varsinkin kun omasta kokemuksesta on aikaa.

        No niin. Onhan tuo melkoinen nyytti...hihihi..
        Mutta ongelma ei ole tämännäköinen. Käyt hakemassa koeajoon jonkun Hummerin tai vastaavan jämäkän auton, narua (jos ei itsellä ole, nuupuri voi tässävaiheessa vielä lainata, elä selitä syytä tarpeeseen) Kiinnität narun kurpitsaan, ajat Hummerin liseen aikaan naapurin pihaan, vähän vauhtia ja ongelma poistuu. Puskien kohdalla sama toimii, mutta pitää olla varovainen, ettei takalasi hajoa...näkyyköhän youtubessa vielä, miten Ritulle kävi? Joo. Kohdassa 5:10. Voivoi....

        Mutta kyllä nää on niin helppoja. Ai kun kaikilla olisi näin kivoja pikkupulmia. Heihei vaan japaniin.


      • Mieliviini kirjoitti:

        Heissuliveissuli parahin taekapata. Onko sukusi juuret kenties jaappanissa?

        Joo. Siis kyllä minä olen naapuriasiat pitänyt aina arvossaan. Nehän tuovat juurikin elämään sitä makua. Tykkään jättää rivarissakin niille heippalappuja, että olen hmmmm. myötäelänyt hetekannatinassa, varsinkin kun omasta kokemuksesta on aikaa.

        No niin. Onhan tuo melkoinen nyytti...hihihi..
        Mutta ongelma ei ole tämännäköinen. Käyt hakemassa koeajoon jonkun Hummerin tai vastaavan jämäkän auton, narua (jos ei itsellä ole, nuupuri voi tässävaiheessa vielä lainata, elä selitä syytä tarpeeseen) Kiinnität narun kurpitsaan, ajat Hummerin liseen aikaan naapurin pihaan, vähän vauhtia ja ongelma poistuu. Puskien kohdalla sama toimii, mutta pitää olla varovainen, ettei takalasi hajoa...näkyyköhän youtubessa vielä, miten Ritulle kävi? Joo. Kohdassa 5:10. Voivoi....

        Mutta kyllä nää on niin helppoja. Ai kun kaikilla olisi näin kivoja pikkupulmia. Heihei vaan japaniin.

        Niin kamala...ei pitäs lakata varpaankynsiä samalla ja kirjoittaa...siis: öiseen aikaan vetäset kurpitsan ja tässä tämä linkki jakamotoseni...

        https://youtu.be/dwrfNfJ740E


    • Totuuss

      Ongelmani on että olen kiltti ja kunnollinen jä siksi minä en saa koskaan rakkautta.

      • No voivoi... Se on hankalaa aluksi, mutta sinulla vaan saattaa harata vastaan sellainen jonninjoutava "itsesuojeluvaisto". se on jotain esihiostoriallisia vaistoja, jotka varsinkin miehillä on ihan turhat, kuten rinnatkin...mutta ne vaan sattuu olemaan. Tuo kiltti ja kunnollinen luonnehan on tosi kätevä tälleen naisen näkökulmasta. Varmasti saat kuules sohva, tai ainakin nurkkaseisomispaikan jostain lapsi/vaimo-asumuksesta. Sinun vaan pitää päästää se luonne esiin ja jotenkin esimerkiksi alkoholin avulla saada se itsesuojeluvaisto käännettyä nöyryydeksi. Se on ihan sinun omaksi parhaaksi ja saat katon päälle ja täyden itsepalvelu periaatteella toimivan ylläpidon.
        Onnea uudelle elämällesi. Heipparirallaa vaan....


    • Taekapata

      Elä elä luule, että mie sinun linkkilöetäs uskallan männä roploomaan, suattaa tulla vielä isompi onkelma ku tuo hormoonia suanu kurpitsa (kaet ne sille jottaen helev...sertivihkaattia vuottaavat). Kyllä tiällä enemmän nuo kirsikat kalakukkoloelta näättää, että ei viskoo jaappaniin. Tosin joskus vettää silimiä jotenniin viiruloelle, vuan se on tää aarallinen piäntaati. Ee oo kukkaan kirjuutellu eekä sukulaasiks ilimotellu ihteesä (ellet oo ite kerenny mullehhii heeppa-lappulootas tuomaan).

      Eppäälen vahvasti, että hummeriloehin lisäks tarvittaan osterloeta. Täs o vaan se onkelma, jotta mie en ossoo aatomaattivaehteesilla ajjoo, männöö enemmän ku kurpitsa, suattaa lähtee se kymppitonnin lipputankohii. E varmana ruppee maksammaan. Ois se hyvä olla sinullahhii joku vastuu näissä päevätöessäs tiällä ku määt ehottelemmaan.Tämä ee oo PIKKU ongelma; joha mie sanoin jotta parisattoo killoo keletasta helevettiä pihamualla.

      Ee se millään poestu, ne rakentaa vuan kehykssii siihen ympärille, spotit o ku Hollyvuudissa. Liian paha rasti yrittee yönsilimänäkkään ku nuapurin ukolla on kurpitsasta naru ukkovarpaaseen. Jollain se pitäs lossauttoo, se hetelmä. Tuu avuks ite. Pannaan hillot puoliks. Kätevänä emäntänähä sie purkitat suit sait (eekö ne paa rommiiki sekkaan, tae ota sinä kurpitsa ni mie veän rommin, passoo hyvin).

      Ee natise minunkaa hetekka ennee (vielä se vuos sitte, sillon kai tuo nuapurin kasvatti oli vasta pien siemen kompostissa, jaksoin miettii miehii peiton tommuutusta). Vuan nyt on vieny kurpitsa lipidot, estrokeenit, testosteroonit, progesteroonit, D-vitamiinit, antihistamiinit ja kaeken.

      Ee tämä nyt vakkuuttanna tämä sinun vastaaspalsta. O se pakko Pirkkaan kirjottoo. Kyllä ne tietää, jotta sukkahoosuloilla tämä kumminnii ratkastaan.

      • No parahin takatapatata.
        Elkääs olko nyt siellä hermostunut ollenkaan, tuo tuli vaan kiireessä mieleen. Ja nopea ja vaivaton konstihan se on, mutta ei toki ainut.

        Rommia tähän tarvitaan, mutta se juotetaan sille naapurin ukolle, siltä voi sitten vaikka sahata sen varpaan pois, ei kuule huomaa mitään, mutta voi sen narunkin katkasta...ei tarvitse sotkeentua itse sitten niin siinä touhussa.
        Ja minä luulin, että 2000 kiloa, mutta tuollainen 200 kiloahan on kevyt kantaa itsekin, kun tarpeeksi suututtaa.
        Tehdäämpä niin, että alat lukea minulle käräjäoikeuden päätöstä lastentapaamisoikeuksista ja minä nappasen sen mötikän selkään. Juostaan peräkkäin jonnekin piiloon ja sitten sinä purkitat sen.

        Kuules takamoto, tää on helppo homma.


    • Taekapata

      Ka' hiä korjas vastaasta. Sitähän miekii, että pittää se toesen kerran kopasta, että ee kaet se neuvolaari het mäne ehtymmään ku justha sie alotit tätä toemistoos (oisha se nolloo hävitä sukkahoosuvinkkilöelle) pitämmään.

      Mie otan kuule sellasen pumaskan matkaan, tuon pyytämäs lisäks taloyhtiön siännöt vuodelta '75 alkaen, verotusoppaan, Suomen laki-kirjan, postin pakettiautomaattiohjelehtisen, ikean kokoa oikein-oppaan, virkavallan Kuinka selität, ettet itse ajanut tolppakameraan-kaavakkeen, vesiosuuskunnan Kuinka tarkistat vain omat katiskasi-kirjasen...Jos ei näillä irtoa, niin sitten se on ennee sinun selästäs kiinni.

      • No minä en tiedä miten kauaksi se naatti pitää kantaa herra jakatakamoto?

        Että otappa vaikka varmuuden vuoksi vielä toimeentulohakemuksen täyttöohjeet, sokerointimassan teko-ohjeet, niin ja vaikka tältä palstalta esimerkiksi päivän ätmien marinat vielä siihen kylkeen, niin eiköhän saada meloni kannettua piiloon.
        Ja selkä kuule kestää. Mulla on ollut 7 kiloinen poikavauva mahassa, niin minähän olen nykyään aina toiminut tunkinvirkaa, kun baarin Tapsa vaihtaa renkaan mun pösöön. Saa takaset ja etuset vaihettua kerralla, kun tempaisen suorille jaloille siitä. Se Arska lukee siinä sdp;n, vihreiden ja keskustan puolueohjelmaa ja tietty sillä on kaikenvaruilta Sedu Koskisen kirjan kässäri siinä, jos alkaa täristä... Nythän se on jo muullekin rahvaalle tulossa myyntiin...


      • Taekapata
        Mieliviini kirjoitti:

        No minä en tiedä miten kauaksi se naatti pitää kantaa herra jakatakamoto?

        Että otappa vaikka varmuuden vuoksi vielä toimeentulohakemuksen täyttöohjeet, sokerointimassan teko-ohjeet, niin ja vaikka tältä palstalta esimerkiksi päivän ätmien marinat vielä siihen kylkeen, niin eiköhän saada meloni kannettua piiloon.
        Ja selkä kuule kestää. Mulla on ollut 7 kiloinen poikavauva mahassa, niin minähän olen nykyään aina toiminut tunkinvirkaa, kun baarin Tapsa vaihtaa renkaan mun pösöön. Saa takaset ja etuset vaihettua kerralla, kun tempaisen suorille jaloille siitä. Se Arska lukee siinä sdp;n, vihreiden ja keskustan puolueohjelmaa ja tietty sillä on kaikenvaruilta Sedu Koskisen kirjan kässäri siinä, jos alkaa täristä... Nythän se on jo muullekin rahvaalle tulossa myyntiin...

        Takatakatakkantaa...kuules nyt, antaa männä nii kaavas ku pippur' kasvaa, ootko kuulunna sanonnan. Se on varma, että tiällä se ei ainakkaan pippur' kasva -eikä muuten mikkään kurpitsakkaan. Kiellän porkkanattii ja muut nuattipiät ens suvena, paan sähköö, paemenpojan rajalle...e varmana ruppee tämmösseen revohkaan ennee. Ku annat pikkuvarphaan, se viep koko Reino-tossun!

        Jos tarviit siihe hommaan passia, ni eeköhän se järjesty kuha määttä niinku Mietaa aikannaan Wassbergin ukon kanssa, sem'mie halluisin nähhä, eikä sua jiähä saasosasta kiinni. Jotta möllykkä hävvii saletisti näkyvistä, suat vielä nurinoikeinvirkkuu- ja kotitalousvähennysohjeet mukkaan. Jouvuttaa sinnuu rivakampaan astuntaan -eli siis askellukseen meekäläesen murteessa. Tai, no jos sais kerran reissullansa...eehän sitäkää tiiä! Suatat suaha kurpitsan kannosta erikoesii entorfiiniloeta.


      • Taekapata kirjoitti:

        Takatakatakkantaa...kuules nyt, antaa männä nii kaavas ku pippur' kasvaa, ootko kuulunna sanonnan. Se on varma, että tiällä se ei ainakkaan pippur' kasva -eikä muuten mikkään kurpitsakkaan. Kiellän porkkanattii ja muut nuattipiät ens suvena, paan sähköö, paemenpojan rajalle...e varmana ruppee tämmösseen revohkaan ennee. Ku annat pikkuvarphaan, se viep koko Reino-tossun!

        Jos tarviit siihe hommaan passia, ni eeköhän se järjesty kuha määttä niinku Mietaa aikannaan Wassbergin ukon kanssa, sem'mie halluisin nähhä, eikä sua jiähä saasosasta kiinni. Jotta möllykkä hävvii saletisti näkyvistä, suat vielä nurinoikeinvirkkuu- ja kotitalousvähennysohjeet mukkaan. Jouvuttaa sinnuu rivakampaan astuntaan -eli siis askellukseen meekäläesen murteessa. Tai, no jos sais kerran reissullansa...eehän sitäkää tiiä! Suatat suaha kurpitsan kannosta erikoesii entorfiiniloeta.

        Voi takalana-mussukkaiseni. Kyllä on hauskankuuloista tuo jaappanilainen lausunta.

        No tämähän alkaa rakentumaan kuin länsimetroprojekti. Periaatteessa kurpitsa on jo loitontunut tontilta puoliksi, kun on hyvät suunnitelmat.

        No tiedätkös, että se Marjaliisan ja Hartsan liittohan meni just Mietaan takia nurin, kun Marjukkaliisuli otti poskeen Hartsalta ja kysy miltä maistui, niin Martsu vastas, että Miedolt! No se loppu kun Keskustanaisen pääministeriaikakausi, sekin yhteiselo siihen.
        Mutta kyllähän saaminen on kivaa touhua. Minäkin kun kerran läksin tyttöjen kanssa kuule bilettämään, niin kyllä minä tyttö sain. Tippuri, syfilis ja klamydia. Ja siitä tuli mieleen muuten se serkkupoika lapista.... Se toimi postilla siellä, kun tykkäs ajaa mönkijällä ja moottorikelkalla. Se kerran vei pakettia jonnekin tunturiin ja se rytkähti sitten sellaiseen jontkaan se kelkka. No paketti putos ja tiedätkö mitä? Siellä oli kuulemma pumpattava barbara...No se ajatteli, että kokeilee sitä ja niinhän se tuli, pyyhkäs hihaan kuivaks ja tyhjenti ilmat, surko hajonneeseen laatikkoon ja toimitti ukolle, pahoitteli, että paketti hajos, mutta sanoi, ettei barbara rikkoutunut, että siks kokeili ja puhalti sen vaan ja toi, että mitä tehdään? No lupsakka jänkäukko ei siitä ollut moksiskaan ja niin homma selvis ihan niinehyvineen. No talvella se vei sinne sitten vanhoja jönttälehtiä, mitä se jänkäeevertti oli tilannut divarista, niin kysyi siltä, että onko ollut aidontuntuinen se barbara, niin ukon silmät kirkastui ja se sanoi. Not helvetti o aijon tunthune! Mnä sai siltä thippurinkhi!


      • Taekapata
        Mieliviini kirjoitti:

        Voi takalana-mussukkaiseni. Kyllä on hauskankuuloista tuo jaappanilainen lausunta.

        No tämähän alkaa rakentumaan kuin länsimetroprojekti. Periaatteessa kurpitsa on jo loitontunut tontilta puoliksi, kun on hyvät suunnitelmat.

        No tiedätkös, että se Marjaliisan ja Hartsan liittohan meni just Mietaan takia nurin, kun Marjukkaliisuli otti poskeen Hartsalta ja kysy miltä maistui, niin Martsu vastas, että Miedolt! No se loppu kun Keskustanaisen pääministeriaikakausi, sekin yhteiselo siihen.
        Mutta kyllähän saaminen on kivaa touhua. Minäkin kun kerran läksin tyttöjen kanssa kuule bilettämään, niin kyllä minä tyttö sain. Tippuri, syfilis ja klamydia. Ja siitä tuli mieleen muuten se serkkupoika lapista.... Se toimi postilla siellä, kun tykkäs ajaa mönkijällä ja moottorikelkalla. Se kerran vei pakettia jonnekin tunturiin ja se rytkähti sitten sellaiseen jontkaan se kelkka. No paketti putos ja tiedätkö mitä? Siellä oli kuulemma pumpattava barbara...No se ajatteli, että kokeilee sitä ja niinhän se tuli, pyyhkäs hihaan kuivaks ja tyhjenti ilmat, surko hajonneeseen laatikkoon ja toimitti ukolle, pahoitteli, että paketti hajos, mutta sanoi, ettei barbara rikkoutunut, että siks kokeili ja puhalti sen vaan ja toi, että mitä tehdään? No lupsakka jänkäukko ei siitä ollut moksiskaan ja niin homma selvis ihan niinehyvineen. No talvella se vei sinne sitten vanhoja jönttälehtiä, mitä se jänkäeevertti oli tilannut divarista, niin kysyi siltä, että onko ollut aidontuntuinen se barbara, niin ukon silmät kirkastui ja se sanoi. Not helvetti o aijon tunthune! Mnä sai siltä thippurinkhi!

        Ka' jotta nythän sie hyvä immeinen. Puhheet on kovemmat ku paekallis puarin takapöövän Penalla lottoomispäevänä (pakkohan se on käävä tekemässä se lotto vaekka se ukonköpikkä siellä istuu mähöttää). Niitäe pittää Peltorit piässä kuunnella munkin murut nuamalla ja kahvikupin takkoo tirkistäen, jotta säelyy Taekapaan vijjaattomuus.

        Nyttii on mulla nuama punasena ku harvian kiuvvas. En niä verkkokalvoloil muutae ku jonniin punahuulisen barbaran pihisevänjossain puolukkamättääl, porot horisontis ja polkevan Kustin, noh noh....Mittee sie mänet tämmössii kertommaan apupalstalla. Seuraavaks suat antoo appuu siihe, että mite helekutissa minnäe pystyn ennee tänä yönä makkoomaan silimäntäävellistä ku tuommossii mielikuvvii tiet. Eläkä melatoniinii ehottele! Hiihtohistoriinkin panit uusiks,,,ee tuu mittään! Nyt tuota paa ite piä tyynyy ja joutuin, sie alat ylikuumeta.


      • Taekapata kirjoitti:

        Ka' jotta nythän sie hyvä immeinen. Puhheet on kovemmat ku paekallis puarin takapöövän Penalla lottoomispäevänä (pakkohan se on käävä tekemässä se lotto vaekka se ukonköpikkä siellä istuu mähöttää). Niitäe pittää Peltorit piässä kuunnella munkin murut nuamalla ja kahvikupin takkoo tirkistäen, jotta säelyy Taekapaan vijjaattomuus.

        Nyttii on mulla nuama punasena ku harvian kiuvvas. En niä verkkokalvoloil muutae ku jonniin punahuulisen barbaran pihisevänjossain puolukkamättääl, porot horisontis ja polkevan Kustin, noh noh....Mittee sie mänet tämmössii kertommaan apupalstalla. Seuraavaks suat antoo appuu siihe, että mite helekutissa minnäe pystyn ennee tänä yönä makkoomaan silimäntäävellistä ku tuommossii mielikuvvii tiet. Eläkä melatoniinii ehottele! Hiihtohistoriinkin panit uusiks,,,ee tuu mittään! Nyt tuota paa ite piä tyynyy ja joutuin, sie alat ylikuumeta.

        No kuules herra takulatakata, minä olen sen verran jo maailmaa nähnyt naisihminen, ettei syke vielä tästä nouse. Olin tuossa yleisradiollekin tekemässä juttuja lapin miehistä. Oli kolme veljestä, jotka asui tiettömän korven keskellä ja pakko oli kysästä miehiltä, että miten niinkuin tarpeet tulee tyydytettyä täällä. Niin vanhin näytti kelopuun, missä oli tikankolo optimaalisella korkeudella. Että tuohonhan ne tulee hoideltua. No vähän uteliaana sitten kysyin, että miten se mahtaa toimia, että ei tarvitse oikeesti näyttää, mutta jos vähän kerrot. No mies aloitti, että housut kinttuun ja sit otetaan tämä pölkky ja kumautetaan kylkeen tuota keloa, sitten vaan siihen pökitään. Kysyin miksi pitää kumauttaa keloa kalikalla. Johon mies vastasi, että orava tulee pois, jos sattuu olemaan kotonaan...

        Se on tarkkaa hommaa tuokin ja kokemuksista oppii...

        Niin, siitä tulikin mieleen se yks isäntä, liekö sieltäpäin? Mutta se oli vähän huolissaan emännän ja renkien suhteesta...että onkohan ihan rengit lojaaleja ja päätti testata asian...se asenti partakoneenterän emännälle sinne ja sanoi menevänsä markkinoille kaupunkiin. Kun hän tuli takaisin, niin pyyti kaikki rengit riviin ja housut alas. 3/4 oli kalu päästään halki ja niille isäntä antoi monoa oikein kunnolla. Viimeiselle sanoi, että sinuun minä luotan, olet hyvä renki. Niin tämä suhautti vaan että khiitozzz!

        Joo, on se ollut menoa silloin se...


      • Taekapata
        Mieliviini kirjoitti:

        No kuules herra takulatakata, minä olen sen verran jo maailmaa nähnyt naisihminen, ettei syke vielä tästä nouse. Olin tuossa yleisradiollekin tekemässä juttuja lapin miehistä. Oli kolme veljestä, jotka asui tiettömän korven keskellä ja pakko oli kysästä miehiltä, että miten niinkuin tarpeet tulee tyydytettyä täällä. Niin vanhin näytti kelopuun, missä oli tikankolo optimaalisella korkeudella. Että tuohonhan ne tulee hoideltua. No vähän uteliaana sitten kysyin, että miten se mahtaa toimia, että ei tarvitse oikeesti näyttää, mutta jos vähän kerrot. No mies aloitti, että housut kinttuun ja sit otetaan tämä pölkky ja kumautetaan kylkeen tuota keloa, sitten vaan siihen pökitään. Kysyin miksi pitää kumauttaa keloa kalikalla. Johon mies vastasi, että orava tulee pois, jos sattuu olemaan kotonaan...

        Se on tarkkaa hommaa tuokin ja kokemuksista oppii...

        Niin, siitä tulikin mieleen se yks isäntä, liekö sieltäpäin? Mutta se oli vähän huolissaan emännän ja renkien suhteesta...että onkohan ihan rengit lojaaleja ja päätti testata asian...se asenti partakoneenterän emännälle sinne ja sanoi menevänsä markkinoille kaupunkiin. Kun hän tuli takaisin, niin pyyti kaikki rengit riviin ja housut alas. 3/4 oli kalu päästään halki ja niille isäntä antoi monoa oikein kunnolla. Viimeiselle sanoi, että sinuun minä luotan, olet hyvä renki. Niin tämä suhautti vaan että khiitozzz!

        Joo, on se ollut menoa silloin se...

        No voi juma, nyt unohtui Taikapadalta jo murrekin. Ja se, että olinko nainen vai mies ;D


      • Taekapata kirjoitti:

        No voi juma, nyt unohtui Taikapadalta jo murrekin. Ja se, että olinko nainen vai mies ;D

        Joo, ei se ole tavatonta. Mieliviinin tarinoita kuunnellessa moni huumaantuu ja menee sekaisin. (vanhan viidakon vanhimpien toteamus)
        Kannattaa mennä lavuaarin eteen nojata pää hanan alle ja laskee noin 13 sekuntia kylmää vettä päälle.... kuivata hiukset ja lukea jutut uudelleen. Toistaa niin monta kertaa, että oivallus iskee vihdoin. Kyllä se siitä...


      • Taekapata
        Mieliviini kirjoitti:

        Joo, ei se ole tavatonta. Mieliviinin tarinoita kuunnellessa moni huumaantuu ja menee sekaisin. (vanhan viidakon vanhimpien toteamus)
        Kannattaa mennä lavuaarin eteen nojata pää hanan alle ja laskee noin 13 sekuntia kylmää vettä päälle.... kuivata hiukset ja lukea jutut uudelleen. Toistaa niin monta kertaa, että oivallus iskee vihdoin. Kyllä se siitä...

        Yes Sir, ai nou ;D (vieläpä läksi englanti sentään).

        P.s. Eräs toinen ketju tökkii..."liian pitkä komentosarja estää", en pysty sinne oikein kirjoittamaan (hillitöntä naurua)


      • Taekapata kirjoitti:

        Yes Sir, ai nou ;D (vieläpä läksi englanti sentään).

        P.s. Eräs toinen ketju tökkii..."liian pitkä komentosarja estää", en pysty sinne oikein kirjoittamaan (hillitöntä naurua)

        No aina neuvokas ihminen keinot keksii. Sanoi mummo kun kissalla pöytää pyyhki.

        Muuten tuli mommosta mieleen tositarina, kun muksu oli kipeänä ja itse piti liitää, niin kysyin äitini vahtimaan poikaa. No sattuipa niin, että mummoonkin iski kuume ja hän ajatteli, että kaippa se suppo auttaa mummonkin kuumeeseen, mutta eihän vanha nainen taivu laittamaan suppoa. No hän pyysi poikaa asentamaan supon ja pyllisti. Vähän aikaa oli hiljaista ja kohta poika kurkkasi mummolle, että tökkäsenkö rusinaan, vai syötänkö kalkkunalle?

        Ja näitä kaikenlaisia asioita joutuu selittämään nuorille, Tane baarilla joutui selostamaan lapselleen havainnollisesti, että miltä naisen alapää näyttää touhuilun jälkeen....hetken Tane mietti ja sanoi, että tietääkö poika miltä buldoggi näyttää, kun se syö viiliä....

        Mutta aina löytyy keinot, kun hätä on suurin, sano velipoikakin, kun sukkaansa prrsettään pusikossa pyyhki.


      • Taekapata
        Mieliviini kirjoitti:

        No aina neuvokas ihminen keinot keksii. Sanoi mummo kun kissalla pöytää pyyhki.

        Muuten tuli mommosta mieleen tositarina, kun muksu oli kipeänä ja itse piti liitää, niin kysyin äitini vahtimaan poikaa. No sattuipa niin, että mummoonkin iski kuume ja hän ajatteli, että kaippa se suppo auttaa mummonkin kuumeeseen, mutta eihän vanha nainen taivu laittamaan suppoa. No hän pyysi poikaa asentamaan supon ja pyllisti. Vähän aikaa oli hiljaista ja kohta poika kurkkasi mummolle, että tökkäsenkö rusinaan, vai syötänkö kalkkunalle?

        Ja näitä kaikenlaisia asioita joutuu selittämään nuorille, Tane baarilla joutui selostamaan lapselleen havainnollisesti, että miltä naisen alapää näyttää touhuilun jälkeen....hetken Tane mietti ja sanoi, että tietääkö poika miltä buldoggi näyttää, kun se syö viiliä....

        Mutta aina löytyy keinot, kun hätä on suurin, sano velipoikakin, kun sukkaansa prrsettään pusikossa pyyhki.

        Voi hitto, ei tuu mittään, murteella tahi ilman...voi sun suppos, tuppos ja rusinas. Mie olen kuullut sanonnan menevän kyllä nii, että "...sanoi mummo kun kissalla pöytää pyyhki." Velipojasta ja hänen kirjavasta sukastaan en ollut kuullutkaan :D Voehan Vesuvius, sie viet oikeesti multa yöunet. Oot ihan liian villi tänään. Mitä sä oot syöny?? (nauraa)

        Kepukka oli freudilainen lipsahdus. Mulla on ehkä lämpöä.


      • Taekapata kirjoitti:

        Voi hitto, ei tuu mittään, murteella tahi ilman...voi sun suppos, tuppos ja rusinas. Mie olen kuullut sanonnan menevän kyllä nii, että "...sanoi mummo kun kissalla pöytää pyyhki." Velipojasta ja hänen kirjavasta sukastaan en ollut kuullutkaan :D Voehan Vesuvius, sie viet oikeesti multa yöunet. Oot ihan liian villi tänään. Mitä sä oot syöny?? (nauraa)

        Kepukka oli freudilainen lipsahdus. Mulla on ehkä lämpöä.

        No selviää varmaankin tuossa tuokiossa, sillä olen nauttinut tänään jo aivan liikaa punaviiniä. Se kanssa olen napostellut kainuun juustoleipää ja lakkahilloa, luultavammin ne ainakin tulee samaa kautta ulos, mutta tämä on osa minun fitness-elämäntapaa.

        Kepukka? Keskustalainen? No voi helkatti, sitten on tosi kyseessä? Haenko paalillisen olkia?

        Ehkä sun on laitettava joku aloitus kuule sisko/veli, mihin joku muu voi tarttua.... Tämä Mieliviinin apunurkkaus voi auttaa sellaisessakin....


      • Dissident kirjoitti:

        No selviää varmaankin tuossa tuokiossa, sillä olen nauttinut tänään jo aivan liikaa punaviiniä. Se kanssa olen napostellut kainuun juustoleipää ja lakkahilloa, luultavammin ne ainakin tulee samaa kautta ulos, mutta tämä on osa minun fitness-elämäntapaa.

        Kepukka? Keskustalainen? No voi helkatti, sitten on tosi kyseessä? Haenko paalillisen olkia?

        Ehkä sun on laitettava joku aloitus kuule sisko/veli, mihin joku muu voi tarttua.... Tämä Mieliviinin apunurkkaus voi auttaa sellaisessakin....

        No voi näreikkö sentään.... taas tuli töllöiltyä... Työhommiin sekoittui tää nyt tyystin, mutta samapas tuo. Kyllä mä kepukan perusteella jo tunnistan kestä kyse, että misspönttöuunihan se siellä. Täällä on tullut hassuteltua pari päivää, kun ei oikein muutakaan keksinyt. Ja piti jotain räväyttää, en tiedä miten paljon palstaa seuraat?


      • Taekapata
        Dissident kirjoitti:

        No voi näreikkö sentään.... taas tuli töllöiltyä... Työhommiin sekoittui tää nyt tyystin, mutta samapas tuo. Kyllä mä kepukan perusteella jo tunnistan kestä kyse, että misspönttöuunihan se siellä. Täällä on tullut hassuteltua pari päivää, kun ei oikein muutakaan keksinyt. Ja piti jotain räväyttää, en tiedä miten paljon palstaa seuraat?

        Soriiiii....(nauraa kyykyssä), en vaan mahtanut itselleni mitään, ja siis hauskaahan minäkin tässä pidän. Katsohan, aivoja on rassuutettava välillä. Ite kenenkin. Oli niin saamarin tylsä viikko, että oli pakko tulla hakemaan apuja tästä nurkkauksesta. Aikuistakin voi joskus lapsettaa, that's okay :D En mä nyt niin hirveesti täällä, joskus kun on luppoaikaa, koska minussa sisällä asuu ainainen pieni pelle (nauraa, sori vielä ja hyvää yötä :D Voi sie olet hauska persoonaa, olen oppinut tunnistamaan sun tyylis ;D


      • Taekapata
        Dissident kirjoitti:

        No voi näreikkö sentään.... taas tuli töllöiltyä... Työhommiin sekoittui tää nyt tyystin, mutta samapas tuo. Kyllä mä kepukan perusteella jo tunnistan kestä kyse, että misspönttöuunihan se siellä. Täällä on tullut hassuteltua pari päivää, kun ei oikein muutakaan keksinyt. Ja piti jotain räväyttää, en tiedä miten paljon palstaa seuraat?

        "No voi näreikkö sentään" -lähettään raivoomaan se yhes poikkeen, harvenoo ni helepotttaa :D


      • Taekapata kirjoitti:

        "No voi näreikkö sentään" -lähettään raivoomaan se yhes poikkeen, harvenoo ni helepotttaa :D

        No lähetään vaan. Ois nimittäin aikomuskin lähtee talvella yks pikkutilkku harventaa miltei käsipelissä. Kokeilla tuleeko siitä mitään, vai pitääks laittaa huosut takas jalkaan.

        Ja nää palstajutut on hyvää hupia lisää elämään tässä vaiheessa. Osan kanssa vähän vakavammin ja osan kaa vitsaillen. Mutta ei näitä silti pidä ihan kirjaimellisesti ottaa, kaikkee pitää väritellä kun kaikki näitä voi lukee.


      • Taekapata
        Dissident kirjoitti:

        No lähetään vaan. Ois nimittäin aikomuskin lähtee talvella yks pikkutilkku harventaa miltei käsipelissä. Kokeilla tuleeko siitä mitään, vai pitääks laittaa huosut takas jalkaan.

        Ja nää palstajutut on hyvää hupia lisää elämään tässä vaiheessa. Osan kanssa vähän vakavammin ja osan kaa vitsaillen. Mutta ei näitä silti pidä ihan kirjaimellisesti ottaa, kaikkee pitää väritellä kun kaikki näitä voi lukee.

        Jes jes nou worries, meikäläinen jos kuka ymmärtää hulvattomat kuviot. Elämässä pitää olla hupia ja naurua. Mulla on aina vähän vehnänjyvä silmässä itellä, ei sille mahda mittään, välillä pittää vehtuuttaa :D Keep going on! Seuraavaa laukalle lähtöä odottaen misstaekapönttöpatakattila :D


      • Taekapata kirjoitti:

        Jes jes nou worries, meikäläinen jos kuka ymmärtää hulvattomat kuviot. Elämässä pitää olla hupia ja naurua. Mulla on aina vähän vehnänjyvä silmässä itellä, ei sille mahda mittään, välillä pittää vehtuuttaa :D Keep going on! Seuraavaa laukalle lähtöä odottaen misstaekapönttöpatakattila :D

        Voisit tekaista jonkun sähköpostiosoitteen ja laittaa säpoa mulle, tuota dissiksen logoa kun klikkaat tulee profiili ja siellä on säpo-osoite. Sinne vaan läppää, jos huvittaa, mä sitä joskus käyn katsomassa, varsinkin jos tiedän, että sinne joku jotain laittaa.
        Mutta ihan miten tykkäät. Kyllä mun mopedi aina vähän keulii, että ei montaa päivää ole, ettei juttu lentäis. Vaikka ois mitkä takapalopönttökattilamissit vastassa.


      • Taekapata
        Dissident kirjoitti:

        Voisit tekaista jonkun sähköpostiosoitteen ja laittaa säpoa mulle, tuota dissiksen logoa kun klikkaat tulee profiili ja siellä on säpo-osoite. Sinne vaan läppää, jos huvittaa, mä sitä joskus käyn katsomassa, varsinkin jos tiedän, että sinne joku jotain laittaa.
        Mutta ihan miten tykkäät. Kyllä mun mopedi aina vähän keulii, että ei montaa päivää ole, ettei juttu lentäis. Vaikka ois mitkä takapalopönttökattilamissit vastassa.

        Taekapata karkas mullakin eilen veräjistä (tais lähtee Valametilla) muta lentäen Mielikkiliisukkiviinikin mukkaan, en saanu sitä perämetän pussihousuisäntee ennee kiinni... Loppu on historiaa. Luulen minäkin, että Taekapata saattaa vielä sillon tällön villiintyä ku sopivan kohan löytää.

        Oiskoon tuo soveliasta sulle kirjottaa? Ainakin sie olet rohkea mies kun sitä uskallat ehdottaa etkä mene sermin taa piiloon tai keksi tekosyitä :) Me ollaan kyllä vaarallinen yhdistelmä ja mulla ei ole siihen ajokorttia, usseemman kerran on jo lähteny lapasesta niinku näet tässäkii...


      • Taekapata kirjoitti:

        Taekapata karkas mullakin eilen veräjistä (tais lähtee Valametilla) muta lentäen Mielikkiliisukkiviinikin mukkaan, en saanu sitä perämetän pussihousuisäntee ennee kiinni... Loppu on historiaa. Luulen minäkin, että Taekapata saattaa vielä sillon tällön villiintyä ku sopivan kohan löytää.

        Oiskoon tuo soveliasta sulle kirjottaa? Ainakin sie olet rohkea mies kun sitä uskallat ehdottaa etkä mene sermin taa piiloon tai keksi tekosyitä :) Me ollaan kyllä vaarallinen yhdistelmä ja mulla ei ole siihen ajokorttia, usseemman kerran on jo lähteny lapasesta niinku näet tässäkii...

        No minäkin ajattelin, että Mieliviini saa pöllähtää estraadille sitten kun siltä tuntuu. Tänään ei ole sellainen päivä. Mietin paljon syvempiä.

        No lähinnä ihan vaan ettei ole julkista. Eipä anonyymiydestä minnekkään tarvitse luopua. Mutta itsehän osaat päättää, aikuinen nainen kai olet?


      • Taekapata
        Dissident kirjoitti:

        No minäkin ajattelin, että Mieliviini saa pöllähtää estraadille sitten kun siltä tuntuu. Tänään ei ole sellainen päivä. Mietin paljon syvempiä.

        No lähinnä ihan vaan ettei ole julkista. Eipä anonyymiydestä minnekkään tarvitse luopua. Mutta itsehän osaat päättää, aikuinen nainen kai olet?

        Ei mullakaan, on pitänyt miettiä vähän toisenlaisia juttuja tänään. Mut nii, pitää elää hetkessä. Lopussa veikeä herrasmiesmäinen kysymys, joo en ole enää eilisen teeren tyttöjä, ihan jo vm-80, mutta tottahan toki siis nuorempi sitä Inkeriäsi.


      • Taekapata kirjoitti:

        Ei mullakaan, on pitänyt miettiä vähän toisenlaisia juttuja tänään. Mut nii, pitää elää hetkessä. Lopussa veikeä herrasmiesmäinen kysymys, joo en ole enää eilisen teeren tyttöjä, ihan jo vm-80, mutta tottahan toki siis nuorempi sitä Inkeriäsi.

        No sittenhän olet tytönheilakka. Mä oon vm -78. Seitkytäluvun hippiajalta.
        Siis ei mulla ole tarkoitus mitään muuta kuin turistella privaatisti. Täällä osaavat olla innoissaan jo tästä. Muistanut varmaan se yhden välihuutelijan silloin siinä toisessa ketjussa? Muistavat kaikki... ja mä oon aika silmätikku vielä täällä...ainakin tuntuu siltä.....noh..ehkä bäliin annan aihettakin näillä tempauksillani. Heh


      • Taekapatamisspönttöuuni
        Dissident kirjoitti:

        No sittenhän olet tytönheilakka. Mä oon vm -78. Seitkytäluvun hippiajalta.
        Siis ei mulla ole tarkoitus mitään muuta kuin turistella privaatisti. Täällä osaavat olla innoissaan jo tästä. Muistanut varmaan se yhden välihuutelijan silloin siinä toisessa ketjussa? Muistavat kaikki... ja mä oon aika silmätikku vielä täällä...ainakin tuntuu siltä.....noh..ehkä bäliin annan aihettakin näillä tempauksillani. Heh

        Ihan selvään ensin pidit mua jonain mummuna ja sitten taisit luulla jo sakkolihaksi (nauraa), senkii "seitkytluvun hurjasti vanhempi setä"!, Onpa huikee ikäero tässä keskustelijoilla :D

        No en miekään nyt ajatellu ihan ensimmäiseksi tulla sytyttämään tulta siihen siun pönttöuuniin, sen saat tehä vielä ihan ite :D Mullekin riittää kun vähän puhaltelen kipinää keskusteluihin ja käyn sopivasti kutittelemassa kanssaimmeisten ajatuksia.


      • Taekapatamisspönttöuuni kirjoitti:

        Ihan selvään ensin pidit mua jonain mummuna ja sitten taisit luulla jo sakkolihaksi (nauraa), senkii "seitkytluvun hurjasti vanhempi setä"!, Onpa huikee ikäero tässä keskustelijoilla :D

        No en miekään nyt ajatellu ihan ensimmäiseksi tulla sytyttämään tulta siihen siun pönttöuuniin, sen saat tehä vielä ihan ite :D Mullekin riittää kun vähän puhaltelen kipinää keskusteluihin ja käyn sopivasti kutittelemassa kanssaimmeisten ajatuksia.

        Ikä on numeroita. Ei ne ainakaan jutusteluja estä. En ole itse pitkiinaikoihin niillä kovin vaivannut päätäni. Olen tavannut täällä ja normielämässä eri-ikäisiä ja kokoisia, näköisiä. Ei niillä silleen suoranaista väliä ole.

        Tää keskustelusivusto on vaan niin oma maailmansa. Omat hyvät puolensa ja samalla huonot puolensa. Kateus ja pahansuopuus oikein kihisee välillä täällä...


      • Taekapatamisspönttöuuni
        Dissident kirjoitti:

        Ikä on numeroita. Ei ne ainakaan jutusteluja estä. En ole itse pitkiinaikoihin niillä kovin vaivannut päätäni. Olen tavannut täällä ja normielämässä eri-ikäisiä ja kokoisia, näköisiä. Ei niillä silleen suoranaista väliä ole.

        Tää keskustelusivusto on vaan niin oma maailmansa. Omat hyvät puolensa ja samalla huonot puolensa. Kateus ja pahansuopuus oikein kihisee välillä täällä...

        Niin niin, ei tuo pari vuotta sinusta nyt vielä papparaasua tee.

        Kateus vie kalatkin vesistä ja tuhkat uunista. Mutta onhan se kiva joskus vähän porukalla aiheuttaa elämöintiä, sitä minä aiheutan oikeassakin elämässä kun huoneeseen pölähdän. Aina joku hässäkkä, niin ollaan totuttu. Mitä kovempi vastatuuli, sitä syvempi kumara, never give up :)


      • Taekapatamisspönttöuuni kirjoitti:

        Niin niin, ei tuo pari vuotta sinusta nyt vielä papparaasua tee.

        Kateus vie kalatkin vesistä ja tuhkat uunista. Mutta onhan se kiva joskus vähän porukalla aiheuttaa elämöintiä, sitä minä aiheutan oikeassakin elämässä kun huoneeseen pölähdän. Aina joku hässäkkä, niin ollaan totuttu. Mitä kovempi vastatuuli, sitä syvempi kumara, never give up :)

        No vielä laitan kapuloita rattaisiin...

        Ja itse koitan olla elämöimättä, mutta tarpeentullen sanon mielipiteeni. Draamailu ei kuulu mun tyyliin. Ja huonosti mullekin sopii suuhun sat en pysty.


    • Voi kun on aktiivista ollut, minähän olen aivan otettu. Niinkuin baarinn pikkujouluissa aina. Pikkuisen se glögi kun hupsahtaa nuppiin, niin sloggit lentää tonttuhameen alta ja kyllä mielellään olenkin otettu.

      Joo, kyllä minä huomanna soitan pari puhelua ja hoidan rahoituksen tähän veikkaukselta (Sarekosken Ollipolli on tuttujuttu jo) ja sitten voisi myös kirkon kotimaan avulta nyppäistä tonnin jos toisenkin viikkoon.... Ihanaa, että nää hommat järjestyy ja pakkohan ne on, kun laitetaan nainen asialle, eikä mikään tytönhupakko ja trikoopyllistelijä.

      No minä vastaan täällä, en ala jalkautumaan rahvaan sekaan, että vähän sama kuin noitten työkkärin hutsujen kanssa aina joutuu sotimaan, minähän en työtä tarvii, vaan työ minua. Että tulkoot vaan tuomaan kotiin ne työt, en minä enää lähde mihinkään äijäkotiin asti niitä tekemään....muutakin tekemistä...

      Mut moikkulikoikkuli vaan kaikille ihanille mussupussusille... ja ei ole tyhmää kysymystä, vaan vain sen tyhmä esittäjä. Näillä mennään....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      245
      2289
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      164
      1487
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1335
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1059
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      213
      951
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      689
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe