Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mieliviini
profiilit
Mieliviini
Mieliviini
Vapaa kuvaus
Mielikuviteltu hahmo. Elä ota vakavasti. :)
Aloituksia
3
Kommenttia
155
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo.+Nopeesti+vilasin+tässä+Virpillä+luuria..+pidetään+me+kuule+tytöt+vaan+yhtä.+
Ps.+Ihana+mies+sulla,+pidä+kiinni+siitä.
04.10.2017 08:55
Kiitos+Misterw,+mutta+mä+olin+jo+nukkumassa+tuolloin.+Niin+ja+huomenta.+
Ja+pusipusi.+😗😗
Mä+kävin+jo+aamulenkillä,+vesijuoksussa+ja+joogassa.+Luin+Minkkisen+vanhoja+blogeja,+ne+on+niin+ihania+vaikka+ukko+paljastuikin+kunnon+mulkuksi,+nimittäin+sen+piti+hypätä+mun+kelkkaan.+Mutta+mä+oon+jo+hoitanut+senkin+asian+pois+päiväjärjestyksestä...ei+jatku+Minkkisen+akanpojan+suku+enää...
Tänään+on+vaan+ihan+hirveen+kiire+päivä+tiedossa.+Käyn+Virpillä+värjäyttää+kulmat+ja+sit+Kalevin+hieromoliikkeessä+irrotuttaa+tuon+oikean+lapaluun...ihan+kauhee+jumi.+Sit+takas+Virpille,+niin+se+laittaa+kynnet+ja+ripset.+Siinäpä+se+koko+päivä+meneekin.+Exä+saa+ajaa+kakarat+harrastuksiinsa,+en+minä+kerkeä+mitenkään.+Hitto+jos+oisin+vielä+töissä.+Mulla+pitäis+olla+avustaja....oon+koittanut+sosiaalitoimistoon+sitä+sanoa,+mutta+valittavat+aina+määrärahoistaan.+Aina+se+sama+virsi...raharaha...missä+ihmisarvot...
Kamalaa...+mut+pitää+liitää.+Moikkulikoikkuli+ja+pusipusihalihali+misterw.+Ihkukihkusein.+😗😗😗😗
04.10.2017 08:31
No+soinihan+oli+joskus+iha+kukkakeppi,+kunnon+hobitti.+Jaaras+perässä+kuin+takiainen.+Sit+baarissa+hävis+mulle+kädenväännössä+ja+lisäks+kun+ei+älynnyt+lopettaa+perässä+hiihtämistä+vaikka+sanoin,+niin+tissitaklasisin+sen+pusikkoon..
Eli.+Sellainen+jypin+logon+muoitoinen+yläkroppaheijari.+Ei+jätä+ulkoisia+vammoja,+mutta+taju+pakenee.+Sinne+se+jäi+pajupusikkoon+tennarit+ja+ranteet+samassa+nipussa+linkussa+kyyhöttämään..sanoin+vaan,+että+hommaa+kloppi+lihaa+muitten+päälle+ja+kävelin+kotiin.+Mä+veikkaan,+että+sillä+oli+jotain+aivotoimintaa+vielä+jäänyt+ja+se+jäi+alitajuntaan..+No+siks+se+vetää+itsensä+aina+ihan+jalikseks+nykyään.+Jep.+Ja+se+Jytky-sanonta+lähti+ihan+tuosta....olet+terävä+poju+misterw-mussukka.
04.10.2017 08:07
Itikoitako+tähän+aikaan....ei+kai...
03.10.2017 21:33
Saatoin+pyyhkiä+rappuralliin+tennarit...liekö+siinä+mennyt+sit.+
Mut+hanipuppelispuu...mä+oon+ihan+poikki.+Kuule.+Mä+otan+pikkupikkunokoset+ja+kutsun+sut+huomenillalla+taas+täällä+tänne.+
Smak+ja+hali.+Oot+mun+pikku+nöpönöpsynen+ja+ihkugihku.+😍😗😘❤
Muista+ne+3+kolme+pulloa+ostaa...sitä+hirviötä+ei+vähällä+nukuteta....katsos+jos+mä+osaan+käsi...ohjata+miehiä+oikeille+raiteille,+niin+tiedän+kanssasiskot..+
Hyvää+yötä.+Muista+Katrinit+jalkoväliin+ja+halihalipusupusu.+😘😘😘😗😗❤❤❤
03.10.2017 21:36
Toivottavasti+yläpää+viskaa+veltoks+ja+alapäässä+on+sitä+topakkuutta?+Nimittäin+vaikka+dropeilla+hoitaa+kaikenlaista,+niin+ihmeeseen+pitää+löytyä+itse+Jeesus.+
No+ne+punkkupäiset+naiset+öhkää..ja+sit+potkivat+vasenta+jalkaa,+mut+se+on+normaalia.+Ne+on+käynnistävinään+mopoa.+Tuohon+en+osaa+sanoa+vastausta+vaikka+aikalailla+kaikki+tiedän...tenat+on+ihan+näppäriä,+mutta+otappa+kuule+selleinen+Katrin-merkkine+käsipyyhetollo+ja+työnnä+se+jakoväliin..ei+tarvii+heti+olla+kyttäämässä..mieti.+tuo+on+punkkunainen....entäs+jos+särpis+olutta?+Sellainen+65+kiloinen+nainenhan+vetäiseen+lavan+santtus+iltaan..ei+kärhherin+vesi-imurilla+imase+niitä...silloin+oisit+sanan+varsinaisessa+merkityksessä+kusessa.
03.10.2017 21:19
Kuules+poju.+Se+on+Pöljä.+Ja+sijaitsee+Kuopin+pohjoispuolella.+Otahan+rennosti+ja+ajattele+ihan+mukavia.+Kyllä+se+kiukuttaa,+mutta+kyllä+se+siitä+tasaantuu+kun+laitetaan+hommat+tapahtumaan.+Naiset+tätä+kuule+hoitaa.+Suotta+äksyilet.+Mutta+saathan+sinä+äkämöidä.+Silipastaan+munat+poies+ja+katellaan+sit+vieläkö+ärhentelet...
03.10.2017 21:12
No+kyylä+itsetietoinen+nainen+tajuaa,+kun+on+tuollainen+vässykkä+livahtanyut+haviin.+Kyllä+jopa+naisetkin+voi+tehdä+virheitä....no...aika+harvoin....mut+periaatteessa+mahdollisia....kiireessä+käy+erehdyksiä....esimerkiks+mulle+oli+käydä+vuonnna....no+en+muista,+mutta+tein+samalla+pitkävetoa+ja+hitto+kun+oli+lipsahtaa+sortua+sellaiseen+mulkkuun+joka+aattelee+vaan+ihteensä.+Kyllä...joo+mahdollista+vois+olla.+Mutta+eiköhän+nää+miehen+omistajat+ihan+ajankulukseen+katsele,+että+miten+siskot+pärjää.
03.10.2017 21:02
Aihitto+mitä+maskuliinisuutta.+Ihan+kun+vuonna+1995+ja+2007+ja+heti+perään+2011.+Lätkä+ja+vormulat+saa+testosteroiinin+niin+ihanasti+valumaan+miehillä.+Mutta+jalkapallo...eiii+mitään.+Epsanjalaisten+kanssa+tasuri+gijonissa...ei+mitään...bjuurströmmi+ja+tää+"ruoho"+sillanpää+vaan+hyppi+yläpystyä....
Vähän+kuten+kun+hommasin+niiten+frendeille+tään+kylmiön...ootas..
https://youtu.be/1hYEKXE-4d0
03.10.2017 20:51
No+iiihana+runo.+Mäkin+olin+aikoinaan+runo+kerhossa.+Äkkiä+mäkin+vetelen+kuules+riimit+sulle+ihana+orj...mieheni.+
Sä+vaikka+et+ole+kovin+komea,+
On+varmaa+erektiosi+nopea.+
Alle+minuuttiin+sä+muhun+varmaan+leukeet,+
Näen+silmäsi+lautasmaiset+ja+mielesi+raukeet.+
Ei+sitä+vemputusta+tarvitsekaan+pitkään+kestää,+tätä+rakkaustarinaa+ei+mikään+voi+nyt+estää.+
Hitto...mähän+löysin+täältä+tälläsen,+se+on+sulle+hani.+❤
No+voit+kutsuu+sossun+mut+ne+on+noissa+hommissa+katsos+vähän+jäävejä....mut+hani..kyllä+me+se+saadaan+sieltä+ajallaan+pois+jonnekin.+Elä+ole+lohduton...mulla+on+suhteita....pusipusi.+😗
03.10.2017 20:48
No+se+voi+olla,+että+jos+itsekin+käyn+edes+jalat+pesemässä.+Sen+huomaa,+että+alkaa+jokin+hiton+nitinä+kuulumaan+jostain+jaloista,+että+siinä+on+kokemuksesta+kaksi+syytä.+Jalkahiki+käy+nenään+joillekin+tai+sit+on+joku+pieni+luontokappale+jäänyt+jalkoihin....
03.10.2017 20:19
No+voithan+sinä+muru+niinkin+ajatella....+Katsos+mä+en+pidä+niin+suurta+lukua+saavutuksistani,+etten+voisi+sitä+sulle+lahjoittaa.+Olethan+sentään+jo+osoittautuneesi+olemaam+mies,+etkä+mikään+pottujentonkija.
03.10.2017 20:11
Joo.+Kuule+elä+ole+hani+milläskään.+Jesarifobia+hoidellaan+pois.+Ja+vielä+osaat+mennä+sinne+komeroonkin+ihan+iloisena+itsestään.+Muistat+sanat+Tapsan+biisistä+ulkoa+ja+laulat+mukana.+Katsos,+se+on+kiinni+mielikuvista+ja+se+on+mielenhallintaa.+Kyllä+mä+sulle+muru+sen+opetan..+sun+koulu...siis+ohjaus+parempaan+parisuhde-elämään+on+vaan+mennyt+hiukan+väärille+raiteille.+Tiijätkö+Stubbin?+
Sehän+oli+ihan+masentunut+mies....sen+vaimo+soitti+mulle+hädissään,+että+tärisee+nurkassa+ja+ei+puhu+mitään+itkee+vaan.+
Mutta+3+päivää...3+vaivaista+päivää+ja+sit+puheenjohtajakskin+hommattiin+se...ja+kyllä+kuule+osas+olla+iloinen+murumussukka...+ja+illalla+ihan+osas+kuule+varpaatkon+nuolla+emännältä.+Ja+eikun+hymy+leveni.+Se+on+mun+ehkä+parasta+mielenkont...ohjausasiakkaita+heti+bjurströmmin+jälkeen....naminami.....se+jäi+sille+kans+hokemaks...
03.10.2017 20:07
Jess.+Näin+se+naisenergia+tarttuu....+saadaan+tääkin+mesta+takas+raiteilleen.+"Käymme+yhdessä+ain,+käymme+aina+rinnoillamme...."+
Niillähän+muuten+voi+taklata+tuollasia+uuveloita.+Ootko+kokeillut?
03.10.2017 20:01
No+niin..Sieltä+sankarini+tuli.+Oih.+Tälläistä+ritarillisuutta+juuri+kaipaan.+Miehen+pitää+puolustaa+naistaan,+vaikka+kyllähän+mä+tuollasia+kloppeja+poista+itseasiassa+hampaiden+väleistäkin..+mutta+idea+tärkein...ihanaa+misterw!+Tiedätkö,+että+haluaisin+halata+sinua+niin,+että+vasen+jalka+nousee+ylös+polvesta.+Ja+suukko+poskelle.+Mähän+sanoin+tälleen+yhelle+miekkoselle+niin+se+teki+siitä+syntymäpäivä+laulun...sit+se+pää+vinossa+sitä+lauloi...en+muista+nimeä...
03.10.2017 19:54
Se+tarkoittaa+nykyään+vaan+miehiä...+että+alappas+mennä+siitä+kuivattelemaan+perunoita.+
https://youtu.be/tbHaX_6aeQc
03.10.2017 19:46
No+täällä+nää+alkoi+keulimaan,+mut+kävin+"kättelemässä"+ylläpidon+tuossa,+niin+katotaan+nyt+vieläkö+boikotoijaan.
03.10.2017 19:43
Puhuuko+täällä+joku,+vai+astuinko+siilin+päälle+taas?
03.10.2017 19:37
Niinhän+se+sano,+mutta+eipä+tiennyt+kuka+pistää+Tapsaan+vauhtia.+Kyllä+muuten+siinä+oli+kiva+mies+sen+aikaa+minkä+sillä+paikat+kesti.+Noh.+Sitäkös+et+tehnyt+niinkuin+sanoin...siellä+raappailet+kinttuja+ja+kanaloita.+Itsehän+vetelen+ilmastointiteipillä+kaikki+pois.+Kuule+on+sileet+paikat+kuin+vauvan+peppu.+Linerihän+sen+opetti+siitä+munien+kasvatuksesta+vaihtarina.+Näppärä+ja+jää+vielä+rullasta,+että+voi+kakrujen+suut+tukkia,+kun+vain+elämää+alkaa.+Nuoremman+teippaan+myös+seinälle,+kun+muuten+pyörii+edessäkin.+
No+sillä+on+niitä+ihme+sanontoja.+Lestaadiolaistautaisia.+Se+tarkoittaa+sitä,+että+vatut+kerätään+hitaasti,+etteivät+säry.
03.10.2017 19:36
Nooh.+Pojat+on+poikia,+ennenkuin+ne+koulitaan.+Jumala+armahtaa,+minä+en.+Rupeen+seuraamaan+ip-osoitteiden+perusteella+jätkiä+ja+käyn+kouluttamassa+tavoille.+Mulla+on+kristillisdemokraattien+Räsäs+Päivin+kanssa+diili.+Sit+kun+saadaa+tää+hoitoon,+meillä+on+tarkoitus+hoitaa+takas+se+jengi+kirkkoon,+mikä+karkas+kun+se+jotain+möläytteli...paska+homma,+mutta+jonkunhan+se+on+tehtävä.
03.10.2017 18:33
3 / 8