Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Mieliviini
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Mieliviini

Mieliviini

Mieliviini profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Mielikuviteltu hahmo. Elä ota vakavasti. :)

Liittynyt 9v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                3 aloitusta · 155 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Joo. Nopeesti vilasin tässä Virpillä luuria.. pidetään me kuule tytöt vaan yhtä.
                                                  Ps. Ihana mies sulla, pidä kiinni siitä.
                                                  04.10.2017 08:55
                                                • Kiitos Misterw, mutta mä olin jo nukkumassa tuolloin. Niin ja huomenta.
                                                  Ja pusipusi. 😗😗

Mä kävin jo aamulenkillä, vesijuoksussa ja joogassa. Luin Minkkisen vanhoja blogeja, ne on niin ihania vaikka ukko paljastuikin kunnon mulkuksi, nimittäin sen piti hypätä mun kelkkaan. Mutta mä oon jo hoitanut senkin asian pois päiväjärjestyksestä...ei jatku Minkkisen akanpojan suku enää...

Tänään on vaan ihan hirveen kiire päivä tiedossa. Käyn Virpillä värjäyttää kulmat ja sit Kalevin hieromoliikkeessä irrotuttaa tuon oikean lapaluun...ihan kauhee jumi. Sit takas Virpille, niin se laittaa kynnet ja ripset. Siinäpä se koko päivä meneekin. Exä saa ajaa kakarat harrastuksiinsa, en minä kerkeä mitenkään. Hitto jos oisin vielä töissä. Mulla pitäis olla avustaja....oon koittanut sosiaalitoimistoon sitä sanoa, mutta valittavat aina määrärahoistaan. Aina se sama virsi...raharaha...missä ihmisarvot...

Kamalaa... mut pitää liitää. Moikkulikoikkuli ja pusipusihalihali misterw. Ihkukihkusein. 😗😗😗😗
                                                  04.10.2017 08:31
                                                • No soinihan oli joskus iha kukkakeppi, kunnon hobitti. Jaaras perässä kuin takiainen. Sit baarissa hävis mulle kädenväännössä ja lisäks kun ei älynnyt lopettaa perässä hiihtämistä vaikka sanoin, niin tissitaklasisin sen pusikkoon..
                                                  Eli. Sellainen jypin logon muoitoinen yläkroppaheijari. Ei jätä ulkoisia vammoja, mutta taju pakenee. Sinne se jäi pajupusikkoon tennarit ja ranteet samassa nipussa linkussa kyyhöttämään..sanoin vaan, että hommaa kloppi lihaa muitten päälle ja kävelin kotiin. Mä veikkaan, että sillä oli jotain aivotoimintaa vielä jäänyt ja se jäi alitajuntaan.. No siks se vetää itsensä aina ihan jalikseks nykyään. Jep. Ja se Jytky-sanonta lähti ihan tuosta....olet terävä poju misterw-mussukka.
                                                  04.10.2017 08:07
                                                • Itikoitako tähän aikaan....ei kai...03.10.2017 21:33
                                                • Saatoin pyyhkiä rappuralliin tennarit...liekö siinä mennyt sit.

Mut hanipuppelispuu...mä oon ihan poikki. Kuule. Mä otan pikkupikkunokoset ja kutsun sut huomenillalla taas täällä tänne.

Smak ja hali. Oot mun pikku nöpönöpsynen ja ihkugihku. 😍😗😘❤

Muista ne 3 kolme pulloa ostaa...sitä hirviötä ei vähällä nukuteta....katsos jos mä osaan käsi...ohjata miehiä oikeille raiteille, niin tiedän kanssasiskot..

Hyvää yötä. Muista Katrinit jalkoväliin ja halihalipusupusu. 😘😘😘😗😗❤❤❤
                                                  03.10.2017 21:36
                                                • Toivottavasti yläpää viskaa veltoks ja alapäässä on sitä topakkuutta? Nimittäin vaikka dropeilla hoitaa kaikenlaista, niin ihmeeseen pitää löytyä itse Jeesus.

No ne punkkupäiset naiset öhkää..ja sit potkivat vasenta jalkaa, mut se on normaalia. Ne on käynnistävinään mopoa. Tuohon en osaa sanoa vastausta vaikka aikalailla kaikki tiedän...tenat on ihan näppäriä, mutta otappa kuule selleinen Katrin-merkkine käsipyyhetollo ja työnnä se jakoväliin..ei tarvii heti olla kyttäämässä..mieti. tuo on punkkunainen....entäs jos särpis olutta? Sellainen 65 kiloinen nainenhan vetäiseen lavan santtus iltaan..ei kärhherin vesi-imurilla imase niitä...silloin oisit sanan varsinaisessa merkityksessä kusessa.
                                                  03.10.2017 21:19
                                                • Kuules poju. Se on Pöljä. Ja sijaitsee Kuopin pohjoispuolella. Otahan rennosti ja ajattele ihan mukavia. Kyllä se kiukuttaa, mutta kyllä se siitä tasaantuu kun laitetaan hommat tapahtumaan. Naiset tätä kuule hoitaa. Suotta äksyilet. Mutta saathan sinä äkämöidä. Silipastaan munat poies ja katellaan sit vieläkö ärhentelet...03.10.2017 21:12
                                                • No kyylä itsetietoinen nainen tajuaa, kun on tuollainen vässykkä livahtanyut haviin. Kyllä jopa naisetkin voi tehdä virheitä....no...aika harvoin....mut periaatteessa mahdollisia....kiireessä käy erehdyksiä....esimerkiks mulle oli käydä vuonnna....no en muista, mutta tein samalla pitkävetoa ja hitto kun oli lipsahtaa sortua sellaiseen mulkkuun joka aattelee vaan ihteensä. Kyllä...joo mahdollista vois olla. Mutta eiköhän nää miehen omistajat ihan ajankulukseen katsele, että miten siskot pärjää.03.10.2017 21:02
                                                • Aihitto mitä maskuliinisuutta. Ihan kun vuonna 1995 ja 2007 ja heti perään 2011. Lätkä ja vormulat saa testosteroiinin niin ihanasti valumaan miehillä. Mutta jalkapallo...eiii mitään. Epsanjalaisten kanssa tasuri gijonissa...ei mitään...bjuurströmmi ja tää "ruoho" sillanpää vaan hyppi yläpystyä....

Vähän kuten kun hommasin niiten frendeille tään kylmiön...ootas..

https://youtu.be/1hYEKXE-4d003.10.2017 20:51
                                                • No iiihana runo. Mäkin olin aikoinaan runo kerhossa. Äkkiä mäkin vetelen kuules riimit sulle ihana orj...mieheni.

Sä vaikka et ole kovin komea,
                                                  On varmaa erektiosi nopea.

Alle minuuttiin sä muhun varmaan leukeet,
                                                  Näen silmäsi lautasmaiset ja mielesi raukeet.

Ei sitä vemputusta tarvitsekaan pitkään kestää, tätä rakkaustarinaa ei mikään voi nyt estää.

Hitto...mähän löysin täältä tälläsen, se on sulle hani. ❤

No voit kutsuu sossun mut ne on noissa hommissa katsos vähän jäävejä....mut hani..kyllä me se saadaan sieltä ajallaan pois jonnekin. Elä ole lohduton...mulla on suhteita....pusipusi. 😗
                                                  03.10.2017 20:48
                                                • No se voi olla, että jos itsekin käyn edes jalat pesemässä. Sen huomaa, että alkaa jokin hiton nitinä kuulumaan jostain jaloista, että siinä on kokemuksesta kaksi syytä. Jalkahiki käy nenään joillekin tai sit on joku pieni luontokappale jäänyt jalkoihin....03.10.2017 20:19
                                                • No voithan sinä muru niinkin ajatella.... Katsos mä en pidä niin suurta lukua saavutuksistani, etten voisi sitä sulle lahjoittaa. Olethan sentään jo osoittautuneesi olemaam mies, etkä mikään pottujentonkija.03.10.2017 20:11
                                                • Joo. Kuule elä ole hani milläskään. Jesarifobia hoidellaan pois. Ja vielä osaat mennä sinne komeroonkin ihan iloisena itsestään. Muistat sanat Tapsan biisistä ulkoa ja laulat mukana. Katsos, se on kiinni mielikuvista ja se on mielenhallintaa. Kyllä mä sulle muru sen opetan.. sun koulu...siis ohjaus parempaan parisuhde-elämään on vaan mennyt hiukan väärille raiteille. Tiijätkö Stubbin?
                                                  Sehän oli ihan masentunut mies....sen vaimo soitti mulle hädissään, että tärisee nurkassa ja ei puhu mitään itkee vaan.

Mutta 3 päivää...3 vaivaista päivää ja sit puheenjohtajakskin hommattiin se...ja kyllä kuule osas olla iloinen murumussukka... ja illalla ihan osas kuule varpaatkon nuolla emännältä. Ja eikun hymy leveni. Se on mun ehkä parasta mielenkont...ohjausasiakkaita heti bjurströmmin jälkeen....naminami.....se jäi sille kans hokemaks...
                                                  03.10.2017 20:07
                                                • Jess. Näin se naisenergia tarttuu.... saadaan tääkin mesta takas raiteilleen. "Käymme yhdessä ain, käymme aina rinnoillamme...."

Niillähän muuten voi taklata tuollasia uuveloita. Ootko kokeillut?
                                                  03.10.2017 20:01
                                                • No niin..Sieltä sankarini tuli. Oih. Tälläistä ritarillisuutta juuri kaipaan. Miehen pitää puolustaa naistaan, vaikka kyllähän mä tuollasia kloppeja poista itseasiassa hampaiden väleistäkin.. mutta idea tärkein...ihanaa misterw! Tiedätkö, että haluaisin halata sinua niin, että vasen jalka nousee ylös polvesta. Ja suukko poskelle. Mähän sanoin tälleen yhelle miekkoselle niin se teki siitä syntymäpäivä laulun...sit se pää vinossa sitä lauloi...en muista nimeä...03.10.2017 19:54
                                                • Se tarkoittaa nykyään vaan miehiä... että alappas mennä siitä kuivattelemaan perunoita.

https://youtu.be/tbHaX_6aeQc03.10.2017 19:46
                                                • No täällä nää alkoi keulimaan, mut kävin "kättelemässä" ylläpidon tuossa, niin katotaan nyt vieläkö boikotoijaan.03.10.2017 19:43
                                                • Puhuuko täällä joku, vai astuinko siilin päälle taas?03.10.2017 19:37
                                                • Niinhän se sano, mutta eipä tiennyt kuka pistää Tapsaan vauhtia. Kyllä muuten siinä oli kiva mies sen aikaa minkä sillä paikat kesti. Noh. Sitäkös et tehnyt niinkuin sanoin...siellä raappailet kinttuja ja kanaloita. Itsehän vetelen ilmastointiteipillä kaikki pois. Kuule on sileet paikat kuin vauvan peppu. Linerihän sen opetti siitä munien kasvatuksesta vaihtarina. Näppärä ja jää vielä rullasta, että voi kakrujen suut tukkia, kun vain elämää alkaa. Nuoremman teippaan myös seinälle, kun muuten pyörii edessäkin.

No sillä on niitä ihme sanontoja. Lestaadiolaistautaisia. Se tarkoittaa sitä, että vatut kerätään hitaasti, etteivät säry.
                                                  03.10.2017 19:36
                                                • Nooh. Pojat on poikia, ennenkuin ne koulitaan. Jumala armahtaa, minä en. Rupeen seuraamaan ip-osoitteiden perusteella jätkiä ja käyn kouluttamassa tavoille. Mulla on kristillisdemokraattien Räsäs Päivin kanssa diili. Sit kun saadaa tää hoitoon, meillä on tarkoitus hoitaa takas se jengi kirkkoon, mikä karkas kun se jotain möläytteli...paska homma, mutta jonkunhan se on tehtävä.03.10.2017 18:33
                                                Edellinen
                                                Sivu 3 / 8

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.91

Mitä mieltä olette asiasta?

• Pilattiin sitten Omakanta27

Omakanta uusittiin. Meni päin persiitä. Ennen sain siellä uusia reseptit, katsoa labratulokset ja lukea infoa joka käynnistä. Nyt ne sivut niin kummalliset, että uusimmat tiedot ja reseptit jossain huitsin hiidessä. hel…

• TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."18

Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. ​Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…

• Sinimustan liikkeen rasistisia tarroja on liimattu kouluihin Helsingissä109

Apulaispormestari Shawn Huff (vihr) sanoo, ettei syntyperäisenä helsinkiläisenä ole ennen nähnyt näin avointa vihaa myös lapsia ja nuoria kohtaan https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012316928.html

• Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?12

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle varsin härskin kommentin suorassa lähetyksessä. Vai oliko tämä paljastus uudesta TTK-romanssista? Lu…

Suomi24 Viihde

• Some repesi – Kiti Kokkonen jakoi humoristisen perälisto-kuvan itsestään: "On PERSpektiiviä..."Suosikkiuusinta: Voisi sanoa leikkisästi, että hersyvänä komediennena tunnettu Kiti Kokkonen on jakanut "uuden puolen" itsestään.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.
                                                • Vinski ja näkymättömyyspulveri -elokuva tv:ssä – Kuura Rossi ja Martti Suosalo loistavatVinski ja näkymättömyyspulveri perustuu Aapelin suosittuun Koko kaupungin Vinski -kirjaan.

Stara

• Neljä heijastinta testattiin – kaikissa ilmeni puutteitaHeijastimen käyttö on tärkeää syksyisin ja talvisin pimeän aikaan ulkona
                                                • Työmatka voi olla lokakuussa haastava – pienet valmistelut auttavatSyksy tuo mukanaan uusia haasteita liikenteessä. Pienet valmistelut ennen työmatkalle
                                                • Mallorcalla maanjäristys – jo toinen muutaman päivän sisälläEspanjalle kuuluvalla Baleaarien saariryhmällä on havaittu muutaman päivän sisään jo

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia