Olette te saatanan hulluja

sanonvaan-------

terroristeja palstalla jotka haukkuvat sanallisesti kaikki naiset.

26

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

      Mjaa

      No siis mä en ainakaan ole syyllistynyt moiseen. Mä vain riimittelen täällä omaksi ilokseni.

      Naiset ei vain arvosta mua.

      (hirn)

    • PalstaTrolli

      Poliittisesti korrekti runo:

      Naiset ovat vahvoja,
      miehet ovat sikoja,
      lapset ovat kouluissaan.

    • jännittäviäjavaarallisia

      Mutta terroristithan ovat jännämiehiä, eli naisten mieleen.

      • mitenonn

        Tykkääkö äitisikin?


    • kaisanoasaa

      Niin olen

    • terroorri

      Mä tiedän että naiset haluaisi fyysistä kosketusta, mutta nyt joutuvat tyytymään henkiseen kosketukseen. Aika vähän joutuvat kärsimään vielä.
      Oikea väkivalta ei ole sallittua eikä hyväksyttävää. Tämä on ollut sellaista päiväunilta herättävää keskustelua.
      Terroristi on vahvasti maalatttu sana tähän tarkoitukseen.
      Mutta hyvä että sanoit, muuten olisi jäänyt sanomatta. Parempi sanoa kuin katua sitä että jätti sanomatta.
      Sanominen ei ole sallittua, ajatteleminen on kielletty monessa tapauksessa. Toiminta on jo itsestään selvää ettei se toteudu.
      Kaikki oletuksena on kielletty jos se ei ole erikseen sallittu, sekin vain poikkeusluvalla jonka myöntää vaikka yhteisö jolta on kysytty kansanäänestyksellä että minkälainen mieli on tänään voimassa.

    • ätminki

      Kai saan olla terroristi jos haluan. Kai saan haukkua naisia jos haluan

      • hauhauhauhau

        Varmaan sukulaisnaiset on saaneet osansa ihan livenä.


    • Rauhoitu hyvä ihminen :) Koita ymmärtää, palstan naisia haukkuvilla pojilla, on vaikeaa. Niin vaikeea, et ne joutuivat oikein turvautumaan sellaisiin defensseihin, joita pikkulapset käyttää.

      Kun lapsi lähtee iskän kanssa kauppaan, hän näkee paljon leluja ja haluaa ne kaikki. Iskä kieltäytyy ostamasta lelua kerta toistensa jälkeen ja lapsi alkaa vihamaan kaupassa käyntiä. Ei siksi ettei olisi kivaa, vaan siksi että mielessään, hän suojasi itseään pettymyksestä keksimällä itselle, ettei haluaakaan niitä leluja, hän halveksii kavereitakin joilla on kyseisiä leluja, ne ovat sen mielestä tyhmiä ja hän ylpeänä kertoo olevansa lelujen yläpuolella coolina. Mut jos tuo lapsi saakin sen lelun, vaikka haukkuukin sitä... hän on onnesta sekaisin ja alkaa kehua sitä ;)

      Palstan pojat toimivat samoin ;) Ei kaikki (älä nyt Harmis taas ota itsees), mutta moni ;) Kurpiksi haukutaan siksi, että haluttais kovasti, muttei löydy niin he suojelevat itseään pettymyksestä näin ;) mut kun saavat sen kurppien kurpanki... heistä tulee kissanpentuja ;)

      • omadefenssisi

        Aikamoisen itsepetos keiton olet itsellesi keittänyt.


      • tsemiivaanprojektiin

        "Defenssi"... ja sitten toisessa keskustelussa viittaus Freudiin ja falloksenpalvontaan.

        Nettipalstojen kotitarvepsykologit ovat kyllä veikeitä.

        xD LOL tai jotain symboleja tähän.


      • totuuttasulle

        Enemmänkin se raivo puretaan kurppiin kun ei saada niitä nuoria. Kurppa oli joskus nuori nainen joka ei hyväksynyt vaan otti jännämiehen. Harvaa vanha nainen kiinnostaa oikeasti.


      • totuuttasulle
        tsemiivaanprojektiin kirjoitti:

        "Defenssi"... ja sitten toisessa keskustelussa viittaus Freudiin ja falloksenpalvontaan.

        Nettipalstojen kotitarvepsykologit ovat kyllä veikeitä.

        xD LOL tai jotain symboleja tähän.

        Sesese vaikuttaa olevan vähän täynnä itseään.


      • omadefenssisi kirjoitti:

        Aikamoisen itsepetos keiton olet itsellesi keittänyt.

        Harmittaako? No harmittaa ihan selkeästi XD


      • totuuttasulle kirjoitti:

        Sesese vaikuttaa olevan vähän täynnä itseään.

        olenolenolenolen <3


      • totuuttasulle kirjoitti:

        Enemmänkin se raivo puretaan kurppiin kun ei saada niitä nuoria. Kurppa oli joskus nuori nainen joka ei hyväksynyt vaan otti jännämiehen. Harvaa vanha nainen kiinnostaa oikeasti.

        ja höpönpöpön, ei saada naisia ;) ihan sama minkäikäisiä ;)


      • tsemiivaanprojektiin kirjoitti:

        "Defenssi"... ja sitten toisessa keskustelussa viittaus Freudiin ja falloksenpalvontaan.

        Nettipalstojen kotitarvepsykologit ovat kyllä veikeitä.

        xD LOL tai jotain symboleja tähän.

        Kylläpä harmittaa xD älä huoli, kyllä tämä tästä


      • ikämerkkaa
        sesesese kirjoitti:

        ja höpönpöpön, ei saada naisia ;) ihan sama minkäikäisiä ;)

        Miksei nuoria naisia sitten haukuta samalla tavalla? Miksi kiukku puretaan vain kurppiin? ;)


      • ikämerkkaa kirjoitti:

        Miksei nuoria naisia sitten haukuta samalla tavalla? Miksi kiukku puretaan vain kurppiin? ;)

        No kun ne eivät ole edes teoriassa saatavilla ;) ne on niin kuin neutraali. Poika haluaa ja vihaa sekä haukkuu vaikka legoauton, jos ei sitä saa, koske teoriassa hän tietää että olisi voinut saada ja jokin estää. Hän ei taas hauku vaan ihailee 100000 e maksavaa lelua, koska ymmärtää ettei saa sitä teoriassakaan, eikä kukaan sen kavereistakaan sitä saa XD se on niin kuin epätodellinen unelma silloin xD ihana ja vaaleanpunainen xD


      • ikäraja
        sesesese kirjoitti:

        No kun ne eivät ole edes teoriassa saatavilla ;) ne on niin kuin neutraali. Poika haluaa ja vihaa sekä haukkuu vaikka legoauton, jos ei sitä saa, koske teoriassa hän tietää että olisi voinut saada ja jokin estää. Hän ei taas hauku vaan ihailee 100000 e maksavaa lelua, koska ymmärtää ettei saa sitä teoriassakaan, eikä kukaan sen kavereistakaan sitä saa XD se on niin kuin epätodellinen unelma silloin xD ihana ja vaaleanpunainen xD

        Teoriassasi on aukko nimittäin moni kelpaisi kurppa naisille mutta ei halua niitä esim. mä, monet pakit antanut


    • Nooh. Pojat on poikia, ennenkuin ne koulitaan. Jumala armahtaa, minä en. Rupeen seuraamaan ip-osoitteiden perusteella jätkiä ja käyn kouluttamassa tavoille. Mulla on kristillisdemokraattien Räsäs Päivin kanssa diili. Sit kun saadaa tää hoitoon, meillä on tarkoitus hoitaa takas se jengi kirkkoon, mikä karkas kun se jotain möläytteli...paska homma, mutta jonkunhan se on tehtävä.

    • Totuuss

      Yksinäisia pidetään hulluina ja mielenterveysongelmaisina

    • kaisanoasaa

      Miksei naiset tule hakkaamaan meitä hulluja.

      • enharrasta

        Miksi pitäisi?


    • sad-but-true

      Hulluus tarttuu

    • flowersreally

      Laura Huhtasaarikin pitää terroristeja kaikkien suomalaisten yhteisinä vihollisina.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe