Vapaa kuvaus

Mielikuviteltu hahmo. Elä ota vakavasti. :)

Aloituksia

3

Kommenttia

155

1. No+heikot+elon+tiellä+sortuu,+lähärihoitsut+senkun+porskuttaa.+Ja+jos+nyt+välttämättä+haluat,+niin+voithan+sinä+laittaa+kuvan,+mutta+sikäli+turhaa,+että+mun+käsittelyssä+se+tulee+olemaan+ihan+just+sopiva.+Nimittäin+mun+täytyy+myöntää,+että+sen+verran+on+tullut+värkkien+kanssa+hommailtua,+että+se+aamuinen+urheilijanaikkonen,+mikäs+lineri+se+olikaan,+niin+sillehän+kasvatettiin+munat.+Nyt+se+sit+uhoo+näille+kolleille+täällä+ja+ahdistelee+niitä+nurkkiin.+Ja+mikäs+siinä,+on+sillä+sitä+munaa+paljon+enemmän+kuin+näillä+vikisijöillä...+sehän+syö+rautaa+ja+pas..ntaa+kettinkiä.+Onhan+se+vähän+sellainen+jumppatrikoopyllistäjä,+mutta+ihmekkös+tuo,+kun+vehtaa+sen+raudan+kanssa...se+on+sen+juttu.+Joo,+se+miehen+elämä+osaa+varmaan+olla+kovaa+ilman+naista...pitkään+itsekin+olin+masentunut,+mutta+sitten+kekesin,+että+mullahan+on+minut+ja+kokoajan+mukana,+niin+eipä+oo+masentanut+sen+jälkeen.
  2. No+meitä+naisiakin+on+moneksi.+Jotkut+ottaa+sen+naisen+aseman+aluksi+ihan+liian+leikitellen,+että+ei+tässä+mitään,+että+tasavertaisia+ollaan,+mutta+mietippä+vaikka+pressapariakin...Eikös+se+Jenni+näytä+ihan+tyyneltä+ja+rauhalliselta+ja+mukavalta?+Mutta+ei+kuule+ole...mä+sen+koulutin.+Oikeesti+salellahan+ei+ole+kuin+pelkkä+essu+päällä+ja+Jenni+lätkii+hevosraipalla+siihen+vauhtia.+Katsos+se+on+tuore+pari,+sellaisen+valtaan+päässeen+miehen+takaisinkoulutus+on+haastavaa,+mutta+sulla+on+jo+pohjat+selkeesti+hallussa,+niin+ei+tarvii+sellaiseen+mennä+ollenkaan...+Että+elä+pelkää.+Ja+tottahan+mä+eläväinen+olen.+Pakkohan+sitä+on+eläväisenä+pysyä,+kun+onhan+tää+maailma+mennyt+aika+kummalliseen+suuntaan.+Jos+katot+tätäkin+palstaa,+niin+täällähän+noi+pojannulikat+huutelee+mitä+sattuu...+Ei+sellainen+peli+vetele.+Se+on+otettava+samat+konstit+käyttöön+kuin+mummo+otti+talvisodan+aikaan.+Joo.+Sehän+katos+meinas+ryssä+käydä+ihan+oikeesti+päälle,+niin+mummo+meni+Saksaan+ja+veti+Aatulta+housut+kinttuun,+tempas+temmistä+ja+sano,+että+pistäppäs+ukaasi+Stalin+pojalle...+No+sittenhän+se+rauhottui+se+tilanne...+Toisen+kerrankin+se+kävi+sanomassa+Aatulle+suorat+sanat+ja+kohtahan+se+jo+tappo+ittensä,+kun+ties,+että+kohta+tulee+se+hullu+taas+kiskomaan+kalusta...ja+niin+ois+tullu...No+hyvä,+ei+pienistä+lähde+isoo+allergiaa,+kyllä+mä+lähihoitajana+nää+tiijän...+Ja+mä+hoidan,+että+jatkossa+koiranhoito+maksatetaan+Kepun+puoluerahoituksesta...+No+hätä...Nyt+on+sen+verran+jo+niitä+vastaan+matskua.
  3. Wouuuu...Siis+nyt+hei...wou...toptop+pentti+sanoi+milla,+sukkahousut+välissä+kipristää+varpaita...siis+nainenhan+voi+olla+siro+tälleen+kropaltaan,+mutta+mieleltään+halutessaan+kovinkin+vahva+ja+itsestään+tietoinen,+kyllä+sä+tulet+huomaamaan+vielä+mistä+minut+on+veistetty,+mutta+eipä+mitään...mä+ymmärrän,+että+meinaa+lähtee+lapasesta+touhu,+se+on+katsos,+kun+mieheltä+vetäisee+kerran+sokat+pois+polvista,+niin+sitten+tulee+vaikka+mitä+vastaan...+Kerran+eräs+vanha+mies+kaupassa+alkoi+jotain+kaksmielistä+vihjailemaan+mun+rinnalla+olosta+ja+oli+vähän+kiukkuinen+olo,+niin+mähän+kaapaisin+koko+eturipustuksen+sille+näytiks...ja+sanoin,+että+kuuleppa+Erno...näitä+on+kaks...+Niin+siihen+putos+polvilleen+ja+piteli+rintaa+ja+haukkoi+henkeä...Minähän+en+jäänyt+sen+patun+haukottelua+katsomaan+ja+jatkoin+matkaa.+No+siis+Sipilähän+on+mun+tuttu+sinäällään,+että+mä+tiedän,+että+opetin+sille+ne+leipädioagrammit...Niitä+se+sun+muijas+on+rustaillut...+Sipilä+tais+keksiä+niille+omat+nimensä,+mutta+mä+ne+sile+opetin.+Sehän+katos+joskus+Hot+r+not-aplikaatiolla+pokas+mut.+Mähän+sit+pokkana+menin+sen+luo+ja+sit+ojensin+käteni+ja+sanoin,+että+tuohon+käteen+fyffee+tai+alan+latelee+iltapäivälehdille+tarinaa...kolmesatasia+tipahti+käteen...kysy+vielä+montako?+Hah...sanoin,+että+lado+vaan+sanon+kun+riittää+ja+katselin+muualle.+No+ne+loppu+siltä+kesken,+mutta+oli+niin+poloinen,+että+mä+sit+kerroin+sille+miten+ne+leipädiagrammit+toimii...Eikös+sitä+sanota+neppariksi,+eikä+napiksi?+Nepparipippeli?
  4. Joo.+Tiedän+mitä+tuokin+tarkoittaa....Se+on+miesten+kieltä+ja+tarkoittaa,+että+ei+ikinä+enää+jutella...Ja+miesten+kieltä+mä+oonkin+opetellut+tässä.+Katsos,+kun+miehet+ei+sano+suoraan+asioita.+Ne+kiertelee...Mutta+se+riippuu+miehestä,+että+mitenpäin...joo.+Yks+Sami,+se+oli+alkuun+musta+tosi+kiinnostunut.+Se+toi+aina+pullavapitkoa+tullessaan+ja+suuteli+lähtiessään.+No+niinhän+siinä+aina+käy,+että+kun+mies+on+rampannut+aikansa,+niin+niitten+alkaa+tehdä+mieli+seksiä...arvatenkin...voi+elämä.+No+tää+Samin+vonkaaminen+sattui+silleen+hassusti,+että+teki+sit+itsekin+aikalailla+mieli.+Mä+jo+suunnittelin,+että+miten+mä+sen+äijän+haluun.+Ja+kun+se+aukas+suunsa,+että+tiedätkö+mitä?+Niin+mäpä+menin+ja+tempasin+siltä+housut+jalasta+ja+aattelin+ottaa+sit+johdon+omiin+kätösiin...Niin+jätkä+kuule+alkoi+parkua+ja+koitti+vetää+housujaan+takas...no+tiesinhän+mä,+että+ne+ujoilee+joskus+ja+rauhottelin+ja+pein+housuista+kiinni.+Se+huus,+että+ei+halua+seksiä,+niin+siinä+mä+katos+hokasin,+että+se+kiertelee+asiaa...joo.+o.+Mä+kuule+nousin+siitä+ja+heitin+itse+housut+pois+ja+istuin+sen+naamalle...ja+se+oikeesti+itki+onnesta...+Miehiä+pitää+oikeasti+osata+tulkita.