Mieliviini

Mielikuviteltu hahmo. Elä ota vakavasti. :)
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia3 aloitusta · 155 kommenttia
- No heikot elon tiellä sortuu, lähärihoitsut senkun porskuttaa.
Ja jos nyt välttämättä haluat, niin voithan sinä laittaa kuvan, mutta sikäli turhaa, että mun käsittelyssä se tulee olemaan ihan just sopiva. Nimittäin mun täytyy myöntää, että sen verran on tullut värkkien kanssa hommailtua, että se aamuinen urheilijanaikkonen, mikäs lineri se olikaan, niin sillehän kasvatettiin munat. Nyt se sit uhoo näille kolleille täällä ja ahdistelee niitä nurkkiin. Ja mikäs siinä, on sillä sitä munaa paljon enemmän kuin näillä vikisijöillä... sehän syö rautaa ja pas..ntaa kettinkiä. Onhan se vähän sellainen jumppatrikoopyllistäjä, mutta ihmekkös tuo, kun vehtaa sen raudan kanssa...se on sen juttu.
Joo, se miehen elämä osaa varmaan olla kovaa ilman naista...pitkään itsekin olin masentunut, mutta sitten kekesin, että mullahan on minut ja kokoajan mukana, niin eipä oo masentanut sen jälkeen. - No meitä naisiakin on moneksi. Jotkut ottaa sen naisen aseman aluksi ihan liian leikitellen, että ei tässä mitään, että tasavertaisia ollaan, mutta mietippä vaikka pressapariakin...Eikös se Jenni näytä ihan tyyneltä ja rauhalliselta ja mukavalta? Mutta ei kuule ole...mä sen koulutin. Oikeesti salellahan ei ole kuin pelkkä essu päällä ja Jenni lätkii hevosraipalla siihen vauhtia. Katsos se on tuore pari, sellaisen valtaan päässeen miehen takaisinkoulutus on haastavaa, mutta sulla on jo pohjat selkeesti hallussa, niin ei tarvii sellaiseen mennä ollenkaan... Että elä pelkää.
Ja tottahan mä eläväinen olen. Pakkohan sitä on eläväisenä pysyä, kun onhan tää maailma mennyt aika kummalliseen suuntaan. Jos katot tätäkin palstaa, niin täällähän noi pojannulikat huutelee mitä sattuu... Ei sellainen peli vetele. Se on otettava samat konstit käyttöön kuin mummo otti talvisodan aikaan. Joo. Sehän katos meinas ryssä käydä ihan oikeesti päälle, niin mummo meni Saksaan ja veti Aatulta housut kinttuun, tempas temmistä ja sano, että pistäppäs ukaasi Stalin pojalle... No sittenhän se rauhottui se tilanne... Toisen kerrankin se kävi sanomassa Aatulle suorat sanat ja kohtahan se jo tappo ittensä, kun ties, että kohta tulee se hullu taas kiskomaan kalusta...ja niin ois tullu...
No hyvä, ei pienistä lähde isoo allergiaa, kyllä mä lähihoitajana nää tiijän... Ja mä hoidan, että jatkossa koiranhoito maksatetaan Kepun puoluerahoituksesta... No hätä...Nyt on sen verran jo niitä vastaan matskua. - Kuulles poitsu. Kun on käynyt elämänkoulun ja lähihoitajan paperit on lyöty näppiin, niin siinä ei tarvii nuoleskella kuin kallista viskiä suupielestä. Sano.
- No hienoa, kyllä mä tykkään miehestä joka osaa sanoa viimeiset sanat...eli kyllä rakas.
No olen muodollisesti ja muutenkin pätevä. Minusta on tuntunut jo pitkään, että ei se tuo lähihoitajan koulutuskaan minua hirveesti vahvistanut, kun mitä tietoa mä enää oisin voinut saada? Niin mieletön elämänkouluja olen tosiaan tutkinut kaikenlaisia asioita. Sitten joistain on on tullut vaan valtakunnalistakin kohua. Eräänkin kerran menin nuuskimaan yhteen pihaan mestoja, kun siellä oli ihania poliisimiehiä, sit tempasin sellaisesta romukasasta hirmu tukon käteistä...Hihkuin jo onnesta, niin sitten tuli ne poliisit ja otti ne pois...ihan vähän vastustin vaan mallin vuoksi, että vähän kovempikouraisemmin rutistelisivat, mutta nätisti mut kantoivat sieltä Aarnion pihasta pois... Kiva naapuri...kunnon kokkelipippalot oli siellä aina...mut se muutti vissiin...
No odota, kun se herää ja huomaa punkun, se varmaan vetäsee sen ykkösellä, kun muistat huutaa eläköön maaseutu ja sen tulevaisuus...jos on kuivaa heinää, heitä sitä ilmaan...Se katsos tuohon Kepufobiaan aiheuttaa sellaisen vaistomaisen erek...reaktion, että sitä menee koko lesti ykkösellä. Sit kannat vaan letkun autoon ja Niuvaan.
No mä mietin, että oonko allerginen, mutta eiköhän sekin järjesty jotenkin...Onkos ne kovinkin isoja koiria? - No musta tulee se herkkä ja lempeä intuitiivinen piirre esiin, kun oon ihastunut ja täällä palstalla mä sen koin...iik. Niin ihana mies, millä on kajahtanut akka....se heivaa sen Niuvaan ja tulee mut hakemaan sit....niiin ihanaa...heippulipeippuli teille vaan....pimpelipom... :o)
- hups....:oD Vika tyyppi... heh! Pelkäsin, että näin käy vielä... :oD
- Veikkaan myös, että osa täälläkin kirjoitetusta ja yleisestäkin miesten turhautumisesta johtuu, kun tunteita ei osata kanavoida. Siis jos vaikkapa baarissa joku kaataa kaljat päälle, niin moni miettii ensin, että tahallaan. Ja siihen ei aina toinen kerkeä edes mitään tuumata tai sanoa, kun tulee nyrkistä. Se viha ja pettymys, niitä ei kaikki osaa käsitellä oikein, vaan niitten syy ajatellaan automaattisesti ulkoiseksi. Ja jos tuollaista tapausta ei mieti sillä, että oikeastaan antaa hyväksynnän vihalleen, mutta selvittää syyn, niin säästyis monelta vaivalta. Samoin näistä jutuista täällä, jos katsois hiukan asiaa "ei-kenenkään" silmistä, tajuaisi, että siinä nainen ja mies kumpikin on monesti syyttömiä. Niinkuin kaljankaadossa...
Nainen on se läiskyttäjä vaan ja mies kenen päälle läiskytetään tavallaan...
Mä mietin jotakuinkin noin.... - Wouuuu...Siis nyt hei...wou...toptop pentti sanoi milla, sukkahousut välissä kipristää varpaita...siis nainenhan voi olla siro tälleen kropaltaan, mutta mieleltään halutessaan kovinkin vahva ja itsestään tietoinen, kyllä sä tulet huomaamaan vielä mistä minut on veistetty, mutta eipä mitään...mä ymmärrän, että meinaa lähtee lapasesta touhu, se on katsos, kun mieheltä vetäisee kerran sokat pois polvista, niin sitten tulee vaikka mitä vastaan...
Kerran eräs vanha mies kaupassa alkoi jotain kaksmielistä vihjailemaan mun rinnalla olosta ja oli vähän kiukkuinen olo, niin mähän kaapaisin koko eturipustuksen sille näytiks...ja sanoin, että kuuleppa Erno...näitä on kaks... Niin siihen putos polvilleen ja piteli rintaa ja haukkoi henkeä...Minähän en jäänyt sen patun haukottelua katsomaan ja jatkoin matkaa.
No siis Sipilähän on mun tuttu sinäällään, että mä tiedän, että opetin sille ne leipädioagrammit...Niitä se sun muijas on rustaillut... Sipilä tais keksiä niille omat nimensä, mutta mä ne sile opetin. Sehän katos joskus Hot r not-aplikaatiolla pokas mut. Mähän sit pokkana menin sen luo ja sit ojensin käteni ja sanoin, että tuohon käteen fyffee tai alan latelee iltapäivälehdille tarinaa...kolmesatasia tipahti käteen...kysy vielä montako? Hah...sanoin, että lado vaan sanon kun riittää ja katselin muualle. No ne loppu siltä kesken, mutta oli niin poloinen, että mä sit kerroin sille miten ne leipädiagrammit toimii...
Eikös sitä sanota neppariksi, eikä napiksi? Nepparipippeli? - No voi sua poloista. Mä just mietin, että ahdistaakohan sua tää mun nimimerkki... Siis sehän vaan johtuu mun nimestä, ei mun alkoholikulttuurista. Mutta koita kestää...
Se kuules on tämä neisen elämä joskus sellaista henkisesti raskasta. On kaikenlaisia mielialanvaihteluita ja hormoonipiikkejä. Kyllä minullakin pienen pieniä värähtelyitä on, mutta joillain naisilla ne voi olla hiukan isompia. Se voi olla, että se on mennyt katsomaan viimekesäisen Keskustan puoluekokouskoosteen areenasta, sit on irronnut munasolu, punkkua leka alla ja sit naps... Siis oletko kuullut, että kamelin selkäkin voi katketa viimeisestä höyhenestä taakkana...joo. No mä luulen, että kaikki noi muut vielä nainen, kuin nainen kestäis, mutta ei kepun kesäkokousta.
Joo, ymmärrän, että tää kuullostaa uskomattomalta, mutta mä nyt varoitan...istu alas ja katso linkin videosta pikkuhetki...sit sammutat nopeasti...se voi olla sullekin liikaa...ja mieti...tää on vaan sen kepun puoluekokouksen illanvietosta pätkä...näillä asioilla ei oikeesti leikitä.
Sä teet vaan sille naisenhuuhaleelle palveluksen kun talutat hoitoon. Oikein teet...
mutta muista pysäyttää siis video, ettet saa itse oireita...ihan sekunti, sit mielesi avautuu, että mistä on kyse...
https://youtu.be/qX8ncDpKMmY - Tapsan kanssa ei kuule kukaan nainen oo tehnyt yhtään mitään... Se on niin ujo mies... Mutta portsarina se on pistämätön, en tiedä miks se pitää vetää siihen loputtomaan seksinau'untaan sekin mies....antakaa Tapsan olla...
- Niin. Sä olet varmaan kovin järkyttynyt tilanteesta. Siis kyllä se Kallekin oli Mirkusta huolissaan, mutta ihan suotta. Se saa Niuvassa ihan hyvää hoitoa ja lääkkeitä, että ei se enää silleen loiki ja huuda outoja, tosin eihän se pakkopaita päällä paljoa voikaan, mutta se pakkopaitakin tuo turvaa sille, se on kuten lapsilla se kapalo, sitä tuntee olevansa taas kohdussa puristuksissa. Se on niitä psykologisia juttuja, mä katsos tiedän kun kävin opiskelemassa sitä koulussa. Joo, 20 opintopäivää niin kyllä mä tiedän ja olen lukenut vauvatpalstaa kanssa, että siellä on tosi laaja tietous näistä kaikista. Mä päätinkin, että mä tuun jakamaan tänne viisautta, kun kuulin, että täällä on menossa miesinvaasio. Siis miehet meinaa tään palstan vallata kuulemma ja tarvitaan naisenergiaa...No ei pitkään tarvinnut olla niin jo huomas, että täällähän on ihan kaikenlaisia horoja...kuule, sun pitää nyt ryhdistäytyä ja koittaa ensimmäiseksi tarttua johonkin vahvaan ...mielellään naisihmiseen....Minä voisin vaikka alkuun toimia mentorina sulle, kun minusta kuule tuntuu, että nämä tämän palstan akanhupakot, varsinkin se trikoopyllistelijä ei oikein sovi tosiaankaan sun vaurioituneelle sielulle....
- Ehei, miehet vaan ei ymmärrä hyvän päälle mitään. Vouhottavat vaan typerien hamppujen perässä...
- Tollo...kyllä mä nään kaiken...täällä ei puhuta, vaan kirjoitetaan...menes nyt sinne mistä tulitkin...tässä viiva...näätkö...mun puoli sun puoli...ei tänne...pysy pois...tappimuna...olkoot suora,mut tappi...yök
- Joo. Tiedän mitä tuokin tarkoittaa....Se on miesten kieltä ja tarkoittaa, että ei ikinä enää jutella...
Ja miesten kieltä mä oonkin opetellut tässä. Katsos, kun miehet ei sano suoraan asioita. Ne kiertelee...Mutta se riippuu miehestä, että mitenpäin...joo.
Yks Sami, se oli alkuun musta tosi kiinnostunut. Se toi aina pullavapitkoa tullessaan ja suuteli lähtiessään. No niinhän siinä aina käy, että kun mies on rampannut aikansa, niin niitten alkaa tehdä mieli seksiä...arvatenkin...voi elämä. No tää Samin vonkaaminen sattui silleen hassusti, että teki sit itsekin aikalailla mieli. Mä jo suunnittelin, että miten mä sen äijän haluun. Ja kun se aukas suunsa, että tiedätkö mitä? Niin mäpä menin ja tempasin siltä housut jalasta ja aattelin ottaa sit johdon omiin kätösiin...Niin jätkä kuule alkoi parkua ja koitti vetää housujaan takas...no tiesinhän mä, että ne ujoilee joskus ja rauhottelin ja pein housuista kiinni. Se huus, että ei halua seksiä, niin siinä mä katos hokasin, että se kiertelee asiaa...joo. o. Mä kuule nousin siitä ja heitin itse housut pois ja istuin sen naamalle...ja se oikeesti itki onnesta...
Miehiä pitää oikeasti osata tulkita. - No olit töykeä! Mutta oon mä tottunut jo siihen, että äijät on töykeitä ja kusipäitä, melkein jos ette ois, niin ihmettelisin sitä enemmän.
Baarilla on just sellainen oikein mulkku ukko. Se ei tarjoa ikinä mitään, ei katso kuin mukiinsa. Se on just sellainen, että tulin tänne ja olen vaan omissa oloissani tyyppi. Siis kiskos siellä kotonaan sitä kaljaa...halvemmaksikin tulis. Tosin onhan se aika komee. No kerran menin siihen istumaan viereen ja ajattelin, että juttelen, mähän oon vähän tälläinen ujo, mutta kuitenkin sain silleen kerrottua kaiken, mitä elämässä on kerennyt tapahtumaan ja pikkuisen kerroin, että mitä meinasin, että tapahtus, niin just kun olin pääsemässä siihen, että se vois...niinkuin jos haluis lähtee mun kaa meille, niin nousi vaan sanaakaan sanomatta ja käveli pois. Siis hitto miten törkee äijä! Siis...mä haukoin ainakin vartin henkee, ennenkuin sain sanottua yök. - Joo, siis mä ymmärrän sua. Meissä naisissakin on kuules eroja. On laadukkaita itsensä tuntevia meikäläisiä ja sit niitä horoja, jotka joko vouhkaa ukkojen perässä, tai sitten ne kilahtaa kotiin, niinkuin sulle misterW on ikävä kyllä tainnut päästä käymään.
Mun ystävätärhän pimahti kanssa. Joo. Siis sen mies soitti mulle, että tuutko kattomaan, että Mirkulla ei taida olla asiat nyt ihan hyvin. No mä hyppäsin heti farkkuihin ja ajoin kattoo. No siellä se kuule tabletti kädessä kanssa nauroi ja kussut oli alleen. Sekin hoki jotain ihan omituisia juttuja jostain penistreeneistä ja varissuosta...en mä täälläpäin ole sellaista paikkaa kuullut olevankaan. Mä vein sit sen Niuvanniemeen ja sinne se jäi...Mä oon vähän kyllä sen sitä ukkoo metsästänyt, mutta se vaan kaipaa sitä Mirkkua...ei siitä enää naista tule...siellä se naureksii vaan pakkopaita päällä. voi voi - No kai sä nyt miehenäkin tajuat, että ei sitä omankaan kalun kanssa ihan mitä tahansa kannata tehdä...haloo!
urpo! - Ei kun majavanhäntämulkuks sanoin vaan sen käyryyden takia. Se ois voinut sillä paneksia vaikka nurkan taakse, oli se niin mutkalla. Miten se silleen voikaan taipua? No minusta se vehtas sen kalun kanssa liikaa, niin siks ma ihan sen parhaaksi aloin vahtia sen suihkussakäymisiä ja vessaankin huusin aina, että yli kolme kertaa kun ravistaa, niin se on jo runkkaamista. Aina oli sitäkin katsottava ja sit vielä ne pennut samalla...huhhuhu
- Okei luuseri....se on helppoa. Kumpaanko suuntaa kalusi on vino sinusta katsottuna?
- Ei se enää haittaa, mutta suhteen aikanahan pitää olla silleen terveellä tavalla mustis. Esimerkiksi mä joskus ihan sovin serkkulikan kanssa, että mä livertelen sille mukamas, kun jollekin äijälle ja laitan sen numeron kohdalle miehen nimen kapakkaillan päätteeksi, niin onko se sit terveen mustasukkainen. Niin annas kun kerron.... Se kysyi, että kukas se oli? Mä vastasin, että yks Risto vaan. Se kysyi, että kuka Risto. Mä vastasin että yks Risto vaan, tavattiin eilen baarissa ja se tarjos muutaman paukun mulle. Niin exä vaan sanoi, että kiva...Hitto että alkoi jo kuohumaan. Sit se kysyi, että pitääkö olla huolissaan. Mä sit ihan menin sekasin, kun en ajatellutkaan sellasta kysymystä. Niin vastasin, että ei tietenkään. Että se vaan antoi numeron, että voitais joskus käydä sen ja sen vaimon kaa yhdessä elokuvissa tai jotain. Niin tiedättekö, exä vaan sanoi, että kivahan se on uusia ihmisiä nähdä....siiis mitä vtua! Ei saakeli, mähän oisin voinut olla pannut sen miehen kaa...jos siis sellainen ois ollut? Ei mitään väliä musta....sanoi vielä, että olipa kiva, että on ollut mukava ilta...voi että mieli teki vetää pitkin korvia...vit..ili varmasti ja nauroi nurkan takana...siis kyllä se niin lipevä oli...