Toinen kierros

Odotan_nuorta_rakkautta

Mikä hiton toinen kierros? Ensimmäisellä kierroksella jahdataan nuorta ja timmiä, parikymppistä lihaa ja toisella kierroksella jenkkakahvaisia yksinhuoltajia. Leikkikää te joita kiinnostaa piirileikkejä yli 30-vee yhäreiden kanssa, se on oma häpeänne, mutta oikeasti niitä kierroksia on vain yksi.

16

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälittävää

      Eikä sulla ap ole ollut ainuttakaan kierrosta, eikä tule.

      • Odotan_nuorta_rakkautta

        Pitää kieltämättä paikkansa. Minulla ei tosiaan ollut mahdollisuutta normaaliin nuoruuteen johon kuuluu nuorten tyttöjen paneminen. Nyt sitten ole katkera ja syrjäytynyt keski-ikäinen mies. Kostoksi en aio koskaan hyödyttää tätä yhteiskuntaa mitenkään ja aionpa vielä olla mahdollisimman vittumainen yli 30-vuotiaille naisille.


      • kjjghjgjhgjhgj
        Odotan_nuorta_rakkautta kirjoitti:

        Pitää kieltämättä paikkansa. Minulla ei tosiaan ollut mahdollisuutta normaaliin nuoruuteen johon kuuluu nuorten tyttöjen paneminen. Nyt sitten ole katkera ja syrjäytynyt keski-ikäinen mies. Kostoksi en aio koskaan hyödyttää tätä yhteiskuntaa mitenkään ja aionpa vielä olla mahdollisimman vittumainen yli 30-vuotiaille naisille.

        Ihan vapaasti -ketään ei kiinnosta, eikä sun tyyppinen ihminen pysty loukkaamaan ketään. Ei ole resursseja.

        Onneksi maailma on täynnä naisia rakastavia miehiä!

        Vetäydy, ja jätä elämä elämättä ihan rauhassa. Niin täällä ovat muutkin tehneet.


      • Odotan_nuorta_rakkautta
        kjjghjgjhgjhgj kirjoitti:

        Ihan vapaasti -ketään ei kiinnosta, eikä sun tyyppinen ihminen pysty loukkaamaan ketään. Ei ole resursseja.

        Onneksi maailma on täynnä naisia rakastavia miehiä!

        Vetäydy, ja jätä elämä elämättä ihan rauhassa. Niin täällä ovat muutkin tehneet.

        Niin sitä täytyy tehdä kun vaihtoehtoja ei ole. Ja kurpan jahtaaminen ei ole mitään oikeaa elämää vaan totaalista häviämistä :DDD Ja meitä minun tavallani ajattelevia ATM:iä ja AKTM:iä on paljon eli me emme ole mikään vähäpätöinen ryhmä. Ne meistä joilla on rahaa lähtevät usein nuoren naisen hakuun Aasiaan kun ei ikäisistämme suomalaisista naisista ole mihinkään. Pelkkiä rumia ja kulahtaneita kurppia joilla on vieläpä eksoottinen seksuaalihistoria.


      • Naisasialooser11
        Odotan_nuorta_rakkautta kirjoitti:

        Niin sitä täytyy tehdä kun vaihtoehtoja ei ole. Ja kurpan jahtaaminen ei ole mitään oikeaa elämää vaan totaalista häviämistä :DDD Ja meitä minun tavallani ajattelevia ATM:iä ja AKTM:iä on paljon eli me emme ole mikään vähäpätöinen ryhmä. Ne meistä joilla on rahaa lähtevät usein nuoren naisen hakuun Aasiaan kun ei ikäisistämme suomalaisista naisista ole mihinkään. Pelkkiä rumia ja kulahtaneita kurppia joilla on vieläpä eksoottinen seksuaalihistoria.

        Totta ja sekös naisia pelottaa. AT ja KT- aisurit eivät ole mikään pieni marginaaliryhmä vaan suuri ja voimakas anemmistö. 30v kurpan jahtaaminen on todellakin totaalista häviämistä, vain tosiluuseri tyytyy mädäntyviin jämiin.

        vain nuoren ja kauniin naisen paneminen on sitä oikeaa elämää


      • Odotan_nuorta_rakkautta
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Totta ja sekös naisia pelottaa. AT ja KT- aisurit eivät ole mikään pieni marginaaliryhmä vaan suuri ja voimakas anemmistö. 30v kurpan jahtaaminen on todellakin totaalista häviämistä, vain tosiluuseri tyytyy mädäntyviin jämiin.

        vain nuoren ja kauniin naisen paneminen on sitä oikeaa elämää

        Ja heti löytyi aatetoveri todistamaan argumenttini todeksi. Kiitos ystävä!


      • miniliner

      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Totta ja sekös naisia pelottaa. AT ja KT- aisurit eivät ole mikään pieni marginaaliryhmä vaan suuri ja voimakas anemmistö. 30v kurpan jahtaaminen on todellakin totaalista häviämistä, vain tosiluuseri tyytyy mädäntyviin jämiin.

        vain nuoren ja kauniin naisen paneminen on sitä oikeaa elämää

        Oikein tosi tosiluuseri tyytyy nillittämään keskustelupalstalla, miten ei naista saa, ei nuorta eikä edes vanhaa.


    • Lihaa ja lihaa... tuollaiset itseään saaliina pitävät äijänrutjakkeet on säälittäviä naukujia. Kohta kiskot kaljaa mukinalus otsaan liimaantuneena ja kenkiä et saa jalkaan kuin kenkälusikalla. Yrität puristella perseitä baarissa mutta lennät ulos kun ne kannikat on portsarin....niiiin nähty jo. Yök.

      • Voin mielessäni kuvitella tilanteen, kun pokella menee hermo! Kiitos, tämä päivä alkaa hyvin.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Voin mielessäni kuvitella tilanteen, kun pokella menee hermo! Kiitos, tämä päivä alkaa hyvin.

        Joo, kuules lähipiirin Tapsa nakkelee noita kantabaarilaisia moniosaajia kuin tikkaa. Viime kesänä itseasiassa Tane, se meidän baarin laihin juippi, se kai kärsii jostain bulimiasta suostui kaljasta olemaan viskattavana. Tapsa tarttui toisella kädellä farkkujen vyötäröstä ja toisella t-paidan selkämyksestä ja kertaheitolla sai Tanet 4, 6 m päähän oviaukosta. Ja siis Tanen jalat oli sen 4,6 m oviaukosta. Tanehan lehti odotettua pitemmälle ja siltä murtu ranne ja nenä meni ruttuun, paita repes, mutta baarin mainospaijan sai. Nenä paikattiin ja sillä murtuneella ranteellahan se istui koko illan, aamulla kun tuli valittamaan sitä baarille, Mirkku käytti sitä ensiavussa röntgenissä. Mut sen se nenä...yök.


      • fsfsdsfsfsfsff
        Mieliviini kirjoitti:

        Joo, kuules lähipiirin Tapsa nakkelee noita kantabaarilaisia moniosaajia kuin tikkaa. Viime kesänä itseasiassa Tane, se meidän baarin laihin juippi, se kai kärsii jostain bulimiasta suostui kaljasta olemaan viskattavana. Tapsa tarttui toisella kädellä farkkujen vyötäröstä ja toisella t-paidan selkämyksestä ja kertaheitolla sai Tanet 4, 6 m päähän oviaukosta. Ja siis Tanen jalat oli sen 4,6 m oviaukosta. Tanehan lehti odotettua pitemmälle ja siltä murtu ranne ja nenä meni ruttuun, paita repes, mutta baarin mainospaijan sai. Nenä paikattiin ja sillä murtuneella ranteellahan se istui koko illan, aamulla kun tuli valittamaan sitä baarille, Mirkku käytti sitä ensiavussa röntgenissä. Mut sen se nenä...yök.

        Tais olla muuten lähipiirin Tapsa THE JÄNNÄMIES!

        "Naukuja".. haha.. Uusi, varsin kuvaava termi.

        yök, yök, yök, yök


      • fsfsdsfsfsfsff kirjoitti:

        Tais olla muuten lähipiirin Tapsa THE JÄNNÄMIES!

        "Naukuja".. haha.. Uusi, varsin kuvaava termi.

        yök, yök, yök, yök

        Tapsa on kyllä aika jännä mies kieltämättä. Se asuu yksin, eikä sillä oo kakaroita. Eikä kai koskaan naistakaan, me tyttöjen kaa baarilla sitä kiusataan ja se naama punasena vaan myhäilee, tai lähtee takahuoneeseen piiloon. Mutta Tapsa on niin lutunen. Ja iso kun mikä. Se on syntymästään asti ollut niin iso. Se kantaa pari kolme äijää mennessään ja vaan oviaukossa hidastaa...mutta vaan vähän...siihen jää usein kenkiä ja hattuja, mutta se viskoo ne sit perään kyllä.


    • Toinen kierros on jotenkin erityinen siinä todellisuudessa, jossa oleellisia lukuja ovat 0,1,2 ja n. Mutta jos erityisasemassa ovat vain 0,1 ja n, niin toinen kierros on ynnä muut osastoa. Myönnän että jälkimmäinen logiikka näyttää helpommin uskottavalta.

    • Ulkonäkö-on-kemia

      Hyvin harva saa sen nuoren ja kauniin naisen. Suurin osa joutuu tyytymään rumaan tai tavis naiseen.

    • BEMeikirj

      Minusta ainakin toinen kierros oli paljon parempi, kuin eka kierros. Ekalla kierroksella olin MA: n pohjalla oleva pojankloppi,

      Toisella kierroksella olen tajunnut jo paljon enemmän elämästä, rahaa käytössä, parempi ulkonäkö ja lapsetkin jo tehtyinä. Pystyn olemaan paljon enemmän sellaisella "hajoo prinsessakuvitelmiisi"-asenteella liikkeellä. Arvaan, että itsevarmuus on sitten näkynyt ulospäinkin, koska naisia riittää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe