PuhuvaAasi

Jumalalle kaikki on mahdollista.<br />Markus 10:7<br />
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 436 kommenttia
- On se erikoista kun muuttunutkin mies valehtelee. Meni vaikeaksi kun Ali-Hokka kysyi a-studiossa, että onko nyt varma, että luurankoja ei enää ole kaapissa.
- Luulenpa, että Rinne on ollut työntämässä Husseinia pois julkisuudesta....
- Siirtokunnissa tehdyt teot ovat terroristien kuriin laittamista.
Jos arabeilla on paha olla Israelissa he voivat mennä vieisiin arabimaihin. Vai eikö heitä huolita sinne terrorin pelossa? - Nyt on mielenkiintoista mitä muuta löytyy.
- Missä sanotaan, että uudestisyntynyt Pyhä Hengen omaava ihminen joutui kadotukseen?
Laita raamatunkohta/kohdat. - Juu, jos edes omistaa Raamattua.
- Katrin Kuhlman on totta, minäkin uskon häneen.
- Kukaan ei ole kumonnut argumenteilla yhtäkään tosiasiaa joita Haverinen otti esille. Mutta viha syttyi välittömästi ja solvaukset alkoivat.
- Tämä oli hyvä keskustelu. Vaikka kaikilla oli erilainen vakaumus kunnioittivat toistensa mielipiteitä 🤓
- Minä en kysynyt mikä on hänen kohtalonsa vaan kysyin, että pidätkö sinä kristittynä kirkon jäsentä joka on ateisti?
Voitko nyt vain vihdoinkin vastata ja lopetta kiemurtelusi. - Sinulla on varmaan taas vaikeampi vaihe menossa. Yritä kuitenkin kestää.
- Ei missään koulussa. Kouluissa harvemmin on dosentteja.
- Kyllä minä ymmärrän, että valtaos kirkon uusista jäsenistä kastetaan vauvoina ja ne ovat koko ajan vähentymässä.
Te olette sitoutuneet kastamaan vauvat ennen toista ikäkuukauttaan. - Ahvio tuntee Raamatun ja sanoo aivan oikein, että kukaan ei tiedä milloin Jeesus palaa eikä ole kristityjen tehtävä asetella päivämääriä. Palaa sitten asiaan ja arvioi Ahviota kun olet teolofgan tohtori ja dogmatiikan dosenti.
- Siitä huolimatta aikuiset liittyvät ovat pienen pieni osa verrattuna vauvakasteeseen.
Vauvakaste ei ole kristillinen kaste koska ketään ei kastettu Raamatussakaan tiedottomana vauvana vaan vasta sen jälkeen kun he olivat saaneet opetusta, tullleet uskoon ja halusivat itse mennä kasteelle. - "Liittyminen" on lähes pelkästään kasteen kautta ja sekin vähenee koko ajan.
Minä tunnen hyvin vakaita helluntaiseurakuntia. Minkähän paikkakunnan hellareista sinä nyt puhut? - Minä en kysynyt mikä on hänen kohtalonsa vaan kysyin, että pidätkö sinä kristittynä kirkon jäsentä joka on ateisti?
Voitko nyt vain vastata ja lopetta kiemurtelusi. - Miksi joku liittyisi kirkkoon joka on luopunut omasta opistaan ja kuuntelee maailmaa enemmän kuin Jumalaa?
- Kyllä se on tarkoitettu luettavaksi kirjaimellisesti koska mitään ei siihen tule lisätä tai otaa pois. Mutta tulee y m m ä r t ä ä juuri nuo asiat mitkä mainitsit
- Minä en kysynyt mitä sinä selvität vai et vaan kysyin sinulta, että pidätkö sinä kristittynä kirkon jäsentä joka on ateisti?