PuhuvaAasi

Jumalalle kaikki on mahdollista.<br />Markus 10:7<br />
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 436 kommenttia
- Ihan niin kuin siinä lukee, lue ihan itse.
- Kyllä siinä kerrotaan. Kumpaakaan ei luotu Jumalaksi.
- Tuo on ihan omaa keksintöäsi! Yksin Adam on mies ja yksin eeva on nainen. Ja uhdessä he ovat mies ja nainen. Ihan samalla tavalla kuin sinullakin on isä ja äiti eikä isä tai äiti.
- On hyvin paljon erilaisia Raamatun sanamuotoja johtuen jo kielistä ja käännöksistä.
Mutta perusasia sälyy aina samana kuten sekin, että Jumala loi Aadamin mieheksi ja Eevan naiseksi. Joten ihan turhaan pientä päääsi enempää vaivaat. - Alkuluvuissa siitä juuri kerrotaan ja sen seuraukset näkyvät kautta Raamatun kahtena sukupuolena.
- Jos mies tai nainen ei kerro sinulle sukupuolta niin mitä se sitten kertoo?
- Etkö löydä sanoja mies, vaimo, nainen luvusta 3 tai koko Ramatusta???
- Miten Jumala on antanut sinun ymmärtää Aadamin ja Eevan sukupuolet?
- Minä pitäydyn täysin Raamatun sanassa. Jumala loi Aadamin ja Eevan mieheksi ja naiseksi. Toinen toista ja toinen toista sukupuolta.
- Mikä ero tarkoittamillasi sanamuodoilla on itse asiaan?
- Jos ymmärrykssi on tuota tasoa en voi sinua auttaa. Mutta sorryksi saat.
- Oletteko miehestäsi miehesi kanssa yhdessä mies ja nainen? Vai mies tai nainen?
- Oletteko mielestäsi miehesi kanssa yhdessä mies ja nainen? Vai mies tai nainen?
- Mitä sinä yrität nyt selittää?
Mistä olet toisen Anon kanssa eri mieltä? - Mutta monessa muusaa tuon luvun kohdassa sanotaan.
- Kohdassa? Lue muutama muukin jae sen jälkeen. Yhdessä lauseessa ei pysty kaikkea sanomaan.
- Nyt en ymmärrä. Miten muka tästä asiasta olisi erilaisia selityksiä?
Etkö sinäkin ole sitä mieltä, että Aadam oli mies ja Eeva nainen ja yhdessä olivat mies ja nainen? - Tämä palsta repeineen, pekuineen ja qwertyineen on tästä hyvä esimerkki.
- Aivan, heitä on varmasti eniten liberaaleissa vaikka sitä ei koskaan tuoda esille.
- Tarkoitatko, että liberaalit luterilaiset eivät ole uskovaisia ollenkaan?