Miksi uskomattomien synneistä ei saisi puhua?

Anonyymi

Teidänkin tarvitsee tunnustaa syntinne, koska muuten ette voi niitä katua, pyytää anteeksi ja tehdä parannusta niistä.

182

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "kuinka sinä, joka näet rikan veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässä"

      • Anonyymi

        Huomaatko, todistat heti aloituksen olevan todellakin oikeassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko, todistat heti aloituksen olevan todellakin oikeassa?

        huomaan. Aloittaja on oikeassa. Emme kestä synneistämme puhumista vaan olemme aina syyttämässä uskovia.


    • Anonyymi

      Mille pitäisi tunnustaa ja mitä?
      Olemattomalle jumalalle jokin fundamentalistien keksimä syntikö?

      Koita itse samaa vaikkapa tunnustamalla auringonjumala Ra:lle se syntisi, ettet talvipäivän seisauksen kohdalla uhrannut Ra:lle edes yhtä vaivaista kanaa.

      • Anonyymi

        Huomaatko, että asia ärsytti sinua taas?


    • Me epäjumalattomat ansaitsisimme taikauskoisten tuomion sijaan kunnioitusta, koska olemme täysin synnittömiä, eihän meillä ole epäjumalaa, jonka tahtoa voisimme rikkoa.

      • Anonyymi

        Kuitenkin olet heti aamusta taas täällä päätäsi aukomassa, kumma juttu....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin olet heti aamusta taas täällä päätäsi aukomassa, kumma juttu....

        Väitteeni on teologista faktaa, mutta sinähän et ole tosiasioista kiinnostunut rypiessäsi taikauskoisena taikamaailman kurakuopassa.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Väitteeni on teologista faktaa, mutta sinähän et ole tosiasioista kiinnostunut rypiessäsi taikauskoisena taikamaailman kurakuopassa.

        Miksi auot päätäsi täällä joka ikinen päivä ja heti aamuvarhaisesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi auot päätäsi täällä joka ikinen päivä ja heti aamuvarhaisesta?

        Yritän herätellä taikauskoisia ajattelemaan, mutta kuten kommenteistasi on pääteltävissä uskonharha valitettavasti lamaannuttaa ajatteluelimet.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Yritän herätellä taikauskoisia ajattelemaan, mutta kuten kommenteistasi on pääteltävissä uskonharha valitettavasti lamaannuttaa ajatteluelimet.

        Sinä saat vain aikaan inhoa kaikkia kaltaisiasi kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä saat vain aikaan inhoa kaikkia kaltaisiasi kohtaan.

        Taikauskoisilta en muuta odotakaan.

        On ilmeisesti jäänyt sinultakin väliin saturaamatun lukeminen ja olet taikauskoinen koska olet taikauskoinen.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Taikauskoisilta en muuta odotakaan.

        On ilmeisesti jäänyt sinultakin väliin saturaamatun lukeminen ja olet taikauskoinen koska olet taikauskoinen.

        Sinulta ei kukaan odota yhtän mitään. Mutta jatka vain samaan malliin niin teet ateisteista entistäkin vastenmielisempiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta ei kukaan odota yhtän mitään. Mutta jatka vain samaan malliin niin teet ateisteista entistäkin vastenmielisempiä.

        Sinä syntinen taikauskoinen, kadu rakkaudettomia sanojasi ja lankea polvillesi sekä pyydä anteeksi kolmiomaiselta epäjumalaltasi!

        Samalla voit yrittää poismanata minut, koska käyn täysin synnittömänä syntisiin hermoihisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä saat vain aikaan inhoa kaikkia kaltaisiasi kohtaan.

        Ai näinkö sinä rakastat lähimmäistäsi? Inhoat heitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai näinkö sinä rakastat lähimmäistäsi? Inhoat heitä?

        Sitähän se kristillinen lähimmäisenrakkaus on. Mätää visvaa tihkuavaa vihaa ja inhoa kanssaihmisiä kohtaan. Kristitty ei pysty aidosti rakastamaan muita kuin itseään.


    • Jumala vai mammona?

      • Molemmat, muta oikeassa järjestyksessä ja suhteessa.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Molemmat, muta oikeassa järjestyksessä ja suhteessa.

        Mikä siis onkaan omaisuutesi kohtuullisuus ? Se minkä todella tarvitset eikä yhtään enempää?


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Mikä siis onkaan omaisuutesi kohtuullisuus ? Se minkä todella tarvitset eikä yhtään enempää?

        Sellainen mikä ei ala hallita ihmistä vaan minkä ihminen hallitsee.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Sellainen mikä ei ala hallita ihmistä vaan minkä ihminen hallitsee.

        Ja tuolla periaatteella luuttuat Jeesuksen sanoman roskakoriin omassa elämässäsi , sanoihan hän :

        "Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa"

        Näinpä korotat itsesi Herran sanoman ohi väittämällä että sinä pystyt palvelemaan kahta herraa....
        Juokset joka päivä töissä keräten sitä?
        Kokoat aittaan? (Eläkemaksut sun muut?)


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Ja tuolla periaatteella luuttuat Jeesuksen sanoman roskakoriin omassa elämässäsi , sanoihan hän :

        "Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa"

        Näinpä korotat itsesi Herran sanoman ohi väittämällä että sinä pystyt palvelemaan kahta herraa....
        Juokset joka päivä töissä keräten sitä?
        Kokoat aittaan? (Eläkemaksut sun muut?)

        Mammona on käyttöä varten ei palvelemista varten.
        Ilman mammonaa emme voisi auttaa köyhiä vaan olisimme itse autettavia.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Mammona on käyttöä varten ei palvelemista varten.
        Ilman mammonaa emme voisi auttaa köyhiä vaan olisimme itse autettavia.

        Eli olet erimieltä kuin Jeesus , sitä hainkin tällä.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Eli olet erimieltä kuin Jeesus , sitä hainkin tällä.

        Olen täysin samaa mieltä kuin Jeesus. Köyhiä on autettava omalla mammomalla.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Ja tuolla periaatteella luuttuat Jeesuksen sanoman roskakoriin omassa elämässäsi , sanoihan hän :

        "Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa"

        Näinpä korotat itsesi Herran sanoman ohi väittämällä että sinä pystyt palvelemaan kahta herraa....
        Juokset joka päivä töissä keräten sitä?
        Kokoat aittaan? (Eläkemaksut sun muut?)

        Kerro omasta elämäntavastasi. Kuka sinut elättää?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä kuin Jeesus. Köyhiä on autettava omalla mammomalla.

        Eikös seurakuntaan liittyminen vaatinut kaikesta omaisuudesta luopumista ja sen jälkeen apostolit jakoivat sen mukaan mitä kukin tarvitsee?
        Ketä köyhiä autat ja miten? Niin kuin nämä rahankeruu järjestöt jotka ottavat prosentit ja "apostoleilleen" etelänmatkat ja sitten joku lammas ostetaan Afrikkaan perheelle ja hymistellään samassa valokuvassa niin olevinaan?


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Eikös seurakuntaan liittyminen vaatinut kaikesta omaisuudesta luopumista ja sen jälkeen apostolit jakoivat sen mukaan mitä kukin tarvitsee?
        Ketä köyhiä autat ja miten? Niin kuin nämä rahankeruu järjestöt jotka ottavat prosentit ja "apostoleilleen" etelänmatkat ja sitten joku lammas ostetaan Afrikkaan perheelle ja hymistellään samassa valokuvassa niin olevinaan?

        Ei vaatinut. Eivät apostolit mistään luopuneet kun varansa yhdistivät. Se tapa toimi heille ja heillä oli yhteinen rahastonhoitaja.
        Minä en lyö rumpua avustuksistasni.

        Mutta kerro sinä miten sinä elät ja esim. kenen koneella nyt kirjoitat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro omasta elämäntavastasi. Kuka sinut elättää?

        Kohtuullistamista kohtuullistamisen perään.
        Luojan antimet minut elättää ja pitää hengissä, tosin ihminen on mennyt siihen väliin härväämään omiaan ja keksimään veroja sun muita.
        Työn alla siis tämä Herran antama projekti.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Kohtuullistamista kohtuullistamisen perään.
        Luojan antimet minut elättää ja pitää hengissä, tosin ihminen on mennyt siihen väliin härväämään omiaan ja keksimään veroja sun muita.
        Työn alla siis tämä Herran antama projekti.

        Etkö pystykään kertomaan miten elät ja mistä saat rahaa?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Ei vaatinut. Eivät apostolit mistään luopuneet kun varansa yhdistivät. Se tapa toimi heille ja heillä oli yhteinen rahastonhoitaja.
        Minä en lyö rumpua avustuksistasni.

        Mutta kerro sinä miten sinä elät ja esim. kenen koneella nyt kirjoitat.

        Niin se vaan raamatussa lukee....tosin kysymys oli seurakuntalaisista ja seuraajista joten oletko apostoli mielestäsi?
        Löit jo sitä rumpua ja nyt et osaakaan enään vastata.
        Mikä on mielestäsi sitten köyhä? Onko Suomessa köyhiä ja miten heidät tunnistaa?

        Sain tämän älylaitteen ystävältäni...hän halusi pitää minuun helpommin yhteyttä niin lahjoitti tällaisen. Tosin tällaiset ovat hyvin sitovia ja orjuuttavia laitteita, näkeehän sen kuinka ihmiset elävät netin kautta elämäänsä ja ote vaan tiukentuu maailman herralla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö pystykään kertomaan miten elät ja mistä saat rahaa?

        Rahaa saa yleensä pankkiautomaatilta tai pankista ellei jostain muualta, se kun ei ole kiveen hakattu.
        Ensi kesänä mustikoita keräilemään jos luoja asettaa mukavan sadon.
        Pullojakin saatan joskus keräillä samalla kun katselen ihmisten touhuja.
        Elän juurikin puuhellan edessä puhelin kourassa Ja kenties joidenkin ajatuksissa.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Niin se vaan raamatussa lukee....tosin kysymys oli seurakuntalaisista ja seuraajista joten oletko apostoli mielestäsi?
        Löit jo sitä rumpua ja nyt et osaakaan enään vastata.
        Mikä on mielestäsi sitten köyhä? Onko Suomessa köyhiä ja miten heidät tunnistaa?

        Sain tämän älylaitteen ystävältäni...hän halusi pitää minuun helpommin yhteyttä niin lahjoitti tällaisen. Tosin tällaiset ovat hyvin sitovia ja orjuuttavia laitteita, näkeehän sen kuinka ihmiset elävät netin kautta elämäänsä ja ote vaan tiukentuu maailman herralla.

        Raamattu ei pidä omaisuutta pahana vaan ihmisen suhde siihen voi olla paha jos se on tärkeämpi kuin Jumala.
        Raamattu kertoo monesta ihmisestä joita Jumala siumasi myös mammonalla.

        Jos olisit niin epäitsekäs mitä esität, myisit laitteesi ja säästäisit sen käyttömaksutkin köyhille.

        Mistä saat rahasi?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Raamattu ei pidä omaisuutta pahana vaan ihmisen suhde siihen voi olla paha jos se on tärkeämpi kuin Jumala.
        Raamattu kertoo monesta ihmisestä joita Jumala siumasi myös mammonalla.

        Jos olisit niin epäitsekäs mitä esität, myisit laitteesi ja säästäisit sen käyttömaksutkin köyhille.

        Mistä saat rahasi?

        Aikomuksena onkin tästä pirun tekeleestä luopua , siis älylaitteesta.
        Annankin ropoja tai ruokaa ajoittain mutta en sitä suunnittele vasta kun olen sen jo antamassa.
        Pankkiautomaatilta, S-marketin kassalta, tölkeistä, mustikoista jne jne mutta vielä on matkaa käytävänä sen asian suhteen tällä tiellä .


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Aikomuksena onkin tästä pirun tekeleestä luopua , siis älylaitteesta.
        Annankin ropoja tai ruokaa ajoittain mutta en sitä suunnittele vasta kun olen sen jo antamassa.
        Pankkiautomaatilta, S-marketin kassalta, tölkeistä, mustikoista jne jne mutta vielä on matkaa käytävänä sen asian suhteen tällä tiellä .

        Kuka laittaa pankkitilillesi rahaa?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Kuka laittaa pankkitilillesi rahaa?

        Sitä en tiedä mutta se raha tulee kaiketi julkisesta nöyryyttämisestä. Näin olen havainnut.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Sitä en tiedä mutta se raha tulee kaiketi julkisesta nöyryyttämisestä. Näin olen havainnut.

        Miksi valehtelet?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?

        Eipä tuo valehtelua ollut vaikkei sinua miellytäkään.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Eipä tuo valehtelua ollut vaikkei sinua miellytäkään.

        Kyllä sinä valehtelet. Tiedät oikein hyvin mistä rahaa pankkitilillesi tulee.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Kyllä sinä valehtelet. Tiedät oikein hyvin mistä rahaa pankkitilillesi tulee.

        Tiedän toki mutta sinä kysyitkin että kuka laittaa ja sitä en tiedä.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Kyllä sinä valehtelet. Tiedät oikein hyvin mistä rahaa pankkitilillesi tulee.

        Summa on nettona n. 800 e kaikkinensa


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Tiedän toki mutta sinä kysyitkin että kuka laittaa ja sitä en tiedä.

        Kerro sitten mistä se raha pankkitilillesi tulee.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Summa on nettona n. 800 e kaikkinensa

        Mistä se raha tulee?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Kerro sitten mistä se raha pankkitilillesi tulee.

        Sieltä missä rahaa luodaan ihmisen toimesta, syntymekaniikasta en oikein osaa sanoa muuta.
        Painaako pankit rahaa? Vai luovatko he numerot näytölle siten että ihminen uskoo omistavansa ne ?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Mistä se raha tulee?

        Se tulee sieltä missä sitä luodaan, ihmisen toimesta.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Sieltä missä rahaa luodaan ihmisen toimesta, syntymekaniikasta en oikein osaa sanoa muuta.
        Painaako pankit rahaa? Vai luovatko he numerot näytölle siten että ihminen uskoo omistavansa ne ?

        Ihan turhaan yrität kiemurrella. Sano suoraan miltä instanssilta sinä otat rahaa elääksesi .


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Se tulee sieltä missä sitä luodaan, ihmisen toimesta.

        Käskikö Jeesus olemaan noin kiero ja epärehellinen?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Se tulee sieltä missä sitä luodaan, ihmisen toimesta.

        ” Niin se vaan raamatussa lukee....tosin kysymys oli seurakuntalaisista ja seuraajista joten oletko apostoli mielestäsi?
        Löit jo sitä rumpua ja nyt et osaakaan enään vastata.”


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Ihan turhaan yrität kiemurrella. Sano suoraan miltä instanssilta sinä otat rahaa elääksesi .

        Ei se ole kiemurtelua vaan totuus asiasta ja sinä pahoitat mieltäsi siitä niin että alat valehtelijaksikin jo minua väittämään .
        Haluat siis täysin pintaselityksen että ymmärrät omalla kielelläsi?
        Työttömyysrahaa nostan , oletko nyt tyytyväinen hyvin pinnalliseen vastaukseesi?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Käskikö Jeesus olemaan noin kiero ja epärehellinen?

        Raha tulee sieltä missä se luodaan, mikä siinä nyt niin kieroa on vastauksena? Se on totta ja sitä et näemmä kestä kuulla.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Ei se ole kiemurtelua vaan totuus asiasta ja sinä pahoitat mieltäsi siitä niin että alat valehtelijaksikin jo minua väittämään .
        Haluat siis täysin pintaselityksen että ymmärrät omalla kielelläsi?
        Työttömyysrahaa nostan , oletko nyt tyytyväinen hyvin pinnalliseen vastaukseesi?

        Nostat työttömyysrahaa. Missä kohtaan Raamatussa Jeesus tai apostolit käskivät nostaa työttömyysrahaa ja elää muiden kustannuksella?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Raha tulee sieltä missä se luodaan, mikä siinä nyt niin kieroa on vastauksena? Se on totta ja sitä et näemmä kestä kuulla.

        Rahaa ei luoda vaan painetaan.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Nostat työttömyysrahaa. Missä kohtaan Raamatussa Jeesus tai apostolit käskivät nostaa työttömyysrahaa ja elää muiden kustannuksella?

        Työttömyysetuutta ei tuolloin ollut joten luulenpa ettei sellaisesta siellä luekkaan.
        Julkisesta nöyryyttämisestä ja vainoamisesta tuo 800e kk on ihan riittävä ja sopiva ainakin minulle.
        Minut on viety totuuden puhumisesta jopa tyrmään ja mikäs siinä , niinhän ne apostolitkin osa vietiin .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rahaa ei luoda vaan painetaan.

        Painetaanko myös tilisi saldo tietokoneesi näytölle?


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Työttömyysetuutta ei tuolloin ollut joten luulenpa ettei sellaisesta siellä luekkaan.
        Julkisesta nöyryyttämisestä ja vainoamisesta tuo 800e kk on ihan riittävä ja sopiva ainakin minulle.
        Minut on viety totuuden puhumisesta jopa tyrmään ja mikäs siinä , niinhän ne apostolitkin osa vietiin .

        Jeesus ei käskenyt ketään elämään muiden kustannuksella. Raamattu sanoo, että sen joka ei työtä tee ei pidä syömänkään.
        Itse elät muiden kustannuksella vastoin Jumalan sanaa ja kehtaat vielä olla määräämässä mitä rahansa itse ansainneet niillä tekevät.
        Eikö yhtään ole tekopyhä olo?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Työttömyysetuutta ei tuolloin ollut joten luulenpa ettei sellaisesta siellä luekkaan.
        Julkisesta nöyryyttämisestä ja vainoamisesta tuo 800e kk on ihan riittävä ja sopiva ainakin minulle.
        Minut on viety totuuden puhumisesta jopa tyrmään ja mikäs siinä , niinhän ne apostolitkin osa vietiin .

        Sinä itse olet hakenut työttömyysrahaa, ei sitä muuten makseta. Olet kova valehteljia.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Jeesus ei käskenyt ketään elämään muiden kustannuksella. Raamattu sanoo, että sen joka ei työtä tee ei pidä syömänkään.
        Itse elät muiden kustannuksella vastoin Jumalan sanaa ja kehtaat vielä olla määräämässä mitä rahansa itse ansainneet niillä tekevät.
        Eikö yhtään ole tekopyhä olo?

        Jeesusta ainakin sponsoroi liikehdinnän varakkaammat naispuoliset kuten raamatussa lukee joten taisit nyt painaa Kristustakin samalla pohjamutiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä itse olet hakenut työttömyysrahaa, ei sitä muuten makseta. Olet kova valehteljia.

        Toki olen hakenut ja mitä mielestäsi valehtelin?


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Jeesusta ainakin sponsoroi liikehdinnän varakkaammat naispuoliset kuten raamatussa lukee joten taisit nyt painaa Kristustakin samalla pohjamutiin?

        Sinä et ole Jeesus eikä Jeesus käskenyt ketään elämään muiden rahoilla. Sinut on käsketty vain antamaan, ei ottamaan.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Sinä et ole Jeesus eikä Jeesus käskenyt ketään elämään muiden rahoilla. Sinut on käsketty vain antamaan, ei ottamaan.

        Jeesus kehoitti seuraamaan Häntä , ei roomalaisten sepustuksia yhteiskuntajärjestyksestä.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Toki olen hakenut ja mitä mielestäsi valehtelin?

        Missä Jeesus käsi elää muiden kustannuksella?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Sinä et ole Jeesus eikä Jeesus käskenyt ketään elämään muiden rahoilla. Sinut on käsketty vain antamaan, ei ottamaan.

        Jeesus kehoitti seuraamaan Häntä , ei roomalaisten sepustuksia jolla saadaan kansa pidettyä aisoissa mielen mukaan.
        Annankin mutta sitä ei mitata rahassa kuten sinun maailmassasi...


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Jeesus kehoitti seuraamaan Häntä , ei roomalaisten sepustuksia yhteiskuntajärjestyksestä.

        Jeesus ei elänyt yhteiskunnan rahoilla.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Jeesus kehoitti seuraamaan Häntä , ei roomalaisten sepustuksia jolla saadaan kansa pidettyä aisoissa mielen mukaan.
        Annankin mutta sitä ei mitata rahassa kuten sinun maailmassasi...

        Näyttää se ilmainen raha sinulle kelpaavan. Se jonka muut makavat omalla työllään.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Missä Jeesus käsi elää muiden kustannuksella?

        Sinä varmasti myös , eihän sinulla muuten rahaa olisi ellet sitä muilta Saisi?
        Teen minä Luojan asettamaa työtäkin , siitä vaan kun ei rahaa makseta. Eikä siellä pimeyksissä hirveästi muita Jeesuksen seuraajia näy , he ovat komeissa tönöissään kavereittensa kanssa hymyillen nauttien.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Jeesus kehoitti seuraamaan Häntä , ei roomalaisten sepustuksia jolla saadaan kansa pidettyä aisoissa mielen mukaan.
        Annankin mutta sitä ei mitata rahassa kuten sinun maailmassasi...

        Olet tekopyhä paska! Osaatko edes hävetä?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Jeesus ei elänyt yhteiskunnan rahoilla.

        Kenen rahoja olikaan näiden naisten rahat , sinä varmaan tiedät ?


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Sinä varmasti myös , eihän sinulla muuten rahaa olisi ellet sitä muilta Saisi?
        Teen minä Luojan asettamaa työtäkin , siitä vaan kun ei rahaa makseta. Eikä siellä pimeyksissä hirveästi muita Jeesuksen seuraajia näy , he ovat komeissa tönöissään kavereittensa kanssa hymyillen nauttien.

        Minä elän omalla työlläni. Älä siis vertaa minua itseesi.
        Olet katkera köyhyydestäsi ja yrität tehdä siitä itsellesi pyhän asian. Olet vielä pahempi kuin mammonanpalvojat.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Kenen rahoja olikaan näiden naisten rahat , sinä varmaan tiedät ?

        Oletpa heikoilla. Eikö kukaan halua vapaaehtoisesti sinulle lahjoittaa?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Näyttää se ilmainen raha sinulle kelpaavan. Se jonka muut makavat omalla työllään.

        Olen minäkin veroja vuosia maksanut jos se sinua helpottaa eikä totuuden kertomisesta makseta palkkaa yhteiskunnan puolesta koska se ei kuulu tämän maailman toimintamalliin.
        Ilmaista se raha ei ole , julkinen nöyryyttäminen ja vainoaminen kuuluvat pakettiin kuten kuuluukin seuraajan kengissä.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Olen minäkin veroja vuosia maksanut jos se sinua helpottaa eikä totuuden kertomisesta makseta palkkaa yhteiskunnan puolesta koska se ei kuulu tämän maailman toimintamalliin.
        Ilmaista se raha ei ole , julkinen nöyryyttäminen ja vainoaminen kuuluvat pakettiin kuten kuuluukin seuraajan kengissä.

        Ihan turha selittää. Sinä elät vastoin Jumalan sanaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet tekopyhä paska! Osaatko edes hävetä?

        Totuuttako pitäisi hävetä? Ei pysty , sori ny vaan.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Minä elän omalla työlläni. Älä siis vertaa minua itseesi.
        Olet katkera köyhyydestäsi ja yrität tehdä siitä itsellesi pyhän asian. Olet vielä pahempi kuin mammonanpalvojat.

        Saat työstäsi toisten rahaa taskuihisi joten ne ketkä sen sinulle antavat elättävät sinua.
        Olen jo aikoja sitten päättänyt Jumalan mammonan sijaan ja sillä tiellä mennään toisin kuin sinä.
        Tai no se oli Herran käännytys armosta eikä niinkään oma päätös .
        Kiitos ja kunnia Luojalle


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Oletpa heikoilla. Eikö kukaan halua vapaaehtoisesti sinulle lahjoittaa?

        Ei Kristuksessa olla heikoilla , näin on hyvä.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Ihan turha selittää. Sinä elät vastoin Jumalan sanaa.

        Juu Ja sinä oletkin varmaan täydellistynyt jo Kristuksessa?
        Ei ole kuin yksi hyvä ja se on Jumala , niin sanoi Jeesus Kristus.

        Oletko sinä parempi kuin Jeesus siis ?


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Saat työstäsi toisten rahaa taskuihisi joten ne ketkä sen sinulle antavat elättävät sinua.
        Olen jo aikoja sitten päättänyt Jumalan mammonan sijaan ja sillä tiellä mennään toisin kuin sinä.
        Tai no se oli Herran käännytys armosta eikä niinkään oma päätös .
        Kiitos ja kunnia Luojalle

        Sinulle mammona on ihan yhtä tärkeää kuin kaikille muillekin. Sen vähäinen määrä ei tee siitä sinulle yhtään merkityksettömämpää. Et vain pysty toteuttamaan Jeesuksen käskyä auttaa köyhiä.
        Ihan turhaan siis yrität hurskasyella laiskuudellasi.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Totuuttako pitäisi hävetä? Ei pysty , sori ny vaan.

        Sinä et ole tottus.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Totuuttako pitäisi hävetä? Ei pysty , sori ny vaan.

        Sinä et ole totuus. Olet vain luuseri ja oma vanhurskas.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Ei Kristuksessa olla heikoilla , näin on hyvä.

        Et sinä ole Kristuksessa. Olet omassa itsessäsi.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Juu Ja sinä oletkin varmaan täydellistynyt jo Kristuksessa?
        Ei ole kuin yksi hyvä ja se on Jumala , niin sanoi Jeesus Kristus.

        Oletko sinä parempi kuin Jeesus siis ?

        Nimenomaan vain Jeesuksessa olen täydellinen.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Sinulle mammona on ihan yhtä tärkeää kuin kaikille muillekin. Sen vähäinen määrä ei tee siitä sinulle yhtään merkityksettömämpää. Et vain pysty toteuttamaan Jeesuksen käskyä auttaa köyhiä.
        Ihan turhaan siis yrität hurskasyella laiskuudellasi.

        Eipä se Jeesuskaan rahalla auttanut vaan hiukan eritavoin kuten itsekin.
        Et sinä saa ostettua rahalla Taivaspaikkaa vaikka kuinka toivoisit .


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Sinä et ole tottus.

        Pyrin totuuteen kuten Jeesus vinkkasi.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Sinä et ole tottus.

        Pyrin totuuteen kuten Jeesus vinkkasi.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Eipä se Jeesuskaan rahalla auttanut vaan hiukan eritavoin kuten itsekin.
        Et sinä saa ostettua rahalla Taivaspaikkaa vaikka kuinka toivoisit .

        Edelleenkään sinä et ole Jeesus. Etkä sinä avaa etkä sulje taivaan portteja.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Pyrin totuuteen kuten Jeesus vinkkasi.

        Sinulla on vielä pitkä matka siihen.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Sinä et ole totuus. Olet vain luuseri ja oma vanhurskas.

        Olen kapinen koira, Kristuksen oma musta lammas.
        Johannes nimeltään kiitos maanpäällisten vanhempieni ja kaiken alun.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Näyttää se ilmainen raha sinulle kelpaavan. Se jonka muut makavat omalla työllään.

        Minä ansaitsen kaiken omalla työlläni ja elätän myös kaltaisiasi sillä.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Et sinä ole Kristuksessa. Olet omassa itsessäsi.

        Omassa itsessäni vähenevissä määrin , olenhan haparoiva ihminen joka pyrkii seuraamaan Kristusta.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Olen kapinen koira, Kristuksen oma musta lammas.
        Johannes nimeltään kiitos maanpäällisten vanhempieni ja kaiken alun.

        Epäilen.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Nimenomaan vain Jeesuksessa olen täydellinen.

        Niinhän sinä kirjoitat


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Omassa itsessäni vähenevissä määrin , olenhan haparoiva ihminen joka pyrkii seuraamaan Kristusta.

        Tässäkään ketjussa et ole kuin korottanut itseäsi ja painanut muita.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Edelleenkään sinä et ole Jeesus. Etkä sinä avaa etkä sulje taivaan portteja.

        Sen verran tulee katseltua tuomitsevia katseita kävellessäni kohdistuen kehooni ettei sitä koskaan tiedä mihin itsensä tuomitsevat.
        Pyrkimys seurata Jeesusta näemmä ei mitenkään sinuun kolahda....Minuun se kolahtaa niin että ai että :)


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Sinulla on vielä pitkä matka siihen.

        Suunta on selkeä


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Sen verran tulee katseltua tuomitsevia katseita kävellessäni kohdistuen kehooni ettei sitä koskaan tiedä mihin itsensä tuomitsevat.
        Pyrkimys seurata Jeesusta näemmä ei mitenkään sinuun kolahda....Minuun se kolahtaa niin että ai että :)

        Keskity enemmän sydämeesi ja sieluusi uhriutumisesi sijaan. Et sinä kurjuudellasi itseäsi pelasta etkä ole Jumalalle kunniaksi.

        Minulla ei ole mitään ongelmaa seurata Jeesusta ja elää Hänen kunniakseen.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Suunta on selkeä

        Kannattaa tarkistaa.....


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Minä ansaitsen kaiken omalla työlläni ja elätän myös kaltaisiasi sillä.

        Sinun pitääkin tehdä paljon töitä että saat tarpeesi tyydytettyä, itse pärjään pienemmillä "tarpeilla".
        Eihän muuten näin olisi .
        Kullekin tarpeittensa mukaan nääs ...sitähän ne apostolit vinkkaili.
        Työni ei ole veronalaista kuten ei ollut Jeesuksen eikä apostolienkaan.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Epäilen.

        Epäile


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Tässäkään ketjussa et ole kuin korottanut itseäsi ja painanut muita.

        Sinähän Se täydellinen työtä tekevä olit muistaakseni ?


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Sinun pitääkin tehdä paljon töitä että saat tarpeesi tyydytettyä, itse pärjään pienemmillä "tarpeilla".
        Eihän muuten näin olisi .
        Kullekin tarpeittensa mukaan nääs ...sitähän ne apostolit vinkkaili.
        Työni ei ole veronalaista kuten ei ollut Jeesuksen eikä apostolienkaan.

        Teen ihan normaalisti työtä ja vieläpä sellaista mistä pidän ja teen sitä mielelläni.
        Minulla on myös ilo jakaa siitä runsaasti tarvitseville.

        Tuskin tuolla tyylilläsi olet kunniaksi Jeesukselle.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Epäile

        Epäilen, ja vahvasti.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Keskity enemmän sydämeesi ja sieluusi uhriutumisesi sijaan. Et sinä kurjuudellasi itseäsi pelasta etkä ole Jumalalle kunniaksi.

        Minulla ei ole mitään ongelmaa seurata Jeesusta ja elää Hänen kunniakseen.

        En uhriudu eikä olo ole kurja .
        Kunhan vain näen tuomitsemisen selkeästi ja Jeesuskin jotain tuomitsemisesta puhui ....Lähinnä olen pahoillaan näiden puolesta. Joskus jopa hiukan surumielinen en omasta puolestani vaan heidän jotka tuomitsevat.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Sinähän Se täydellinen työtä tekevä olit muistaakseni ?

        Olen täydellinen vain Jeesukessa ja Jeesuken tähden, kuten edellä jo sanoin.
        Siitä huolimatta olen tyytyväinen myös aineelliseen elämääni.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Kannattaa tarkistaa.....

        Sitä samaa sinulle


      • KapinenKoira kirjoitti:

        En uhriudu eikä olo ole kurja .
        Kunhan vain näen tuomitsemisen selkeästi ja Jeesuskin jotain tuomitsemisesta puhui ....Lähinnä olen pahoillaan näiden puolesta. Joskus jopa hiukan surumielinen en omasta puolestani vaan heidän jotka tuomitsevat.

        Sinä et ole kenenkään tuomari.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Teen ihan normaalisti työtä ja vieläpä sellaista mistä pidän ja teen sitä mielelläni.
        Minulla on myös ilo jakaa siitä runsaasti tarvitseville.

        Tuskin tuolla tyylilläsi olet kunniaksi Jeesukselle.

        Ilo?!
        Juurihan kirjoitit että joudut elättämään kaltaisiani!?

        :'D


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Sitä samaa sinulle

        Se on minulle päivittäistä, koska Raamattu kehoittaa siihen.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Ilo?!
        Juurihan kirjoitit että joudut elättämään kaltaisiani!?

        :'D

        Jonkunhan sekin on tehtävä. Ja sen tekevät me ”mammonistit” jotka sinä tuomitset.
        Älä pure sinua ruokkivaa kättä.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Epäilen, ja vahvasti.

        Ole hyvä


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Ole hyvä

        Ei kiitos sinulta mitään.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Olen täydellinen vain Jeesukessa ja Jeesuken tähden, kuten edellä jo sanoin.
        Siitä huolimatta olen tyytyväinen myös aineelliseen elämääni.

        No se on mukava kuulla, onko aineelliseen elämään tyytyväisyys sitten hyvästä niin eiköhän tuo selkene jossain vaiheessa . Viimeistään tuomiolla.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Ole hyvä

        Onko homoseksin harjoittaminen synti ja luonnotonta?


      • KapinenKoira kirjoitti:

        No se on mukava kuulla, onko aineelliseen elämään tyytyväisyys sitten hyvästä niin eiköhän tuo selkene jossain vaiheessa . Viimeistään tuomiolla.

        Se nimenomaan on hyvästä koska minun ei tarvitse olla katkera ja käyttää aikaan rahan ajatteluun vaan voin rauhassa keskittyä suhteeseeni Jeesukseen ja elää Hänen kunniakseen.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Sinä et ole kenenkään tuomari.

        Kunhan valvon ja olen saanut osakseni todistaa tällaista .
        Tiedä sitten mistä tuon tuomarin pieraisit minuun liittyen koska Luoja on tuomari.
        Aikamoisia heittoja sinulla ajoittain.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Se on minulle päivittäistä, koska Raamattu kehoittaa siihen.

        Ja minua kehoittaa Jumala sydämeni kautta .


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Kunhan valvon ja olen saanut osakseni todistaa tällaista .
        Tiedä sitten mistä tuon tuomarin pieraisit minuun liittyen koska Luoja on tuomari.
        Aikamoisia heittoja sinulla ajoittain.

        Sinun on ihan turha valvoa ketään muuta kuin itseäsi.
        Huomasitko, että sinulta kysyttiin jotain?

        ” Onko homoseksin harjoittaminen synti ja luonnotonta?”


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Ja minua kehoittaa Jumala sydämeni kautta .

        Ettei vain olisi oma sielusi.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Jonkunhan sekin on tehtävä. Ja sen tekevät me ”mammonistit” jotka sinä tuomitset.
        Älä pure sinua ruokkivaa kättä.

        Ja se oli Ilo?
        Hehhe , jos Luoja ei olisi luonut kaikkea niin eipähän sitä sinun kättäsikään olisi joten KAIKKI KUNNIA LUOJALLE.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Ja se oli Ilo?
        Hehhe , jos Luoja ei olisi luonut kaikkea niin eipähän sitä sinun kättäsikään olisi joten KAIKKI KUNNIA LUOJALLE.

        Ilo on tehdä sitä mihin sinä et kykene.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Ei kiitos sinulta mitään.

        Älä sitten utele


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Älä sitten utele

        En ota sinulta käskyjä vastaan.


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Älä sitten utele

        Onko homoseksin harjoittaminen synti ja luonnotonta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko homoseksin harjoittaminen synti ja luonnotonta?

        Ei siinä ainakaan lisääntymisestä ole kysymys mikä yhtymisen tarkoitus on .
        Päätteleppä siitä.
        Aikamoista seksillä hekumointia?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Se nimenomaan on hyvästä koska minun ei tarvitse olla katkera ja käyttää aikaan rahan ajatteluun vaan voin rauhassa keskittyä suhteeseeni Jeesukseen ja elää Hänen kunniakseen.

        Kaikki kiitos ja kunnia Luojalle .


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Kaikki kiitos ja kunnia Luojalle .

        Onko homoseksin harjoittaminen synti ja luonnotonta ?


      • Anonyymi
        KapinenKoira kirjoitti:

        Ei siinä ainakaan lisääntymisestä ole kysymys mikä yhtymisen tarkoitus on .
        Päätteleppä siitä.
        Aikamoista seksillä hekumointia?

        Onko vai ei?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Sinun on ihan turha valvoa ketään muuta kuin itseäsi.
        Huomasitko, että sinulta kysyttiin jotain?

        ” Onko homoseksin harjoittaminen synti ja luonnotonta?”

        Se on kokonaisvaltaista.

        Näin ja vastasin


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Kaikki kiitos ja kunnia Luojalle .

        Kaikki kunnia Isälle, Pojalle ja Pyhälle Hengelle!


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Se on kokonaisvaltaista.

        Näin ja vastasin

        Mitä tarkoitat?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Ettei vain olisi oma sielusi.

        Näin on hyvä koska Jumala on näin asian suonut


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Näin on hyvä koska Jumala on näin asian suonut

        Sielullisuutesi ei ole Jumalasta vaikka Hän suo sinun mennä myös harhaan.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Ilo on tehdä sitä mihin sinä et kykene.

        Mistä sellainen ilo sitten kumpuaakaan...
        Ole siis iloinen , minä olen iloinen Jumalan armosta.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Mistä sellainen ilo sitten kumpuaakaan...
        Ole siis iloinen , minä olen iloinen Jumalan armosta.

        Halusta auttaa köyhiä.


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        En ota sinulta käskyjä vastaan.

        Se oli vinkki toteamukseesi , ei käsky


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Mistä sellainen ilo sitten kumpuaakaan...
        Ole siis iloinen , minä olen iloinen Jumalan armosta.

        Mitå tarkoitat sillä, että homoseksin harjoittaminen on kokonaisvaltaista kun kysyttiin onko se synti ja luonnotonta?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Sielullisuutesi ei ole Jumalasta vaikka Hän suo sinun mennä myös harhaan.

        En minä sielullisuudesta kirjoittanutkaan.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        En minä sielullisuudesta kirjoittanutkaan.

        Mitå tarkoitat sillä, että homoseksin harjoittaminen on kokonaisvaltaista kun kysyttiin onko se synti ja luonnotonta ?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?

        Valvominen


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Valvominen

        Voitko vastata. Mitå tarkoitat sillä, että homoseksin harjoittaminen on kokonaisvaltaista kun kysyttiin onko se synti ja luonnotonta ?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Sielullisuutesi ei ole Jumalasta vaikka Hän suo sinun mennä myös harhaan.

        Ainoa joka kirjoittaa sielullisuudesta olet sinä , kirjoitin sydämestä.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Ainoa joka kirjoittaa sielullisuudesta olet sinä , kirjoitin sydämestä.

        Voitko vihdoinkin vastata. Mitå tarkoitat sillä, että homoseksin harjoittaminen on kokonaisvaltaista kun kysyttiin onko se synti ja luonnotonta ?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Halusta auttaa köyhiä.

        "Ilo on tehdä sitä mihin sinä et kykene"

        Tuon sinä kirjoitit.

        Autan minäkin mutta se ei ole aina rahalla auttamista kuten ei ollut Jeesuksella eikä apostoleillakaan.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        "Ilo on tehdä sitä mihin sinä et kykene"

        Tuon sinä kirjoitit.

        Autan minäkin mutta se ei ole aina rahalla auttamista kuten ei ollut Jeesuksella eikä apostoleillakaan.

        Voitko nyt vihdoinkin vastata. Mitå tarkoitat sillä, että homoseksin harjoittaminen on kokonaisvaltaista kun kysyttiin onko se synti ja luonnotonta ?


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Mitå tarkoitat sillä, että homoseksin harjoittaminen on kokonaisvaltaista kun kysyttiin onko se synti ja luonnotonta?

        Valvominen on kokonaisvaltaista ja tuohon sinun homoseksuaalisuuteesi kohdistuvaan intoon vastasin jo .
        Silmät auki .


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Voitko nyt vihdoinkin vastata. Mitå tarkoitat sillä, että homoseksin harjoittaminen on kokonaisvaltaista kun kysyttiin onko se synti ja luonnotonta ?

        Paljastuihan se sieltä vaikka hiukan hitaasti , kiitos ja kuulemiin.


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Valvominen on kokonaisvaltaista ja tuohon sinun homoseksuaalisuuteesi kohdistuvaan intoon vastasin jo .
        Silmät auki .

        Onko homoseksin harjoittaminen Jumalan tahdon ja luomistyön vastaista?


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Paljastuihan se sieltä vaikka hiukan hitaasti , kiitos ja kuulemiin.

        Paljastuit taas trolliksi!


      • PuhuvaAasi kirjoitti:

        Paljastuit taas trolliksi!

        Ei auta paskat housuissa vinkuminen enään :)
        Kiitos Luojalle että paljasti sinut ja nyt muuta kuin upean päivän jatkoa .
        Tsau!


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Ei auta paskat housuissa vinkuminen enään :)
        Kiitos Luojalle että paljasti sinut ja nyt muuta kuin upean päivän jatkoa .
        Tsau!

        Pese peppus ja vaihda puhtaat housut. Sitten taas jaksat trolata.


    • Anonyymi

      Uskonnottomathan syntejään tunnustavat, mutta eivät uskovaiset. Tämän on jo kuollut ja kuopattu evankelista-rovasti Kalevi Lehtinenkin todennut.

      • Anonyymi

        En ole koskaan lukeut sinun tinnistavan syntejäsi mutta todistit taas aloituksen oikeaksi.


    • Anonyymi

      Mistä tämä ajatus, että ihminen jolle Jumala on pelkkä mielikuvitushahmo kokisi tarvetta tunnustaa syntejään tällä mielikuvitushahmolle?

      • Anonyymi

        Ne samat ihmiset kuitenkin vaativat uskovia tunnistamaan syntinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne samat ihmiset kuitenkin vaativat uskovia tunnistamaan syntinsä.

        Oma pesä pitäisi olla puhdas ennen kuin repostellaan muiden syntejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma pesä pitäisi olla puhdas ennen kuin repostellaan muiden syntejä.

        Jokaisen uskovan pesä on puhdas. Sen on itse Jeesus siivonnut.


      • Anonyymi

        Vaikka ei uskoisi henkiolentoihin kuten jumalaan, voi silti ihmisenä myöntää tekevänsä myös pahaa ja tunnustaa sen. Kun tunnustaa syntinsä ja pyytää lähimmäiseltään anteeksi, seuraa vapauttava tunne. Tämä on ihmisyyttä ilman hihhulointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen uskovan pesä on puhdas. Sen on itse Jeesus siivonnut.

        Todellisuudessa ei tietenkään ole. Uskova vain uskottelee niin, siirtää vastuun pahoista teoista jumalalleen. Uskomaton tietää ja tunnustaa ettei se pesä puhdas ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa ei tietenkään ole. Uskova vain uskottelee niin, siirtää vastuun pahoista teoista jumalalleen. Uskomaton tietää ja tunnustaa ettei se pesä puhdas ole.

        Mistä sinä tiedät mitä uskovat tekevät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät mitä uskovat tekevät?

        Minä olen seurannut heitä aika läheltä. En kuitenkaan yleistä. Uskovainen joka näkee vain muiden synnit mutta ei omiaan, on moralisti, ei kristitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen seurannut heitä aika läheltä. En kuitenkaan yleistä. Uskovainen joka näkee vain muiden synnit mutta ei omiaan, on moralisti, ei kristitty.

        se on tosiaan erityistä, et lähes kaikki kristityt, kuluttaa aikaansa enemmän toisten ihmisten syntejä pohtien, kuin että "valvoa omaa tilaansa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen seurannut heitä aika läheltä. En kuitenkaan yleistä. Uskovainen joka näkee vain muiden synnit mutta ei omiaan, on moralisti, ei kristitty.

        Kukaan uskova tuskin avautuu sinulle omista synneistään. Raamattu ei niin käske tekemään. Raamattu kehoittaa uskovia tunnustamaan toisilleen syntinsä, ei ateisteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan uskova tuskin avautuu sinulle omista synneistään. Raamattu ei niin käske tekemään. Raamattu kehoittaa uskovia tunnustamaan toisilleen syntinsä, ei ateisteille.

        Uskovien synnit kyllä näkyvät ilman "avautumistakin" niin kuin ateistienkin synnit vai yritättekö tehdä syntejänne salassa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovien synnit kyllä näkyvät ilman "avautumistakin" niin kuin ateistienkin synnit vai yritättekö tehdä syntejänne salassa:)

        Itseäsikö katselet ?


    • Anonyymi

      Nyt on hyvä akika erota kirkosta.
      Säästin siinä noin 1000 euroa ensi vuoden kirkollisveroina, joita en nyt joudu maksamaan sellaiselle laitokselle, josta en ole mitään tarvinnut.
      http://www.eroakirkosta.fi

    • Anonyymi

      Jos aloitusta ei ole väännettu kieli poskessa, niin onpa taas logiikassa paikattavaa.

      Tässä ketjussa on myös kiinnostava ajatus, ettei uskova ihminen saisi esimerkiksi haalia rikkauksia (elää taloudellisesti turvattua elämää). Että sellaisen touhun olisi Jeesus kieltänyt. No siinäpä on hauska ristiriita, kun oikeistolaisuus eli kapitalismin kannatus ja uskovaisuus korrelloivat vahvasti.

      näinpä.näen

    • Tottahan tuo. Jumalille väärin tekojen tunnustaminen ja niiltä anteeksiannon anelu on kuitenkin turhaa. Jumaliin uskomattoman kannalta se on sama kuin puhuisi kuolleille kiville.

      • Anonyymi

        Hyvä kun ymmärrät, ettei sinulla ole yhteyttä Jumalaan.


      • a-teisti
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun ymmärrät, ettei sinulla ole yhteyttä Jumalaan.

        Tietenkin sen tiedän ja ymmärrän. Mutta usein nämä kovapäisimmät käännyttäjät eivät sitä ymmärrä, varsinkaan ns. ratkaisukristillisyyttä tarjoavat.


      • Anonyymi

        Ihmisen tehtävä on pyytää pahuuttaan anteeksi. Jumala antaa anteeksi jos hän niin haluaa. Emme voi pakottaa Jumalaa. Oma tehtävämme on anteeksipyytäminen lähimmäisiltämme joita olemme kohdelleet kaltoin. Anteeksipyytäminen vapauttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen tehtävä on pyytää pahuuttaan anteeksi. Jumala antaa anteeksi jos hän niin haluaa. Emme voi pakottaa Jumalaa. Oma tehtävämme on anteeksipyytäminen lähimmäisiltämme joita olemme kohdelleet kaltoin. Anteeksipyytäminen vapauttaa.

        En aio vaivata Jumalaa asian suhteen, vain ihmisiä.


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Tietenkin sen tiedän ja ymmärrän. Mutta usein nämä kovapäisimmät käännyttäjät eivät sitä ymmärrä, varsinkaan ns. ratkaisukristillisyyttä tarjoavat.

        Ei sinua kukaan ole yrittänyt käännyttää. Ketään ei VOI käännyttää, usko on lahja.


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        En aio vaivata Jumalaa asian suhteen, vain ihmisiä.

        Vain itseäsi, et ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinua kukaan ole yrittänyt käännyttää. Ketään ei VOI käännyttää, usko on lahja.

        Kyllä on. Useastikin.


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Kyllä on. Useastikin.

        Ei ainakaan tällä palstalla.


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        En aio vaivata Jumalaa asian suhteen, vain ihmisiä.

        Olet hyvä a-teisti. Olet lähempänä Jumalaa kuin uskotkaan ja ainakin lähempänä kuin palstauskovaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hyvä a-teisti. Olet lähempänä Jumalaa kuin uskotkaan ja ainakin lähempänä kuin palstauskovaiset.

        Ateisti työntää toista atestia Jumalan syliin. Jo on aikoihin eletty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateisti työntää toista atestia Jumalan syliin. Jo on aikoihin eletty!

        Teisti ei ymmärrä missä mennään ja kehittää itselleen miniuskomuksen. Ei mitään uutta taivaan alla.


    • Anonyymi

      Varsinkin homoseksuaaleja liberaali kirkon siipi syrjii raakalla tavalla johdattaen homoseksuaaleja erilaisten tulkintojen ja jopa valheiden kautta kohti kadotuksen kauheita syövereitä.

      Ainut turva homoseksuaaleille olemme me uskovat jotka emme syrji ketään, vaan kaikelle kansalle julistamme parannusta, syntien tunnustamista, uskoontuloa Jeesukseen ja armosta Jeesuksessa Kristuksessa samalla tavalla tasa-arvoisuus. Tasa-arvoisuus on kristinuskossa ainut vaihtoehto, ei liberaalien ja vihervasemmiston harjoittama homoseksuaalien syrjintä.

      • Anonyymi

        Pääsit taas mieliaiheeseesi ajattelemaan perseelläsi:)


      • Anonyymi

        Vivamolaisiako sitä ollaan. Seksihän se on uskovaisten sydäntä lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vivamolaisiako sitä ollaan. Seksihän se on uskovaisten sydäntä lähellä.

        Sinulla ei ole seksiä ollenkaan.


      • Anonyymi

        Tasa-arvo kunniaan ja myös homoseksuaaleille kerrotaan totuuden mukaisesti Jumalan tahto!! Kirkon liberaalin siiven tulee lopettaa valehtelu homoseksuaaleille, valehtelu yhdelle vähemmistölle ei ole tasa-arvoa.


    • Voi niistä puhua, mutta todettakoon että ne on samanlla tavalla olemattomia ja keksittyjä asioita kun jumaslatkin. Toisin sanoen turhaa lässytystä tyhjästä.

    • Anonyymi

      Niin kehumatti ei voi olla nimikään, vaikka niin lukisi hautakiven toisella puolella. Että mattikatti kukkarossa. T: Arvo P.A. Markkina

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1775
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1385
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1187
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      85
      1008
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      987
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      923
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      808
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      185
      736
    Aihe