PuhuvaAasi

Jumalalle kaikki on mahdollista.<br />Markus 10:7<br />
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 436 kommenttia
- Niinkö?
- Niinkö?
- Kerro toki keitä tarkoitat Suomessa äärioikeistolla ja mitä he tekevät saadakseen tuon nimityksen sinulta.
- Hyvä, Pe.ku. Sitä tarvetta ei ole ollutkaan kuuteentuhanteen vuoteen ja sillonkin vain kerran. Sen jälkeen mies ja nainen ovat hoitaneet sen yhtymällä toisiinsa.
- Eikä kaksi pulttia voi yhtyä,
Soita tänään taas Mellerilke, jooko? - Millaista teologiaa sinä mummomuori painotat?
- Kautta aikain on ollut ääripäät ja myös siinä välimaastossa tarpojia. Mikään ei ole muuttunut.
Nyt vain vasemmisto ei enää siedä, ettei se saa kaikessa tahtoaan läpi ja ovat alkaneet syyllistää heidän kanssaan erimieltä olevia. - Sekoitat taas mistä puhutaan, Tunteet eivät pakota, tunteilla on ihan muu tarkoitus.
- Pärjääthän sinäkin oman narsismisi kanssa.
- Late on hoitanut itsensä kuntoon mutta sinä voisit alkaa tehdä samaa.
- Ei se ole kehumista jos ihminen kykenee myöntämään minkälainen on.
Late on hyvä esimerkki miten syvältä Jumala voi ihmisen pelastaa.
Oli ihminen sitten narsisti tai nirsisti, pääasia on, että sen itse myöntää ja pyrkii elämään itsensä kanssa loukkaamatta muita.
Sinulle se näyttää olevan todella vaikeaa. - Jakolinjat ovat täysin normaaleita. Aina ihmiset ovat jakautuneet eri tavalla ajatteleviin ja erilaiset arvot ja vakaumukset omaaviin. Mikä ihmeen ongelma siitä nyt on tehty?
- Minä olen tullut siihen tulokseen, että tunteet eivät pakota yhtään mihinkään. Mikä sinua muka pakottaa, vihako?
- Ethän sinä itsekään niin tee 😂
- Uskontojen uhrit eivät todennäköisesti koskaan edes ole olleet uskossa vaan ovat yrittäneet etsiä hyväksyntää itselleen seurakunnista. Ei kukaan voi tulla uskovaksi jos Jumala ei häntä vedä ja anna uskon lahjaa ja rakkautta seurakuntalaisia kohtaan.
Jos ihminen on elävässä uskossa ei hän ole seurakunnasta riippuvainen eikä koe sitä itselleen vieraaksi. - 15 oli mutta mitä ne 69 nyt tekee?
- Kiitos, samoin Sinulle.
- Matka on vielä mummolla pitkä,
- Sitä ujostuttaa.
- Kyllä.