Vapaa kuvaus

Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen. Onneksi kyse ei olekaan minusta, vaan Jumalasta, Jeesuksesta, Pyhästä Hengestä ja Raamatun sanan terveestä opista.

Aloituksia

1

Kommenttia

2424

1. Vähän+on+tässä+muitakin+keskusteluita+käynnissä,+ja+pitäisi+hieman+muitakin+asioita+hoitaa,+auttaa+siivoamisessa+ja+tehdä+ruokaa,+mutta+yritän+toki+parhaani+mukaan+vastailla+kun+ehdin.Jumalan+"hengellisyys"+on+synnyttänyt+universumin,+maapallon,+ihmisen+ja+kaiken+eläväisen,+ajan+ja+paikan,+lain,+moraalin,+omantunnon,+Jeesuksen,+armon,+syntien+anteeksiannon,+ilon,+rakkauden,+Raamatun+ja+oikeudenmukaisuuden.+Nämä+nyt+tähän+noin+niin+kuin+pieneksi+alkupalaksi+sulle+purtavaksi.
  2. "+Eipä+sinullakaan+näytä+olevan+"rajaa".+Pidät+jostain+syystä+juuri+homoja+erityisen+syntisinä+automaattisesti.+Raamatussa+sen+sijaan+pitää+tehdä+ensin+paljon+syntiä,+että+olisi+erityisen+syntinen.+Ethän+tunne+yhtään+homoa,+joten+et+voi+tietää+mitä+syntejä+heistä+kukin+tekee.+"Kiitos+Jumalalle+rakkaudellisesta+armosta+ja+kiitos+kommentistasi.+Tarkoitat+varmaan+rajojeni+puutteella+tapaani+julistaa+Jumalan+sanaa?+Se+nyt+vain+tulee+suoraa+sydämestä+ja+todennäköisesti+jonkilaisen+hengellisen+inspiraation+sanelemana.+Kukapä+näistä+tietää!Henkilökohtaisessa+käytöksessäni+minulla+tietenkin+on+aika+tiukatkin+"rajat",+mutta+se+nyt+ei+ole+mitään+uutta.En+varsinaisesti+pidä+kaikki+homoja+automaattisesti+suurina+syntisinä,+vaan+Raamattuun+perusteellisesti+perehtyneenä+tämän+asian+tiimoilta,+olen+tullut+yhä+vakuuttuneemmaksi+siitä,+että+homoseksuaaliset+teot+ovat+erityisen+paha+synti+ja+homoseksuaalisia+tekoja+tukeva+elämäntapa+tai+liitto+on+ekstra-super+paha+synti.Eli+jos+homo+elää+selibaatissa+itsekseen+eikä+omalla+elämällään+promotoi+gay-elämäntapaa,+vaan+promotoi+Herran+tervettä+opetusta,+hän+ei+ole+erityisen+syntinen+ihminen.+Silloin+hän+on+vain+tavallinen+syntinen,+kuten+kaikki+muutkin+uskovaiset.Mutta+jos+tekee+niitä+tekoja,+se+on+paha.+Jos+julkisesti+tukee+muidenkin+samoja+tekoja,+se+on+ekstra+pahaa.+Ja+jos+menee+homoavioliittoon,+jossa+näitä+tekoja+oletettavasti+tehdään+aivan+lain+sallimana+ja+yhteiskunnan+tukemana,+se+on+ekstra+super+pahaa.Tämähän+on+aivan+loogista+ja+järkevää,+eikö+vain.+:-)En+minä+yhtään+homoa+tunne,+vaikka+saattaa+niitä+lähipiirissä+joitain+ollakin.+Kyllä+sen+voi+joskus+päätellä+vähän+sellaisesta+rapistuneesta+ja+stressaantuneesta+ulkomuodosta.+Sen+voi+tavallaan+haistaa.Mutta+eihän+kukaan+homo+edes+haluaisi+olla+minun+tuttuni+tai+kaverini.+Yhden+homoseksuaalin+tunsin,+mutta+jostain+syystä+hän+ei+halua+enää+olla+minun+tuttuni.+"+Mistä+muka+tiedät+mitä+Jumala+ajattelee+homojen+vihkimisistä;+ei+hän+ole+suutaan+avannut."Vai+ei+ole.+Mielenkiintoinen+psykologinen+defenssi+tuo+totuuden+torjuminen...+Mitä+se+sitten+tarkoittaa,+jos+ei+homoja,+kun+Jumala+sanoo+että+"+älä+makaa+miehen+kanssa+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan"?
  3. "+Missä+vaiheessa+Lootin+talo+oli+"keskellä+kaupungin+toria"?"Kiitos+kommentistasi.+Miehet+olivat+valmiit+harrastamaan+homoseksiä+Lootin+vieraiden+kanssa+julkisessa+paikassa+kaikkien+nähtävillä.+Eikös+se+ole+selvää?+Käytin+vain+toria+painottamaan+teon+julkeaa+röyhkeyttä.+Olisihan+se+voinut+tapahtua+kadullakin+Lootin+talon+edessä.+Ja+Loot+oli+rikas+mies+jo+Sodomaan+tullessaan.+Ehkä+hänen+talonsa+oli+parhaalla+paikalla,+eli+kaupungin+keskustassa,+suuren+torin+laidalla.+Mielenkiintoista,+että+sinä+ajattelet,+että+Lootin+talo+olisi+voinut+olla+keskellä+toria.+Oletat+että+Sodoman+miehillä+piti+olla+tilaa+ympärillään,+kun+kerran+piirittivät+Lootin+talon+joka+puolelta.+Eli+alitajuisesti+sinäkin+ajattelet+samoin+kuin+minä.+Lämmin+kiitos+siitä,+kun+taas+todistat+minun+väitteeni+puolesta."+Missä+vaiheessa+pahoin+piteleminen+oli+siellä+"julkista+homoseksin+harrastamista"?"No,+juuri+siinä+vaiheessa,+kun+halusivat+maata+miesten+kanssa+keskellä+kaupungin+toria.+Höh,+tietenkin+juuri+näin."+Missä+vaiheessa+Jumalalle+oli+yhtä+selvää+kuin+kaikille+muille,+että+hän+tuhosi+Sodoman+homoseksuaalisuuden+takia?"Juuri+siinä+vaiheessa+viimeistään+kun+Jumalan+enkeleillekin.+Kun+oli+selvää,+että+Sodoman+miehet+eivät+ainoastaan+uhkailleet+homoseksillä,+vaan+aikoivat+toteuttaakin+tekonsa+konkreettisesti,+siinä+vaiheessa+enkelit+puuttuivat+peliin+ja+kertoivat+Lootille+mikä+heidän+tehtävänsä+todellisuudessa+oli.+Tiedän,+tiedän.+Sinun+on+vaikea+ymmärtää+tällaista+Raamatun+sanan+"kirjaimellista+tulkintaa",+kun+itse+olet+ymmärtänyt+asian+toisin.+Ehkä+se+on+sinulle+niin+kummallista,+että+pidät+sitä+hulluna.+Mutta+oikeastaan+minun+tulkinnassani+on+aika+paljon+järkeä+ja+se+selventää+asioita+huomattavasti,+eikö+vain?+:)
  4. Kiitos+kommentistasi.+Luther+ei+kai+nyt+kuitenkaan+olisi+sallinut+homoavioliittoja.+Kuten+ei+katolinenkaan+kirkko+vieläkään+tee.+Tämä+on+se+oleellinen+näitä+kahta+yhdistävä+asia,+jota+sinä+et+ole+onnistunut+huomaamaan.