Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paksuniska-make
paksuniska-make
paksuniska-make
Vapaa kuvaus
Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi
Aloituksia
24
Kommenttia
348
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eiku+vittu+Ekin+vaimo+Sarita.+
Vedin+tossa+just+pari+dorkajumia+hihaan+niin+ei+ajatus+ihan+kulje.
18.01.2017 22:41
Joo+totta+vitussa+mulla+on+musta+nahkaliivi+Penetratorsin+logolla+varustettuna.+Oli+vitun+siisti+tunne+pukea+se+tänään+päälle+pitkästä+aikaa.
18.01.2017 22:28
VITTU.
Niin+siis+hankkiutuvat+siitä+poikuudestaan+eroon+viimeistään+parikymppisenä.
Onhan+mulla+peniksessä+tatuoituna+kuva+eräästä+lehtolapsestani.+Miss+you+******+<3+:(
18.01.2017 22:26
Joo+nimenomaan+kaikki+SUVAITSEVAISET+EUROOPPALAISET+MIEHET
18.01.2017 22:23
Joo+olen+kyllä+jäsen+ja+kuten+olen+kertonut,+niin+Bicky+haki+mut+aamulla+posesta+ja+heitti+Tuulissuolle.
Sen+verran+pitää+kyllä+huomauttaa,+että+mä+en+koskekaan+Mopar-vehkeisiin.+Ne+on+täysiä+paskoja+mielestäni:)))++Bickyllä+kylläkin+taisi+olla+Dodge+Ram+ennen+tuota+Chevy+Silveradoa,+mutta+mä+olen+luottanut+aina+Ford+F350+jyystö-truckiin.
18.01.2017 22:21
Njääh+ei+me+vaivauduttu+mihinkään+aisuriseudulle.+Mulla+oli+pari+parikymppistä+misua+tiedossa,+joihin+tyhjentää+kassinsa+joten+jätetään+ne+Milfit+Luunmurskaaja-Kakelle.
18.01.2017 22:17
Kjähähähääää....+Kukapa+ei+tuntisi+Timpan+tai+Ekin+exää.+Saatanan+kyläpyöriä+kumpikin.+Jansku+oli+varsinainen+Helkama+ja+Timpan+vaimo+Sarita+sai+aikoinaan+lempinimen+Yosemite.+
Mitä+Bicky+on+kertonut,+niin+kummasti+tuo+Minttu-Petteri+muistuttaa+Luunmurskaaja-Kakea.+No+joo+kaipa+se+on+vain+pelkkää+sattumaa.+Kjähähäähääähähähhäähähähähähähähäh.
18.01.2017 22:12
Hei+come+on,+miks+täällä+kirjoitellaan+musta+ihan+kuin+olisin+kuollut?+
Se+on+ämmät+kuulkaas+3,5+vuoden+kakku+lusittu+ja+vapauduin+Saramäen+posesta+tossa+reilu+tunti+sitten!+Istutaan+tässä+Bicky+Royalin+kanssa+kahvilla+Orikedon+Shellillä+ja+kohta+mennään+Tuulissuolle,+jossa+mun+Ford+F350+Super+Duty+on+varastoituna.+Saa+nähdä+lähteekö+laakista+tulille,+mut+onneks+Bickyllä+on+sentään+ladattu+akku+mukana.
Mitähän+sitä+nyt+alkais+tekemään+vapaana+miehenä?+Onhan+mulla+työkalut+edelleen+auton+lavalla,+jos+alkais+tekeen+taas+remonttihommia.+Ainakin+aiemmin+niissä+hommissa+oli+mukavat+työsuhde-edut,+kjähähää.+Voi+tietty+olla+että+kaverien+kanssa+keksitään+jotain+helpompaakin,+niin+ei+tarttis+hikoilla+muualla+ku+salilla+ja+sängyssä.
Ja+tämän+näköinen+heebo+täällä+kirjoittelee:+http://aijaa.com/7kKw89
18.01.2017 09:32
18 / 18