Vapaa kuvaus

Olen parikymppinen opiskelijatyttö ja harrastan mm. historiaa ja värikynämaalausta ja paria vielä omituisempaa juttua.

Aloituksia

0

Kommenttia

80

1. Joo,+ollaan+iloisia+ja+tietysti+hurrrrjan+söpöjä.+Kiva+että+villissä+pohjolassa+on+ainakin+yksi+poika+jolle+pissahousutyttö+kelpaisi.Mä+ostin+tutin+ja+otin+sen+käyttöön+eilen+kun+päätä+vähän+särki.+Pujahdin+peiton+alle+vaippa+yöpukuna,+otin+tyynyn+syliin+ja+pistin+tutin+suuhun+ja+oijoijoi+miten+kiva+ja+turvallinen+ja+lämmin+olo+siitä+tuli!+Mä+olin+ihan+pieni+ja+päänsärky+unohtui+ja+uni+tuli+ihan+vilauksessa.Henriikka,+söpöliini+tietää+jutun+eikä+ota+asiasta+kummempaa+stressiä.
  2. Joo,+söpöliini+haluaa+joskus+imeä+vähän+niinkuin+hassutteluksi,+mut+siitä+ei+oikein+meinaa+tulla+mitään+kun+kartion+malliset+teinitytönnännit+ei+oikein+sovi+suuhun+-+ja+tyttöstä+alkaa+melkein+aina+naurattaa+ja+se+lopahtaa+siihen.+Mut+aika+äskettäin+vanhemmat+oli+taas+tuttavien+mökillä+ja+perjantai-iltana+söpöliini+tuli+mun+peiton+alle.+Halattiin+ja+siliteltiin+ja+juteltiin+ja+sit+söpöliini+sanoi+että+tahtois+imeä+tisua+ettei+tarvii+imeä+sorma.+Me+soviteltiin+asentoa+ja+mä+annoin+tyttöselle+tissiä+ja+ihan+ykskaks+löyty+joku+ihmeellinen+hellyys,+mä+silitin+söpöliinin+hiuksia+ja+supisin+että+nyt+oot+mun+ikioma+vauva,+pikkunen+pehmonen+lämpönen+sulonen,+ja+tyttönen+imi+pitkään+ja+huokasi+sitten+että+ai+kun+tuntuu+kivalta+ja+tais+nukahtaa+saman+tien.+Sillä+kertaa+sen+vaippa+oli+aamulla+kuiva.Tää+vois+kieliä+siitä+että+mä+osaan+imettää+pikkuista+poikaakin+ja+joo,+jos+pojan+pippeli+alkaa+tehdä+temppuja+niin+mitäs+mä+sille+mahdan!+Ja+jos+roolit+vaihtuu+niin+mulla+ei+oo+mitään+sitä+vastaan+että+isähahmo-tai-mikä-lienee+vaihtaa+mulle+vaipan+ja+pesee+mun+pikkupimpin.+Voitaiskohan+aamulla+muuttua+kymmenvuotiaiksi+joista+kumpikaan+ei+oo+ikinä+nähnyt+mitä+toisella+sukupuolella+on+pöksyjen+alla...Tää+on+kyllä+aika+ihmeellistä.