Vapaa kuvaus

Olen parikymppinen opiskelijatyttö ja harrastan mm. historiaa ja värikynämaalausta ja paria vielä omituisempaa juttua.

Aloituksia

0

Kommenttia

80

  1. Näyttää+ikävä+kyllä+siltä+ettei+mistään.+Cittareista+ja+Prismoista+saa+isoille+koululaisille+vain+niitä+housuvaippoja+joista+on+jo+puhuttu.+Isoimmat+teippivaipat+on+alle+30-kiloisille+eikä+niitäkään+taida+saada+joka+paikasta.+Niitä+voi+varmaan+käyttää+boksereitten+alla+mutta+mulla+ei+ole+aavistustakaan+niitten+imukyvystä.Tosin,+jos+asut+pk-seudulla+niin+Metsäpolku-niminen+yritys+on+Oulunkylässä+osoitteessa+Mäkitorpantie+23.+Siltä+saa+myös+imukykyisempiä+housuvaippoja+kuin+nää+hypermarkettien+Liberot+ja+Drynitesit.https://www.metsapolku.fi/webRyhma/show?ryhma=20425https://www.metsapolku.fi/webRyhma/show?ryhma=13357Itse+asiassa+mä++olen+jopa+muistavinani+että+sieltä+voi+tilata+puhelinsoitollakin+ja+toimitustavaksi+voi+sopia+postiennakon,+eli+paketista+tulee+saapumisilmoitus+tekstiviestillä+tai+sähköpostilla+ja+paketti+maksetaan+postiin+kun+se+käydään+hakemassa.+Toisaalta+mä+muistelen+että+siellä+kysytään+syntymäaika,+mutta+saattaa+olla+että+sitä+tarvitaan+vain+jos+tilaus+maksetaan+netissä+(voiko+alle+18-vuotiaat+tilata+ja+maksaa+netissä?+Mä+en+muista.).
  2. Joo,+sähköposteilla+mennään.+Mä+kypsyin+siinä+vaiheessa+kun+poistorobotti+alkoi+hävitellä+rekattujen+kirjoittajien+ihan+asiallisia+viestejä+ja+joissain+muissa+ketjuissa+tilapäistrollit+sai+mellastaa+mielensä+mukaan.Mulla+menee+nyt+hyvin,+kun+löysin+keväällä+sellaisen+pari+vuotta+mua+vanhemman+heppulin+joka+ei+pelästynyt+mun+leikeistäni+ja+tykkää+katsella+mun+lirejäni+ja+esitellä+omia+lorojaan.+Tää+ei+selvästikään+jää+kahden+kuukauden+jutuksi.+Ollaan+kumpikin+nyt+töissä,+mut+jos+meidän+loma-aikaan+tulee+samanlaisia+helteitä+kuin+viime+kesänä+niin+mennään+satavarmasti+meidän+suvun+mökille+nakuilemaan+söpöliinipikkusiskon+ja+mun+serkkujen+kanssa.+Mä+olen+ajatellut+paljastaa+liberoleikkini+koko+laumalle+-+pienempiä+varmasti+naurattaa,+mut+isommat+on+itsekin+sen+verran+päästään+vialla+että+ne+ymmärtää+mun+älyvapaan+leikkini.Tallentava+digiboksi+on+jatkuvasti+kovassa+käytössä,+kun+tulee+sellaisia+ihanuuksia+kuin+Downton+Abbey,+Victoria+ja+Tohtori+Jerry+ja+mr.+Hyde.Sciurus+ja+pihasaunapoika+viihtyy+edelleen+yhdessä+ja+poika+tykkää+pelkkää+hyvää+kun+Sciuruksen+salaisin+neliödesimetri+välillä+vähän+haiskahtaa.+:+D+Hyvää+kesää+koko+joukkiolle!!!