Vapaa kuvaus

Olen parikymppinen opiskelijatyttö ja harrastan mm. historiaa ja värikynämaalausta ja paria vielä omituisempaa juttua.

Aloituksia

0

Kommenttia

80

  1. Voi+että+osaa+olla+vitsikästä.
  2. Jos+muut+on+alasti+niin+miksen+mäkin+olisi!+Mehän+ollaan+söpöliinin+kanssa+kaiken+päivät+ilkosillaan+silloin+kun+vanhemmat+on+omalla+tai+tuttavien+mökillä+tai+kaupunkilomalla,+tai+sit+vaipassa+jos+tekee+mieli+juoda+ihan+liikaa+kokista+ja+pissata+housuun.+Tuntuu+ihanalta+olla+alasti+(jos+vaan+on+lämmintä!).Mäkin+hypistelin+pienenä+pikkuista+pimppiäni+ja+pahimmassa+tapauksessa+pissainen+sormi+meni+pimpistä+suuhun,+mut+mä+imin+sormea+ihan+vaan+lähellä+unen+tuloa+ja+se+sormi+taisi+olla+vasen+peukku.+Pimpissä+kävi+oikea+etusormi.+Mut+söpöliiniltä+on+joskus+alapesu+unohtunu+ja+vaipan+alla+on+ollut+aika+vahvoja+lemahduksia+kun+on+leikiskelty+tyttöjenlääkäriä.+Pissainen+"aromi"+ei+musta+kuitenkaan+ole+kovinkaan+ällö.+Mä+olen+muuten+raportoinu+äidille+noista+lääkärileikeistä+niin+että+se+on+aika+hyvin+selvillä+siitä+mitä+me+tehdään.+Se+oli+itsekin+alaluokkalaisen+ikäisenä+usein+ehdottelemassa+samoja+leikkejä+5+v+vanhemmalle+serkkutytölle+ja+sen+mielestä+nää+leikit+on+ihan+normaalia+uteliausuutta+ja+jää+ennemmin+tai+myöhemmin+pois.+Niin+ne+on+meiltä+jäämässäkin.+Äiti+opetti+mulle+klitoriksen+olemuksen+ja+tehtävän+kun+mä+viisvuotiaana+näytin+sille+omaani+ja+ihmettelin+mikä+se+on.+Äiti+kertoi+että+se+on+tytön+ikioma+taikanappula+ja+sen+tehtävänä+on+se+ettäsiinä+tuntuu+hyvältä+kun+sillä+leikkii.+Mä+selitin+söpöliinille+saman+kun+se+kerran+ihmetteli+että+mikä+se+nystyrä++oikein+on.+Tyttönen+osaa+saada+orkkuja+(ekan+saatuaan+se+tuli+aika+täpinöissään+hihkumaan+että+nyt+se+onnistui)+mut+sitä+me+ei+oo+tehty+yhdessä+silloinkaan+kun+on+kaksistaan+ollessa+nukuttu+sylikkäin.+Niin+että+kenenkään+ei+tarvii+saada+paniikkikohtauksia+näistä+meidän+leikeistä.
  3. Höpsis.