Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
misspönttöuuni
misspönttöuuni
misspönttöuuni
Liittynyt 8v sitten
379
aloitusta ·
24329
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ohhoh!+Mä+en+yllä+(158+cm)+ja+sinä+yllät+liikaakin,+huh.+Ootpas++pitkä+mies...
Kadulle+pitkälle+töröttävät+markiisit+on+teille+pahoja.+Niitä+kannattaa+pitää+silmällä,+ööm,+tai+siis+ei+silmällä,+erossa+silmästä+;)+Yhtä+sun+pituista+paikkaillut+Tampereella+kun+kesämenoissa+lippa+tuli+vastaan,+au..
22.01.2018 23:06
En+lähtis+sanomaan,+että+täysin+ponnetonta+jos+munasillaan+hyppää+naisen+auton+konepellille...(naurua)
22.01.2018 22:43
Kumpikin+oli+amatöörimäistä;+se+ei+saanu+pers'tuntumaa+traktoriin+eikä+naiseen.+Pikkusen+liikaa+lappia.+Massikassa+ja+ukossa.
Mutta+karmee+se+oli...hyi.+Ei+helev...suorastaan+jäätävää.
Kyllä+MagGyverin+setä+oli+kivempi+:D
22.01.2018 22:41
Oot+sä+kattonu+elokuvaa+Kuutamosonaatti?+Genre+oli+suomalainen+kauhuelokuva.+Aika+hitonmoinen+traktoriäijä+siinä,+se+teki+just+tota.+Jahtas+naikkosia+traktorilla+ja+heitti+härskiä+vitsiä.+Siis+se+jos+mikä+oli+kylähullu.+Mulle+tais+jäädä+trauma,+yks+katonti+riitti...:D,+tosi+vaikee+oli+lähestyä+omaakaan+Valmettia+tallissa...
Joo,+älä+kato+sitä+kuvaa.
22.01.2018 22:25
Samoin+Mualimannavalla+mukulakivveyksillä.+Viimeks+sillon+ku+iisalmelaiset+väittivät,+että+se+on+muka+siellä.+Oli+siinä+pohjosen+pojilla+kanttia.+Minä+kaivoin+karttakirjan+taskusta.
Helsinki+se+vasta+perähikiällä+onkin.+Niin+sivussa+ja+kaukana+kaikesta+tästä+muusta.+Hyh.+Kuka+sinne+jaksaa+lähteä.+Toista+se+on+täällä+maan+keskipisteessä.
Eikä+Helsinki+ole+ihmisen+paikka+asua.+Päivän+voi+kävästä.+Noh,+puolipäivää.+Siis+kauhulla+mietin,+että+mikä+ois+kohtaaminen+jonkun+Punavuorelaisen+kanssa.+Mitkä+ois+vuorosanat?
Se+ois+mulle+ihan+sama+kuin+Skopjeen+heitettäisiin.+Ja+sanoittaisiin,+että+puhu+tyttö.
22.01.2018 22:17
No+siis+mutantti+ku+mutantti,+bataatti,+tomaatti,+naatti...Oli+nyt+mikä+oli,+kyllä+Pocahontaskin+voi+olla+mutantti+ja+MagGyver.+Olen+niiden+yhdistelmämutantti,+ilmastointiteippiä+ja+linkkuveistä+hyvin+käyttävä+lettipäinen+pikku+häirikkö,+leikkisä+otus+intiaaninimellä+"JuokseeMiehiäKarkuun"-tapaus.+Täpärät+tilanteet+ja+monenlaiset+liemet+ovat+tuttuja.+Niistä+selvitäkseen+tarvitaan+roppakaupalla+epätavallisia+kykyjä+ja+taitoja+:)
Siinäpä+mutanttia,+mutta+miksikään+kilpikonnaksi+en+rupea+:D
22.01.2018 22:06
Totta.++Onhan+meillä+Väinämöinen.
Eiku+kanteletta+kainaloon+(naurua).+Mikäs+se+tarina+olikaan.+Eikös+se+jottain+Ainoa+jahtaillut...
21.01.2018 23:41
Niin+mä+vähän+luulen+kans,+noin+niin+kuin+reiluuden+nimissä.+Aattelin+kerrankin+antaa+vähän+siimaa...+Joo+joo+on+se+tiedossa+:D
21.01.2018 23:37
No+voi+veljet.+Olen+nähkääs+tehnyt+tuon+samaisen+katalan+tempun+jollekin+tulevalla+miesasukkaalle;+mun+piti+mataloittaa+n.+5-10+cm+asunnon+tasoja+rakennusvaiheessa.+Keittiössä,+kylppärissä.+Kyllä.++Ja+sama+tapahtui+myös+yhdelle+oviaukolle+(siis+en+tiedä+miksi,+mut+tuntu+jotenkin+isolta+kololta+mennä+aina+siitä+kaks+metrisestä+oviraamista).
Vaikka+kaikkia+mataloitettiin,+niin+silti+ne+on+mulle+liian+korkealla.+Tulee+niskat+kipeiks+kun+yrittää+pestä+naamaansa+lavuaarin+yllä+tai+pilkkoa+keittiötasolla+jotain+kun+hartiat+on+korvissa+enkä+yllä+yläkaappeihinkaan.+
Raksamestari+oli+kaksmetrinen+ukko+ite,+niin+voit+arvata+mille+korkeudelle+se+peilit+asensi.+Mä+näen+hät'+hätää+otsan.+:D
hAH,+voin+kuvitella+sinut+siellä+mökissäs+kyykkimässä,+sitähän+se+sitten+on+:D
21.01.2018 23:33
No+hah,+tehdään+sitten+joku+halppis+kopsu.+
Kotimaanmatkailu+nousuun.
21.01.2018 23:24
Tietysti+jos+on+joku+PMS-oire+(silleen+pahemman+luokan+raivarisyndrooma)+niin+kyllä+sinne+häkkiin+joku+nainenkin+hetkellisesti+kävis...Sais+karjua+ja+repiä+kaltereita+luvallisesti.+Viskoo+puupölkkyjä+ja+heitellä+vaiks+niitä+ilmaisämpäreitä+ympäriinsä+hah.
Jollekin+miesparalle+annettais+yks+helpotuksen+viikko+(naurua).
21.01.2018 23:17
Noh+noh+;D
21.01.2018 23:13
Kyllä+siitä+kuule+kuitenkin+joku+yli-innokas+kanadalainen+tutkijaryhmä+kävis+yönsiimeksessä+dna:t+nappaamassa+ja+tuikkais+piikin+työttömän+kankkuun.+Sitten+viimestään+se+urahtas+jottain+itäsuomen+murteella,+joka+ois+jo+ihan+liian+kaukana+mandariinikiinasta.+Mitä+myö+sitten+tehtäis+ja+suut+pantais?+Ei+se+olis+pitkä+tie.+Paljastuis,+että+se+on+joku+Paavo,+joka+osaa+sanoa+vaan+*kele.
Kyllä+siinä+menis+kauppasuhteetkin+kolmansiin+maihin.
21.01.2018 23:11
Öh...mies+vai+nainen?
Musta+on+tuntunut+viime+aikoina,+että+olen+kutistunut+(naurua)
Vai+mitä+se+sitten+on+jos+ei+yllä+kassalla+siihen+maksupäätteelle...mä+yritin+leukaa+nostaa+ja+nostaa,+se+tuntu+niin+kuin+tapahtuneen+yhden+yön+aikana...
Ergonomiakassat+on+sitten+petollisia.+Bonusta+kyllä+annetaan,+mutta+samalla+ihmistä+pienennetään.+Wtf.
21.01.2018 22:58
Annettiinko+me+vaihdossa+perinteinen+itäsuomalainen+hirven+ruhjo+vai+mikä?+Kyllä+Suomellekin+pitää+saada+rahaa.+Mitä+menee+vaihdossa?+
Joo+joo,+ei+käy.+Minä+en+ole+aikeissa+lähteä.
21.01.2018 22:50
Haluaisin+sen+vuoristo+Jetin+tänne+jos+se+löytyisi...Sitten+ei+lipun+hinnallakaan+olisi+niin+väliä.+Ihan+liian+monta+dokkaria+tullut+telkusta,+että+mielenkiinnon+raja+on+kertakaikkisesti+ylittynyt...
Siis+onko+sitä+vai+ei?+:D+Vai+onko+se+vaan+joku+ylivuotinen+kapinen,+takkuinen+karhu?+Metsämiesten+legendaa?
21.01.2018 22:44
Kas,+Lumi+ja+Pyry
https://www.youtube.com/watch?v=VW_3qC3d9kE
Voi+tästä+on+aikaa...
21.01.2018 22:40
Yleensä+ei+ole+tarvinnut+sanoa+mitään.+Tai+puuttua.+Kerta+katse+kaverinaiseen+on+riittänyt.+Kyllä+jos+nainen+on+viisas,+se+tietää,+kuka+on+leijonarouva+tontilla.+(naurua)
Mä+en+mielelläni+lähde+pöyhentämään+mitään+antilooppia,+mutta+tarvittaessa+tiedän+savannin+lait.
21.01.2018 22:05
Mitä+sitä+nyt+kursailemaan.+Kerralla+vaan+kolmimetrinen+kun+saa+kerta+pyytää+:')
Tai+siis,+että+missä+menee+yläraja?
Mun+asunto+on+n.+3m.+Sisäkaton+korkeus...On+oltava+tarkkana+joulukuusen+ja+miehen+kanssa...Kuuseen+on+saatava+tähti+ja+miehelle+lakki.
21.01.2018 21:48
(viittaa)
Haluan+lisätä+käsilaukun+vetoisuuden.+Listaan.
Mutta+se+on+aika+hankala+matemaattinen+toimitus.+En+usko,+että+kykenisimme+sen+mittaamaan.+Ei+tällä+matikalla.
Saatat+olla+sinäkin+ihan+yhtä+hyvä+laskija+kuin+minäkin.+Vai+paljonko+kissan+ympärysmitaksi+sitten+tuli.+Epäilen,+että+näit+vain+peräpeilin+kun+se+paineli+edeltä.+Norjalaisen+metsäkissan+voi+kyllä+heittää+arviolta,+ragdoll+on+pahempi.
21.01.2018 21:26
1213 / 1217