Alimman tason ykkösmiehet

Teknodonna

Itse en ole järin hanakka palauttamaan kierrätystölkkejä, saati sitten pulloja takaisin kiertoon. Jos näin teen, niin teen sen juuri näihin aikoihin, eli kahdeksan tienovilla. Silloin ei kaupoissa ole enää ruuhkaa ja palautusautomaatit ovat jonottomia.

No. Kävi nyt näet niin, että suunnitelmani karahti hankeen heti kättelyssä, kun huomasin poppikoneilla napitettujen mustien miesten valloittaneet kyseiset palautuskoneet. Ei tämä vielä mitään, mutta kun herrojen jaloissa oli valtavat mustat jätesäkit, jotka pursusivat pulloja. Siis en edes tiennyt, että niin valtavia roskapusseja on olemassa. Varmaan 400 litraa, tai jotain.

Jätin pussukkani niille sijoille, ja lähdin haneen. Jotain rajaa tässäkin, sekä jonottamisessa muutaman centin tähden.

(Hihitystä)

36

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

      Entä jos olisin jäänyt jonottamaan?

      No koneet olisivat menneet jumiin yksi toisensa jälkeen.

      Just näin.

    • Nonnii... siitä se tekniksestäkin kouriutuu äärioikeistolainen persu kohta...

      Ja fihriinevasurit ahtistuu...

      Voivoi...

      • Teknodonna

        Ajatella

        Ja vain muutaman centin tähden.

        (Naurua)


      • Gnuk

        Sä et välttis omilla kulmilla näe samanlaista kulttuurin rikastumista mitä me täällä tsadissa... :D


      • Teknodonna
        Gnuk kirjoitti:

        Sä et välttis omilla kulmilla näe samanlaista kulttuurin rikastumista mitä me täällä tsadissa... :D

        Mjas

        Mä en yleensä tartu tällaisiin tilaisuuksiin, mutta Dissi sanoi, että musta "kouriutuu" jotain tällä menolla.

        (hihitystä)


      • Gnuk
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjas

        Mä en yleensä tartu tällaisiin tilaisuuksiin, mutta Dissi sanoi, että musta "kouriutuu" jotain tällä menolla.

        (hihitystä)

        Dissin pitäis käydä joskus pe tai la iltana steissillä.... :D


      • Gnuk
        Gnuk kirjoitti:

        Dissin pitäis käydä joskus pe tai la iltana steissillä.... :D

        Tai nättinä kesäpäivänä tai - iltana Katri Valan puistossa. Tai Torkkelinpuistossa... :D


      • Gnuk kirjoitti:

        Dissin pitäis käydä joskus pe tai la iltana steissillä.... :D

        Kävin mä viime kesänä. Niitä "rikastuksia" parveili aseman edessä lauma ja kampin ostarilla samoin. Pummivat tupakkia aina...

        Että kyllä tiedän systeemit...oli vaan pakko väläyttää teknikselle jotain....


      • Teknodonna
        Gnuk kirjoitti:

        Tai nättinä kesäpäivänä tai - iltana Katri Valan puistossa. Tai Torkkelinpuistossa... :D

        Torkkelinmäki on kyllä erittäin rauhallinen paikka - jopa kesäisin, vaikka se on Kallion ytimessä.

        Ei nyt oikein tule mitään muuta erityistä mieleen.

        Puistoelämä on aika rauhallista, sillä trendit on muuttuneet kymmenessä vuodessa lähes päälaelleen.

        (Hirn)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjas

        Mä en yleensä tartu tällaisiin tilaisuuksiin, mutta Dissi sanoi, että musta "kouriutuu" jotain tällä menolla.

        (hihitystä)

        Niin.... Tiedä mitä löydät itsestäsi kun huomaat värittävää kulttuurimuutosta ympärilläsi.

        Maximum mikässeolikaan saattaa tulla vastaan...musta toppatakki päällä ja väkivalta-adidakset jalassa.

        Heeeehehee!


      • Gnuk
        Teknodonna kirjoitti:

        Torkkelinmäki on kyllä erittäin rauhallinen paikka - jopa kesäisin, vaikka se on Kallion ytimessä.

        Ei nyt oikein tule mitään muuta erityistä mieleen.

        Puistoelämä on aika rauhallista, sillä trendit on muuttuneet kymmenessä vuodessa lähes päälaelleen.

        (Hirn)

        Juu, ei siellä levottomuuksia silleen. Ihan rauhallisesti kama ja fyrkka vaihtaa omistajaa... :D


      • Gnuk
        Dissident kirjoitti:

        Niin.... Tiedä mitä löydät itsestäsi kun huomaat värittävää kulttuurimuutosta ympärilläsi.

        Maximum mikässeolikaan saattaa tulla vastaan...musta toppatakki päällä ja väkivalta-adidakset jalassa.

        Heeeehehee!

        Kuules, dissi...

        Tsadissa suurin osa persuilijoista asuu lähiöissä. Kantakaupungissa et moneenkaan persuun törmää. Tosin pientä vitutusta alkaa olla havaittavissa myös kantakaupungin porukoissa siitä kulttuurin rikastumisessa. Sit on tietenkin ne pertsat ja muut, joille faktat on tosiaan faktoja ainoastaan silloin kun ne natsaa omaan agendaansa... :)


      • Teknodonna
        Dissident kirjoitti:

        Niin.... Tiedä mitä löydät itsestäsi kun huomaat värittävää kulttuurimuutosta ympärilläsi.

        Maximum mikässeolikaan saattaa tulla vastaan...musta toppatakki päällä ja väkivalta-adidakset jalassa.

        Heeeehehee!

        Ai Maximus Adonis?

        Häntä näin viimeksi Stockan herkkuosastolla oliviiöljyhyllyn luona.

        (Reps)


      • Teknodonna
        Gnuk kirjoitti:

        Juu, ei siellä levottomuuksia silleen. Ihan rauhallisesti kama ja fyrkka vaihtaa omistajaa... :D

        Harjutorin saunalle johtavilla kiviportailla on ollut joskus jotain hässäkkää.

        Ei mitään ihmeellistä. Siinä vaan niitä neuloja on tavallista enemmän.


      • Teknodonna kirjoitti:

        Ai Maximus Adonis?

        Häntä näin viimeksi Stockan herkkuosastolla oliviiöljyhyllyn luona.

        (Reps)

        Oliko se jakkara sillä mukana?

        Vai eiks sillä ollut sellainen palli mukana, missä ylväänä kekotteli? Muistanko väärin???

        Vaan sellainen sillä pitäis olla kuitenkin mukana..


      • Teknodonna
        Dissident kirjoitti:

        Oliko se jakkara sillä mukana?

        Vai eiks sillä ollut sellainen palli mukana, missä ylväänä kekotteli? Muistanko väärin???

        Vaan sellainen sillä pitäis olla kuitenkin mukana..

        Oliko se klaffituoli vai mikä?

        En mä enää muista.

        Pilkkijakkara?

        (Hirn)


      • Gnuk kirjoitti:

        Kuules, dissi...

        Tsadissa suurin osa persuilijoista asuu lähiöissä. Kantakaupungissa et moneenkaan persuun törmää. Tosin pientä vitutusta alkaa olla havaittavissa myös kantakaupungin porukoissa siitä kulttuurin rikastumisessa. Sit on tietenkin ne pertsat ja muut, joille faktat on tosiaan faktoja ainoastaan silloin kun ne natsaa omaan agendaansa... :)

        Joo. No kyllä kun mä siellä en alituiseen ravaa, huomaan kyllä eron jo. 2015 joukkorynnistys on siellä varmaan hyvin pitkälti.

        Mutta mä haluun nähdä uussuomalaisen savvoo viäntävän keenerin.... Mieti mikä kulttuuririkastus.. Voe helevettilääne! Ja haukkais kalakukkoa ja vetäsis puukolla kainalosta voiklöntistä seuraavalle palaselle voita.. hehe...


      • Teknodonna
        Dissident kirjoitti:

        Joo. No kyllä kun mä siellä en alituiseen ravaa, huomaan kyllä eron jo. 2015 joukkorynnistys on siellä varmaan hyvin pitkälti.

        Mutta mä haluun nähdä uussuomalaisen savvoo viäntävän keenerin.... Mieti mikä kulttuuririkastus.. Voe helevettilääne! Ja haukkais kalakukkoa ja vetäsis puukolla kainalosta voiklöntistä seuraavalle palaselle voita.. hehe...

        Jossain aikakausilehdessä on tällainen heppu ollut jo ties miten kauan. Tosin sarjakuvana.

        En nyt muista, että missä. Mutta sen musitan,e ttä savoa väänsi.

        Oliko Suomen kuvalehti, vai mikä?

        (Hihitystä)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Oliko se klaffituoli vai mikä?

        En mä enää muista.

        Pilkkijakkara?

        (Hirn)

        Klafituolilla voi käydä Maxille ohrasesti...ylväys muuttuis raa'aksi fysiikaksi. Maan vetovoima kumoaisi Roomslaisen ylväyden 100-0. Käsien heilutuskaan ei auttais...vaan leveä leuka loksahtaisi siivouskoneen luuttuamaan laattalattiaan.

        Selkänojsllenen pikkujakkara. Toisen jalan sais ylväästi selkänojalle...mitenkähän on? Onkohan niillä sen lannevaatteen alla Sloggit? Noh! Sithän näkis..

        Hehheh...


      • Gnuk
        Teknodonna kirjoitti:

        Jossain aikakausilehdessä on tällainen heppu ollut jo ties miten kauan. Tosin sarjakuvana.

        En nyt muista, että missä. Mutta sen musitan,e ttä savoa väänsi.

        Oliko Suomen kuvalehti, vai mikä?

        (Hihitystä)

        Hesarin kuukausiliite ja Mämmilä? :D


      • Teknodonna kirjoitti:

        Jossain aikakausilehdessä on tällainen heppu ollut jo ties miten kauan. Tosin sarjakuvana.

        En nyt muista, että missä. Mutta sen musitan,e ttä savoa väänsi.

        Oliko Suomen kuvalehti, vai mikä?

        (Hihitystä)

        Oisko ollut ihan savon sanomissa?


      • Teknodonna
        Gnuk kirjoitti:

        Hesarin kuukausiliite ja Mämmilä? :D

        Joo, niin tais olla.

        Kummallista, kuinka sitä vanhetessaan dementoituu, ettei edes tuollaista muista. Joskus oli nimittäin aika, kun en muuta lukenut Hesarista kuin kuukausiliitteen, koska jutut siinä olivat huolella tehtyjä ja pitkiä - eli siis hyvässä lykyssä asiaa oli niin paljon, että saattoi muodostaa jostain asiasta tai henkilöstä käyttökelpoisen kuvan, jolla oli todellisuusarvoa.

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Harjutorin saunalle johtavilla kiviportailla on ollut joskus jotain hässäkkää.

        Ei mitään ihmeellistä. Siinä vaan niitä neuloja on tavallista enemmän.

        Samoin Mualimannavalla mukulakivveyksillä. Viimeks sillon ku iisalmelaiset väittivät, että se on muka siellä. Oli siinä pohjosen pojilla kanttia. Minä kaivoin karttakirjan taskusta.

        Helsinki se vasta perähikiällä onkin. Niin sivussa ja kaukana kaikesta tästä muusta. Hyh. Kuka sinne jaksaa lähteä. Toista se on täällä maan keskipisteessä.

        Eikä Helsinki ole ihmisen paikka asua. Päivän voi kävästä. Noh, puolipäivää. Siis kauhulla mietin, että mikä ois kohtaaminen jonkun Punavuorelaisen kanssa. Mitkä ois vuorosanat?

        Se ois mulle ihan sama kuin Skopjeen heitettäisiin. Ja sanoittaisiin, että puhu tyttö.


    • Viinamies-

      Minul olis parvekkeella sellaiset 40 kassia palautus tölkkejä ja pulloja. Pitäiskö viedä kauppaan, niistä saa varmaan aika paljon rahaa.

    • Mie kyllä käyn palauttaan kaikki pullot ja tölkit.

      En oo vaan koskaan oppinu tunkemaan niitä roskikseen.


      Niistä saa kolikoita ihan näppärästi.

      • Jep. Sadalla tyhjällä saa 8 päkin täysiä...


      • Dissident kirjoitti:

        Jep. Sadalla tyhjällä saa 8 päkin täysiä...

        Tarkotat varmaan 18-päkin lidlin halppis olutta. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Tarkotat varmaan 18-päkin lidlin halppis olutta. :D

        Ei kraaffenwaldereihin maha pysty. Santtua tai en juo... ainakaan useampaa.

        Toisaalta kestäs päksi pitempään...

        Ääh...tuskin. Istusin sit seuraavan aamupäivän potalla..haha..


      • Dissident kirjoitti:

        Ei kraaffenwaldereihin maha pysty. Santtua tai en juo... ainakaan useampaa.

        Toisaalta kestäs päksi pitempään...

        Ääh...tuskin. Istusin sit seuraavan aamupäivän potalla..haha..

        Siellä on se punanen kotimainen olut..

        Joku alle 90senttiä se makso viimeksi kun katoin. :D

        On se parempaa kuin nobelaneri. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Siellä on se punanen kotimainen olut..

        Joku alle 90senttiä se makso viimeksi kun katoin. :D

        On se parempaa kuin nobelaneri. :D

        Joo. No mun pakki on tullut vanhemmiten oikukkaaks oluista. Joku kärjälä on myrkkyä. 1 ehdoton maksimi. Joskus ollut puolipakko juoda, kun joku pihi isäntä tarjoaa. Hehe..


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. No mun pakki on tullut vanhemmiten oikukkaaks oluista. Joku kärjälä on myrkkyä. 1 ehdoton maksimi. Joskus ollut puolipakko juoda, kun joku pihi isäntä tarjoaa. Hehe..

        Sama se on mullaki vaikka oonki aika nuori.. :D

        Vatsa on aika ruikulilla jos on vaan kiskonu olutta.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Sama se on mullaki vaikka oonki aika nuori.. :D

        Vatsa on aika ruikulilla jos on vaan kiskonu olutta.

        No oon pelännyt pahinta, eli keliakiaa...
        Mieti! Kaikki viljatuotteet pitäis poistaa ruokavaliosta...
        Ei olutta, ei kaikkia viinojakaan...

        Joku maissiolut on sysihuonoa!


    • tomrastatili

      Juominen kannattaa aina. Kun vie tomraan parikin kassillista tölkkejä saa helposti kympin. Itse käännyn kanssa aina ympäri kaupassa jos näen parta taistelijan. Nehän mielellään räjähtelee julkisilla paikoilla ihmisjoukoissa.

    • Onks Suomessa jo niitä spermankeräysautomaatteja? Niihi ne saattas olla jonot!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1795
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      74
      1415
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1392
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      28
      1189
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1132
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1049
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      977
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      899
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe