Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
muuten.tavallinen
profiilit
muuten.tavallinen
muuten.tavallinen
Vapaa kuvaus
Melko tavallinen nuori mies, jolla on jokunen kummallinen harrastus.
Aloituksia
0
Kommenttia
19
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meidän+"sisäpiiri"+on+ikävä+kyllä+niin+tiiviisti+kiinni,+ettei+enää+oteta+uusia+ainakaan+ihan+pystymetsästä.+Varsinkin+Hihhei+ja+Sciurus+sai+niin+paljon+roskaviestejä,+että+kiinnostus+julkisuuteen+loppui+käyt.+kats.+kokonaan,+ja+Vaippasakaali+kyllästyi+sensuurirobottiin.+Mulla+ja+tyttöystävällä+menee+edelleen+mukavasti+ja+tytöllä+taitaa+olla+lirit+housussa,+kun+tässä+kumpikin+vilkaistaan+nettiä+kunnon+ilotulituksen+alkua+odotellessa.+
Mutta+jos+kirjoitat+täällä+niin+yritellään+vastata,+sillä+kyllä+me+tätä+edelleen+silmällä+pidämme.
Hyvää+uutta+vuotta+minunkin+puolestani+kaikille+pissahousuille+ja+siinä+sivussa+muillekin!
31.12.2019 22:13
Keskikoko+ei+ole+lähelläkään+18+senttiä,+vaan+tosiasiassa+13+sentin+paikkeilla.+Runkkaaminen+ei+vaikuta+kalun+kasvuun+sitä+eikä+tätä+eikä+penispumpuilla+ole+osoitettu+mitään+tehoa.+Pumput+voivat+jopa+rikkoa+pintaverisuonia+ja+se+ei+ole+hauskaa.+Niin+että+menehän+sinä+siitä+takaisin+peräkamariisi+runkkaamaan.
15.11.2018 19:04
Onko+iskenyt+kaamosmasennus+vai+onko+kaikki+kertomisen+arvoinen+jo+kerrottu?+Täällä+meillä+ei+ainakaan+tapahdu+mitään+uutta+ja+huomasin+juuri,+että+olen+ollut+tasan+kaksi+viikkoa+kastelematta.+Seuraava+kerta+on+varmaan+kahta+mukavampi.
Toivottavasti+Plussaa+onnistaa+tuon+tytön+kanssa!
06.11.2018 15:45
Tuota+miksi-kysymystä+on+varmaan+yksi+ja+toinen+pohdiskellut.+Tyhjentävää+vastausta+ei+minullakaan+ole.
04.10.2018 17:18
Mun+on+itse+asiassa+mahdoton+kuvitella+että+tyttöorava+voisikaan+tuoksua+miltään+muulta+kuin+hyvältä...+jos+ei+nyt+ihan+kokonaista+viikkoa+hauduteta+:)
Kertokaakin+sitten+tarkkaan+mitä+Pikkuisen+kanssa+on+tehty+-+se+on+lähempänä+aloituksen+aihettakin+kuin+nämä+tuoksuhekumoinnit.
15.07.2018 19:39
Joo,+ihminen+voi+oppia+nauttimaan+vaikka+mistä+tuoksusta,+hajusta,+lemusta+tai+löyhkästä.+Faija+harrastaa+rautatiehistoriaa+ja+nuuhkii+kreosootin+ja+dieselin+katkua+oikein+mielellään+kun+ne+tulivat+1980-luvulla+harrastusmatkoilla+tutuiksi.+Tytön+pissa+tuoksuu+ihanan+stimuloivalta+kunhan+tyttö+(ihminen+tai+orava)+on+juuri+se+oikea.
Mulla+ei+ollut+intissä+ongelmia+koska+olin+varta+vasten+treenannut+vaipattomuutta.
Täällä+meillä+tyttö+oli+kaksi+päivää+Pikkuisen+roolissa.+Syötin+Pikkuista+lusikalla,+tuttipullossa+oli+tosin+appelsiinimehua+eikä+maitoa+kun+tyttö+ei+tykkää+maidosta,+vaihdoin+pissavaipat+(ison+hädän+tyttö+sai+laskea+vessaan),+katsottiin+Ryhmä+Hau+ynnä+muuta+sopivaa,+leikittiin+legoilla+ja+nukeilla+ja+sutattiin+liiduilla,+pidin+Pikkuista+sylissä+ja+silittelin+-+ja+on+aika+jännää+että+hellittelin+Pikkuista+jotenkin+ihan+luonnostaan+eri+tavalla+kuin+aikuista.+Ensi+viikonloppuna+on+tarkoitus+vaihtaa+osia.
25.06.2018 12:48
Joskus+tuntuu+siltä+että+suojaikärajan+ylittäneiden+heteroseksuaalisuus+on+näillä+palstoilla+tabu.
15.06.2018 20:25
Päiväkodin+toiseksi+söpöimmän+tytön+paikallistuoksu+taisi+jäädä+mieluisena+mieleen.+Mulla+on+se+käsitys+ettei+tämä+ole+edes+kovin+harvinaista.
15.06.2018 13:57
Viittaukset+meni+nyt+vähän+väärin+mutta+kai+te+bonjaatte.
14.06.2018 18:43
No+mutta,+kuulostaapa+hienolta.+Kaikenlaiset+tämän+alan+leikit+on+hauskimpia+kun+ne+voi+jakaa+hyvän+ystävän+kanssa.+Seuraavaksi+sun+ilmeisesti+pitää+opettaa+itsesi+pissaamaan+vaippaan+-+ekoilla+kerroilla+se+voi+olla+vaikeaa+vaikka+olisi+ihan+yksinkin.+Täällä+meillä+tyttö+saa+olla+hyvinkin+aromikas+koska+siitä+oppii+ajan+kanssa+tykkäämään.
10.06.2018 20:01
Et+ole+ihan+ainoa.+Mulla+tulee+joskus+pidettyä+parin+viikon+taukoja,+kun+muut+jutut+kiehtoo+enemmän.
17.04.2018 10:59
Mua+ei+ainakaan+pysty+imettämään+ilman+stondista+(kokeiltu+on)+eikä+kai+pesemäänkään.+Täytyy+vielä+yrittää+vaihtaa+asennetta+kun+ajatus+pikkupojaksi+heittäytytmisestä+on+aika+kiinnostava.+Miten+vanhaksi+poikaa+voi+imettää?+Neljävuotiaaksi?
Mä+olen+nuuhkinut+tyttöystävän+pimpsaa+aika+pesemättömänäkin+eikä+tytönpissa+kovin+kamalalta+haise.
10.12.2017 21:01
Jokaisella+pitää+olla+joku+harrastus+jossa+ei+ole+mitään+järkeä!!!
17.11.2017 15:19
Mulla+on+sekä+noista+seksileikeistä+että+turvalllisuudentunteesta+samat+kokemukset.
08.11.2017 17:02
Kylläpäs+tyttöjä+taas+pissattaa.+Täällä+meillä+tyttöystävä+on+jo+uskaltautunut+pissaamaan+vaippaan+ja+myöntää+joka+kerta+vähän+nolona+että+joo,+tuntuu+hyvältä.+Suihkupissa+seisaaltaan+on+jo+vanhempi+juttu+ja+yhdessähän+lorottaminen+onkin+hauskinta.
Nyt+on+tullut+kokeiltua+myös+alkemistinen+cocktail+-+puoli+senttiä+pissaa+lasin+pohjalle+ja+loput+omenasiiderijuomaa+joka+siis+on+siiderin+makuinen+limsa.++Mmmm...
08.11.2017 17:00
Mitäs+arvelette,+tytöt+ja+pojat,+pannaanko+tää+purkkiin+ja+jatketaan+pelkillä+yksityisviesteillä?
16.07.2017 12:09
On+se+hillittömän+kiihottavaa!
15.04.2017 12:00
henriikka:+"Voihan+sitä+pissata+vaikka+päällään+seisten+ja+Marseljeesia+vihellellen"
Oletko+jo+kokeillut?+Tahtoisin+kyllä+nähdä!
Hihhei:+"Mä+pissaan+ihan+luonnostani+sen+verran+eteenpäin+ettei+varpaat+kastu+ja+8-v+pikkusiskon+pissa+lentää+vielä+vähän+enemmän+eteenpäin.+Mentiin+taas+aamulla+yhdessä+suihkuun+ja+tietysti+pissattiinkin+sinne.+:+D"
Ja+tuonkin+tahtoisin+nähdä...
Mä+sentään+poikana+pystyn+tähtäämään+pissan+ylöspäinkin.
10.04.2017 13:42
Hehhehhee,+olin+tuossa+iltapäivällä+kahden+kaverin+kanssa+Mäkkärissä+ja+onnistuin+lorauttamaan+vaippaan+siinä+sivussa+höpöjä+jutellessa.+Ihan+kivaa+oli+sitten+kävellä+kotiin+pissavaipassa.
03.04.2017 17:47
1 / 1