Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
makeistraktori80
profiilit
makeistraktori80
makeistraktori80
Vapaa kuvaus
Tälläinen tatuoitu, symppis, kalju nallekarhu. Metallihenkinen kaveri.
Aloituksia
6
Kommenttia
76
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+kiitos.+Lääkäri+joskus+tarjosi+mutta+kun+olen+niin+lääkeyliherkkä+ja+pelkään+aina+haittavaikutuksia+niin+todennäköisesti+saataisiin+aikaan+vaan+paniikkikohtaus+:/+Ja+sitten+ei+nukuta
10.11.2016 16:14
Niin+kai+se+voi.+Mutta+ei+ainakaan+ole+minulla+pahentanut+eikä+vähentäminenkään+ole+pahentanut.+Viimeiset+mg:t+kyllä+on+ne+jotka+tekee+vaikeita+lopettaessa.
09.11.2016 23:24
No+esim+jos+sitä+antipsykoottia+(Risperdonia+menisi+se+yli+6mg+mikä+on+suositus.+Itselläni+menee+1,5mg.+Ja+Zoloft+minulla+menee+75mg+joka+ei+ole+ns.+hoitotasolla.+Hoitotaso+100+-+200mg.+Ja+tunnen+ihmisiä+joilla+esim+Diapam+menee+jopa+yli+100mg+vuorokaudessa.+Jos+söisin+esim+jotain+Seroquelia+1000mg+vuorokaudessa+niin+sitten+lääkitykseni+olisi+"kova"
09.11.2016 23:23
No+kyllähän+ne+määrää+kun+on+yli+10+vuotta+syönyt+ja+toleranssi+kokoajan+kasvanut.+Ei+tuo+ole+edes+enää+iso+annos+millä+syön.+Aikoinaan+meni+enemmän.+No+Tenoxi+en+suosittele+sillä+kyllä+nukahtaa+vaikka+on+vuosia+käyttänyt+mutta+sitten+myös+nopeasti+herää.
09.11.2016 23:20
Juu+onhan+nuo+tiedossa...+mutta+onpa+tuolla+listattu+läkkeitäkin+jotka+ei+kyllä+aiheuta+kuin+harvinaisina+haittavaikutuksina.+Ja+niitähän+on+joka+lääkkeellä+kun+alkaa+pakkausselosteita+lukemaan....
08.11.2016 15:57
Juu+näin+olen+kuullut....+pitäisi+kokeilla+varmaan
08.11.2016 15:51
Juu+tiedän.+Annosta+ei+ole+vuosiin+nostettu+ja+välillä+se+on+käynyt+todella+pienenäkin....+tuttu+juttu
07.11.2016 20:01
PS.+Mutta+jos+tosiaan+saat+hallintaan+vaikean+paniikkihäiriön+ja+vaikean+somatisaatiohäiriön+jotenkin+muuten+niin+kerropas+mulle+ihmeessä?
06.11.2016 20:49
Noh,+minä+kyllä+näen+ja+ssri-lä'äkityskin+menee+pienellä+annoksella.+Ja+keho+on+tottunut+bentsoihin+kun+niitä+syönyt+yli+10+vuotta.+Unettomuus+ongelmaa+on+alkanut+vasta+nyt+vaika+samat+lääkkeet+ollut+vuosia+ja+yleensä+olen+hyvä+nukkuja.+Jopa+liiankin+pitkiä+unia.
06.11.2016 20:48
Juu,+vähemmällä+meni+ennen+mutta+kun+ei+pärjää+enää+vähemmällä,+ikävä+kyllä.+Toisekseen+eihän+lääkitykseni+ole+edes+kova.+Tuossa+on+verenpainelääkkeitä+ja+rytmihäiriölääkeitä+jotka+ei+mielialaan+vaikuta
06.11.2016 20:45
Varmaan+siksi+että+kyseiset+annostukset+ovat+ihan+normaaleja+psyykkisissä+sairauksissa.+Niillä+kun+ei+huumaannu+kun+toleranssi+kasvaa.+Kyllähän+lääkärit+ihan+viralliset+reseptit+ja+ohjeet+kirjoittavat.+Mene+sinä+popsimaan+porkkanaasi+=)
05.11.2016 13:16
Ihan+normaalia.+Jokainen+jossain+elämävaiheessa+kokee+näitä+tuntemuksia
05.11.2016 05:42
No+ei+tässä+arkkuja+tarvita.+Ihminen+kestää+aika+pitkään+4+tunnin+yöunia.+Lääkäritkin+seuraa+vähintään+2kk+ennenkuin+alkaavat+unilääkityksiä+kirjoittelemaan.+Ei+ne+veteraanit+sota-aikaankaan+valittaneet+kun+ei+kerennyt+nukkua+kunnolla+kuuausiin+=)
05.11.2016 05:39
PS.+Enkä+tiedä+missä+peräkylällä+asut+mutta+en+minä+terveyskeskuslääkäreiden+määrämiä+lääkkeitä+syökään+vaan+ihan+lähetteellä+on+menty+vakituiseen+erikoislääkäri+suhteeseen.+Ja+kyllä,+ei+lääkkeet+aina+tuo+terveyttä+mutta+ne+voi+auttaa+vaikeissa+oireissa+ja+sitä+myöten+myös+kuntouttaa.+Et+sinä+eväisi+syöpäpotilaaltakaan+sädehoitoa?
04.11.2016 22:11
No+sinä+et+ymmärrä+sitten+oikeasti+sairastumisesta+mitään.+Psykiatriset+sairaudet+ovat+ihan+yhtä+aitoja+ja+lamaavia+kuin+vakavat+fyysisetkin+sairaudet.+Silloin+kuin+ei+enää+pärjää+ilman+lääkkeitä+ja+välillä+makaa+sairaalahoidossa+niin+ei+siinä+vittu+sinun+D-vitamiinisi+auta!+Ikäväkyllä+tässä+maailmassa+on+sairauksia+joita+täytyy+lääkitä.+Sitä+ei+niin+pitkään+ehkä+halua+ymmärtää+kunnes+se+omalle+kohdalle+sattuu.+Tiedän+kymmeniä+ihmisiä+joiden+suhtautuminen+on+ollut+aikoinaan+samaa+mutta+kun+on+sairaus+kohdannut+niin+onpa+mielikin+muuttunut.+Lääkkeissä+on+myös+aina+haittavaikutuksensakin+mutta+kahdesta+pahasta+on+valittava+parempi.+Ystäväni+esimerkkinä+sairasti+vakavaa+masennusta+eikä+suostunut+millään+aloittamaan+lääkityksiä+vaikka+erikoislääkärit+monelta+taholta+sitä+vaativat,+noh,+ei+syönyt+ja+lopulta+menikin+psykoosiin.+Sitten+pakkolääkittiin.+Ei+kysytty+että+maistuisiko+herralle+D-vitamiini?
Ja+ihan+tiedoksi+niin+minä+urheilen+paljon,+syön+terveellisesti+ja+syön+myös+vitamiineja,+sairaudet+kun+ei+vain+niillä+parane.+Parantaa+oloa+kyllä+mutta+se+ei+riitä+hankalissa+tapauksissa.
04.11.2016 22:08
Noh,+bentsoja+olen+syönyt+noin+12+vuotta+ja+nukahtamislääkkeitä+5+vuotta.+Että+jos+niitä+nyt+alkaa+tiputtamaan+niin+ei+ainakaan+paremmaksi+mene.+Sain+tänään+lääkäriltä+kokeiltavaksi+pitkävaikutteisia+melatoniineja+(Circadin).+Katsotaanpas+mitä+näistä+on+hyötyä.
04.11.2016 18:08
Luitkohan+viestiä+nyt+juurikaan+kunnolla....+Siis+olen+väsynyt+päivisin+koska+en+saa+öisin+nukuttua+vaikka+moinen+lääke+määrä,+en+siis+puolita+todellakaan.+Ja+eikös+rauhoittavat-+ja+unilääkkeet+ole+juurikin+lääkärin+määräämiä+lääkkeitä?
04.11.2016 09:47
No+kerropas+viisaana+jos+ihminen+kärsii+vaikeasta+unettomuudesta+joka+alkaa+olemaan+jo+terveyshaitta+niin+mitäpä+sinä+koti-tohtori+lääkkeiden+sijasta+sitten+tekisit?
03.11.2016 22:33
1.+++Potilas+kärsii+pahenevasta+unettomuudesta,+joka+aiheuttaa+paniikkia,+paranoiaa+ja+pelkotiloja.+Tämä+vaihe+kestää+noin+neljä+kuukautta.
2.++++Hallusinaatiot+ja+paniikkikohtaukset+pahenevat.+Tilan+kesto+noin+kolme+kuukautta.
3.++++Täydellinen+unettomuus+aiheuttaa+nopean+painonputoamisen.+Vaihe+kestää+noin+kolme+kuukautta.
4.++++Dementia,+jonka+aikana+potilas+ei+enää+reagoi+ympäristöön.+Tätä+kestää+puolisen+vuotta,+jonka+jälkeen+potilas+vaipuu+koomaan+ja+kuolee.
03.11.2016 21:05
https://fi.wikipedia.org/wiki/Fataali_familiaalinen_insomnia
Sen+verran+ihminen+voi+valvoa
03.11.2016 21:03
3 / 4