Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
makeistraktori80
profiilit
makeistraktori80
makeistraktori80
Vapaa kuvaus
Tälläinen tatuoitu, symppis, kalju nallekarhu. Metallihenkinen kaveri.
Aloituksia
6
Kommenttia
76
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+kiitos.+Lääkäri+joskus+tarjosi+mutta+kun+olen+niin+lääkeyliherkkä+ja+pelkään+aina+haittavaikutuksia+niin+todennäköisesti+saataisiin+aikaan+vaan+paniikkikohtaus+:/+Ja+sitten+ei+nukuta
10.11.2016 16:14
Niin+kai+se+voi.+Mutta+ei+ainakaan+ole+minulla+pahentanut+eikä+vähentäminenkään+ole+pahentanut.+Viimeiset+mg:t+kyllä+on+ne+jotka+tekee+vaikeita+lopettaessa.
09.11.2016 23:24
No+esim+jos+sitä+antipsykoottia+(Risperdonia+menisi+se+yli+6mg+mikä+on+suositus.+Itselläni+menee+1,5mg.+Ja+Zoloft+minulla+menee+75mg+joka+ei+ole+ns.+hoitotasolla.+Hoitotaso+100+-+200mg.+Ja+tunnen+ihmisiä+joilla+esim+Diapam+menee+jopa+yli+100mg+vuorokaudessa.+Jos+söisin+esim+jotain+Seroquelia+1000mg+vuorokaudessa+niin+sitten+lääkitykseni+olisi+"kova"
09.11.2016 23:23
No+kyllähän+ne+määrää+kun+on+yli+10+vuotta+syönyt+ja+toleranssi+kokoajan+kasvanut.+Ei+tuo+ole+edes+enää+iso+annos+millä+syön.+Aikoinaan+meni+enemmän.+No+Tenoxi+en+suosittele+sillä+kyllä+nukahtaa+vaikka+on+vuosia+käyttänyt+mutta+sitten+myös+nopeasti+herää.
09.11.2016 23:20
Juu+onhan+nuo+tiedossa...+mutta+onpa+tuolla+listattu+läkkeitäkin+jotka+ei+kyllä+aiheuta+kuin+harvinaisina+haittavaikutuksina.+Ja+niitähän+on+joka+lääkkeellä+kun+alkaa+pakkausselosteita+lukemaan....
08.11.2016 15:57
Juu+näin+olen+kuullut....+pitäisi+kokeilla+varmaan
08.11.2016 15:51
Juu+tiedän.+Annosta+ei+ole+vuosiin+nostettu+ja+välillä+se+on+käynyt+todella+pienenäkin....+tuttu+juttu
07.11.2016 20:01
PS.+Mutta+jos+tosiaan+saat+hallintaan+vaikean+paniikkihäiriön+ja+vaikean+somatisaatiohäiriön+jotenkin+muuten+niin+kerropas+mulle+ihmeessä?
06.11.2016 20:49
Noh,+minä+kyllä+näen+ja+ssri-lä'äkityskin+menee+pienellä+annoksella.+Ja+keho+on+tottunut+bentsoihin+kun+niitä+syönyt+yli+10+vuotta.+Unettomuus+ongelmaa+on+alkanut+vasta+nyt+vaika+samat+lääkkeet+ollut+vuosia+ja+yleensä+olen+hyvä+nukkuja.+Jopa+liiankin+pitkiä+unia.
06.11.2016 20:48
Juu,+vähemmällä+meni+ennen+mutta+kun+ei+pärjää+enää+vähemmällä,+ikävä+kyllä.+Toisekseen+eihän+lääkitykseni+ole+edes+kova.+Tuossa+on+verenpainelääkkeitä+ja+rytmihäiriölääkeitä+jotka+ei+mielialaan+vaikuta
06.11.2016 20:45
Varmaan+siksi+että+kyseiset+annostukset+ovat+ihan+normaaleja+psyykkisissä+sairauksissa.+Niillä+kun+ei+huumaannu+kun+toleranssi+kasvaa.+Kyllähän+lääkärit+ihan+viralliset+reseptit+ja+ohjeet+kirjoittavat.+Mene+sinä+popsimaan+porkkanaasi+=)
05.11.2016 13:16
Ihan+normaalia.+Jokainen+jossain+elämävaiheessa+kokee+näitä+tuntemuksia
05.11.2016 05:42
No+ei+tässä+arkkuja+tarvita.+Ihminen+kestää+aika+pitkään+4+tunnin+yöunia.+Lääkäritkin+seuraa+vähintään+2kk+ennenkuin+alkaavat+unilääkityksiä+kirjoittelemaan.+Ei+ne+veteraanit+sota-aikaankaan+valittaneet+kun+ei+kerennyt+nukkua+kunnolla+kuuausiin+=)
05.11.2016 05:39
PS.+Enkä+tiedä+missä+peräkylällä+asut+mutta+en+minä+terveyskeskuslääkäreiden+määrämiä+lääkkeitä+syökään+vaan+ihan+lähetteellä+on+menty+vakituiseen+erikoislääkäri+suhteeseen.+Ja+kyllä,+ei+lääkkeet+aina+tuo+terveyttä+mutta+ne+voi+auttaa+vaikeissa+oireissa+ja+sitä+myöten+myös+kuntouttaa.+Et+sinä+eväisi+syöpäpotilaaltakaan+sädehoitoa?
04.11.2016 22:11
No+sinä+et+ymmärrä+sitten+oikeasti+sairastumisesta+mitään.+Psykiatriset+sairaudet+ovat+ihan+yhtä+aitoja+ja+lamaavia+kuin+vakavat+fyysisetkin+sairaudet.+Silloin+kuin+ei+enää+pärjää+ilman+lääkkeitä+ja+välillä+makaa+sairaalahoidossa+niin+ei+siinä+vittu+sinun+D-vitamiinisi+auta!+Ikäväkyllä+tässä+maailmassa+on+sairauksia+joita+täytyy+lääkitä.+Sitä+ei+niin+pitkään+ehkä+halua+ymmärtää+kunnes+se+omalle+kohdalle+sattuu.+Tiedän+kymmeniä+ihmisiä+joiden+suhtautuminen+on+ollut+aikoinaan+samaa+mutta+kun+on+sairaus+kohdannut+niin+onpa+mielikin+muuttunut.+Lääkkeissä+on+myös+aina+haittavaikutuksensakin+mutta+kahdesta+pahasta+on+valittava+parempi.+Ystäväni+esimerkkinä+sairasti+vakavaa+masennusta+eikä+suostunut+millään+aloittamaan+lääkityksiä+vaikka+erikoislääkärit+monelta+taholta+sitä+vaativat,+noh,+ei+syönyt+ja+lopulta+menikin+psykoosiin.+Sitten+pakkolääkittiin.+Ei+kysytty+että+maistuisiko+herralle+D-vitamiini?
Ja+ihan+tiedoksi+niin+minä+urheilen+paljon,+syön+terveellisesti+ja+syön+myös+vitamiineja,+sairaudet+kun+ei+vain+niillä+parane.+Parantaa+oloa+kyllä+mutta+se+ei+riitä+hankalissa+tapauksissa.
04.11.2016 22:08
Noh,+bentsoja+olen+syönyt+noin+12+vuotta+ja+nukahtamislääkkeitä+5+vuotta.+Että+jos+niitä+nyt+alkaa+tiputtamaan+niin+ei+ainakaan+paremmaksi+mene.+Sain+tänään+lääkäriltä+kokeiltavaksi+pitkävaikutteisia+melatoniineja+(Circadin).+Katsotaanpas+mitä+näistä+on+hyötyä.
04.11.2016 18:08
Luitkohan+viestiä+nyt+juurikaan+kunnolla....+Siis+olen+väsynyt+päivisin+koska+en+saa+öisin+nukuttua+vaikka+moinen+lääke+määrä,+en+siis+puolita+todellakaan.+Ja+eikös+rauhoittavat-+ja+unilääkkeet+ole+juurikin+lääkärin+määräämiä+lääkkeitä?
04.11.2016 09:47
No+kerropas+viisaana+jos+ihminen+kärsii+vaikeasta+unettomuudesta+joka+alkaa+olemaan+jo+terveyshaitta+niin+mitäpä+sinä+koti-tohtori+lääkkeiden+sijasta+sitten+tekisit?
03.11.2016 22:33
1.+++Potilas+kärsii+pahenevasta+unettomuudesta,+joka+aiheuttaa+paniikkia,+paranoiaa+ja+pelkotiloja.+Tämä+vaihe+kestää+noin+neljä+kuukautta.
2.++++Hallusinaatiot+ja+paniikkikohtaukset+pahenevat.+Tilan+kesto+noin+kolme+kuukautta.
3.++++Täydellinen+unettomuus+aiheuttaa+nopean+painonputoamisen.+Vaihe+kestää+noin+kolme+kuukautta.
4.++++Dementia,+jonka+aikana+potilas+ei+enää+reagoi+ympäristöön.+Tätä+kestää+puolisen+vuotta,+jonka+jälkeen+potilas+vaipuu+koomaan+ja+kuolee.
03.11.2016 21:05
https://fi.wikipedia.org/wiki/Fataali_familiaalinen_insomnia
Sen+verran+ihminen+voi+valvoa
03.11.2016 21:03
3 / 4